quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik vind ze wel leukquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk liedje?
Ik luister nu ballads en hoor het geboem van de bovenbuurman.
Genieten wel
Hihi sorryquote:
Dat weet ik!quote:
En morgen weer vrolijkquote:
Ja, mijn vader lokt me zo naar huisquote:
Er zijn ergere methodesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, mijn vader lokt me zo naar huis
Dat dacht ikquote:
Heb je nu nog geen koptelefoon?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Kayleigh met een hardcore beat eronder heeft ook wel wat
Of ze krijgt kraai.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je eet vanavond dus wel een druppel later.
quote:
Ik heb al weken geen muziek aan gehad vanwege die minne klootzakken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nu nog geen koptelefoon?
Ik hou er wel van als ie lekker knapperig isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef Spezza19 het volgende:
En als ie aangebrand is krijgt ze Winnie
Dus kleine man moet constant op zijn hoede zijn met eten, anders heb jij zijn vlees op?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Ik hoor net dat ik hem wel moet delen met kleine man
Nuhuh, in dezen eet hij mijn vlees opquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus kleine man moet constant op zijn hoede zijn met eten, anders heb jij zijn vlees op?
Zeker, een hele lieve, leuke, spontane meid. Snap niet dat ze nog single isquote:
Hij lijkt op mamaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, in dezen eet hij mijn vlees op
Hoe ging het squashen?quote:
quote:
Je moet er iets voor over hebben he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, in dezen eet hij mijn vlees op
Je hebt jezelf ontbijt op bed gebracht?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Zeker, een hele lieve, leuke, spontane meid. Snap niet dat ze nog single is
dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Stom kind wat altijd alles wil proeven
Ja ik zag het al, maar ik had geen zin het aan te passenquote:
Wees blij, beter als een kind dat niks lust en ook niks wil proberen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Stom kind wat altijd alles wil proeven
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zag het al, maar ik had geen zin het aan te passen
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij, beter als een kind dat niks lust en ook niks wil proberen.
Danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees blij, beter als een kind dat niks lust en ook niks wil proberen.
Die is idd veel ergerquote:
Ik wil naar de hangover 2quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil naar de bioscoop vandaag.
Nu alleen nog iemand vinden die mee wil
Fijn, begin een beetje mat, veel punten direct na de opslag bij beide maar kort later veel loopwerk dus flink gerend. Heeeeeerlijk!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil naar de bioscoop vandaag.
Nu alleen nog iemand vinden die mee wil
Nou, date night, wordt er eindelijk eens gebatst ook, dat gesudder hier duurt nu al weken.quote:
Ik ook maar ik wil niet alleen.quote:
Weet je dat Roy in zijn kroeg wil verkondigen dat wij een stel zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Nou, date night, wordt er eindelijk eens gebatst ook, dat gesudder hier duurt nu al weken.
Sudderend vleesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Nou, date night, wordt er eindelijk eens gebatst ook, dat gesudder hier duurt nu al weken.
Vast niet alleen in de kroeg babequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat Roy in zijn kroeg wil verkondigen dat wij een stel zijn
Ja dan ben ik van het gezeik af en dan mag jij het als je weer een keer langskomt gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je dat Roy in zijn kroeg wil verkondigen dat wij een stel zijn
Heb hem beloofd dat als hij dat dot dat ik zijn familie via facebook vertel dat ik zwanger benquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vast niet alleen in de kroeg babe
Maar Bas denkt toch dat ik getrouwd benquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan ben ik van het gezeik af en dan mag jij het als je weer een keer langskomt gaan uitleggen.
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf ontbijt op bed gebracht?
Daar zie ik dan het nut weer niet van in, als ik dan toch al beneden ben kan ik het net zo goed daar op eten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem beloofd dat als hij dat dot dat ik zijn familie via facebook vertel dat ik zwanger ben
Als je bed ook je bank/eetruimte is, is het helemaal makkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
JaIk woon op nog geen 30m2 dus heb geen boven of beneden
Bas spoort nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Bas denkt toch dat ik getrouwd ben
Er is op hyves vast wel een echo te vinden enz.quote:
Mijn moeder wil graag oma wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem beloofd dat als hij dat dot dat ik zijn familie via facebook vertel dat ik zwanger ben
Je mag die van mij wel lenen, heb ik nog wel ergens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is op hyves vast wel een echo te vinden enz.
Noem 1 persoon in die kroeg van jou die wel spoortquote:
De kroegbaasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem 1 persoon in die kroeg van jou die wel spoort
Ik ook maar daar staat een datum op hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je mag die van mij wel lenen, heb ik nog wel ergens.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is op hyves vast wel een echo te vinden enz.
In your dreams babequote:
Vaste klant in roy zn kroegquote:
Oh ja, kut.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook maar daar staat een datum op he
wordt je?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Godsamme, koop je nietsvermoedend scheerspul, wordt je meteen afgestraft met een gratis J-Lo cd.
geen etos-armbandjes?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
Godsamme, koop je nietsvermoedend scheerspul, wordt je meteen afgestraft met een gratis J-Lo cd.
Zie je hoe van slag ik er van ben?quote:
Ik snap je meid!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je hoe van slag ik er van ben?
Ja dat wel. Met belletjes eraanquote:
Ik mag nog kiezen ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je meid!
Kom maar uithuilen op een boob naar keuze
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag nog kiezen ook?Royco, eat your heart out
Heb zelfs nog een aparte bankquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je bed ook je bank/eetruimte is, is het helemaal makkelijk
Ik mag nooit op boobies uithuilen als ik een taalfout maakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik mag nog kiezen ook?Royco, eat your heart out
I'm specialquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik mag nooit op boobies uithuilen als ik een taalfout maak
Haha welke pauperzaak in Emmen is dat dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Een slijter die gewoon helemaal geen bier verkoopt
Je mag blij zijn dat je niet gestenigd wordt hier.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jongen als ik er bij jou aan begin dan hebben de boobs nooit meer rustquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eentje die elk zaterdagochtend overvallen wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha welke pauperzaak in Emmen is dat dan?
Online schat, zaak in Vught ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha welke pauperzaak in Emmen is dat dan?
Heb jij wel eens gehoord van drank die overstuur gaat?quote:
En je punt is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen als ik er bij jou aan begin dan hebben de boobs nooit meer rust
quote:
Nee, wel ik die overstuur raak van drank, maar dat bedoel je vast nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van drank die overstuur gaat?
Stijldansen of een andere vorm?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Ik ga volgend weekend dansen. En het weekend erna ook! Ik ben zo trots op mezelf.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef L-E het volgende:
Ik ga volgend weekend dansen. En het weekend erna ook! Ik ben zo trots op mezelf.
Hier is dat gewoon een normale uitdrukkingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van drank die overstuur gaat?
L-E style, jeweetz.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Stijldansen of een andere vorm?
Het woordje online zegt jou niks?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe kom je dááár nu weer terecht?
Dat ik dat niet wilquote:
Ik kreeg gisteren een whatsapp dat er nog heel veel passoa was maar dat is niet erg want die gaat toch niet overstuur (over datum)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, wel ik die overstuur raak van drank, maar dat bedoel je vast niet
Wat zijn wij goed he!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik over 2 weken ook! De hele dag! Hopelijk in de zon!
We're specialquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat zijn wij goed he!
Ik wil ook zon, want strandfeestje.
Ik had nog niet eens gezegd dat jij dat zei. Sukkel!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is dat gewoon een normale uitdrukking
Ja dus veranderd er weinig hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezegd dat jij dat zei. Sukkel!
Nu ga je gepest worden he!!
Hihi, James Brown is Dead en alles.quote:
Jawel, maar ik vraag me dus af - ervanuitgaande dat je zoekt op "bier" - hoe je terechtkomt bij een tent die geen bier verkoopt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het woordje online zegt jou niks?
ik vind dat juist altijd wel leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens gezegd dat jij dat zei. Sukkel!
Nu ga je gepest worden he!!
Ga je hier doen dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks eens verzinnen hoe ik mijzelf kan gaan vermaken in Purmerend volgende week
Nee ik zocht op slijterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, James Brown is Dead en alles.
[..]
Jawel, maar ik vraag me dus af - ervanuitgaande dat je zoekt op "bier" - hoe je terechtkomt bij een tent die geen bier verkoopt.
Zoonlief gaat gamen met Ez.quote:
Thats it, geen wodka voor MissB als ze langs komtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:08 schreef missbehavin het volgende:
Whehe Royco is zo'n sissy, zelfs zijn drank raakt overstuur
Erg he!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, je krijgt echt geen tieten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it, geen wodka voor MissB als ze langs komt
Wodka gaat niet overstuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MissB wanneer ga je heen? Kom ik je wel Vodka brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet, maar ik zou Rival verrassen als ik jou was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoonlief gaat gamen met Ez.
Dus ik zit daar dan verveeld bij
Hahahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben er dan niet, maar ik zou Rival verrassen als ik jou was.
zij raakte toch niet overstuur?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee en de vodka ook nietquote:
Niet zo snel als Royco neequote:
Niet leuk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha
That's so wrong in so many ways
Rival is altijd leukquote:
Dan niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rival is altijd leuk![]()
Maar nee, ik ga niet rival opzoeken dan
Meegebrachte consumpties mogen niet genuttigd wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB wanneer ga je heen? Kom ik je wel Vodka brengen
Doe je dat ook in sexy outfit?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef missbehavin het volgende:
Het glamoureuze leven van een vrouw met een biggel; poep scheppen
Pak ik het wel uit jouw kelderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meegebrachte consumpties mogen niet genuttigd worden
Ik mag niet van Rivalquote:
Sexy, maar met kaplaarsjes natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je dat ook in sexy outfit?
Kaplaarzen en blauwe overall dus
Dan heb ik drankquote:
Ook als het niet aanwezig is in je tent?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meegebrachte consumpties mogen niet genuttigd worden
Als het er niet is regelt hij het welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook als het niet aanwezig is in je tent?
Ik moet zeggen - alhoewel heeft hij het nog niet - dat hij er behoorlijk kordaat mee is!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het er niet is regelt hij het wel
Jij wil ook meteen weer iets lastigs hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen - alhoewel heeft hij het nog niet - dat hij er behoorlijk kordaat mee is!
Doe maar stoer!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de kelder van te voren leeg heb.
Hoe heet die slijter waar jij het haalt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen - alhoewel heeft hij het nog niet - dat hij er behoorlijk kordaat mee is!
Online ook niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
Oh, klote Etos ook he, hebben ze mijn haarverf in de aanbieding, maar mijn kleur niet in het assortiment.
Ik leun altijd graag met 1 arm nonchalant op de tap.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar stoer!!
Jij weet dondersgoed dat als ik binnen kom stappen je heel verlegen en lief een HJ voor mij neerzet.
En dat je voor MissB Vodka neerzet.
Vervolgens ga je dan heel verlegen en onwennig weer zitten of tegen de tap leunen![]()
Zo cute
Oh daar heb ik niet gekeken eigenlijk..quote:
Ik wilde een t-shirt bestellen, mag je ook 45 pond lappen voor verzendkosten (die zijn hier dus niet te krijgen), ja, laat dan maar zitten hè!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil ook meteen weer iets lastigs hebben.
Heb nog gekeken om het zelf te bestellen bij brewdog, maar dan zijn de verzendkosten bijna duurder dan de fust zelf.
Ze hebben geen blond in het assortiment?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik niet gekeken eigenlijk..
http://www.melgers.nl/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heet die slijter waar jij het haalt?
Verdorie, ze bezorgen niet in deze verlaten uithoekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben geen blond in het assortiment?
Hehehe.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie, ze bezorgen niet in deze verlaten uithoek
Die heeft ook geen 77lagerquote:
Lach niet jij!quote:
Jawel, de site is wat oud - ze kunnen er niet meer bij.quote:
Okayquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, de site is wat oud - ze kunnen er niet meer bij.
Geloof me, ik kom daar twee keer per week - hij heeft écht 77 Lager.
En de I Hardcore You heeft 'ie niet meer bijvoorbeeld.
Je bent wel gelijk goed aan het zoeken trouwens, ik wist geeneens dat je het online kon bekijken.quote:
En als ze wel bezorgen dan stelen ze het pakketjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Verdorie, ze bezorgen niet in deze verlaten uithoek
Ga eens normaal eten man. Je cholesterol.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent wel gelijk goed aan het zoeken trouwens, ik wist geeneens dat je het online kon bekijken.
Maar nu ga ik ontbijten trouwens. Zal ik döner doen of een tosti in elkaar fikken?
Weg vodka!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als ze wel bezorgen dan stelen ze het pakketje
Ja, je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga eens normaal eten man. Je cholesterol.
Natuurlijk zoek ik goed!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bent wel gelijk goed aan het zoeken trouwens, ik wist geeneens dat je het online kon bekijken.
Maar nu ga ik ontbijten trouwens. Zal ik döner doen of een tosti in elkaar fikken?
Ms heeft ie het wel helemaal niet gestuurdquote:
Freudiaans!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh bij de kassa van de Etos daarstraks.. Kleine man: Mam, mag ik Durex? Huh, whut??![]()
Eh nee, ik bedoelde Dextro!!![]()
Wat denk je weer goed over me.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms heeft ie het wel helemaal niet gestuurd
Too soon! Too soon!quote:
Oh wacht jij maar, alles wat ik meemaak, krijg jij ook nog voor je kiezen!quote:
Ik gun mijn zoon een mooi en enerverend seksleven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht jij maar, alles wat ik meemaak, krijg jij ook nog voor je kiezen!
Ik vond van de week porno op mijn zoon zn telefoonquote:
Dan al?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik gun mijn zoon een mooi en enerverend seksleven.
Vanaf zijn 36ste.
Zal ik je kleine man even wat linkjes sturen voor goede porn?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht jij maar, alles wat ik meemaak, krijg jij ook nog voor je kiezen!
Jij wil mijn zoon ook al helpen door hem goede porn te geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je kleine man even wat linkjes sturen voor goede porn?
Dat heeft ie niet van een vreemdequote:
Dansen = halve pornquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mijn zoon ook al helpen door hem goede porn te geven.
Nee jouw zoon kan het zelf al vinden, die stuur ik alleen een app zodat hij zijn telefoon kan beveiligen tegen mamaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil mijn zoon ook al helpen door hem goede porn te geven.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal ik je kleine man even wat linkjes sturen voor goede porn?
Breakdancen nietquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet van een vreemde
Doe eens niet zo gemeen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jouw zoon kan het zelf al vinden, die stuur ik alleen een app zodat hij zijn telefoon kan beveiligen tegen mama
Nee hoor. Je mag best gemeen doen.quote:
De aanhouder wintquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Ha, een Etos gevonden die 'm wel heeft
Kan hem ook niks sturen want ik heb zijn nummer niet hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag best gemeen doen.
Niet dat je dat kan maar ok.
Het is echter niet nodig om mijn kind te verzieken!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan hem ook niks sturen want ik heb zijn nummer niet he
Houden zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan hem ook niks sturen want ik heb zijn nummer niet he
Daarom, die hoef ik niet te verpesten, regelen Ez en Mono wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Houden zo.
Ik vind het al erg genoeg dat huppelkoter met Ez doet whatsappen
So truequote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom, die hoef ik niet te verpesten, regelen Ez en Mono wel.
I know!!quote:
Of een contactverbod met Ezquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know!!
Daarom laat ik hem volgend weekend ook gewoon achter in Purmerend!
Jij denkt dat dat gaat lukkenquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn bovenbuurman heeft de muziek keihard aan.
De buurman naast me gaat op mijn muur tikken dat ik de muziek zachter moet zetten.
Hier gaat iets mis
Ik heb even terug getiktquote:
Ergens hoop ik dan ook dat ie een grote bek tegen mn zoon geeft.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De buurman zou een keer getikt moeten worden
MissB?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dan ook dat ie een grote bek tegen mn zoon geeft.
Dan krijgt de buurman oostbloktemperament aan de deur
Haha nee een vriend van me. Een yugo, die werd al woest toen hij hoorde dat ik bedreigd werd. Als ze mijn zoon gaan lastigvallen dan gaat het los hier.quote:
Denk dat het vroeg of laat wel tot een uitbarsting gaat komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haha nee een vriend van me. Een yugo, die werd al woest toen hij hoorde dat ik bedreigd werd. Als ze mijn zoon gaan lastigvallen dan gaat het los hier.
Dat probeer ik dus te voorkomen door me koest te houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat het vroeg of laat wel tot een uitbarsting gaat komen.
Precies en dat breekt een keer op he.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat probeer ik dus te voorkomen door me koest te houden.
Gezellig hoor in mijn eigen huis zitten en niet je eigen ding kunnen doen
Normaal hoor ik de hele zondag. Van een uur of 11 tot uur of 5 hardcore.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies en dat breekt een keer op he.
Zeker als ze je blijven provoceren door zelf wel harde muziek te draaien enzo.
Zijn er niet meer bewoners die er last van hebben? Of durven die allemaal niks te zeggen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal hoor ik de hele zondag. Van een uur of 11 tot uur of 5 hardcore.
Nu is hij ook op een zaterdag bezig.
Bij mij in huis staat alles nu te trillen en dan nog beweert de buurman naast me dat hij de muziek van mn bovenbuurman niet hoort
Nou. Het zijn 3 gabbervriendjes van elkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn er niet meer bewoners die er last van hebben? Of durven die allemaal niks te zeggen?
Ja dat is knap klotequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou. Het zijn 3 gabbervriendjes van elkaar.
En met die grote bek van ze enz durven mensen idd niks ervan te zeggen.
Het heeft voor mij geen zin om de politie ofzo te bellen want die 3 vriendjes liegen alles bij elkaar.
Dan is het dus ik tegen hen en dat verlies ik. Politie gelooft dan toch de meerderheid vooral omdat ze elkaar de hand boven het hoofd houden.
Nah ik hoop wel gewoon dat ik snel weg kan hier
Ik heb gebeld. De slijter belt mij dinsdag terug en dan spreken we even af over 77lager bezorgenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
Ha, zon! Tijd om maar eens naar de slijter te gaan.
Ach ik ga er steeds meer om lachen.quote:
Niks mis met 27 zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ga er steeds meer om lachen.
Buurjongen boven is net 27, naast me is een stel van 26.
Zeggen ze tegen mij dat ik niet moest zeuren want ik weet niet wat het echte gabbergevoel inhoud.
Toen ik ze vroeg of ze ooit een houseparty in de energiehallen hadden meegemaakt moest ik ze eerst gaan uitleggen wat dat was![]()
Zo sneu dat volk
Wel als je dan popi-jopi doetquote:
Ok spannend!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gebeld. De slijter belt mij dinsdag terug en dan spreken we even af over 77lager bezorgen
Dat zou kunnen maar ik heb aankomende week geen tijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok spannend!
Je zou natuurlijk ook er gebruik van kunnen maken dat ik de volgende weken weinig te doen heb en dat ik overal naartoe reis.
Had je Dennis aan de lijn?
Ik weet nog dat mijn buurman hier zat toen ik aan het klussen was.quote:
En dan zeggen dat er nog een "Hel & Verdoemenis" bij moet zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar ik heb aankomende week geen tijd.
Geen idee. Ga straks maar vragen of ze gebeld zijn door iemand uit Emmen
Wat een heldere ster!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn buurman hier zat toen ik aan het klussen was.
Hij: ja nu ben ik niet meer de jongste in de portiek!
Ik: hoe oud ben je dan?
Hij: net 27 geworden, ouder dan jou dus
Ik: hoe oud denk je dat ik ben dan?
Hij: jaar of 22
Ik: je hebt meegekregen dat ik een zoon van 12 heb?
Hij: ja nou uhm kan toch?
Ik:
Wasda?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zeggen dat er nog een "Hel & Verdoemenis" bij moet zeker.
Die heb ik hier in Emmen nog niet echt gevondenquote:
Jij ziet er ook uit als 22quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn buurman hier zat toen ik aan het klussen was.
Hij: ja nu ben ik niet meer de jongste in de portiek!
Ik: hoe oud ben je dan?
Hij: net 27 geworden, ouder dan jou dus
Ik: hoe oud denk je dat ik ben dan?
Hij: jaar of 22
Ik: je hebt meegekregen dat ik een zoon van 12 heb?
Hij: ja nou uhm kan toch?
Ik:
Apart biertje waarvan de naam boekdelen spreekt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wasda?
En het is maar een cadeautje hoor, wordt nu al duur zat
22 is overdreven schatquote:
Past wel bij diegene voor wie het isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Apart biertje waarvan de naam boekdelen spreekt.
[ afbeelding ]
Hoeveel flesjes 77 Lager heb je dan besteld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Past wel bij diegene voor wie het is
Nog niks want het is nu druk, daarom word ik dinsdag teruggebeldquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes 77 Lager heb je dan besteld?
Ah, vandaar! Ja, klopt wel trouwens dat het nu altijd druk is.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog niks want het is nu druk, daarom word ik dinsdag teruggebeld
En dan ga jij ze nog extra werk bezorgen ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, vandaar! Ja, klopt wel trouwens dat het nu altijd druk is.![]()
Liefst hou ik Dennis een uur aan de gang ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ga jij ze nog extra werk bezorgen ook!
picsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
onweer
ik ga even naakt door de tuin rennen, brb
video mag ookquote:
Mag ik mee rennen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
onweer
ik ga even naakt door de tuin rennen, brb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Liever zelfs!quote:
Jij hebt een knijtergrote achtertuin! alleen kan iedereen meekijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef El_Matador het volgende:
VriendenMet wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En dus ga ik hier niet naakt rondrennen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt een knijtergrote achtertuin! alleen kan iedereen meekijken
Ik heb ook een grote achtertuin, en uit het zicht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dus ga ik hier niet naakt rondrennen!
Dit was echt zóó voorspelbaard!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote achtertuin, en uit het zicht.
Nee schat, ik kom ook niet bij jou naakt rondrennenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een grote achtertuin, en uit het zicht.
De rest drilt alleen ook mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever zelfs!
Bouncing boobs zijn![]()
Dat zie je niet op foto's
Herkenbaar!quote:
Ja he, zelfs als ik geen grote tuin had gehad had ik deze opmerking gemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit was echt zóó voorspelbaard!
Flauw hoor hups, je wil ook al niet naakt biljarten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat, ik kom ook niet bij jou naakt rondrennen
Ik ben zo flauw dat het niet leuk meer isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flauw hoor hups, je wil ook al niet naakt biljarten.
Ook hoorquote:
Je verstijfd ze met je verpletterende looksquote:
Dat zegt natuurlijk weer niks hequote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verstijfd ze met je verpletterende looks
Ik lig altijd dubbel om jouw sneren naar Roycoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk weer niks he
Ze rollen er ook veel te makkelijk uit he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig altijd dubbel om jouw sneren naar Royco
loopt geheel vanzelf in de soepquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lig altijd dubbel om jouw sneren naar Royco
Dat zegt heel veel aangezien ik verder voor niemand bang benquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk weer niks he
3 zakjes in een doosje he..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oeh een Royco cup a soup grap, en nog goed verpakt ook.
Ik zag hem jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
Oh en mag ik de d/t fout even terug ketsen mevrouw?
Het gaat moeiteloos inderdaadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze rollen er ook veel te makkelijk uit he..
En dat terwijl ik altijd zo aardig doe tegen jouquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze rollen er ook veel te makkelijk uit he..
Mijn beste vriendin M.quote:
Boefuckinghoeeeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik altijd zo aardig doe tegen jou
oe wat een voorzetquote:
Gezellig.quote:
Nee, vandaag niet.quote:
Ja, Skype is handig!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik ben wel blij met skype, scheelt enorm in de belkosten
Tips over hoe jij een goede mama moet zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, Skype is handig!
Ja, heel goed en gezellig. De schat wordt mama. En ze heeft me goede tips gegeven.
In essentie wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tips over hoe jij een goede mama moet zijn?
Ghehe grappig.quote:
Als ik borstvoeding ga geven, weet ik dat ik te ver ben gegaan.quote:
Dan wil ik foto'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik borstvoeding ga geven, weet ik dat ik te ver ben gegaan.
Doodsbangquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet.
Al bang voor de MI?
Heerlijk!quote:
Welke film ga je kijken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
En nu ga ik film kijken
Dan blijft de vraag, welke film?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Change of plans.
Ik ga straks heel romantisch met mn zoon naar de bioscoop
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef L-E het volgende:
Miss, dank je voor het afhakken van mijn benen, de foto is gebruikt in een fotoalbum als verjaardagskado voor oma.
Het was natuurlijk een hele klus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I feel so proud! Op een gestoorde professor manier
Hangover 2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |