"De geallieerden kozen voor Neurenberg om een cynische reden: het was de stad waar de nazipartij in de septemberdagen van de jaren dertig haar grootse Partijdagen hield, en daarnaast verkondigden de nazi's in Neurenberg hun rassenwetten."quote:
Schaap met 5 poten ?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef Flitspaal het volgende:
't Spaanse Schaep was een Nederlandse televisieserie. De serie was een vervolg op.
Wat is?
Nogmaals, het was:quote:
De Boertjesquote:
Sylvester McCoy en David Tennantquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:42 schreef HilarityEnsues het volgende:
Noem ten minste twee van de acteurs die (in de televisieserie) de rol van Doctor Who hebben gespeeld.
Dit is op zich goed, maar ik had die vraag ingetrokken. Of moet ik er nu toch een punt voor geven?quote:
Normaal gesproken wel. Wanneer je een vraag wilt intrekken, kun je zelf het antwoord geven of de vraag weghalen. Anders blijft hij open staan en krijgt degene die hem beantwoord alsnog een punt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:21 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
Dit is op zich goed, maar ik had die vraag ingetrokken. Of moet ik er nu toch een punt voor geven?
Merci. In dat geval:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:23 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Wanneer je een vraag wilt intrekken, kun je zelf het antwoord geven of de vraag weghalen. Anders blijft hij open staan en krijgt degene die hem beantwoord alsnog een punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Yep, toen nog prinses.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:07 schreef tomtomaat het volgende:
Beatrix? Wel iemand van het koninklijk huis volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |