ik neem aan dat je niet om de hoek woont bij me (al zal me dat weinig verbazen, ik heb al gekkere dingen meegemaakt op FOK!quote:
204. ik heb er nu 12quote:
Okquote:Op zondag 12 juni 2011 10:18 schreef Ireth het volgende:
Maar goed, Susanne spaart ook de superdierenplaatjes!
Hmmz.. mijn vriendin heeft ze ingepikt, voor het kinderdagverblijf waar ze werktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:18 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb er pas 2![]()
Als ik er meer heb zal ik het hier even laten weten..
Die heb ik helaas niet voor je, anders had ik wel wat willen ruilen. Ik hou het in de gatenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Ireth het volgende:
Maar nou we het toch over Superdierenkaartjes hebben.... Mijn Susanne hoeft er nog maar.... VIER!
028 - 035 - 129 - 147
Iemand hier die haar aan haar laatste kaartjes kan helpen? Heb er een stuk of 30 in de aanbieding om te ruilen, moet die alleen nog even op volgorde leggen en intypen
ik heb 129 voor je! Helaas de andere missende kaartjes niet..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:03 schreef Ireth het volgende:
Maar nou we het toch over Superdierenkaartjes hebben.... Mijn Susanne hoeft er nog maar.... VIER!
028 - 035 - 129 - 147
Iemand hier die haar aan haar laatste kaartjes kan helpen? Heb er een stuk of 30 in de aanbieding om te ruilen, moet die alleen nog even op volgorde leggen en intypen
Waaaat zoveel??? Is zijn vader soms die ah-supermarktmanager?quote:Op zondag 19 juni 2011 10:11 schreef Ireth het volgende:
Mjah.. om alleen 129 op te sturen is ook weer zo zonde van de postzegel.. Als het goed is komt het buurjongetje vandaag om te ruilen, kijk ik eerst even wat hij voor ons heeft
(Die heeft gewoon een plastic ah tas vol dierenplaatjes....)
Neuh, hij staat elke dag na schooltijd bij de AH voor de deur.. "mevrouw, heeft u superdierenplaatjes??" "meneer heeft u superdierenplaatjes??"quote:Op zondag 19 juni 2011 10:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Waaaat zoveel??? Is zijn vader soms die ah-supermarktmanager?
Om te ruilen, terwijl hij een tas vol dubbele heeft?? Wat een vuile vrek zeg..quote:Op zondag 19 juni 2011 10:11 schreef Ireth het volgende:
Mjah.. om alleen 129 op te sturen is ook weer zo zonde van de postzegel.. Als het goed is komt het buurjongetje vandaag om te ruilen, kijk ik eerst even wat hij voor ons heeft
(Die heeft gewoon een plastic ah tas vol dierenplaatjes....)
Nah das juist hartstikke lief, want op die manier houdt ie heel veel ruilmateriaal en hij loopt alle kinderen in de buurt afquote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Om te ruilen, terwijl hij een tas vol dubbele heeft?? Wat een vuile vrek zeg..![]()
Ik zou dat joch maar eens gauw wat fatsoen bijbrengen
Ah joh, waarom niet? Ik denk dat het zeker in geval van deze plaatjes, weinig uitmaakt toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:13 schreef Stiemie het volgende:
Zat ie erbij Ireth? Of zal ik 'm nog naar je opsturen?
Oh en YskaFrederiksson wat heb je er veel die wij nog niet hebbenNegen maar liefst! Maar ik hoor eigenlijk helemaal niet hier iets af te nemen, dus maak er een ander maar heel gelukkig mee!
vertel eens welke 9 dat dan zijn en je mag me pm-en met je adres dan ga ik op zoek naar mn postzegelsquote:Op maandag 20 juni 2011 13:13 schreef Stiemie het volgende:
Zat ie erbij Ireth? Of zal ik 'm nog naar je opsturen?
Oh en YskaFrederiksson wat heb je er veel die wij nog niet hebbenNegen maar liefst! Maar ik hoor eigenlijk helemaal niet hier iets af te nemen, dus maak er een ander maar heel gelukkig mee!
Als je je aanmeldt puur om kaartjes te krijgen, dan stuur ik ze liever op naar iemand die ik al ken van Fok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:39 schreef wally1991 het volgende:
Beste mensen,
Is er toevallig iemand die mij kan helpen mij boek vol te krijgen.
Ik heb er niet zo veel en ben bang dat ik mijn boek niet optijd vol krijg.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
m.v.g. walter
Apart is dat hè, dat zelfs wildvreemden FHF weten te vinden en zich daarvoor registreren. Laatst ook iemand die om hulp bij een verhuizing vroeg: "Ja, maar ik was eerder al actief op Fok! en ben mijn gegevens kwijt." Yeah, right! Die user heeft ook niet meer dan 2 berichtjes op Fok gepost, beiden in dat topic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als je je aanmeldt puur om kaartjes te krijgen, dan stuur ik ze liever op naar iemand die ik al ken van Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |