Ik sliep als 15-jarige ook zelden voor 01:00quote:
Iemand die het snaptquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sliep als 15-jarige ook zelden voor 01:00
Slapen is zonde van je tijd.
O, toen ging je ook onder je dekens internetten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sliep als 15-jarige ook zelden voor 01:00
Slapen is zonde van je tijd.
Nee, andere tijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, toen ging je ook onder je dekens internetten?
Je bent echt ook een ander kereltje dan je je doorgaans voordoet hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:18 schreef Monolith het volgende:
Had iemand Ryan al een zure zeikerd genoemd? Zo niet, bij deze.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:18 schreef Monolith het volgende:
QFTquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:18 schreef Monolith het volgende:
Dat zou voor onze 15- jarige iig wel al een verbetering in houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, andere tijden.
Ik las nog eens een boek
Wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:19 schreef betyar het volgende:
zo het was me het was me het feestje wel.
quote:
Ik heb ook boeken gelezen waar ik mee in slaap viel hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou voor onze 15- jarige iig wel al een verbetering in houden.
Ja, ik lees nu toch ook, zal hij wrs zeggen...
Lekker belangrijk, die jongen heeft vakantie en kan morgen uitslapen, jij en ik moeten al weer vroeg aan onze doordeweekse weekenddag beginnen. Al dat commentaar over zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat zou voor onze 15- jarige iig wel al een verbetering in houden.
Ja, ik lees nu toch ook, zal hij wrs zeggen...
En hoe weet jij dat allemaal? Interessant!quote:
Hans Teeuwen verkeerd quotenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef Staal het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat allemaal? Interessant!
Onzin, hij bivakkeert hier bijna elke nacht, volgens mij. Koketterend met zijn leeftijd. En ik heb weekend tot maandagmorgen dus hoef iig morgen niet aan de bak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, die jongen heeft vakantie en kan morgen uitslapen, jij en ik moeten al weer vroeg aan onze doordeweekse weekenddag beginnen. Al dat commentaar over zijn leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |