Die worden opgeladen middels bewegingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef eleusis het volgende:
Batterijen die oneindig vol blijven komt in iOS 6.
Knap, batterijen in een besturingsysteem en niet de hardware..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef eleusis het volgende:
Batterijen die oneindig vol blijven komt in iOS 6.
Issie ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte eigenlijk mooier
Als je mijn post nog een keer leest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
hoe bedoel je niks mee doen?
Ik lees er comics op, gebruik het als quick-fix internet, facebook verloopt voor 90% via iphone etc.
Ik synchroniseer mijn iPhone dagelijks met iTunes voor nieuwe muziek, audioboeken, video's, TED talks die ik via iTunes heb gedownload, lezingen/colleges/cursussen uit iTunes University, maken van een regelmatige backup en sinds kort voor het synchroniseren van foto's met iPhoto.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef o.us het volgende:
Ligt het btw aan mij of er zijn er meer mensen die een iPhone bezitten en er niks mee doen (cq. syncen met iTunes)? Dat ze dan afhankelijk zijn van hun zoons, dochters, vrienden etc. voor mediacontent
.
je had geedit in die minuut dat ik het getikt hadquote:
Dat is Apple. Zo slijmerig zijn ze ook bij de Apple Retail Stores als je naar de Genius Bar gaat met een probleemquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik wil even iets leuks met jullie delen. Toen ik mijn iPhone 4 binnenkreeg wilde ik mij aanmelden bij iTunes. Het linken met Click & Buy wilde niet helemaal lukken, dus stuurde ik onderstaande e-mail naar iTunes support (ik dach dat het in het engels moest):
When I try to create an account, during the last step, when asking for billing information (I synchronized it with click&buy) I fill in my name and adress and when I press 'continue' it says to contact Itunes support to complete the action.
What am I supposed to do?
Het volgende kreeg ik vandaag terug. Ik vond het persoonlijk een hele rare, beetje slijmerige e-mail![]()
Date: Fri, 10 Jun 2011 16:16:34 -0700
From: iTunesStoreSupport@apple.com
To: ****@hotmail.com
Subject: Re: iTunes Store Account and Billing; Follow-up: 155433679
Dear *****,
Welcome to iTunes Store Support. My name is Dennis and I'll be more than happy to assist you today.
I understand that when you tried to update your payment information in your iTunes account it prompts you to contact " iTunes Store Support". I fully understand where your coming from. Rest assured that you have my full attention and undivided support for this. Let me have the privilege to assist you.
i am pleased to tell you that I was able to check through your account and was able to found out the cause of this problem and rectify it for you. I will suggest that you try once more to update your payment information after 24 hours.
*****, I am sorry that you have experienced difficulties while attempting to update your account information. I will be waiting for your response to check if this resolved your concern. I hope you will stay on this with me because my main goal right now is to resolve this. Take care and have a great day.
Sincerely,
Dennis
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is Apple. Zo slijmerig zijn ze ook bij de Apple Retail Stores als je naar de Genius Bar gaat.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik wil even iets leuks met jullie delen. Toen ik mijn iPhone 4 binnenkreeg wilde ik mij aanmelden bij iTunes. Het linken met Click & Buy wilde niet helemaal lukken, dus stuurde ik onderstaande e-mail naar iTunes support (ik dach dat het in het engels moest):
(...)
*****, I am sorry that you have experienced difficulties while attempting to update your account information. I will be waiting for your response to check if this resolved your concern. I hope you will stay on this with me because my main goal right now is to resolve this. Take care and have a great day.
Sincerely,
Dennis
Thuglifequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ook echt zo:
'I hope you will stay on this with me'
Alsof wij samen door some rough times gaan ofzo
40-50% is voldoende. Alleen bij het kijken van films zet ik hem hoger om de kwaliteit uit het Retinascherm te halenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Thuglife.
Hoeveel % zit jullie helderheid btw?
mijne stond op 100% maar omdat mijn batterij leeg is heb ik hem op 60% gezet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Thuglife.
Hoeveel % zit jullie helderheid btw?
Had je niet toevallig een foto van jezelf in die email gedaan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ook echt zo:
'I hope you will stay on this with me'
Alsof wij samen door some rough times gaan ofzo
Dat slurpt je batterij zo hard op he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:24 schreef Baghdaddy het volgende:
Aha oke, ik heb de helderheid altijd op 100% en kan er maar niet aan wennen om dit lager te zetten.
Ja haha klopt, het is ook een groot verschil. Standaard staat de helderheid op 50% he?quote:
Klopt, heb het ook zo gelaten. Je merkt echt het verschil als je alleen al je helderheid op 50% zet, geloof mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja haha klopt, het is ook een groot verschil. Standaard staat de helderheid op 50% he?
Automatisch aanpassen heeft precies hetzelfde effect.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:28 schreef alexmeijer het volgende:
mijn helderheid is 80% + automatisch aanpassen
Haha ik ben er bekend mee. Met de 3G had ik, om batterij te besparen, mijn helderheid op 0%quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Klopt, heb het ook zo gelaten. Je merkt echt het verschil als je alleen al je helderheid op 50% zet, geloof me.
Dit zul je toch altijd wel blijven houden. Als je de 5 hebt, komt de 6 uit, als je de 6 hebt, komt de 7 etc.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef tinoburg het volgende:
wat voegt de 4 dan wel toe ten opzichte van de 3GS??
volgens mij valt dat rete erg mee. een eventuele 4GS of 5 lijkt me meer de moeite waard.
zeker, ik had een 3 en liep er over te klagen en te zeikenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef tinoburg het volgende:
volgens mij valt dat rete erg mee. een eventuele 4GS of 5 lijkt me meer de moeite waard.
Huhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef tinoburg het volgende:
Retina display. Camera is ook beter. Meer RAM. Flits. 720p-filmpjes. Geen plastic, maar in plaats daarvan glas (wat 'em wel weer breekbaarder maakt).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef tinoburg het volgende:
Nogmaals: Wat zou de 4S/5 dan wel toevoegen aan de iPhone 4, dat de iPhone 4 niet toevoegt aan de 3GS en waardoor je die meer de moeite waard vindt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef tinoburg het volgende:
En die mededeling voegt natuurlijk wel een heleboel toe aan de topicreeksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Skv het volgende:
Fantastische reeks. Telkens weer dezelfde inhoudsloze discussies die niet aansluiten bij het algemeen nut.
Overigens gisteren besloten om alle stickers en beschermingsshit van mijn telefoon af te trekken. Zag er niet uit en het maakte me bij nader inzien geen reet uit of er krassen op komen. Nu glimt 'ie alsof 'ie nieuw is.
Dat had ik ook. Mooi he, zonder al die hoesjes en coversquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Skv het volgende:
Fantastische reeks. Telkens weer dezelfde inhoudsloze discussies die niet aansluiten bij het algemeen nut.
Overigens gisteren besloten om alle stickers en beschermingsshit van mijn telefoon af te trekken. Zag er niet uit en het maakte me bij nader inzien geen reet uit of er krassen op komen. Nu glimt 'ie alsof 'ie nieuw is.
Dat constante gefanboy van jou wordt ook geen mens gelukkig van. Het is maar een telefoon ffs.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
En die mededeling voegt natuurlijk wel een heleboel toe aan de topicreeks
y u mad thoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
GefanboyIk zie jou elk topic janken wanneer mensen eens inhoudelijke vragen stellen, dat ze maar naar Google moeten. Blijkbaar is deze reeks in jouw ogen alleen maar bedoeld voor "OMG, wat is m'n iPhone mooi en ben ik er toch blij mee"-reacties. En dan en IK de fanboy
Stumperd.
Stickers helpen in principe ook niet tegen je eeuwige haarscheurtjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Skv het volgende:
Thats what she saidquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan maar zittend plassen, maar bloot glijdt ie me te makkelijk alle kanten in.
Al lees je die zin 200 keer, ik krijg er verschillende beelden bij.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan maar zittend plassen, maar bloot glijdt ie me te makkelijk alle kanten in.
Helemaal niet tegenstrijdig met de afgelopen tijd danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat constante gefanboy van jou wordt ook geen mens gelukkig van. Het is maar een telefoon ffs.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Skv het volgende:
Die accu van mij gaat veel te snel leeg, dit lijkt me niet normaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef braddofiel het volgende:
Ook mijn batterij gaat voor mijn gevoel minder lang mee
Komt dit door de update naar 4.3.3 of dergelijke?
Als het kon dan ging ik een paar updates terug
Ik had laatst een app die er voor zorgde dat de GPS functie van m'n iphone constant aan stond. Dat zorgde erbij mij voor dat m'n accu ook als een gek leegliep. Misschien zoiets bij jou ook het geval?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die accu van mij gaat veel te snel leeg, dit lijkt me niet normaal.
er staat echt alleen een pagina van Fok! aan in Safari, de rest is uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik had laatst een app die er voor zorgde dat de GPS functie van m'n iphone constant aan stond. Dat zorgde erbij mij voor dat m'n accu ook als een gek leegliep. Misschien zoiets bij jou ook het geval?
2 maal snel home button en je ziet welke apps op de achtergrond "draaien". Maar ik neem aan dat je dat al wist?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef tinoburg het volgende:
is er een manier om te zien of er dingen op de achtergrond aan blijven staan?
En ja ik snap dat de 4 wel iets zal toevoegen tov mijn 3GS.
Maar een 4GS of 5 is sowieso een grotere stap. Ik ben bang dat als ik nu verleng met een 4 dat dat al heel snel achterhaald is.
Een paar maanden uitzingen met een 3GS die 2x per dag aan de lader moet is ook geen optie.
Nogmaals: wat verwacht je dan van de nieuwe iPhone dat je denkt dat het "sowieso een grotere stap" zal zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef tinoburg het volgende:
Maar een 4GS of 5 is sowieso een grotere stap. Ik ben bang dat als ik nu verleng met een 4 dat dat al heel snel achterhaald is.
Een paar maanden uitzingen met een 3GS die 2x per dag aan de lader moet is ook geen optie.
Jailbreak optie > SBsettingsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:49 schreef tinoburg het volgende:
Screen protectors maken het geheel sowieso nooit mooierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef LeNick het volgende:
Ik heb vandaag weer een nieuwe iPhone 4 gehaald bij Vodafone, mijn 3 weken oude van T-Mobile mag terug ivm slechte dekking in huis.
Maar ik had daar bij T-Mobile toen een screen protector gekocht en gelijk erop laten zetten, tering wat een verschil gelijk nu zonder protector10000x beter. Dat ding maakte het dof en totaal niet scherp meer. Nu zie ik mezelf in het scherm, met die screen protector was er haast geen reflectie.
Oja die screen protector zat ook al onder de krasjes, terwijl ik in één jaar met m'n iPhone 3G geen enkel krasje had op m'n scherm. Was wss gewoon een kut B-merk screen protector
Dat was nieuw voor mijquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:51 schreef Thieske het volgende:
[..]
2 maal snel home button en je ziet welke apps op de achtergrond "draaien". Maar ik neem aan dat je dat al wist?
Een willekeurige app voor een paar seconden indrukken, dan gaat er een wereld voor je open.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Dat was nieuw voor mijMaar eigenlijk blijft alles bij mij openstaan, dus.. hoe sluit je dan een app echt af, zodat ie niet nog op de achtergrond draait?
Niet, dus elke keer handmatig in dat menutje apps afsluiten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Dat was nieuw voor mijMaar eigenlijk blijft alles bij mij openstaan, dus.. hoe sluit je dan een app echt af, zodat ie niet nog op de achtergrond draait?
2 maal home knop. Dan kun je ze sluiten op dezelfde manier zoals je normaal een app verwijdert. (lang ingedrukt houden)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon jailbreaken en Remove Background installeren. Dan kun je alles tegelijk afsluiten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
2 maal home knop. Dan kun je ze sluiten op dezelfde manier zoals je normaal een app verwijdert. (lang ingedrukt houden)
Waarom zou je dat willen doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Omdat hierboven gezegd wordt dat het batterij zou kunnen besparen. Omslachtige manier trouwens via de home-knop. Zou toch handiger zijn als je iets gewoon direct in de app af zou kunnen sluiten..quote:
Well duh...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:57 schreef Saninl het volgende:
Zal ik al naar iOS 5 gaan met mijn iPhone 4, of niet?
Niet, apps kunnen niet in de achtergrond draaien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:26 schreef Naamah het volgende:
[..]
Je hoeft je apps niet af te sluiten, gewoon op de home knop drukken is voldoende.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:51 schreef Naamah het volgende:
[..]
Omdat hierboven gezegd wordt dat het batterij zou kunnen besparen. Omslachtige manier trouwens via de home-knop. Zou toch handiger zijn als je iets gewoon direct in de app af zou kunnen sluiten..
Het heet FakeClockUp en het kan tot 10x sneller gaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef LeNick het volgende:
Er was tijdje terug hier zo'n discussie over een jailbreak iets waardoor je iPhone (visueel) 2x sneller werd. Hoe heette dit en hoe werkt dat dat het 2x sneller kan zijn?
Gewoon grafische effects en animaties worden fastforwarded enzquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:15 schreef LeNick het volgende:
Er was tijdje terug hier zo'n discussie over een jailbreak iets waardoor je iPhone (visueel) 2x sneller werd. Hoe heette dit en hoe werkt dat dat het 2x sneller kan zijn?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet, apps kunnen niet in de achtergrond draaien.
Oh, nouja.. ook prima. En toch was het fijn geweest als het kon, gewoon gevoelsmatigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hoeft je apps niet af te sluiten, gewoon op de home knop drukken is voldoende.
Ah, geen gedoe met de batterij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Syb.ren het volgende:
Heb inmiddels al een aantal dagen IOS5 op mijn 3GS draaien, werkt perfect!
veel apps die nog niet werken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:57 schreef Syb.ren het volgende:
Heb inmiddels al een aantal dagen IOS5 op mijn 3GS draaien, werkt perfect!
Lekker voor haar.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Jongens, willen jullie even helpen met inzamelen voor een nieuwe iphone voor jullie TS? Ze is hem kwijt namelijk:
Overvallen door 4 Marokkanen
Maar als het alleen gevoelsmatig is heb je er toch niks aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:14 schreef Naamah het volgende:
[..]
[..]
Oh, nouja.. ook prima. En toch was het fijn geweest als het kon, gewoon gevoelsmatig
Mooi.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef Nielsch het volgende:
Jongens, willen jullie even helpen met inzamelen voor een nieuwe iphone voor jullie TS? Ze is hem kwijt namelijk:
verdomme!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:54 schreef Nielsch het volgende:
als je hem blokkeert door apple, weet apple wanneer hij weer gebruikt wordt op internetquote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hoi,
Zoals al in dit topic is aangegeven ben ik m'n Iphone kwijt
Hij was niet verzekerd en er stonden geen tracking-apps op. Is er een mogelijke manier dat Apple of mijn provider hem toch kan tracen? Via het IMEI nr ofzo?
Misschien kan ik dan ook m'n auto terugvinden.
Heb je het serienummer nog?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hoi,
Hij was niet verzekerd en er stonden geen tracking-apps op. Is er een mogelijke manier dat Apple of mijn provider hem toch kan tracen? Via het IMEI nr ofzo?
Helaas, zelfs met imei, serie/id number ben je hem kwijt.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hoi,
quote:Find My iPhone activeren op je iPhone.
Als je Find My iPhone activeert op je iPhone, dan kun je hem via me.com terugvinden in het onfortuinlijke geval dat hij gestolen wordt of dat je hem kwijt raakt.
1. Ga naar 'Instellingen'.
2. Ga naar 'Mail, Contacten, Agenda'.
3. Tap op 'Voeg account toe...'.
4. Tap op 'MobileMe'.
5. Voer je Apple ID-gegevens in.
6. Done
Apple had ook niets kunnen doen...quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Dat hele Find My Phone is toch ook bullshit of niet? Als ik dus een telefoon vind en nieuwe software erop gooi ben ik dus al onvindbaar. Dan is het hopen op een domme dief.
True, maar ik denk niet dat elke dief naar huis rent om 'm snel aan iTunes te gooien.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Dat hele Find My Phone is toch ook bullshit of niet? Als ik dus een telefoon vind en nieuwe software erop gooi ben ik dus al onvindbaar. Dan is het hopen op een domme dief.
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maakt iemand hier gebruik van een carkit icm de iPhone4? Ben nu aan het oriënteren wat er allemaal zoal te krijgen is.
Via de telefoon zelf kan niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Niet? Lijkt me dat een dief -als hij niet naar iTunes rent- in ieder geval een herstel via de telefoon zelf uitvoert.
Maargoed, het is beter dan niks natuurlijk.
Dan moet je dus je telefoon via iTunes vergrendelen en hem localiseren en vervolgens gaan opsporen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Baghdaddy het volgende:
Jawel, herstellen via fabrieksinstellingen of een masterreset.quote:
Ja, maar in de tussentijd kan je dus makkelijk een herstel uitvoeren?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef o.us het volgende:
Dan
[..]
Dan moet je dus je telefoon via iTunes vergrendelen en hem localiseren en vervolgens gaan opsporen.
Ja. Is universele app.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:01 schreef Naamah het volgende:
En is er ook zoiets als Find My iPhone voor de 3GS?
Hmm.. ik krijg een foutmelding (apparaat niet ondersteund) en als ik dan ga zoeken blijkt het voor iPhone 4 en verder te zijn.quote:
Dat kan alleen als je je iphone koppelt zeker? want kan het nu niet vindenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
In iTunes instellen dat hij apps synchroniseert.
Ben ook naar een parrot aan het kijken, ga ik me daar nog maar eens wat meer in verdiepen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja.
Zit gewoon in mijn navigatie systeem en die gebruikt weer de chip van parrot.
De updates verlopen ook via parrot.
Als je een videoplayer uit de AppStore installeer, hoef je het niet om te zetten. VLC is verwijderd geloof ik, maar je hebt nog MBox, OPlayer en AVplayer. Vooral OPlayer vind ik zelf erg goed, omdat deze door blijft spelen als je op de homeknop drukt en wat anders gaat doen. Speelt gewoon avi, MKV en MP4 af.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef LeNick het volgende:
Wie kijkt er vaak op z'n iPhone naar films? Hoe doen jullie dat met downloaden, downloaden in het juiste bestandstype al, of later omzetten? En hoe doen jullie dit met ondertitels?
(klopt het trouwens dat een iPhone 4 meer bestandstypes aankan dan een 3G, sommige films kan ik namelijk wel naar m'n iPhone 4 overzetten wat ik niet kon naar m'n 3G)
Dus stel je kijkt film, je drukt hem weg en 2 dagen later kijk je verder dan gaat die verder op dat punt? En doet die ook externe ondertitels?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je een videoplayer uit de AppStore installeer, hoef je het niet om te zetten. VLC is verwijderd geloof ik, maar je hebt nog MBox, OPlayer en AVplayer. Vooral OPlayer vind ik zelf erg goed, omdat deze door blijft spelen als je op de homeknop drukt en wat anders gaat doen. Speelt gewoon avi, MKV en MP4 af.
Herstellen. Heb je je foon gejailbreakt en ermee getweaked?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef zerokil het volgende:
Sinds enkele dagen heb ik een probleempje met mijn iPhone. Als ik iemand bel, of ik word gebeld, dan hoor ik niets aan de andere kant van de lijn. De andere persoon hoort mij wél. Enkel door de telefoon op Speaker te zetten, of via de koptelefoon te werken, lukt het.
Ik heb al even een kleine zoektocht gedaan langs de Apple forums en de aangebrachte oplossingen waren:
- zo'n 5 keer de koptelefoon in en uit je iPhone pluggen.
- resetten.
Ik heb alledrie de opties geprobeerd, maar het probleem doet zich nog altijd voor. Iemand raad?
Thanks heb deze nu gedownload. Alleen hoe zet ik films erop? Waar moet ik ze naar toeslepen, niets lukt..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Merkie het volgende:
AVPlayer is het beste. OPlayer is ook wel goed maar heeft slechtere beeldkwaliteit (doffere kleuren, zwart is donkergrijs). AVPlayer gaat gewoon verder waar je de laatste keer gestopt was en ondersteunt .srt's.
Ik zit nog op 4.2.1. Mijn batterij gaat ook altijd rap op. Is dat beter in 4.3.3? Anders moet ik maar eens gaan updaten en jailbreaken..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..weekendje met iOS 5 gespeeld. Notifications is best leuk, net als de camera kunnen benaderen via lockscreen.
Maar tja, die batterij drainage: er zal vast nog wel een hoop debug-code op de achtergrond draaien. Ik ben weer terug naar jailbroken 4.3.3.
ik heb geen last van een batterij probleem hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo..weekendje met iOS 5 gespeeld. Notifications is best leuk, net als de camera kunnen benaderen via lockscreen.
Maar tja, die batterij drainage: er zal vast nog wel een hoop debug-code op de achtergrond draaien. Ik ben weer terug naar jailbroken 4.3.3.
Goedkopere abonnementen van Vodafone hanteren die 250MB als datalimiet. Mijn ervaring is dat je in de regel toch niet zoveel gebruik maakt van 3G.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Merkie het volgende:
Hoe kom je op 250MB?
Kijk gewoon even hoeveel data je hebt vebruikt en deel dat door het aantal maanden dat je hem hebt.
Vodafone hanteert een datalimit van 250MB op de goedkopere abonnementen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Merkie het volgende:
Hoe kom je op 250MB?
Kijk gewoon even hoeveel data je hebt vebruikt en deel dat door het aantal maanden dat je hem hebt.
Het downloaden van apps zou ik gewoon doen over WIFI. Met normaal internetverkeer (geen streaming video) kun je met 250MB toch al heel wat doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:09 schreef Orbis het volgende:
Ik heb aan 250MB in ieder geval niet genoeg. Ik download +/- 10 tot 15 apps per maand en internet natuurlijk gewoon. Dat zal zo'n half uur per dag (maximaal) zijn.
Die kan ik niet missen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Merkie het volgende:
4.2.1 heeft juist een uitstekende batterijduur bij mij. Skv, ik denk dat jij eerder de oorzaak moet zoeken in de tientallen JB-apps die jij hebt.
Ik ook maar als je Wi-Fi dan kapoet is ben je de sjaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het downloaden van apps zou ik gewoon doen over WIFI. Met normaal internetverkeer (geen streaming video) kun je met 250MB toch al heel wat doen.
Ik heb echter op de meeste plaatsen de beschikking tot WIFI.
Dus toch gewoon 1000MB minimaal met een iPhone en normaal gebruik?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het downloaden van apps zou ik gewoon doen over WIFI. Met normaal internetverkeer (geen streaming video) kun je met 250MB toch al heel wat doen.
Ik heb echter op de meeste plaatsen de beschikking tot WIFI.
Thuis, op school en op het werk werkt het praktisch altijd (en nog sneller ook). Ik gebruik voornamelijk facebook, nu.nl en het synchroniseren van mijn e-mails.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook maar als je Wi-Fi dan kapoet is ben je de sjaak.
hard reset?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef Kreator het volgende:
Wat een kuttelefoon is het toch ook.
Gisteravond viel eerst de touchmogelijkheid uit en na een uur of 2 ook het beeldscherm. Gelukkig kun je dan de batterij er niet ff uithalen, maar blijft het ding gewoon aanstaan zonder beeld.
Vamorgen deed ie het spontaan weer. Faalfoon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:27 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
hard reset?
ik heb dat trouwens nog nooit gehad bij geen 1 iphone, jb?
misschien een rare app er op gezet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vamorgen deed ie het spontaan weer. Faalfoon.
Geen jb, gewoon originele iphone 4.
Als hij kapoet is dan werkt het dus niet praktisch altijd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Thuis, op school en op het werk werkt het praktisch altijd (en nog sneller ook). Ik gebruik voornamelijk facebook, nu.nl en het synchroniseren van mijn e-mails.
Nope. Niks mee gedaan. Scherm reageerde neit meer op touch, begon daarna te flikkeren en na een uur viel ie weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
misschien een rare app er op gezet?
mijn iphone 4 , zelfs met iOS 5 werkt zonder problemen
hmmmm... even naar de apple store anders en het probleem uitleggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nope. Niks mee gedaan. Scherm reageerde neit meer op touch, begon daarna te flikkeren en na een uur viel ie weg.
Jammer alleen dat er in Nederland en Belgie geen Apple Store is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
hmmmm... even naar de apple store anders en het probleem uitleggen.
Klinkt niet echt goed
haha het is idd wel ff irri soms dat je elke keer "net er naast toetst"quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef ToerkCep het volgende:
iOS 5 beta draaiende op mijn iPhone 4, moet zeggen dat ik het toch wel vind meevallen. Heb een irritante bug met toetsenbord
How come?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:25 schreef o.us het volgende:
Duurt nog wel even voordat Apple Store in Amsterdam geopend is.
Heb ik ook erg veel last van. Sowieso valt m'n bereik de laatste weken soms ineens weg, had ik eerder nooit last van. Heb ook Hi. Ben vaak niet bereikbaar, mensen krijgen meteen m'n voicemail en ik krijg helemaal geen bericht van 't feit dat ik gebeld ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie de laatste tijd ook zo'n last van retetraag internet op de iPhone?
Nee ik heb mijn datalimiet niet overschreden. Heb zelf Hi, maar dat was eerder veel sneller. Gek word ik er af en toe van.
Dit heb ik heel vaak, maar dan met T-mobile. Vaak geen bereik, mensen krijgen mijn voicemail terwijl dat ding aanstaat, internet traag, geen internet terwijl er vol bereik en 3G is etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:28 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Heb ik ook erg veel last van. Sowieso valt m'n bereik de laatste weken soms ineens weg, had ik eerder nooit last van. Heb ook Hi. Ben vaak niet bereikbaar, mensen krijgen meteen m'n voicemail en ik krijg helemaal geen bericht van 't feit dat ik gebeld ben.
Erg irritant!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:26 schreef Dimens het volgende:
Vodafone, nergens last van.
Ik heb niet eens een hoesje om mijn telefoon zitten.
Oud gebouw en hun interieur past niet met de mogelijkheden van het kracht van het gebouw zelf dus ze passen hun werkelijke interieur aan. En ze zijn nog bezig met verkopers e.d. aan te nemen (Applesite). Had het ooit eens gelezen op iPhoneclub.nl die een verklaring had ontvangen.quote:
Downgraden naar 3.1.3. Ik ben nu 2 keer verleid om naar iOs 4 te upgraden maar elke keer is het weer een teleurstelling. Mijnsinziens kun je je iPhone 3G het beste op 3.1.3 draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Apekoek het volgende:
Zelf heb ik een prima iPhone 4, helaas mijn vriendin nog de 3G. Deze is nu met de laatste iOS nog steeds zo traag als dikke stront door een trechter, wat is hier aan te doen? Want ik begrijp ondanks de leeftijd van het toestel, dat het helemaal niet zo traag hoeft te zijn.
Het schijnt ook dat Spotlight uitzetten kan helpen (Instellingen > Algemeen > Spotlight), de rest spreekt voor zich.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Firenzo het volgende:
[..]
Downgraden naar 3.1.3. Ik ben nu 2 keer verleid om naar iOs 4 te upgraden maar elke keer is het weer een teleurstelling. Mijnsinziens kun je je iPhone 3G het beste op 3.1.3 draaien.
Dat scheelt inderdaad. Er zijn een aantal truckjes om iOs 4 wat beter te draaien waaronder spotlight er 1 van is. Zie hier enkele dingen iPhoneclub tips.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:31 schreef braddofiel het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat Spotlight uitzetten kan helpen (Instellingen > Algemeen > Spotlight), de rest spreekt voor zich.
Ze zijn anders al druk bezig met de verbouwing hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Oud gebouw en hun interieur past niet met de mogelijkheden van het kracht van het gebouw zelf dus ze passen hun werkelijke interieur aan. En ze zijn nog bezig met verkopers e.d. aan te nemen (Applesite). Had het ooit eens gelezen op iPhoneclub.nl die een verklaring had ontvangen.
Met name de tilt shift functie maakt het een leuk stukje speelgoed.quote:
Inderdaad een leuke app.quote:
Vet idd. Google heeft ook zoiets, maar voor Andoid only geloof ik.quote:
Instagram en Quick lomo kunnen het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een goede app waar ik lomo-effects op mijn foto's kan toepassen?.
Bedankt, even uitproberen.quote:
Bedanktquote:
Een nacht van 8 uur, hoeveel % van de accu gebruikt het dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef o.us het volgende:
Super Clock + is btw ook een aanrader. Verbruikt bijna geen batterij op een of andere manier.
Hipstamatic ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand een goede app waar ik lomo-effects op mijn foto's kan toepassen?.
je kan gewoon een internetbundel toevoegen aan je abonnement, let wel dat je geen iphone abonnement hebt en dus niet de snelheid haalt die ze adverteren voor iPhone's (je hebt zelfs kans dat je geen datalimiet hebt, aangezien je nog een oude contractsvorm hebt)quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Exterminator het volgende:
Dag fokkers,
Ik zit met het volgende:
Op dit moment heb ik een HI online abonnement lopen dat ik volgens mij rond november kan verlengen (dit was toen der tijd icm een Sony Ericsson Aino). Echter kan ik via een vriend van mij een losse Iphone 4 kopen met korting. Aangezien ik op dit moment toch wel het internet op mijn GSM begin te missen (totaal niet ideaal via de Aino) zit ik er dus aan te denken om de Iphone 4 los te kopen via die vriend van me en daar mijn huidige simkaart in te stoppen en een internetbundel te activeren bij m'n huidige abonnement.
Is dit verstandig om te doen en is het dan ook vervolgens mogelijk om zeg maar op het moment dat ik kan verlengen een sim-only abbo te nemen + internetbundel? Tevens zag ik bij HI dat ze aparte abonnementen aanbieden voor de Iphone, is er echt zoveel verschil met de HI online bundels tov de speciale Iphone HI I-xxx bundels ??
Met wel als verschil dat je bij Telfort altijd buiten je bundel SMS-t, of je moet hiervoor een extra bundel kopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
je kan gewoon een internetbundel toevoegen aan je abonnement, let wel dat je geen iphone abonnement hebt en dus niet de snelheid haalt die ze adverteren voor iPhone's (je hebt zelfs kans dat je geen datalimiet hebt, aangezien je nog een oude contractsvorm hebt)
Als je straks in november kan verlengen kan je dat gewoon met sim-only doen, echter is het slimmer om verder te kijken aangezien Hi erg duur is t.o.v. Telfort of MTV mobile (beide geen datalimiet, en goedkoper dan Hi. maar wel hetzelfde netwerk)
Kan inderdaad, alleen moet je dan nog wachten tot je Click&Buy account geactiveerd is.quote:
Ok, ik zal het uitproberen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef Dimens het volgende:
Ga in iTunes naar een App waar je niet voor hoeft te betalen, dan krijg je de optie om de betaal methode over te slaan.
Mijn account was direct geblokkeerd, moest ik hun gaan bellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:25 schreef Naamah het volgende:
Huh? Ik heb ook click&buy en kon gewoon meteen verder met aanmelden en ook gratis apps downloaden.
Thanksquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef Dimens het volgende:
Ga in iTunes naar een App waar je niet voor hoeft te betalen, dan krijg je de optie om de betaal methode over te slaan.
Hij bedoelt waarschijnlijk gejailbreaked.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:01 schreef o.us het volgende:
Super Clock + is btw ook een aanrader. Verbruikt bijna geen batterij op een of andere manier.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een nacht van 8 uur, hoeveel % van de accu gebruikt het dan?
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef zerokil het volgende:
Sinds enkele dagen heb ik een probleempje met mijn iPhone. Als ik iemand bel, of ik word gebeld, dan hoor ik niets aan de andere kant van de lijn. De andere persoon hoort mij wél. Enkel door de telefoon op Speaker te zetten, of via de koptelefoon te werken, lukt het.
Ik heb al even een kleine zoektocht gedaan langs de Apple forums en de aangebrachte oplossingen waren:
- resetten.
Ik heb alledrie de opties geprobeerd, maar het probleem doet zich nog altijd voor. Iemand raad?
Ooh, ja jailbreaken/ombouwen, eigenlijk hetzelfdequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk gejailbreaked.
Ombouwen doet mij aan de PSX/PS2 tijdperk denken.
Via Wi-Fi instellingen op je telefoon 'Netwerk vergeten' en gegevens verversen. Als het dan niet lukt, is het dan misschien niet je modem/router?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Anyway, zit weer met een probleempje. WiFi doet het hier gewoon, maar mijn iPhone 4 zegt dat er 'geen verbinding mogelijk is met netwerk'. Ik heb een internetabonnement, maar 3G is nog niet werkend, daarvoor moet ik een SMSje naar Hi sturen zodat ik de juiste instellingen ontvang (volgens het boekje). Maar dit lukt ook al niet, omdat ik een bericht terug krijg dat hij die instellingen niet kan ontvangen.
Lekker ditGeen internet + geen 3G op m'n nieuwe iPhone.
Eigenlijk totaal niet hetzelfde..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:11 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ooh, ja jailbreaken/ombouwen, eigenlijk hetzelfde
http://qelp.hi.nl/#/Apple/iPhone-4/Internet/handmatig-instellen/6quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:17 schreef ConscienceNL het volgende:
Anyway, zit weer met een probleempje. WiFi doet het hier gewoon, maar mijn iPhone 4 zegt dat er 'geen verbinding mogelijk is met netwerk'. Ik heb een internetabonnement, maar 3G is nog niet werkend, daarvoor moet ik een SMSje naar Hi sturen zodat ik de juiste instellingen ontvang (volgens het boekje). Maar dit lukt ook al niet, omdat ik een bericht terug krijg dat hij die instellingen niet kan ontvangen.
Lekker ditGeen internet + geen 3G op m'n nieuwe iPhone.
"bedoelt".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Eigenlijk wel aangezien iedereen snapt dat hij jailbreaken bedoeld.
Ik twijfelde alquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
"bedoelt".
En nee, een software-matige aanpassing, die legaal verklaard is, is NIET hetzelfde als een hardware-modificatie, die gewoon illegaal is.
Zo stond het al ingesteld. Toen ik net onderweg was in de auto schakelde hij opeens over naar 3G, die het wel doet. WiFi doet het nu ook weer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
http://qelp.hi.nl/#/Apple/iPhone-4/Internet/handmatig-instellen/6
Dit is dus precies wat ik bedoel. Omdat jij alleen jailbreakt om spelletjes van 79 cent gratis te downloaden, stel je het gelijk aan een console ombouwen. Het illegaal downloaden van AppStore applicaties is wel het laatste waar een jailbreak voor bedoeld was. Vandaar ook dat ik het oderscheid maak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:40 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zo stond het al ingesteld. Toen ik net onderweg was in de auto schakelde hij opeens over naar 3G, die het wel doet. WiFi doet het nu ook weer.
En @ jailbreak/ombouw-discussie: ik bedoelde jailbreak ja, maar feitelijk is er geen verschil tussen ombouwen en jailbreaken: het zorgt ervoor dat je illegaal verkregen spellen/apps kan afspelen. Alleen de manier hoe verschilt.
Jailbreak is dus niet bedoeld om alleen maar gekraakte troep te kunnen installeren. Dat is voor paupers die het budget eigenlijk niet hebben om een iPhone te kopen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:40 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zo stond het al ingesteld. Toen ik net onderweg was in de auto schakelde hij opeens over naar 3G, die het wel doet. WiFi doet het nu ook weer.
En @ jailbreak/ombouw-discussie: ik bedoelde jailbreak ja, maar feitelijk is er geen verschil tussen ombouwen en jailbreaken: het zorgt ervoor dat je illegaal verkregen spellen/apps kan afspelen. Alleen de manier hoe verschilt.
Jij weet net zo goed als ik dat 99.9% het daarvoor wel gebruikt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Jailbreak is dus niet bedoeld om alleen maar gekraakte troep te kunnen installeren. Dat is voor paupers die het budget eigenlijk niet hebben om een iPhone te kopen.
Jailbreak is om extra opties en mogelijkheden toe te voegen en je telefoon verder te tweaken.
Wat een gelul zeg. Ik heb in mijn direct omgeving een man of 8 met een gejailbreakte iPhone 4, waarvan er ééntje die gekraakte meuk gebruikt. De rest koopt gewoon apps. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:56 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat 99.9% het daarvoor wel gebruikt.
Wat een gelul zeg. Wat jij opnoemt is totaal niet representatief.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ik heb in mijn direct omgeving een man of 8 met een gejailbreakte iPhone 4, waarvan er ééntje die gekraakte meuk gebruikt. De rest koopt gewoon apps. Zoals het hoort.
Dat is het dus wel. Ik heb de iPhone van al mijn vrienden gejailbreakt. Daarvan heeft ongeveer de helft Installous geīnstalleerd, en slechts enkelen gebruiken die om af en toe een app te downloaden. Ik heb ook Installous, maar 90% van de Apps op mijn iPhone heb ik gewoon betaald.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Wat jij opnoemt is totaal niet representatief.
Of jij bent gewoon een schrale vent.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:05 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Wat jij opnoemt is totaal niet representatief.
Best veel eigenlijk. Jij beweert dat iedereen jailbreakt om gratis apps te downloaden, omdat jij toevallig een pauper bent die niet 79 cent over heeft voor een applicatie. Niet alleen dat; je durft ook nog te beweren dat jailbreaken daarvoor bedoeld is. Dat is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:51 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Serieus, wat heeft dat mijn mijn reactie te maken
zeggen zequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ik heb in mijn direct omgeving een man of 8 met een gejailbreakte iPhone 4, waarvan er ééntje die gekraakte meuk gebruikt. De rest koopt gewoon apps. Zoals het hoort.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Best veel eigenlijk. Jij beweert dat iedereen jailbreakt om gratis apps te downloaden, omdat jij toevallig een pauper bent die niet 79 cent over heeft voor een applicatie. Niet alleen dat; je durft ook nog te beweren dat jailbreaken daarvoor bedoeld is. Dat is gewoon onzin.
Geen andere oplossingen?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef zerokil het volgende:
- resetten.
ABN loopt achter, kan al heel lang bij de Rabobankquote:
Gelukkig steel je maar 10% procentquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Ik heb de iPhone van al mijn vrienden gejailbreakt. Daarvan heeft ongeveer de helft Installous geīnstalleerd, en slechts enkelen gebruiken die om af en toe een app te downloaden. Ik heb ook Installous, maar 90% van de Apps op mijn iPhone heb ik gewoon betaald.
Iedereen voor wie ik de iPhone heb gejailbreakt gebruikt echter sbsettings, bitesms, synchronicity/freesync, winterboard en een tethering app.
Voortaan eerst nadenken voor je wat zegt, ok? Dan kom je niet zo dom overquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Gelukkig steel je maar 10% procent.
Rot lekker op met je "90% procent download ik van de App Store".quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voortaan eerst nadenken voor je wat zegt, ok? Dan kom je niet zo dom over
Toen ik mijn telefoon gejailbreakt had heb ik ook nog diverse apps gekocht uit de Appstore. Zoals denk ik al wel 100.000.000 keer is gezegd, Jailbreaken houdt niet alleen 'gratis' apps in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:08 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Rot lekker op met je "90% procent download ik van de App Store".
Knap trouwens dat je mij denkt te kunnen beoordelen. Welke app heb je daarvoor gestolen.
Ga vooral zo door. Je laat jezelf alleen maar meer kennenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:08 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Rot lekker op met je "90% procent download ik van de App Store".
Knap trouwens dat je mij denkt te kunnen beoordelen. Welke app heb je daarvoor gestolen.
Dat is inderdaad een prioriteit op een anoniem internetforum. Eerst op de man spelen en nu gaan janken. Jij met je tegenstrijdigheid getuigt trouwens ook niet van slimheid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ga vooral zo door. Je laat jezelf alleen maar meer kennenEn je komt zo echt niet intelligenter over, hoor. Integendeel zelfs.
Schijnheilig? Moi? En welke tegenstrijdigheid? Nogmaals: denk je niet dat er een reden is dat ik een klein aantal apps heb waar ik niet voor heb betaald?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een prioriteit op een anoniem internetforum. Eerst op de man spelen en nu gaan janken. Jij met je tegenstrijdigheid getuigt trouwens ook niet van slimheid.
Anways, groetjes.
@boem-dikkie
Weet ik. Ging mij om zijn schijnheiligheid en miereneukerij.
Jailbreaken is tegenwoordig echt praktisch zonder risico, en het biedt je zoveel mogelijkheden, dat het onzin is om het niet te doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef Melochan het volgende:
Waarom draait het hier altijd om nutteloze "(niet-)jailbreak-" of "ik koop/download al m'n apps"-discussies?'t Is niet meer leuk om mee te lezen zo
Ik kķķp al m'n apps omdat ik te schijterig ben om m'n iPhone te jailbreaken, want 'stel je voor dat er wat gebeurt'. Heb me er verder ook niet genoeg in verdiept of iets, dus ja. Maar als ik soms zie wat anderen wel met hun iPhone kunnen..
Nogmaals; groetjes. Te dom om te poepen jij serieus als dit geen grap is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Schijnheilig? Moi? En welke tegenstrijdigheid? Nogmaals: denk je niet dat er een reden is dat ik een klein aantal apps heb waar ik niet voor heb betaald?Nee he? Stumperd. Nogmaals: voortaan eerst een beetje nadenken, want nu zet je jezelf gewoon voor lul.
Het mag misschien als een verrassing komen voor een pauper als jij, maar je kunt in de AppStore ook gratis apps downloaden. Daarnaast hebben de grotere developers regelmatig aanbiedingen waarbij betaalde apps tijdelijk gratis zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:01 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Nogmaals; groetjes. Te dom om te poepen jij serieus als dit geen grap is.
Anyway, veel plezier met je Installous en Hackulo.us repo.
In het begin wilde ik nog de discussie met je aangaan, maar nu ik een paar posts van je zie, denk ik echt dit over jou:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het mag misschien als een verrassing komen voor een pauper als jij, maar je kunt in de AppStore ook gratis apps downloaden. Daarnaast hebben de grotere developers regelmatig aanbiedingen waarbij betaalde apps tijdelijk gratis zijn.
Snap je nu waar die 10% vandaan komt..?
Iemand die zo kortzichtig is als jij dat de meest basale eigenschappen van de AppStore uitgespeld moeten worden, heeft het recht niet een ander dom te noemen.
Dus, voor de derde keer: volgende keer zelf even nadenken voordat je iets doms zegt, oke jochie?
Touché. Ik zal me verder stil houdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:10 schreef Merkie het volgende:
Anders huilen jullie ff niet zo stelletje moraalridders. Die 16GB of 32GB van je iPhone is zeker gevuld met allemaal legaal gekochte muziek? Droeftoeters.
Ja, mailtje sturen naar iTunes. Je kan vanuit iTunes een klacht indienen over een app.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef nelisb het volgende:
Kan je ook geld terug krijgen als je een app hebt gekocht?
Justin.tv wat een troep. 12¤.
Wat dacht je dat je zou krijgen dan? 12 euro.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef nelisb het volgende:
Binnen 24 of 48 iTunes customer care mailen met een goede reden en de aankoop wordt ongedaan gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:36 schreef nelisb het volgende:
Beste iTunes,quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, mailtje sturen naar iTunes. Je kan vanuit iTunes een klacht indienen over een app.
Wat is het probleem van 12¤?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 03:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat dacht je dat je zou krijgen dan? 12 euro.
Mwah, niet voor Justin.TVquote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:53 schreef nelisb het volgende:
[..]
Wat is het probleem van 12¤?
Als een app goed is, dan kan het toch ook 12¤ waard zijn of mag alles maximaal 79 cent kosten?
25smsjes voor 0,95 dat moet toch genoeg zijn.... voor de opa's en oma's die nog geen whatsapp hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef Orbis het volgende:
[..]
Met wel als verschil dat je bij Telfort altijd buiten je bundel SMS-t, of je moet hiervoor een extra bundel kopen.
Overigens zit er bij het iPhone-abonnement van Hi ook geen MMS in je bundel, bij normale abonnementen van Hi wel. En als laatste heb je bij de goedkoopste iPhone-abonnementen een lagere datalimiet dan bij de goedkopere normale internetbundels.
Haha oh wellquote:
iMovie op de Mac.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:30 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Haha oh well.
Heeft iemand misschien een app waarmee ik videos goed mee kan bewerken? Ik wil videos graag met slowmotion achteruit willen laten spelen. Ik heb iMovie geprobeerd maar dat stelt niks voor.
Vandaag effe naar winkel dan hij is pas 2/3maanden oud!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:34 schreef nelisb het volgende:
Ja klopt. Die zit aan de onderkant van je iPhone. En de speaker van je telefoongesprek boven je scherm waar je je Oor houdt.
Hardware is defect, namelijk je speaker. Kan je restten, updaten etc. Dat helpt niet.
Ook een iPhone kan kapot.
Helaas. Opsturen als je nog garantie hebt anders betalen voor de reparatie.
Bedankt voor de tip, ik ga de apps uitproberen! Ja ik film ook zelden maar wil graag van die "rewind" effects maken en zo weinig mogelijk gebruik maken van de pc.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je kunt een app als Slowmo of Vlix gebruiken voor slow motiong effect, en verder editten in iMovie of ReelDirector. ReelDirector en Slowmo zijn van dezelfde maker, dus ik neem aan dat die goed met elkaar werken.
Ik heb ze zelf niet uitgeprobeerd, want ik film zelden. Misschien het proberen waard
Wat wil je er van maken? Een zeiljacht?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb een vraagje hoe kan ik mijn iPhone ombouwen?
Wil je hem jailbreaken?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef no1uknow het volgende:
Hiemee:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef no1uknow het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef no1uknow het volgende:
Anyone, Fry, Buellerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Hoi, ik kom er even tussendoor hoor
Ik heb een iPhone 3G en wil toch proberen iOS 4.2 erop te zetten (heb nu 3.1 nogwat geloof ik) want steeds meer appjes doen het er niet meer op. En als ie te traag wordt, hoop ik dat ik hem dan weer kan terugzetten
Maar nu probeer ik de nieuwe iOS er dus op te zetten, back-up maken, 100 keer gedaan, reservekopie maken etc etc, en dan loopt ie dus vast. Dan staat er wel: het kan een uur duren, maar hij staat na een halve dag nog op twee streepjes.
HalpHeb iTunes geüpdatet en weet ik veel wat ik nog meer kan doen
Behalve het opgeven dan. En een nieuwe telefoon kopen
Geen idee wat dat isquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:48 schreef Zaibatsu01 het volgende:
^ Al in de herstelmode of DFU mode geprobeerd te updaten?
Bovenstaande lijkt mij de makkelijkste oplossing:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Misschien heb ik dan gewoon geen geduld
nee zodat ik er gebrande ps2 spellen op kan spelen van me neefquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat wil je er van maken? Een zeiljacht?
In iTunes op je PC moet je die bij Apps (linker kolom) deleten volgens mijquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:39 schreef sharam het volgende:
Hoe kan je aankoopgeschiedenis uit je iPhone verwijderen
Er staan een aantal niet geīnstalleerde apps in en die wil ik verwijderen
Maar weet niet hoe,iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |