Same here, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:54 schreef JK1982 het volgende:
Onder voorbehoud zou ik je evt. wel kunnen helpen in Lelystad. Ligt eraan wanneer een en ander moet gebeuren.
Mocht je in Hengelo hulp hebben bij het uitladen, dan zou dat mooi zijn, anders kost het me (incl. reistijd naar Hengelo) een hele dag..
Edit: ik zie dat die je eerste post is op Fok! en ik vind het wel een beetje apart dat je dan meteen een dergelijk verzoek doet. In dat geval geef ik er toch de voorkeur aan om in mijn eigen tuin aan de slag te gaan..
Dat heb ik nog nooit gezien, zijn dat karretjes die gemaakt zijn om zware spullen de trap op te tillen? Til je dan niet gewoon de zware spullen plus een karretje? :Squote:Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Je hebt ook van die karretjes die je de trap op kan tillen, met roterende wielen eraan. Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen, maar zo hebben we bij ons de zware spullen naar boven gekregen.
Koelkast & vriezer moeten 24 uur staan voordat ze aan mogen, inderdaad.
Het karretje 'rijdt' zeg maar de trap op, doordat de wielen kantelen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien, zijn dat karretjes die gemaakt zijn om zware spullen de trap op te tillen? Til je dan niet gewoon de zware spullen plus een karretje? :S
Koelkast kun je overigens gerust na een uur of 4 weer aanzetten, tenzij je een extreem oude koelkast hebt (langer dan 20-25jaar), dan zit er namelijk nog freon in.
Haha, ik heb een tijd als werk o.a wasmachines en koelkasten bezorgd en aangesloten, maar dat heb ik dus echt nog nooit gezien. is dat niet heel slecht voor je rug?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het karretje 'rijdt' zeg maar de trap op, doordat de wielen kantelen.
[ afbeelding ]
Zoiets dus
En toen ik mijn koelkast & vriezer kreeg stond in de handleiding nog steeds 24 uur, dus dat heb ik maar aangehouden
Mijn vader heeft m juist doordat hij zo'n last van zn rug heeft, je kan m redelijk makkelijk de trap op trekken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha, ik heb een tijd als werk o.a wasmachines en koelkasten bezorgd en aangesloten, maar dat heb ik dus echt nog nooit gezien. is dat niet heel slecht voor je rug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |