Nee, ik liep weg, want ik vond het te goorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gedroomd dat bb een smoothie was geworden
dromen
deed je mee, Inu?
Fleetwood is goed ja. Zelf heb ik eigenlijk alleen maar Tango in the Nightquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd van Fleetwood Mac - Rumours.
Ik ga de songtekst van Dreams op m'n muur schilderen heb ik vandaag besloten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fleetwood is goed ja. Zelf heb ik eigenlijk alleen maar Tango in the Night
Coolquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga de songtekst van Dreams op m'n muur schilderen heb ik vandaag besloten.
Wat is er?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom kan het niet gewoon even goed gaan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:50 schreef Inu het volgende:
Hier ook lekker haring opWaren allemaal 35% korting bij de AH, dus 2 doosjes meegenomen
En net nog een tosti met brie en honing. Hmmm...
Het lukt allemaal niet zoals ik wil. Maar komt wel goed, ooit.quote:
Duh, het stikt hier van het talentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef -moppie- het volgende:
Ik wist niet dat die rochelle die X factor heeft gewonnen uit Helmond komt
ja, maar het feit dat iets erger kan, doet de ernst van de zaak niet tenietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef -moppie- het volgende:
Ik vind het meevallen! Zijn vele ergere
Als zijn achternaam niet met Boe begint, is dat niet zo ergquote:
Ik zal idd al met Bob in m'n hoofd maar ik wist niet meer of die nu van je ouders was of je broer. Tommie is die van je broer toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:21 schreef Inu het volgende:
Vaaaag gedroomd! Over een feestje in iemands achtertuin waarbij iemand met geSMed met een toestel waarbij ze allemaal pinnen in haar rug had die waren verbonden met een apparaat waaraan je moest draaien en die trokken dan aan die pinnen![]()
En ik ben het eens met SQ, muziek vind je leuk of niet, of het nu oud, nieuw, fout of achterhaald is...
En andere hond heet Bob.
En ik kan bijna 500 km rijden op 1 tank met mijn tufje
... rimmen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als zijn achternaam niet met Boe begint, is dat niet zo erg
Jupquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:59 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik zal idd al met Bob in m'n hoofd maar ik wist niet meer of die nu van je ouders was of je broer. Tommie is die van je broer toch?
ik heb op mijn werk een inlog met eerste 3 letters voornaam, eerste 3 letters achternaam...quote:
Bertje Visch kijkenquote:
Laserquesten...dat is ook al niet meer vernieuwend sinds 1999quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag mee Laserquesten?.
*pick me, pick mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef bleiblei het volgende:
Wie gaat er volgende week zondag mee Laserquesten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |