Film kijken, unbreakable!quote:
Welkom bij de club! Al moet ik zeggen dat het bij mij ook komt doordat ik moest bijslapen en pas net wakker benquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:54 schreef LastRequest het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mezelf voorgenomen naar de UB te gaan maar ik heb geen zin
Haha, ik had besloten dat het heus niet zo erg was om thuis te studeren (= veel minder effectief).. en nu vragen vriendinnen of ik nog kom.. Dus dan voel ik me schuldig en nu ga ik dus welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welkom bij de club! Al moet ik zeggen dat het bij mij ook komt doordat ik moest bijslapen en pas net wakker ben
Mikkie, kom je nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezig! Ik heb geen lotgenoten dus die kunnen me niet overhalen
Wel jammer voor je, nu mis je het trotse gevoel dat ik hebquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat er al op te wachten.
Maar de kans blijft klein. Heb eigenlijk ook gewoon geen zin. Maar ja, het zou wel verstandig zijn. Lastig, lastig. Keuzes, keuzes.
Picsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Rituals het volgende:
Regen! Ik ben nat tot op m'n ondergoed en m'n witte shirtje is niet meer wit.
Ik ben uiteindelijk nog wel even geweest maar de tering wat was het warm daar... kon me niet concentreren. Na een uurtje dus weer vertrokken, maar wel een uur wat gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wel jammer voor je, nu mis je het trotse gevoel dat ik heb
Wel mooi balen dat de UB morgen en maandag dicht is trouwens, nu ik aan die omgeving en rust gewend ben kan ik thuis alleen onder extreme tijdsdruk goed studeren![]()
Ligt er dan aan waar je zit denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef LastRequest het volgende:
Nergens last van
Ik heb het vaker koud dan warm.. maar dat is prima op te lossen door een vest mee te nemen.
In de verdieping is het meestal warm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:02 schreef LastRequest het volgende:
Uhu dat zal.. Ik zit altijd in de grote stiltezaal of in een bijzondere leeszaal
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_vs_dansert.html
Ja veel te warm! Sowieso is dat het meestal op de uni. Als er buiten een briesje is gooien ze de verwarming overal ineens vol open.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de verdieping is het meestal warm.
Ja ik ook, alleen was 't een rondje van ruim 45kmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan ff lekker een rondje wandelen na de hele dag niks gedaan te hebben.. Ben er helemaal gaar van
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen was 't een rondje van ruim 45km.
Die zaal links? Je bedoelt als je de UB binnen komt lopen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit meestal gewoon in die zaal links en daar is het vaak prima, lekker fris. Maar nu zaten er blijkbaar wat koukleumen....
Jep. Waarvoor je moet omlopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Die zaal links? Je bedoelt als je de UB binnen komt lopen?
hij is toch dicht, dus heb je ff mazzelquote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Hier lekker vrij vandaag
Wel schraal dat ik me had voorgenomen om te gaan sporten vandaag, maar ik heb echt geen zin
Toe maar! in het weekend nog welquote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef leonie-89 het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht al gelijk in Nijmegen blijven slapen, straks maar eens even de buurt verkennen
USC is dicht inderdaad. Morgen wel open maar ook niet de reguliere uren!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Hier lekker vrij vandaag
Wel schraal dat ik me had voorgenomen om te gaan sporten vandaag, maar ik heb echt geen zin
In Tolhuisquote:Op zondag 12 juni 2011 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)rouw-in-Nijmegen.ece
Schietpartijen in Nijmegen
8 tot 5 morgen alleen vrij sportenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
USC is dicht inderdaad. Morgen wel open maar ook niet de reguliere uren!
Bij ons in de wijk is ook een feestjequote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
verdomme, lekker weer buiten, denk dat ik maar in de stad blijf... Of misschien ff bij brakkenstein langsVanavond sowieso een dikke bbq
Lekker!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
verdomme, lekker weer buiten, denk dat ik maar in de stad blijf... Of misschien ff bij brakkenstein langsVanavond sowieso een dikke bbq
Sieneke hoorde ikquote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij ons in de wijk is ook een feestje![]()
Heidebloemstraat
Potdomme jaquote:
Ja...ze hebben een echte ster aangetrokkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sieneke hoorde ik![]()
[..]
Potdomme ja
ik hoor nog steeds niks en het begon om 12 uur...dus de wind staat vast jouw kant opquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef morgane het volgende:
Ik hoop dat de wind niet mijn kant op staat straks dan
Had je dan niet per ongeluk Start to Run les 1 van deel 2? Die van 5-10 km? Ik heb namelijk amper conditie maar met de allereerste les heb ik geen problemen..quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef Mikkie het volgende:
Toch jammer...denk je de afgelopen tijd wat meer conditie opgebouwd te hebben... ga je vervolgens he-le-maal stuk op Start to Run les 1
Nee, het is de goede. Maar het scheelt misschien wel dat ik iets meer kilo's mee moet sjouwen dan jij. En ik heb gisteravond flink geborreld, dat helpt vast ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Had je dan niet per ongeluk Start to Run les 1 van deel 2? Die van 5-10 km? Ik heb namelijk amper conditie maar met de allereerste les heb ik geen problemen..
Aha, is dat een filosofische uitspraak mikkie?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het scheelt misschien wel dat ik iets meer kilo's mee moet sjouwen dan ik.
Mijn ego's strijden om aandachtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, is dat een filosofische uitspraak mikkie?
lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Nog mensen hier die de welbekende Vierdaagse gaan lopen?
ben op vakantie, anders had ik dit jaar weer meegelopen denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Ik loop de Zevendaagse, da's al vermoeiend genoegquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
doen alle studenten hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat typisch toch dat wanneer ik aan school moet werken, ik eerst de hele keet op ga ruimen
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Nog mensen hier die de welbekende Vierdaagse gaan lopenvieren?
Jep, druk aan 't trainen. 75km in de laatste 2 dagen en nu heb ik moeie potenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Wat goed! Zou ik ook moeten doen. Ik heb alleen gezegd dat ik in de vakantie in principe niets ga rijden, dus ik hoef niet per se te 'oefenen'quote:Op zondag 12 juni 2011 22:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag naar Dronten gereden.. Voelt toch fijn om weer eens een lang stuk te rijden..
En aangezien ik van hier naar Duinkerken ga rijden met de vakantie is het wel handig om dat weer een beetje op te pakken
Ik kreeg ook wel echt weer het plezier in het rijdenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat goed! Zou ik ook moeten doen. Ik heb alleen gezegd dat ik in de vakantie in principe niets ga rijden, dus ik hoef niet per se te 'oefenen'. Ik moet me niet zo aanstellen en het gewoon doen, eigenlijk
.
Klinkt goed! Hoewel ik bijna zeker weet dat jij niet zo lang niet gereden hebt als ikquote:Op zondag 12 juni 2011 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kreeg ook wel echt weer het plezier in het rijdendas ook wel tof.. En reed ook wel constant goed door.. Dat ik op een gegeven moment zoiets had van Yashi 150 op de teller is ook wel weer een beetje teveel van het goede als je lang niet gereden hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Vergeet geen blikje spam mee te nemenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg wel helemaal zin in de vakantiezit ook al allemaal dingen te bedenken om mee te nemen
![]()
Zoals wat spelletjes en boodschappen, we komen namelijk pas laat aan dus dat je savonds nog wel iets te drinken/eten hebtEn natuurlijk pindakaas, chocopasta, hagelslag en leverpastei
Ik zou liever zelf rijden, ook als het vroeg is. Flinke pot koffie mee en het gas erop, dan moet je wel oplettenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:08 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, ik weet gewoon dat ik gaar ga zijn van het midden in de nacht opstaan, dus als iemand anders dan het eerste stuk kan rijden vind ik dat wel chill. Als het moet rijd ik het hele eind, maar zoals gezegd: als ik een stukje kan meerijden doe ik dat graag
Da's waar. Als je dan toch de keuze maakt, dan liever hier je laten chauffeuren.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, want als ik dan klote gaar in Engeland ben aan het eind van de rit weet ik zeker dat de ander niet kan/wil rijden (of dat ik dat zelf liever niet laat doen). Dan maar het eerste stuk meerijden
Met een beetje mazzel zit je dan in de vroege drukte en valt het mee. Had ik laatst bij Hannover, was er om half acht ofzo en toen was het al wat drukker dan ik had gehoopt, maar het reed tenminste allemaal nog. En Antwerpen staat natuurlijk wel als beroerd bekend... dus zou handig zijn als je er voor half zeven voorbij bentquote:Op zondag 12 juni 2011 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
Mooie aan die vertrektijd is wel dat we rond half 7/7 uur rond Antwerpen zijn, wat wel te doen moet zijn met drukte
Er gaat wat mis met je spelling, heeft iemand de tap weer geopend?quote:Op maandag 13 juni 2011 03:39 schreef swarmahoer het volgende:
jeetje wat een vrouwen
m,ijn zusjes vinden het ook al zo eng en vreemd om te auto erijdendnen
quote:Op maandag 13 juni 2011 03:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Er gaat wat mis met je spelling, heeft iemand de tap weer geopend?
Nee zou er denk ik niet veel beter op worden. Had wel mijn raam wagewijd open en mijn muziek op een niet onverdienstelijk volume aan.quote:
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee zou er denk ik niet veel beter op worden. Had wel mijn raam wagewijd open en mijn muziek op een niet onverdienstelijk volume aan.Geen idee watsekeburt. Nooit meer rum en hj primator tijdens het mexxen.
Baas.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee zou er denk ik niet veel beter op worden. Had wel mijn raam wagewijd open en mijn muziek op een niet onverdienstelijk volume aan.Geen idee watsekeburt. Nooit meer rum en hj primator tijdens het mexxen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet zo goed, ik rij zoveel mogelijk... Vind het leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 03:39 schreef swarmahoer het volgende:
jeetje wat een vrouwen
m,ijn zusjes vinden het ook al zo eng en vreemd om te auto erijdendnen
Haha... Klopt... Niet dat ze ze vaak gebruikt...Mijn rij instructrice... Maar het geeft toch een redelijk veilig gevoel dat zij ernaast zit bedoel ikquote:Op maandag 13 juni 2011 10:29 schreef Mikkie het volgende:
Nou Cali, die heeft als het goed is geen dubbele bediening.
En als je die wel nodig hebt, haal je hopelijk je rijbewijs niet
Ik begin er ook weer de lol in te krijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet zo goed, ik rij zoveel mogelijk... Vind het leuk!
Net als bij Moblo, wij komen er niet uit wie er mag rijden
Welk album en wat voor speler/versterker/speakers?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Californium het volgende:
Queen aan het luisteren op onze 'nieuwe' platenspeler
Pfff.. Een live concert op een platenspeler en versterker beide van de philips van 35 / 40 jaar oudquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Welk album en wat voor speler/versterker/speakers?
Dat staat idd op de plaatquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef IrishBastard het volgende:
Live killers?Die is wel tof namelijk
En leeftijd van versterker/speler zeggen nietsMijn speler is ook 45 jaar oud ofzo
Ssssssttttt!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat hebben wij/jullie toch eigenlijk veel overeenkomsten/zelfde interesses
Wat zeg je nu Rituals?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
Vetquote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Californium het volgende:
Naar stiekem klopt het wel
Nu gaat AC/DC erop
Op de platenmarkt?? zijn wij ook nog even geweest...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
VetDaar had ik er vanmiddag nog een paar van in de handen, maar die albums zijn nooit zo gebalanceerd met goede/mindere nummers vind ik
Vaak 2 leuke nummers, en dan de rest beetje schrale
Dat is dan wel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, bij het vinylarchief. Waren voor mijn stiefvader een verjaardagscadeau aan het zoeken. Hij hoorde bij mij een plaat van de Gipsy Kings (briljant album trouwens!) en die wilde hij ook wel graag hebben. Nou bleek dus dat die platen behoorlijk zeldzaam zijn omdat eigenlijk alles alleen op CD uitgebracht is
Ongemerkt dus een zeldzaam pareltje gekocht, maar nou hebben we nog geen cadeau
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Swine het volgende:
De artsen en verpleging op de SEH vervelen zich..zijn er nog mensen die zichzelf van de trap af willen gooien zodat men hier ook kan gaan werken voor hun geld![]()
Platenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb al best lang geen platen gekocht, maar de laatste telling leverde dat ik er 115 had ofzoGenoeg keuze dus
SEH alleen als het moet!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Swine het volgende:
De artsen en verpleging op de SEH vervelen zich..zijn er nog mensen die zichzelf van de trap af willen gooien zodat men hier ook kan gaan werken voor hun geld![]()
Je hoeft nu niet te wachtenquote:
Blijf maar lekker liggen hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ik kn natuurlijk net alsof doen dat ik een nare ontsteking heb ipv een steriele...maar ik lig al lekker in bed...dus nee...sorry swine geen spannende dingen.![]()
Hmz....ik vraag me af of ik nog bij de ambulance als vip sta aangemeld
Het had zo opwindend kunnen zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Je hoeft nu niet te wachten
[..]
Blijf maar lekker liggen hoorMen vermaakt zich hier met hangen, over films downloaden praten en vakantietripjes op internet plannen
Zit je in het Radboud?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef Swine het volgende:
[..]
Je hoeft nu niet te wachten
[..]
Blijf maar lekker liggen hoorMen vermaakt zich hier met hangen, over films downloaden praten en vakantietripjes op internet plannen
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Net zelf pasta met saus gemaakt en opgegeten dus wie weet
[..]
[..]
[..]
Het gaat niet alleen om het luisteren, het gaat ook om de platen die je aan de muur kan hangen, het vinyl in je handen, en het krassende geluid als je de plaat startquote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die anno nu nog een platenspeler gebruikenlol
Heul oud, blijft grappigquote:
Dat moet een flinke ervaring geweest zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ik schrok d'r zelf van!quote:
Zeker! En een groot feest dat het nog best te eten was ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet een flinke ervaring geweest zijn
Hoe toevallig dat Ib en ik het daar gister nog over haddenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
K heb zo de schijt aan men buurman intussen, hij en 1 van verderop waren weer eens knetterzat aan het ouwehoeren buiten, tis gvd half 3. Zeg je er wa van krijg je nog bijna ruzie. Lekkere voorbereiding voor men tentamen straks.
je had ook een topic moeten openen op fokquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
K heb zo de schijt aan men buurman intussen, hij en 1 van verderop waren weer eens knetterzat aan het ouwehoeren buiten, tis gvd half 3. Zeg je er wa van krijg je nog bijna ruzie. Lekkere voorbereiding voor men tentamen straks.
Sooo true. Zo'n klaagbaaktopic zal 'm leren!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je had ook een topic moeten openen op fok
want het ingebrande laagje van een cd erodeert? Ieder zijn eigen natuurlijk, maar ik snap niet wat de big deal is om speciaal een platenspeler te halen om te pimpen dat je nog naar vinyl luistert. Een cd heeft een betere geluidskwaliteit, is kleiner, kan meer op, en is ook nog eens goedkoper. Ik vind het gewoon elitair snobistisch gedrag om te stellen dat een plaat beter klinkt op vinyl. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef AMDB het volgende:
En daarnaast, vinyl blijft altijd goed, cd's en harde schijven gaan kapot
Vinyl heeft vaak een andere mastering dan een CD. En het is gewoon veel toffer om te hebben. Daar gaat het mij voornamelijk om.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
want het ingebrande laagje van een cd erodeert? Ieder zijn eigen natuurlijk, maar ik snap niet wat de big deal is om speciaal een platenspeler te halen om te pimpen dat je nog naar vinyl luistert. Een cd heeft een betere geluidskwaliteit, is kleiner, kan meer op, en is ook nog eens goedkoper. Ik vind het gewoon elitair snobistisch gedrag om te stellen dat een plaat beter klinkt op vinyl. Maar dat ben ik.
Ik luister zelf 99% van m'n muziek gewoon digitaal, en hoor zelf ook weinig verschil tussen een 128 kb/s of een 320 kb/s rip (ik hoor het misschien wel, ik ben gewoon te lui om altijd maar goede kwaliteit te zoeken). Vind het zelf gewoon leuk om te hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Dat je er bij een plaat wel voor gaat zitten om te luisteren is natuurlijk iets wat je zelf doet. En dan houdt de discussie natuurlijk meteen op.Weet je wat, dan zal ik het je zo stellen, ik persoonlijk zie de toegevoegde waarde niet van een platenspeler anno 2011.
Wat ik vaak zie (en dat zal vast niet voor de meeste mensen hier gelden) is dat mensen te koop lopen met hun platenspeler en hun platen, zo van, 'Ja maar ik hou echt van muziek want ik heb een platenspeler. Jij met je mp3 speler weet niet eens wat eckte muziek is! ' Dan is een platenspeler niet meer dan iets om je superieur te voelen (vandaar het elitaire snobistische) dan iets wat je hebt omdat je het daadwerkelijk een leuke hobby vindt.
Wederom, ik zeg prima, maar dat oeverloze gejank 'dat je een plaat nog nooit echt gehoord hebt, als je hem niet op vinyl hebt gehoord' is voor mij een reden om te ontsteken in blinde razernij.
Maar goed, zo zijn jullie vast niet
Grotendeels dit inderdaad. Alhoewel de verschillen tussen die bitrates wel hoorbaar zijn, maar inderdaad: daar let ik meeste van de tijd niet op. Voor mij is dus die plaat meer iets wat ik dus luister als ik écht luister, en het is vaak een ander slag muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik luister zelf 99% van m'n muziek gewoon digitaal, en hoor zelf ook weinig verschil tussen een 128 kb/s of een 320 kb/s rip (ik hoor het misschien wel, ik ben gewoon te lui om altijd maar goede kwaliteit te zoeken). Vind het zelf gewoon leuk om te hebben
Dat herken ik dan wel weer, vandaar mijn aversie tegen vinylquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef IrishBastard het volgende:
En ik ben sowieso wel een beetje audiofiel aangelegd
Dat snap ik dan weer niet. Bij CD's wordt die mastering zo opgepompt, al het geluid op hetzelfde niveau, volgens mij is dat bij vinyl veel minder?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat herken ik dan wel weer, vandaar mijn aversie tegen vinyl
Grappigste vind ik altijd mensen die hele dure hdmi kabels gaan kopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
Alhoewel die bekabeling discussie helemaal mooi isEr zit zeker verschil tussen kabels en kabels, maar sommige mensen
Mijn versterker is ook bijna antiek (nouja, niet helemaal) en de speakers zijn ook al op leeftijd. Maar toentertijd maakten ze tenminste nog kwaliteitsmateriaal dat lang mee gingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien komt het omdat ik niet alleen maar 'gitaarmuziek' luister. En omdat ik een bass-sletje ben. Hoge tonen prima, maar de bass moet perfect zijn. En dat kan prima op mijn antieke sony versterker en B&W speakers. Daar hoef ik geen vinyl voor. HDMI is prima.
Echte DJ's draaien van vinyl!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Misschien komt het omdat ik niet alleen maar 'gitaarmuziek' luister. En omdat ik een bass-sletje ben. Hoge tonen prima, maar de bass moet perfect zijn. En dat kan prima op mijn antieke sony versterker en B&W speakers. Daar hoef ik geen vinyl voor. HDMI is prima.
Nee die gaan met hun tijd mee, vuige altoquote:
Eerste en tweede gedeelte van een vak over bepaalde stromingen. Als ik ze alle twee haal ben ik 5 ects rijker.quote:
Hoe laat heb je tentamen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerste en tweede gedeelte van een vak over bepaalde stromingen. Als ik ze alle twee haal ben ik 5 ects rijker.
Van 1745 tot 1930quote:
Ah minder, niet eens even tijd voor een pauze tussendoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van 1745 tot 1930
van 1945 tot 2130
Heftig inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ah minder, niet eens even tijd voor een pauze tussendoor!
Wat een rot tijden! Succes!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van 1745 tot 1930
van 1945 tot 2130
Nou ja, toch netjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou ik heb iig excuses mogen ontvangen vd buren... Zou niet weer gebeuren zeiden ze, hadden meer mensen geklaagd. Ben benieuwd
Ik ben hem vergeten te voeren bedenk ik me net!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Swine het volgende:
Rituals, heb jij ook die zwerver aan je deur gehad vandaag? Hij ging hier pas weg na een fles wijn en wat halfrauw vlees
The fuck. Zwervers die komen schooien bij studenten, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef Swine het volgende:
Rituals, heb jij ook die zwerver aan je deur gehad vandaag? Hij ging hier pas weg na een fles wijn en wat halfrauw vlees
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef IrishBastard het volgende:
Had je het toch beter andersom kunnen hebben
Zo zie je maar weer: nooit peuken kopen
Tja, dan wordt dat sowieso vanavond, geen idee of dezelfde persoon nog achter de kassa staat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je zou terug kunnen gaan.. Heb ik vroeger ook wel eens gehad, maar dan als kassiere.. De baas telde dan gewoon de kassa en als er idd 10 euro over bleef kon die persoon dat op komen halen
Weinig kans. Dat worden dure peukenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, dan wordt dat sowieso vanavond, geen idee of dezelfde persoon nog achter de kassa staat.
Ja, ik hoorde het op de radio vanochtendquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
IBDe bruce springsteenneger heeft een hersenbloeding gehad
Dan zal ik tzt IB wel even DMénquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Da's wel heel schraal, D_K. Kun je ook aanhangig maken bij de examencommissie hè, stel dat 't je punten kost.
IB heeft ervaring met examencommissies
Naar mijn weten is ze ook nog eens single!quote:
Das niet positief, lijkt mij?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
We zagen de zus van Meesterchef net in het ziekenhuis!
Dat we zijn zus zagen? Wat zeg je nu?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat we zijn zus zagen? Wat zeg je nu?
quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef IrishBastard het volgende:
Dat je elkaar ontmoet in het ziekenhuis
Nee zo ernstig is dat niet de zus van Meesterchef ontmoeten!quote:
Nee.quote:
Het is legaal.quote:
Hah lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
We zagen de zus van Meesterchef net in het ziekenhuis!
Wij terug naar de auto, je zus naar de derde etage.quote:
Ah zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij terug naar de auto, je zus naar de derde etage.
Zal een spannend feestje worden zo met 3 'x'quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Californium het volgende:
Zo... kaartjes voor de matrixxx besteld
Jij had meer zin om naar de maansverduistering te kijken dan om te daten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef Swine het volgende:
Iedereen is natuurlijk daten vanavond...dáárom is het zo rustig..
Vanavond meeste kans op seks
Nee, maar ik was date-loosquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Jij had meer zin om naar de maansverduistering te kijken dan om te daten?
Misschien iets minder erg aandringen de volgende keer, werkt soms averechtsquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, maar ik was date-loosOndanks herhaaldelijk aandringen wilde niemand vanavond met mij daten..
Zo'n ontzettende drol ben ik nou ook weer niet hèquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien iets minder erg aandringen de volgende keer, werkt soms averechts.
Desondanks date-loos? Onbegrijpelijk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Zo'n ontzettende drol ben ik nou ook weer niet hè
Dan moet het wel gewoon aan mij als persoon liggen toch....?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Desondanks date-loos? Onbegrijpelijk!
...óf je bent zo leuk dat meisjes denken dat je onbereikbaar bent!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:02 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan moet het wel gewoon aan mij als persoon liggen toch....?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
...óf je bent zo leuk dat meisjes denken dat je onbereikbaar bent!
Nou Swinequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Rituals het volgende:
Ik droom regelmatig over gesprekken/gebeurtenissen van de dag, en soms week, ervoor. Dat pakte vannacht een beetje apart uit. Hint: het ging over mijn laatste gesprek gisteravond in dit topic.
Ik ga maar eens richting werk.
Dat was met mij lijkt me dan zo...als hoofdpersoon heb ik dan toch ook wel het recht om te weten wat ik deed in jouw droom toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Rituals het volgende:
Ik droom regelmatig over gesprekken/gebeurtenissen van de dag, en soms week, ervoor. Dat pakte vannacht een beetje apart uit. Hint: het ging over mijn laatste gesprek gisteravond in dit topic.
Ik ga maar eens richting werk.
Ik geef je vanavond uitsluitselquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef Mikkie het volgende:
Whehehe... fail.
IB, ga je zaterdag nog mee? Twee vrienden van me komen ook.
Bruut nemen. Gok ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat was met mij lijkt me dan zo...als hoofdpersoon heb ik dan toch ook wel het recht om te weten wat ik deed in jouw droom toch?
Nog geen idee. Ik ben via een ander forum aan het kijken of ik alvast wat informatie kan lospeuteren over starttijden en mooie zichtlocaties. Hou rekening met een richttijd van twaalf uur, maar het kan zomaar een uur eerder of later zijn dat we vertrekken. Begin van de avond zijn we weer thuis (het is ook 130km rijden namelijk).quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik geef je vanavond uitsluitselHoe laat wilde je gaan?
Wat is een assessment?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja hoor, het is weer typisch HAN. Zometeen assesment, vraagt de assesor aan mij of ik weet in welk lokaal we zo zitteIs een andere vleugel dan normaal, zij wisten niet eens het bestaan van dat kleine lokaal
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:26 schreef Swine het volgende:
[..]
Dat was met mij lijkt me dan zo...als hoofdpersoon heb ik dan toch ook wel het recht om te weten wat ik deed in jouw droom toch?
Zwemmen en dan bang worden dat je nat wordt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik was gelukkig nét op mijn bestemming voordat ik nat werd
heerlijk gezwommen weer
dat was toch de grapquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zwemmen en dan bang worden dat je nat wordt?
grap-faalquote:
Had jij niet een vriend?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
![]()
.
Ben nu data aan het invoeren over bepaalde gebeurtenissen in het verleden. Sommige kinderen zijn echt halve criminelen.
Klopt, maar die heb ik al een tijd niet gezien, dus ik vrees dat ik wat te kort kom gezien mijn dromenquote:
Meh, even niet aan gedacht dat ik dan echt heel de dag kwijt zou zijn. Niet zo'n zin in, dus volgende keer (indien iets dichter bij) beterquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog geen idee. Ik ben via een ander forum aan het kijken of ik alvast wat informatie kan lospeuteren over starttijden en mooie zichtlocaties. Hou rekening met een richttijd van twaalf uur, maar het kan zomaar een uur eerder of later zijn dat we vertrekken. Begin van de avond zijn we weer thuis (het is ook 130km rijden namelijk).
Dit verhaal gaat dus echt nergens meer overquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rituals werd op barbaarse wijze uitgewoond door Swine, in haar slaap! Dat is duidelijk!
quote:
Ik vind het toch een beetje genant worden nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Rituals het volgende:
Waarom was ik er eigenlijk over begonnen?![]()
Juist jij kwam aan je trekken, ik deed nogal m'n best. Met jouw moves was overigens ook niets mis in mijn droom
![]()
.
Veel plezier bij de BBQ! Het gieten is vast begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanavond zorg ik dat mijn laatste 'gesprek' anders is dan gisteren, zodat het niet nog een keer gebeurt.
Your body. Your soul. Your rituals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |