abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98046830
Waarom vind iedereen die 3 maanden zo bizar?
Ik denk dat dat meer voor hem zelf is.
Ik geef het nog 3 maanden, en dan hoeft het voor mij niet meer. En dat is niet zo gek aangezien seks gewoon onwijs belangrijk is.

Dan is het voor hemzelf belangrijk dat hij ook zichzelf een indicatie geeft hoelang hij zichzelf nog voor de gek zal houden.
pi_98047478
Toch wel benieuwd naar het gevolg :D
  zondag 12 juni 2011 @ 00:21:19 #93
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98048606
Wat een boel gezeik. Het is gewoon bijzonder simpel: zij wil nog niet met hem naar bed. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij maar een sletje zoeken waar hij wel gelijk in mag lozen. Als hij daadwerkelijk om dat TS geeft wacht hij wel. Als hij ze dan onder druk gaat zetten kan ze het beter gelijk voor gezien houden. Het is niet alsof ze niets doen, als je niet een paar maandjes zonder kunt zal je blijkbaar niet al te veel om de relatie geven en rot je toch gewoon lekker op :W

TS: gewoon lekker laten stikken :)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98048710
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 00:21 schreef Chewbalhaar het volgende:
Wat een boel gezeik. Het is gewoon bijzonder simpel: zij wil nog niet met hem naar bed. Als hij daar niet mee om kan gaan moet hij maar een sletje zoeken waar hij wel gelijk in mag lozen. Als hij daadwerkelijk om dat TS geeft wacht hij wel. Als hij ze dan onder druk gaat zetten kan ze het beter gelijk voor gezien houden. Het is niet alsof ze niets doen, als je niet een paar maandjes zonder kunt zal je blijkbaar niet al te veel om de relatie geven en rot je toch gewoon lekker op :W

TS: gewoon lekker laten stikken :)
Maar als er dan bij komt dat TS emotioneel labiel is, (en ik betwijfel of je er nou echt een gesprek mee kan voeren, maar dat terzijde) zou ik het ook afkappen.
  zondag 12 juni 2011 @ 02:24:58 #95
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_98052754
Als jij hem niet jou maagdelijkheid wilt geven is dit een signaal voor hem dat je hem niet leuk genoeg vind. Volkomen begrijpelijk. Je beledigd hem hiermee.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_98052936
ben benieuwd! :)
pi_98053208
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 02:24 schreef Equites het volgende:
Als jij hem niet jou maagdelijkheid wilt geven is dit een signaal voor hem dat je hem niet leuk genoeg vind. Volkomen begrijpelijk. Je beledigd hem hiermee.
:')
pi_98054631
quote:
Wat een onzin :') (alhoewel dat 'niet leuk genoeg' misschien wel kan kloppen, maar dat beledigen gaat me een beetje te ver)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juni 2011 @ 06:22:14 #99
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98054645
quote:
:')
Rot op joh mafkees :')
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98054765
Goeiemorgen FOK!ers,

Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?

Ik geef toe, heb jullie mijn verhaal misschien wat onduidelijk toegelicht.
Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.

Nu even over gisteravond...

Rond 7 uur kwamen we elkaar tegemoet lopen, hij kuste me en vroeg hoe het ging.
'Ja, gaat wel.' antwoordde ik kortaf.
'Ga je even mee wandelen?' vroeg ik.
'Is goed.'
Hij sloeg z'n arm om me heen en we liepen naar het strandje.
Onderweg zei hij voorzichtig dat het hem speet van gisteren.
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:

Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.
Zijn vriend zou volgens hem gisteren haar gedumpt hebben.

'En daarom wist ik het allemaal ook even niet meer...' zei hij.
'Maar wat heeft dat met ons te maken?' vroeg ik.
'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.

We liepen terug naar huis.
Vanaf het moment dat we thuis waren was er een sexuele spanning tussen ons.
Soms kneep hij zachtjes in m'n billen en ik gaf hem kusjes langs z'n oor.

'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.

Toen hij fluisterde of we naar boven konden gaan werd ik gek.
Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Klinkt als een heftige vrijpartij, maar dat was het niet.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.

We lagen naast elkaar en ik vroeg hem of hij alles meende.
'Wat?' antwoordde hij verontwaardigd.
'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.
Ik begon mijn stem te verheffen en zei dat hij wel zo overkwam.
Plotseling sloeg hij z'n arm voor z'n ogen en ik hoorde gesnik.

'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Omdat ik een enorme klootzak ben...' zei hij.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
Zoiets kun je niet van me vragen en dat is onmogelijk!'
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'

Ik voelde me gerust gesteld en gaf hem zachtjes een kus op z'n voorhoofd.

'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.

Pfoe, wat een emotionele achtbaan was dat gisteren voor ons beide.
Ik besefte me dat communiceren inderdaad een vereiste is voor in een relatie.
Ik heb er zeker moeite mee, omdat dit eigenlijk mijn eerste echte relatie is.
En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.
Gek genoeg weet ik het wel op bepaalde momenten dat ik het schrijf.

Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.

Liefs,

Snoezepoesz
pi_98054772
Goed om te horen dat hij zelf ook al wat had nagedacht en tot bezinning was gekomen ^O^
En fijn dat jullie het hebben uitgepraat *;
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_98054784
TS moet nieuwe kleren gaan kopen :o
Bij H&M is het sale :Y :P

Maar goed om te horen ;)
pi_98054861
Ja, daar ben ik ook erg blij om!
Dat hij wel beseft wat hij had gedaan.
Namelijk iets van mij verwachten wat onmogelijk is en ook nog eens het op een verkeerde manier brengen.

I guess that's just what men do. ;)
Mannen schijnen niet goed om te kunnen gaan met emotie, maar als het erop aankomt kunnen ze dat echt wel tonen.
Ik heb nog nooit een man zien huilen en moet daarbij ook zeggen dat ik het niet van hem verwacht had...
pi_98054903
Slotje er dan maar op?
Hoe doe je dat eigenlijk? Haha
pi_98054911
Dat doen de mods :Y
pi_98054938
Bedankt voor je bijdrage. Ik doe er wel een slotje op. :*

Met vriendelijke groet,
Floxcie
Hulpmoderator | FOK!

[ Bericht % gewijzigd door Tally op 12-06-2011 08:54:47 ]
pi_98055056
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 08:08 schreef Snoezepoesz het volgende:
Slotje er dan maar op?
Hoe doe je dat eigenlijk? Haha
Nou ja, jullie 'probleem' is hiermee niet weg... Alleen de ruzie erover.

TS: kom eens echt hemels goed klaar, als je dan niet wil, wil je niet met hem.
pi_98055132
Hm, gelijk heb je.
Je zegt het goed.
Maar ik denk dat we er samen wel uitkomen nu. ;)
Ik voel me niet meer onder druk gezet en heb hem duidelijk aangegeven dat ik dat ook niet wil hebben.
pi_98055153
Het topic laten we open. Het zakt vanzelf naar beneden als men er niet meer post.
Maar er zullen zeker meer users zijn met hetzelfde probleem.
Dan kunnen we het topic weer gebruiken. En anderen kunnen er misschien tips uithalen.
Of misschien nog tips geven waar je niet aan gedacht hebt.
Succes in ieder geval.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 12 juni 2011 @ 10:18:32 #110
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_98055957
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 08:54 schreef Tally het volgende:
Het topic laten we open. Het zakt vanzelf naar beneden als men er niet meer post.
Maar er zullen zeker meer users zijn met hetzelfde probleem.
Dan kunnen we het topic weer gebruiken. En anderen kunnen er misschien tips uithalen.
Of misschien nog tips geven waar je niet aan gedacht hebt.
Succes in ieder geval.
over 3 maanden nog maar even een schopje geven ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_98056144
Whahaha wat een kutverhaal. "Ik onderdrukte een traan..." :')
pi_98056234
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 10:30 schreef Sushimonster het volgende:
Whahaha wat een kutverhaal. "Ik onderdrukte een traan..." :')
Ik vond het juist een schattig verhaal :D :P
  zondag 12 juni 2011 @ 10:37:38 #113
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_98056268
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 07:27 schreef Snoezepoesz het volgende:
Goeiemorgen FOK!ers,

Fijn dat sommige mensen al zo'n goed beeld van me hebben: labiel, onduidelijk en iemand waarmee niet goed mee te communiceren valt?

Ik geef toe, heb jullie mijn verhaal misschien wat onduidelijk toegelicht.
Gisteren zat ik ook in een emotionele achtbaan, jullie woorden herhaalde ik 1 voor 1 in mijn hoofd en ik dacht er telkens aan om het inderdaad te beëindigen.

Nu even over gisteravond...

Rond 7 uur kwamen we elkaar tegemoet lopen, hij kuste me en vroeg hoe het ging.
'Ja, gaat wel.' antwoordde ik kortaf.
'Ga je even mee wandelen?' vroeg ik.
'Is goed.'
Hij sloeg z'n arm om me heen en we liepen naar het strandje.
Onderweg zei hij voorzichtig dat het hem speet van gisteren.
Ik zei niks terug.
Toen we daar aankwamen vertelde hij mij waarom hij zich zo de afgelopen dagen scheen te voelen:

Zijn beste vriend heeft een relatie met een meisje waar hij goed mee kan omgaan.
Nu hoorde hij van z'n beste vriend dat hij acht keer is vreemdgegaan, waarvan het meisje het maar van eenmaal weet.
Zijn vriend zou volgens hem gisteren haar gedumpt hebben.

'En daarom wist ik het allemaal ook even niet meer...' zei hij.
'Maar wat heeft dat met ons te maken?' vroeg ik.
'Ik ben gisteren een enorme klootzak geweest en dat weet ik, het spijt me.' zei hij.

We liepen terug naar huis.
Vanaf het moment dat we thuis waren was er een sexuele spanning tussen ons.
Soms kneep hij zachtjes in m'n billen en ik gaf hem kusjes langs z'n oor.

'Kut, straks ga ik mezelf eraan toegeven, terwijl ik had beloofd het hem niet makkelijk te maken.' dacht ik in m'n achterhoofd.

Toen hij fluisterde of we naar boven konden gaan werd ik gek.
Boven aangekomen begonnen we elkaar hevig te zoenen en de kleren van elkaars lijf te scheuren.
Klinkt als een heftige vrijpartij, maar dat was het niet.
Bovendien zou ik hem dan z'n zin hebben gegeven, wat 'seks na 3 maanden betreft (zijn zogenaamde limiet)'.

We lagen naast elkaar en ik vroeg hem of hij alles meende.
'Wat?' antwoordde hij verontwaardigd.
'Alles wat je zei gisteren, wat je smste. Je had jezelf eens moeten horen.' zei ik, terwijl ik een traan onderdrukte.
'Nee, het spijt me. Ik wist het gewoon allemaal even niet meer. Dat sloeg ook nergens op.' zei hij.
Ik begon mijn stem te verheffen en zei dat hij wel zo overkwam.
Plotseling sloeg hij z'n arm voor z'n ogen en ik hoorde gesnik.

'Waarom ben je nu zo verdrietig?' vroeg ik, bang dat hij op het punt stond om het uit te maken of om te zeggen dat hij het opnieuw allemaal niet meer weet.
'Omdat ik een enorme klootzak ben...' zei hij.
'Je kunt onmogelijk van mij vragen om een datum te gaan stellen (bewijze van) voor seks.
Zoiets kun je niet van me vragen en dat is onmogelijk!'
'Ja, weet ik. Weet ik, liefje. Je moet het doen wanneer jij het wilt, je moet het niet voor mij doen.'

Ik voelde me gerust gesteld en gaf hem zachtjes een kus op z'n voorhoofd.

'Kijk me eens aan, ... je hoeft niet bang te zijn dat ik zomaar bij je wegga. Ik ga niet zomaar bij jou weg' fluisterde hij.

Pfoe, wat een emotionele achtbaan was dat gisteren voor ons beide.
Ik besefte me dat communiceren inderdaad een vereiste is voor in een relatie.
Ik heb er zeker moeite mee, omdat dit eigenlijk mijn eerste echte relatie is.
En ik heb er best moeite mee om te zeggen hoe ik me voel, de juiste woorden vinden is niet altijd even makkelijk.
Gek genoeg weet ik het wel op bepaalde momenten dat ik het schrijf.

Ben zo blij dat we het uitgepraat hebben en natuurlijk heb ik hem vertelt dat ik hem ook begrijp, wat hij voelt.

Liefs,

Snoezepoesz
En zo ben je weer lekker omgepraat zonder dat je het door hebt. Vrouwen manipuleren is zoo makkelijk. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_98056288
Ik hoor alleen maar dat ze tof deed "ik zei niks", "Ik ging het hem niet makkelijk maken" en dat vriendlief alleen maar sorry heeft moeten zeggen.

Over 40 jaar loopt deze man in z'n Gaastra-jas met de tasjes achter TS aan te sjokken en opent TS een topic over dat haar man zo niet-mannelijk is.
pi_98056534
Omgepraat?
Wat een bullshit.
Als hij me zogenaamd had omgepraat had ik mezelf die dag alsnog laten neuken.
pi_98056547
Ze zijn gewoon wat cynisch ;)
pi_98056682
;)
pi_98056883
Als hij perse wil neuken dan pijp jij niet goed genoeg...
Als jij niet wil neuken dan beft hij niet goed genoeg...
Trust me...
Zonder neuken kun je ook genoeg doen...
Als je een vrouw goed oraal weet te verwennen dan schreeuwt ze letterlijk om een pik.
Hij is blijkbaar niet in staat om jou in de juiste stemming te krijgen.. is jammer.
Zo te lezen ben je puur bang voor de pijn en zitten er geen religieuze
of anderszins sociale motieven achter.
Dus weet hij je gewoon niet in de juiste stemming te krijgen.
Neuken is overrated ...zeker als man zijnde... puur neuken is maar 10% van het scala dat je kunt voelen als je met sex bezig bent..
Als zijn ultieme doel qua sex 5 minuten bonken is..klaar komen en dan in slaap vallen..meisje dan heb je niks aan deze vent.
Een beetje baas die krijgt een vrouw zover dat ze alle remmingen overboord zet en los gaat.
en de pijn..tja..der kan een kind uit..dus dat piemeltje kun je ook best hebben.
Dit nog even buiten het feit dat je nog een gaatje hebt...en hij ook trouwens
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_98057120
Haha, hij vindt dat ik geweldig kan pijpen, dus dat is het 'probleem' niet! ;)
Daarbij speelt misschien ook wel mee dat ik een tongpiercing heb.
Aan de andere kant, bullshit.
Want een chick kan het, of ze kan het niet.
En ik heb mijn vriend nog nooit horen klagen!

Dat wat je zegt kan wel kloppen, ik word geil als hij m'n clitoris stimuleert met z'n vingers, maar ik verlang echt ernaar om gebeft te worden.
Misschien als hij dat doet, verlang ik er wel naar om geneukt te worden.
Hij doet het niet en ik begin me af te vragen waarom niet...
Het is jammer, want ik mis het af en toe tijdens de orale seks.
pi_98057197
Vráág het dan. "Hey, ik zou het leuk vinden als je me zou beffen, zullen we?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')