Hoezo? Deed het altijd eerst in kleenex, maar dat verveelde.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:01 schreef CyberJesus het volgende:
En serieus, je bent zwaar defect brother.. zwaar.
en dan vragen hoe wij 'rukken' sowieso het woord rukken kerelquote:geregistreerd op: vrijdag 10 juni 2011 @ 21:22
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Hoezo? Deed het altijd eerst in kleenex, maar dat verveelde.
Nu haal ik die boterhamzakje weg als condoom, maak het schoon, en gooi de shit weg.
Okquote:geregistreerd op: vrijdag 10 juni 2011 @ 21:22
Ik heb een nieuwe account aangemaakt, reageer hier al 4 jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
en dan vragen hoe wij 'rukken' sowieso het woord rukken kerel
And when he's gone just carry on, don't mourn, Rejoice everytime you read this topicquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:15 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe account aangemaakt, reageer hier al 4 jaar
mijn handdoek staat ook al stijf van de spanningquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:27 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik laat me door mijn spijkerbroek pijpen want mijn kussen trekt het niet meer. Ik denk dat ik m'n kussen heb gesloopt. . .
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:00 schreef lalelilolu het volgende:
Ik ruk me af met mijn kussen, de sloop openen en dan een boterhamzakje over mijn paal doen, en het dan gebruiken alsof ik de billen vastpak alsof ik een chick anaal neem
Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen
Je hebt helemaal gelijk, gewoon dat sommige mensen dit gewoon serieus nemen, kzou het eigenlijk gewoon niet willen weten, dit topic is er een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:14 schreef trovey het volgende:
Soms kom je meer over users te weten dan je eigenlijk wilt...en dit topic is er een goed voorbeeld van.
Ah joh, speel zijn spelletje gewoon mee... des te meer "fantasieën" zo iemand krijgt aangereikt... des te minder hij uitvoert. Des te gekker, des te beter voor hem.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:14 schreef trovey het volgende:
Soms kom je meer over users te weten dan je eigenlijk wilt...en dit topic is er een goed voorbeeld van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Het blijft schoon, aangezien alle vocht in het boterhamzakje blijftquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef rulerofdeath het volgende:
dus je schaamt je toch wel een beetje dat je je kussen pakt?
Zo fout..zo fout...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:39 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Waarom? Het blijft schoon, aangezien alle vocht in het boterhamzakje blijft
De kussen zorgt gewoon voor dat ik mij daar op kan wrijven en rukken
Net weer gekomen bij een lesbo scene... kussen draai ik uiteraard om, ik ga niet op de kant slapen waar ik ben gekomen, al is mijn vocht opgevangen in boterhamzak.quote:
nee het is het idee he?quote:Op zondag 12 juni 2011 00:46 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Net weer gekomen bij een lesbo scene... kussen draai ik uiteraard om, ik ga niet op de kant slapen waar ik ben gekomen, al is mijn vocht opgevangen in boterhamzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |