Nee, ik liep weg, want ik vond het te goorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gedroomd dat bb een smoothie was geworden
dromen
deed je mee, Inu?
Fleetwood is goed ja. Zelf heb ik eigenlijk alleen maar Tango in the Nightquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van Fleetwood Mac - Rumours.
Ik ga de songtekst van Dreams op m'n muur schilderen heb ik vandaag besloten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fleetwood is goed ja. Zelf heb ik eigenlijk alleen maar Tango in the Night
Coolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga de songtekst van Dreams op m'n muur schilderen heb ik vandaag besloten.
Wat is er?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom kan het niet gewoon even goed gaan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Inu het volgende:
Hier ook lekker haring opWaren allemaal 35% korting bij de AH, dus 2 doosjes meegenomen
En net nog een tosti met brie en honing. Hmmm...
Het lukt allemaal niet zoals ik wil. Maar komt wel goed, ooit.quote:
Duh, het stikt hier van het talentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef -moppie- het volgende:
Ik wist niet dat die rochelle die X factor heeft gewonnen uit Helmond komt
ja, maar het feit dat iets erger kan, doet de ernst van de zaak niet tenietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het meevallen! Zijn vele ergere
Als zijn achternaam niet met Boe begint, is dat niet zo ergquote:
Ik zal idd al met Bob in m'n hoofd maar ik wist niet meer of die nu van je ouders was of je broer. Tommie is die van je broer toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
Vaaaag gedroomd! Over een feestje in iemands achtertuin waarbij iemand met geSMed met een toestel waarbij ze allemaal pinnen in haar rug had die waren verbonden met een apparaat waaraan je moest draaien en die trokken dan aan die pinnen![]()
En ik ben het eens met SQ, muziek vind je leuk of niet, of het nu oud, nieuw, fout of achterhaald is...
En andere hond heet Bob.
En ik kan bijna 500 km rijden op 1 tank met mijn tufje
... rimmen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als zijn achternaam niet met Boe begint, is dat niet zo erg
Jupquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik zal idd al met Bob in m'n hoofd maar ik wist niet meer of die nu van je ouders was of je broer. Tommie is die van je broer toch?
ik heb op mijn werk een inlog met eerste 3 letters voornaam, eerste 3 letters achternaam...quote:
Bertje Visch kijkenquote:
Laserquesten...dat is ook al niet meer vernieuwend sinds 1999quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag mee Laserquesten?.
*pick me, pick mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag mee Laserquesten?.
Ken je dat niet?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 10:45 schreef Inu het volgende:
[..]
De toekomst van Sterren.nlMaar dat is wel al zoooo 2010 2009:{w
Moet je eens opzoeken wat hij over orale seks zegt, kun je lachenquote:
Ik zie alleen maar haarquote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Max groeit ook aardig door
[ afbeelding ]
Duh, hij staat tegenover de kolonel...quote:Op maandag 13 juni 2011 16:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar een staart tussen zijn poten
Welke chick?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef FUFR het volgende:
Zoals die chick erbij ligt...dat kan toch niet mensen
20 wekenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef ArTiC het volgende:
Hoe oud is Max hier?
en gaat ie nog groter worden? dan moet het hek ook nog een stuk groter
en nu het antwoord op de tweede vraag?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, nog eens tot anderhalf keer zo groot
21:00 Foo Fighters, ik heb de stream al aanstaanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik werd net opgebeld door iemand die bij Deadmau5 staat maaaahhhh
tegen die tijd is ie als het goed is ook wat minder wild enzo, dan is het hek hopelijk niet meer nodigquote:
volgens mij blijft er een heul klein hondje over als je het haar eraf scheertquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegen die tijd is ie als het goed is ook wat minder wild enzo, dan is het hek hopelijk niet meer nodig
Ik ben begonnen aan mijn opus magnum
[ afbeelding ]
wel matig nu...Coldplay...overratedquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
21:00 Foo Fighters, ik heb de stream al aanstaan
Ja, het wordt dan wel iets minder imposantquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volgens mij blijft er een heul klein hondje over als je het haar eraf scheert
ik had een dagkaart moeten kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
21:00 Foo Fighters, ik heb de stream al aanstaan
van welk geld?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik had een dagkaart moeten kopen
dat is voor je studiequote:
Nee voor website van het werk, zal als het klaar is wel een keer een linkje mailen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voor m'n 365 dagen projectje.
Maar bij jou voor je dingie neem ik aan?
Echt te erg ja... halve nacht nog half wakker gelegen omdat de kat snurkte en mn knuffel ammonitie op was en ik nog te slaperig was om der echt wakker te gaan porren...quote:
Knuffel ammonitiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt te erg ja... halve nacht nog half wakker gelegen omdat de kat snurkte en mn knuffel ammonitie op was en ik nog te slaperig was om der echt wakker te gaan porren...
Voorraad knuffels die naast mn bed liggen die ik naar de kat kan gooien... En nee, ik raak der niet, maar ze wordt wel wakker als ie in dr buurt landt en houdt dan op met snurkenquote:
Graag, maar daarvoor slaapt ze al te lang bij ons... Als we een deur dichtdoen gaat ze net zo lang krabben tot we open doen, omdat ze altijd bij ons slaapt... En te weinig doorzettingsvermogen om 's nachts dat te negerenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:20 schreef -moppie- het volgende:
Als je de kat nou eens van de slaapkamer verbant, is dat niet iets?!
Kat nog een deur verder opsluitenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Graag, maar daarvoor slaapt ze al te lang bij ons... Als we een deur dichtdoen gaat ze net zo lang krabben tot we open doen, omdat ze altijd bij ons slaapt... En te weinig doorzettingsvermogen om 's nachts dat te negeren
En dan eet jij der op? Zit genoeg vlees aanquote:
Al geprobeerd, dat hoor je bij ons gewoon, het is maar een appartement he... En zo vaak gebeurt het ook niet dat ik er wakker van lig...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:36 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Kat nog een deur verder opsluiten. Die van ons kwam sowieso niet boven, nergens last van. Nu woont ie inmiddels bij ex-huisgenootjes en heeft daar al een paar ochtenden om 6.30 op de overloop staan blèren
.
je bent zelf een lelijke babyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:45 schreef r8v2 het volgende:
Arg, waarom vinden kersverse ouders toch altijd hun kind "mooi"? Baby's zijn niet mooi, baby's zijn vervelend, schijten hun luier vol en houden je wakker 's nachts. Ik denk dat als ik ooit kinderen wil dat ik ze adopteer vanaf een jaar of 6 ofzo.
+1quote:
als je over 25 jaar zelf je eerste halffilippijnse baby in je armen houdt piep je wel andersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:45 schreef r8v2 het volgende:
Arg, waarom vinden kersverse ouders toch altijd hun kind "mooi"? Baby's zijn niet mooi, baby's zijn vervelend, schijten hun luier vol en houden je wakker 's nachts. Ik denk dat als ik ooit kinderen wil dat ik ze adopteer vanaf een jaar of 6 ofzo.
psiesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je over 25 jaar zelf je eerste halffilippijnse baby in je armen houdt piep je wel anders
Niet eens half zweeds?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je over 25 jaar zelf je eerste halffilippijnse baby in je armen houdt piep je wel anders
Half zweeds, half filippijns?quote:
Het kan best, als je eerst fapt en daarna vingertquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:06 schreef ArTiC het volgende:
Het zou uniek zijn...het eerste kind wat verwekt is door middel van vingeren
gatverdammequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef FUFR het volgende:
op de camping vh weekend flink gezopen, zat overbuurman die helemaal weg was van kontvingeren.
waar we het ook over hadden, we kwamen iedere keer daar op uit..
ach, hij was alleen, zijn vrouw was thuisgeblevenquote:
die met die vinger in zijn reetquote:
nee, you is dit jaar nog niet geweest, ieder jaar andere mensen he..quote:
Dat zou nog bijzonderder zijn...dood iemand zwanger vingerenquote:
Je kan het niet laten hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zou nog bijzonderder zijn...dood iemand zwanger vingeren
waarom zou ik?quote:
Dit is een newbiequote:
versie 2quote:
Goed werk heeft tijd nodigquote:
quote:
Heel veel tijdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is maar krom ook. Je hebt net 3 dagen vrij gehad, een hoop dingen gedaan en uiteraard is het weer tijd om jezelf weer nuttig te maken voor de maatschappij. Werken dus. Totaal geen problemen mee. Sterker nog, ik vind m'n werk nog leuk ook tegenwoordig.
Maar. Het tijdstip. Dat gevoel als je wekker gaat. Dat onbehagen. Je wil niet. Biologisch gezien is het dom. Maar die domme werkmoraal sleept je uit bed. Onder de douche, zo u wil. Daarna maar half slaapdronken een boterham smeren en hop in de auto. Afhankelijk van je afstand mis je 20-40% van wat er om je heen gebeurt. Wat bijvoorbeeld zomaar in een ongeluk zou kunnen ontaarden.
Op je werk. PC aan. Wachtwoord gaat standaard de 1ste verkeerd. Je klikt compleet de verkeerde dingen aan die je anders zonder na te denken goed doet. Half afwezig wordt het lunchtijd. Eindelijk fatsoenlijk eten. Onbewust word je vrolijk, want je MOET even niet.
Maar. Ook de lunch is op een gegeven moment over. En daar gaan we weer. Weer half in slaap vallen. Dingen gaan verkeerd of schieten niet op. Efficiëntie zakt naar 50%.
En dan eindelijk. Einde werktijd. Nog steeds halfslapend hijs je je in je auto of dodelijk vermoeid op de fiets. Na een tunnelvisie-rit ben je weer thuis. Eten, even wat afleiding zoals TV of een hobby. En daarna weer vroeg naar bed want wat gaat er morgenvroeg? Opnieuw die ellendige wekker....
- Waarom zijn die werktijden nog van net na de oorlog/Philips?
- Waarom beginnen we niet later na vrije dagen? En dan het liefst als je uit jezelf wakker bent geworden. Voor de een zal dat misschien een uurtje later zijn, de ander is pas om 12.00 in het land der levenden.
- Waarom vind ik het werk zelf leuk maar de verplichting verschrikkelijk? Wat ook weer z'n weerslag heeft op de productie per dag?
Leven in de 21ste eeuw. Het is een bitch.
SQquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
r8v2, begin dan gewoon je eigen succesvolle eenmanszaak, hoef je alleen maar met jezelf rekening te houden![]()
Zo niet, dan niet zeiken.
Yeahquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:01 schreef r8v2 het volgende:
[..]
SQ.
Maar die heb ik al. En zelfs al ga ik volgas, dan nog heb ik nog wel een halfjaartje-jaar nodig om ervan te kunnen leven...
Ga in Japan wonen, kan je powernappen tussendoor. Of in Spanje: siësta's!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:39 schreef r8v2 het volgende:
Eigenlijk is maar krom ook. Je hebt net 3 dagen vrij gehad, een hoop dingen gedaan en uiteraard is het weer tijd om jezelf weer nuttig te maken voor de maatschappij. Werken dus. Totaal geen problemen mee. Sterker nog, ik vind m'n werk nog leuk ook tegenwoordig.
Maar. Het tijdstip. Dat gevoel als je wekker gaat. Dat onbehagen. Je wil niet. Biologisch gezien is het dom. Maar die domme werkmoraal sleept je uit bed. Onder de douche, zo u wil. Daarna maar half slaapdronken een boterham smeren en hop in de auto. Afhankelijk van je afstand mis je 20-40% van wat er om je heen gebeurt. Wat bijvoorbeeld zomaar in een ongeluk zou kunnen ontaarden.
Op je werk. PC aan. Wachtwoord gaat standaard de 1ste verkeerd. Je klikt compleet de verkeerde dingen aan die je anders zonder na te denken goed doet. Half afwezig wordt het lunchtijd. Eindelijk fatsoenlijk eten. Onbewust word je vrolijk, want je MOET even niet.
Maar. Ook de lunch is op een gegeven moment over. En daar gaan we weer. Weer half in slaap vallen. Dingen gaan verkeerd of schieten niet op. Efficiëntie zakt naar 50%.
En dan eindelijk. Einde werktijd. Nog steeds halfslapend hijs je je in je auto of dodelijk vermoeid op de fiets. Na een tunnelvisie-rit ben je weer thuis. Eten, even wat afleiding zoals TV of een hobby. En daarna weer vroeg naar bed want wat gaat er morgenvroeg? Opnieuw die ellendige wekker....
- Waarom zijn die werktijden nog van net na de oorlog/Philips?
- Waarom beginnen we niet later na vrije dagen? En dan het liefst als je uit jezelf wakker bent geworden. Voor de een zal dat misschien een uurtje later zijn, de ander is pas om 12.00 in het land der levenden.
- Waarom vind ik het werk zelf leuk maar de verplichting verschrikkelijk? Wat ook weer z'n weerslag heeft op de productie per dag?
Leven in de 21ste eeuw. Het is een bitch.
In Japan (en veel andere oosterse landen) werk je 12 uur per dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga in Japan wonen, kan je powernappen tussendoor. Of in Spanje: siësta's!
Geen probleem. Maar wel wanneer ik wil.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In Japan (en veel andere oosterse landen) werk je 12 uur per dag.
zie maar hoe laat je begint kan nooit. Dat werkt ook niet want dan moet je als bedrijf zijnde 1,5 tot 2x zoveel personeel aannemen om altijd bezetting te hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Voor de eigen-zaak-roepers. Waarom zou het in loondienst niet kunnen? Een afwijkend ritme?
Bekrompenheid.
Nee, is ook niet efficiënt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:20 schreef r8v2 het volgende:
Er zijn ook rustig dagen dat ik van 8.00 tot 23.00 zou kunnen werken. Maar dat kan natuurlijk ook niet.
kan best. Nachtploeg in de fabriek, horeca, etcquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Voor de eigen-zaak-roepers. Waarom zou het in loondienst niet kunnen? Een afwijkend ritme?
Bekrompenheid.
Nou afgelopen drie weken heb ik meerdere dagen (stuk of 10) van 15 uur gemaakt, met een pauze van een uur. Stuk of 7 dagen 12 uur met pauze van een halfuur en dan de andere dagen 'gerust'.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, is ook niet efficiënt.
je 'werkt' dan wel 15 uur maar je bent hooguit 10 uur effectief bezig.
Dan kan je beter 6 uur werken waarvan je 5,5 uur effectief bezig bent.
Wat maakt het aantal personeel nou uit? Als het aantal gemaakte werkuren hetzelfde blijven? En bezetting is ook overrated. Term uitgevonden om ergens het excuus van ontbrekende werknemers aan te hangen, heeft niks met productiviteit te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie maar hoe laat je begint kan nooit. Dat werkt ook niet want dan moet je als bedrijf zijnde 1,5 tot 2x zoveel personeel aannemen om altijd bezetting te hebben.
Afspraken maken over verschillende werktijden kan wel, dat bestaat al en dat noemen ze ploegendienst. Dit is niet in iedere branch even goed te gebruiken. Als jij nog steeds in de kantoorautomatisering werkt dan kan je je heel goed voorstellen dat je werkuren tussen 08:00 en 18:00 uur liggen. Daarin valt maar weinig te schuiven.
Trust me, als ik elke dag perse om 8.30 hier moet zijn en dan 8 uur werk, doe ik in een week nog minder dan die ene dag van 15 uur...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, is ook niet efficiënt.
je 'werkt' dan wel 15 uur maar je bent hooguit 10 uur effectief bezig.
Dan kan je beter 6 uur werken waarvan je 5,5 uur effectief bezig bent.
Wat het aantal personeel uitmaakt? Kijk eens naar je personeelslasten? Wat je per maand moet uitbetalen aan salaris?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Wat maakt het aantal personeel nou uit? Als het aantal gemaakte werkuren hetzelfde blijven? En bezetting is ook overrated. Term uitgevonden om ergens het excuus van ontbrekende werknemers aan te hangen, heeft niks met productiviteit te maken.
En juist in de kantoorautomatisering valt nog veel te halen. Sterker nog, het bedrijf waar ik nu zit doet levert ERP systemen aan bedrijven. Bedrijven waar de productie 24 uur per dag draait of waarbij onderhoudswerkzaamheden buiten kantoortijden gepland moeten worden. Waarom zit iedereen hier dan juist tijdens kantoortijden? Echt onzin imho. En ik als ondersteuner voor ons personeel zit dan helemaal voor jan snot hier. Ik werk er nu 2.5 maand en er is echt compleet niets wat ik niet buiten kantooruren had kunnen doen...
Dan ben je overbodig en moeten ze je eruit flikkeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Trust me, als ik elke dag perse om 8.30 hier moet zijn en dan 8 uur werk, doe ik in een week nog minder dan die ene dag van 15 uur...
Lees nou eens. De vraagstelling impliceerde dat ik het over een gelijkblijvend aantal werkuren had.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat het aantal personeel uitmaakt? Kijk eens naar je personeelslasten? Wat je per maand moet uitbetalen aan salaris?
Tuurlijk moet er gepland worden. Maar als ik zelf plan dat ik 's avonds om 20.00 8 laptops ga imagen kijken ze me een beetje raar aan vooralsnog...quote:Onderhoud buiten die uren moet je gewoon plannen, dat doen wij ook en laatst ben ik ook tot 4 uur 's nachts bezig geweest. Maar daar maak je dan weer afspraken over. Als dat vaak voorkomt dan moet je inderdaad in ploegen gaan werken en dan ook je overige activiteiten spreiden.
Het kan allemaal best maar dan moet het bedrijf dat regelen en plannen. Zie maar wanneer je werkt en hoe lang werkt echt niet...dat zou een ramp worden.
Hahahaha. Soms is dat de reden dat ik uberhaupt geplaatst wordt. Budgetopvullingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ben je overbodig en moeten ze je eruit flikkeren.
Je bedoeld dat je 15 man 400 uur laat werken terwijl er nu 10 man zijn die diezelfde 400 uur maken? Dat begreep ik namelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Lees nou eens. De vraagstelling impliceerde dat ik het over een gelijkblijvend aantal werkuren had.
[..]
Tuurlijk moet er gepland worden. Maar als ik zelf plan dat ik 's avonds om 20.00 8 laptops ga imagen kijken ze me een beetje raar aan vooralsnog...
Ja, dan blijven 400 uur toch 400 uur?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je 15 man 400 uur laat werken terwijl er nu 10 man zijn die diezelfde 400 uur maken? Dat begreep ik namelijk.
part-timers zijn in verhouding duurder dan mensen die fulltime werken.quote:
Ja, maar omdat iedereen blij is gaat je productie omhoog..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
part-timers zijn in verhouding duurder dan mensen die fulltime werken.
Het is nooit goed, al werkt iemand maar 1 uur per weekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
parttimers zijn verzuurder dan fulltimers, doorgaans
Ja duh, fulltimers accepteren om als slaaf te fungeren, part-timers nog nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
parttimers zijn verzuurder dan fulltimers, doorgaans
Kan hier primaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef r8v2 het volgende:
Bekrompenheid.
mooie term altijd...loon-slaafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:23 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja duh, fulltimers accepteren om als slaaf te fungeren, part-timers nog niet.
Vissen vind ik nou echt niets aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef Inu het volgende:
Al ben je miljonair, dan ben je slaaf van de samenleving, want iedereen verwacht wel iets van je.... Als je echt zelfstandig wilt zijn moet je kluizenaar worden met een hengel en een BBQ
Ja duh, die leveren geld opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooie term altijd...loon-slaaf
Vooral gebruikt door mensen die niet begrijpen dat je met een eigen zaak een nog veel grotere slaaf bent. Slaaf van je klanten,
idemquote:je eigen onderneming,
Das in loondienst nog veel erger en daar heb ik voorlopig geen last van.quote:jezelf en je familie die brood op de plank willen.
Ja ik niet zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Soms zou ik willen dat de teletijdmachine van Dr. Barabas echt bestond...dan wilde ik wel eens 20 jaar vooruit in de tijd om r8 te zien dan
Ja, ook. Point being?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
je baan levert geen geld op begrijp ik?
ik ookquote:
omdat het kanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef Inu het volgende:
Ik zie net iets waarvan het nut me ontgaat... Je kunt de grijze blokken waar quotes instaan groter maken... Waarom? Als de quote heel lang is komt er toch gewoon een scrollbalk?...
Steenquote:
fucking grappig dit nummerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Steen
Spinal
dat is toch wel het toppunt van sneu
sneue figuren die zichzelf een imago aanmetenquote:
wat jij met je leven doetquote:
Spinal en Steen op je beeldschermquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sneue figuren die zichzelf een imago aanmeten
of je een slaaf bent van je bedrijf of van een bedrijf van een ander, als geld de enige drijfveer isquote:
Wat een bazen hooligansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Spinal en Steen op je beeldscherm
Haat Haat
Ik haat mezelf
Haat en bloed in me aders.
Ik haat mijn schepper, ik haat mijn moeders en vaders.
Ik haat mensen Homosapiens,
Zwarte gele maar vooral haat ik witte verraders, aaiers.
Ik haat rascisten en Nazi's, ik haat haters,
want met haatzaaiers, maatnaaiers.
Maar het meest van allemaal haat ik flikkers, ziektedragers.
Kanker op man, met je lul in andermans anus.
fuuuckmongootljes
Als je zelf een bedrijf hebt bepaal je zelf wanneer je werkt, als je loonslaaf bent niet. Zit nog wel wat verschil in niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of je een slaaf bent van je bedrijf of van een bedrijf van een ander, als geld de enige drijfveer is
Vroeger was dat nog tof:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vooral de spelfouten in de lyrics doen 't 'm.
Naja, je hebt met een eigen bedrijf in elk geval de zekerheid dat je altijd werkt, bij een baas heb je nog wel eens (verplicht) vrij. Als dat je keuze is klopt je stellingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als je zelf een bedrijf hebt bepaal je zelf wanneer je werkt, als je loonslaaf bent niet. Zit nog wel wat verschil in niet?
Klant: Meneer r8, wanneer kan ik verwachten dat u dit gaat opleveren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als je zelf een bedrijf hebt bepaal je zelf wanneer je werkt, als je loonslaaf bent niet. Zit nog wel wat verschil in niet?
lollerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klant: Meneer r8, wanneer kan ik verwachten dat u dit gaat opleveren?
YIT: Als ik zin heb
Klant: Maar wat als ik een vraag heb, wanneer kan ik u bereiken?
YIT: als ik zin heb
en ze kafferen je uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik hou van bazen, je hoeft er vaak niet zo heel hard te werken en toch verdien je altijd geld.
en je kan zelf ook op ze kafferenquote:
Nee hoor, deze loonslaaf heeft zijn werkdag mooi een halfuurtje opgeschoven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:04 schreef ArTiC het volgende:
maargoed...het is nu 17:03
en ondanks al die praatjes van r8 is ie nu al op de parkeerplaats om zo weg te rijden en tussen al die andere loonslaven in de file te staan
dat valt me weer meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee hoor, deze loonslaaf heeft zijn werkdag mooi een halfuurtje opgeschoven.
Dit heb ik letterlijk wel eens tegen een klant gezegd. En die is nog steeds klantquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klant: Meneer r8, wanneer kan ik verwachten dat u dit gaat opleveren?
YIT: Als ik zin heb
Klant: Maar wat als ik een vraag heb, wanneer kan ik u bereiken?
YIT: als ik zin heb
je blijft een half uurtje langer omdat je vanmorgen een uur later was?quote:
Neuh. Elke dag 9.00 - 17.30quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je blijft een half uurtje langer omdat je vanmorgen een uur later was?
tot je 67stequote:
ohja...over 4 jaar komt Geertje aan de macht en gaan we faillietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Optimist. Ik denk dat we dan op 75 zitten.
Das heul niet erg. Back to basicsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohja...over 4 jaar komt Geertje aan de macht en gaan we failliet
Wel als 8.30 - 17.00 gebruikelijk isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's geen opgeschoven werkdag toch?
Loempia's om het goed te maken!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Wel als 8.30 - 17.00 gebruikelijk is
We hebben de Vietnamezen laten flippenWe hadden teveel aanmerkingen op hun werk en nu hebben ze in paniek gebeld dat het allemaal zo lastig is en buuuuh
Kan nog verder iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's geen opgeschoven werkdag toch?
spekkie!quote:
in je nekquote:
Elke dag? Ik dacht dat je part-timer was...quote:
Als ie zin heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Elke dag? Ik dacht dat je part-timer was...
in te vullen wanneer je zin hebt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef r8v2 het volgende:
Oja, dat wisten jullie nog niet. Ik heb een contract voor onbepaalde tijd van 40uur.
slaafquote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef r8v2 het volgende:
M'n laatste waarschuwing al gehad trouwens, nog voor dat contract inging.
oftewel je had al drie keer een tijdelijk contract gekregen en ze moesten wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef r8v2 het volgende:
M'n laatste waarschuwing al gehad trouwens, nog voor dat contract inging.
Nee, dit is pas mijn tweede contract. Iets met soms wat te laat komen, soms niet komen en projecten die niet bij me passen maar er dan niet naar mij geluisterd wordt. Dan zorg ik wel dat ik geforceerd ergens anders geplaatst wordtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oftewel je had al drie keer een tijdelijk contract gekregen en ze moesten wel?
Dan word je er bij ons gewoon uitgegooid hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oftewel je had al drie keer een tijdelijk contract gekregen en ze moesten wel?
Beschadigd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:51 schreef Inu het volgende:
Shit, moest racen voor de trein en foon viel uit mn zak, nu issie helemaal lelijk
Hij houdt het al bijna een jaar vol, dat is best lang voor mijn doenquote:
Oh, dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij houdt het al bijna een jaar vol, dat is best lang voor mijn doenik laat echt alles vallen... Mijn laptop mist ook een hoekje bijvoorbeeld
psiesquote:
Eindje, Zutje, Madjequote:
Ik heb een terminale ziekte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Eindje, Zutje, Madje
wat is er mis met jou?
hoe lang heb je nog? 70 jaar?quote:
dan ben ik 100quote:
dat denk je dan omdat je dement bentquote:
het tast je korte termijn geheugen aan, niet het langequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoop niet dat ik Alzheimer krijg later, dan krijg ik spijt van het blowen afgelopen week.
je was vergeten dat je de volgende dag moest werkenquote:
Nope, mijn wekker was het vergeten. Maar die had niet geblowd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je was vergeten dat je de volgende dag moest werken
bullshitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope, mijn wekker was het vergeten. Maar die had niet geblowd.
je hebt dezelfde arbeidsethiek als r8quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
En ik dacht er om 3 uur 's nachts nog aan.....
Doe je dat vaak?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Madrid om precies te zijn. Zuipen en de slet uithangen kan ik hier ook.
Ik ga een vriendinnetje opzoeken die daar nu eventjes woont ohyeahhh
Neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:55 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Doe je dat vaak?
Vind je het leuk om aandacht te krijgen?
Krijg je dan een egoboost?.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:30 schreef Inu het volgende:
Ik ga volgende week naar Spanje, BasselonnaZou eigenlijk nog een lang weekend blijven, maar J. krijgt zn diploma, dus moet eerder terug... Maar dan heeft ie wel zn diploma
Bachelor of Fine Artsquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
en dan is ie doctorandus autonome kunst?
weer aan de wodka gezeten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:08 schreef FUFR het volgende:
* kijkt schichtig rond en stapt snel uit bed
goedemorgen!
Niet? Lijkt me sterk... ik ben straks ook zowel BICT als ing.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Bachelor of Fine Arts
Doctorandus word je niet meer met dat BA-MA systeem
Ik ben alleen MA, geen drs...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet? Lijkt me sterk... ik ben straks ook zowel BICT als ing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |