Film kijken, unbreakable!quote:
Welkom bij de club! Al moet ik zeggen dat het bij mij ook komt doordat ik moest bijslapen en pas net wakker benquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:54 schreef LastRequest het volgende:
Goedemorgen
Ik heb mezelf voorgenomen naar de UB te gaan maar ik heb geen zin
Haha, ik had besloten dat het heus niet zo erg was om thuis te studeren (= veel minder effectief).. en nu vragen vriendinnen of ik nog kom.. Dus dan voel ik me schuldig en nu ga ik dus welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welkom bij de club! Al moet ik zeggen dat het bij mij ook komt doordat ik moest bijslapen en pas net wakker ben
Mikkie, kom je nog?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:13 schreef Mikkie het volgende:
Goed bezig! Ik heb geen lotgenoten dus die kunnen me niet overhalen
Wel jammer voor je, nu mis je het trotse gevoel dat ik hebquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat er al op te wachten.
Maar de kans blijft klein. Heb eigenlijk ook gewoon geen zin. Maar ja, het zou wel verstandig zijn. Lastig, lastig. Keuzes, keuzes.
Picsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:05 schreef Rituals het volgende:
Regen! Ik ben nat tot op m'n ondergoed en m'n witte shirtje is niet meer wit.
Ik ben uiteindelijk nog wel even geweest maar de tering wat was het warm daar... kon me niet concentreren. Na een uurtje dus weer vertrokken, maar wel een uur wat gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wel jammer voor je, nu mis je het trotse gevoel dat ik heb
Wel mooi balen dat de UB morgen en maandag dicht is trouwens, nu ik aan die omgeving en rust gewend ben kan ik thuis alleen onder extreme tijdsdruk goed studeren![]()
Ligt er dan aan waar je zit denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:00 schreef LastRequest het volgende:
Nergens last van
Ik heb het vaker koud dan warm.. maar dat is prima op te lossen door een vest mee te nemen.
In de verdieping is het meestal warm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:02 schreef LastRequest het volgende:
Uhu dat zal.. Ik zit altijd in de grote stiltezaal of in een bijzondere leeszaal
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:04 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)etje_vs_dansert.html
Ja veel te warm! Sowieso is dat het meestal op de uni. Als er buiten een briesje is gooien ze de verwarming overal ineens vol open.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de verdieping is het meestal warm.
Ja ik ook, alleen was 't een rondje van ruim 45kmquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan ff lekker een rondje wandelen na de hele dag niks gedaan te hebben.. Ben er helemaal gaar van
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen was 't een rondje van ruim 45km.
Die zaal links? Je bedoelt als je de UB binnen komt lopen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik zit meestal gewoon in die zaal links en daar is het vaak prima, lekker fris. Maar nu zaten er blijkbaar wat koukleumen....
Jep. Waarvoor je moet omlopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:48 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Die zaal links? Je bedoelt als je de UB binnen komt lopen?
hij is toch dicht, dus heb je ff mazzelquote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Hier lekker vrij vandaag
Wel schraal dat ik me had voorgenomen om te gaan sporten vandaag, maar ik heb echt geen zin
Toe maar! in het weekend nog welquote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef leonie-89 het volgende:
Goedemorgen!
Vannacht al gelijk in Nijmegen blijven slapen, straks maar eens even de buurt verkennen
USC is dicht inderdaad. Morgen wel open maar ook niet de reguliere uren!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:
Hier lekker vrij vandaag
Wel schraal dat ik me had voorgenomen om te gaan sporten vandaag, maar ik heb echt geen zin
In Tolhuisquote:Op zondag 12 juni 2011 12:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)rouw-in-Nijmegen.ece
Schietpartijen in Nijmegen
8 tot 5 morgen alleen vrij sportenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
USC is dicht inderdaad. Morgen wel open maar ook niet de reguliere uren!
Bij ons in de wijk is ook een feestjequote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
verdomme, lekker weer buiten, denk dat ik maar in de stad blijf... Of misschien ff bij brakkenstein langsVanavond sowieso een dikke bbq
Lekker!quote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
verdomme, lekker weer buiten, denk dat ik maar in de stad blijf... Of misschien ff bij brakkenstein langsVanavond sowieso een dikke bbq
Sieneke hoorde ikquote:Op zondag 12 juni 2011 13:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij ons in de wijk is ook een feestje![]()
Heidebloemstraat
Potdomme jaquote:
Ja...ze hebben een echte ster aangetrokkenquote:Op zondag 12 juni 2011 13:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sieneke hoorde ik![]()
[..]
Potdomme ja
ik hoor nog steeds niks en het begon om 12 uur...dus de wind staat vast jouw kant opquote:Op zondag 12 juni 2011 13:58 schreef morgane het volgende:
Ik hoop dat de wind niet mijn kant op staat straks dan
Had je dan niet per ongeluk Start to Run les 1 van deel 2? Die van 5-10 km? Ik heb namelijk amper conditie maar met de allereerste les heb ik geen problemen..quote:Op zondag 12 juni 2011 14:57 schreef Mikkie het volgende:
Toch jammer...denk je de afgelopen tijd wat meer conditie opgebouwd te hebben... ga je vervolgens he-le-maal stuk op Start to Run les 1
Nee, het is de goede. Maar het scheelt misschien wel dat ik iets meer kilo's mee moet sjouwen dan jij. En ik heb gisteravond flink geborreld, dat helpt vast ook nietquote:Op zondag 12 juni 2011 15:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Had je dan niet per ongeluk Start to Run les 1 van deel 2? Die van 5-10 km? Ik heb namelijk amper conditie maar met de allereerste les heb ik geen problemen..
Aha, is dat een filosofische uitspraak mikkie?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar het scheelt misschien wel dat ik iets meer kilo's mee moet sjouwen dan ik.
Mijn ego's strijden om aandachtquote:Op zondag 12 juni 2011 15:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, is dat een filosofische uitspraak mikkie?
lopenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Nog mensen hier die de welbekende Vierdaagse gaan lopen?
ben op vakantie, anders had ik dit jaar weer meegelopen denk ikquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Ik loop de Zevendaagse, da's al vermoeiend genoegquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
doen alle studenten hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat typisch toch dat wanneer ik aan school moet werken, ik eerst de hele keet op ga ruimen
quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Nog mensen hier die de welbekende Vierdaagse gaan lopenvieren?
Jep, druk aan 't trainen. 75km in de laatste 2 dagen en nu heb ik moeie potenquote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef galtfactory het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |