Noes, dan kom ik er helemaal niet meer uit vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:54 schreef pgrferrari het volgende:
Mogge
Ik lig nog in bed
Kom je erbij Pi?
Lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Noes, dan kom ik er helemaal niet meer uit vandaagIk ben al up & running.
Zal ik je choco brengen?![]()
quote:
Oke Pgrquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
Hèhè ik heb liever gwn pgr
Moomin mok![]()
Moggeh!quote:
Bumberclashquote:
Een oh-oh rondje doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ongetwijfeld ook ff kijken of ze nog wat leuke dingen hebben
Was kaput?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef omearos het volgende:
zo, fiets naar de fietsenmaker gebracht en boodschappen gedaan
alle bandjes worden vervangenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Was kaput?![]()
Auw, ik heb last van mijn rug.
Gister tegen het stuur van de auto gedrukt gezeten met mijn knieën opgepropt tegen het dashboard.En dan gaan rijden
![]()
Nee, in mijn eigen autoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:02 schreef omearos het volgende:
[..]
alle bandjes worden vervangen
Geprobeerd in een mini te rijden?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, in mijn eigen auto![]()
Er moest wat groots in vervoerd worden.
En ik stond ook nog eens in de file![]()
![]()
Mn heldenquote:
1.50 per stukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Nice Bos, een Maarten!
Wat vroegen ze bij jou voor boeken?
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Fijn he![]()
Ik heb alleen maar kinderboeken gekocht afgelopen week, voor Thessa, maar wel hele leuke ( oa een heel mooi Bambi boek) en ik kreeg twee bussen tennisballen voor de honden kado dr bij
Okeequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Uhm nee, das een beetje semi half aan mn stiefdochter zal ik maar zeggen![]()
Complicated
je bent iig een heel lieve semi half aan stiefmoederquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Uhm nee, das een beetje semi half aan mn stiefdochter zal ik maar zeggen![]()
Complicated
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef omearos het volgende:
[..]
je bent iig een heel lieve semi half aan stiefmoeder
Ja meestal is het gewoon Tessa, Dit heeft wel iets. Al zal ze het vaak moeten spellen denk ik. Veel mensen schrijven ws gewoon klakkeloos Tessaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Lutte het volgende:
Thessa is wel een mooie naam. Zo met die h.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Dochter van mn beste vrienden, ze is hier heel vaak, en die vrienden liggen in scheiding en nu bloeit er wellicht iets tussen haar vader en mij
quote:
Dat zal wel ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja meestal is het gewoon Tessa, Dit heeft wel iets. Al zal ze het vaak moeten spellen denk ik. Veel mensen schrijven ws gewoon klakkeloos Tessa
Ik ken ook iemand die heet Thirza. Zeker nu met het boek van Grunberg zullen veel mensen Tirza schrijven..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zal wel ja.Een meisje uit mijn klas heeft ook zo'n verstopte h, gaat altijd fout.
Ik vind 'Leah' trouwens ook mooier dan 'Lea', en dan lekker Amerikaans uitspreken ook.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:51 schreef oh-oh het volgende:
Dochter van mn beste vrienden, ze is hier heel vaak, en die vrienden liggen in scheiding en nu bloeit er wellicht iets tussen haar vader en mij
Thales is in Nederland niet zo handigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is gewoon Griekse spelling, als ze een jongen was geweest had ze Thales geheten, ook heel mooi vind ik, en haar achternaam begint ook met Th, staat wel mooi.
Toch niet zoiets als Taeke Taekema Of Willem Willems he. Dat vind ik zo.. tja..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is gewoon Griekse spelling, als ze een jongen was geweest had ze Thales geheten, ook heel mooi vind ik, en haar achternaam begint ook met Th, staat wel mooi.
Myrthe vind ik ook mooier met, maar dat zal komen omdat ik een lieve Myrthe en een kreng Myrte ken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind Lea en Tessa leuker. Die h stoort me. Alleen Myrthe vind ik mooier met een h.
Nee hoor, de achternaam is lang en klinkt verder niet als de voornaamquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch niet zoiets als Taeke Taekema Of Willem Willems he. Dat vind ik zo.. tja..
Laura is mooier zonder Lquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Myrthe vind ik ook mooier met, maar dat zal komen omdat ik een lieve Myrthe en een kreng Myrte ken.
Henk vind ik persoonlijk ook mooier met h.
Bij Hans is de h best wel noodzakelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Myrthe vind ik ook mooier met, maar dat zal komen omdat ik een lieve Myrthe en een kreng Myrte ken.
Nou Ans is een prima naam hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef omearos het volgende:
[..]
Bij Hans is de h best wel noodzakelijk
o JA natuurlijk. De meeste griekse achternamen zijn toch met minimaal 3 lettergrepen. (Machlas is dan een uitzondering)..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, de achternaam is lang en klinkt verder niet als de voornaam
Omtrekshoek op middellijn cirkel is 90 graden?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef omearos het volgende:
[..]
Thales is in Nederland niet zo handig
Tssssss wie weet nu zulke dingenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omtrekshoek op middellijn cirkel is 90 graden?
Vind mijn vader ook!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die naam is weer mooier met c.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga mijn voornaam niet verraden, maar zonder de eerste letter krijg je ook gewoon een normale voornaam.
Okee ja, dat is wel waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jouw naam is mooier met k, naam min eerst letter met ck.
Is goed komt eraan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Bos nu wil ik weten hoe je heet![]()
Ruilen per PM?
Ja kan best druk zijn ja. Ik ga meestal/vaak op dinsdagmiddag om 13.00 lekker rustig.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Crap, nou moet ik zo weer op zaterdag naar de Jumbo
Kan ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omtrekshoek op middellijn cirkel is 90 graden?
ga 's ochtendsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga altijd op donderdagavond !
Maar op zaterdag gaat die vierde wachtende regel hier niet op want dan zijn alle kassa's open en staat het rijendik
Ai, dat is balen. Bij mij is het op dinsdag te rustig om de vierde wachtende te kunnen zijn. Toen ik het wel was, was het maandagmiddag..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga altijd op donderdagavond !
Maar op zaterdag gaat die vierde wachtende regel hier niet op want dan zijn alle kassa's open en staat het rijendik
ik moet altijd aan het eind van de middag ivm werk, maar op zaterdag tot een uur of 11 is het gelukkig wel rustigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Dan werk ik![]()
Behalve op zaterdag , en ik was zaterdagochtend gegaan vorige week, DRUK!
Ja kan inderdaad het beste niet op zaterdag boodschappen gaan doen. Dan is het echt stervensdruk. Ik heb gelukkig het geluk dat ik alleen maar 's morgens werk en dus in de middag naar de winkel kan, Dat is vooral voor types zoals ik (ik ben autistisch) best wel fijn, ik kan best snel onrustig/stresserig worden als het druk is of als er onverwachte dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
ik ga NOOIT meer op zaterdag rond 12:00 naar de lidl. Godverdomme wat heb ik me lopen ergeren
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:23 schreef Qwea het volgende:
ik ga NOOIT meer op zaterdag rond 12:00 naar de lidl. Godverdomme wat heb ik me lopen ergeren
Dat had ik woensdagmiddag bij de opticien. Stond gewoon al een half uur te wachten en er was op dat moment nog 1 wachtende voor me. Ik moest op een bepaald tijdstip thuis zijn. Er werd geklust in huis en de begeleiding die bij mij binnen was, moest op een bepaald tijdstip terug naar kantoor. Dus maar teruggegaan naar huis en de volgende dag maar naar een andere vestiging geweest. Daar moest ik weer een tijdje wachten, maar kon toch mooi nog geholpen worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen
![]()
Heel mn humeur naar de klote als je je tijd zo loopt te verdoen in de supermarkt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik woensdagmiddag bij de opticien. Stond gewoon al een half uur te wachten en er was op dat moment nog 1 wachtende voor me. Ik moest op een bepaald tijdstip thuis zijn. Er werd geklust in huis en de begeleiding die bij mij binnen was, moest op een bepaald tijdstip terug naar kantoor. Dus maar teruggegaan naar huis en de volgende dag maar naar een andere vestiging geweest. Daar moest ik weer een tijdje wachten, maar kon toch mooi nog geholpen worden.
Nee, okee daarvoor weer niet. Maar in een erg drukke winkel of waar de muziek te hard staat, heb ik echt wel vaak iets van ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en pffffffffffffffffffff.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar hoef je niet autistisch voor te zijn hoor, ik kan er ook slecht tegen, stuk ongeduld dat ik ben
Ik ook hoor, twas net weer feest bij de Jumboquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, okee daarvoor weer niet. Maar in een erg drukke winkel of waar de muziek te hard staat, heb ik echt wel vaak iets van ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en pffffffffffffffffffff.
Ha Leahquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Bellatrix het volgende:
Haha in Amerika heten zoveel meisjes Leah, niet normaal.
Voetbal wezen kijken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaap. Zo'n middag in de buitenlucht is fijn, maar wel vermoeiend.
Eerst naar de Rijsserbergloop hier, waar 3 vrienden van me aan meededen. (volgend jaar zou ik ook zo graag weer mee willen lopen!! Op twitter een retweet waarin je me hoort aanmoedigenquote:
Aiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook hoor, twas net weer feest bij de Jumbo
Jaaa, ik ben, wil enz!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:46 schreef Lutte het volgende:
Volgend jaar ben jij erbij!!
En das wel jammer ja.. Wel spannend geweest dan!
Haha op zeker. Elke minuut genieten van een ander soort pijn en afzien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:56 schreef Lutte het volgende:
Dat voetje gaat helemaal goedkomen en jij gaat shinend over de streep!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:00 schreef pgrferrari het volgende:
Oh-oh ik heb een Etos armbandje voor je
Welke zender is PP dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt waar?
Wat onwijs tof!
Ben jij bijna jarig trouwens?
Eten met mn ouders was gezellig.
Nu zit ik lekker Pinkpop te kijken op tv![]()
Maar dalijk wil ik ook Simon nog es zien denk ik
Zou kunnen, geen ideequote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh jammer.
Soms zijn die zenders bij speciale aangelegenheden ook voor analoge kijkers te zien toch?
Met Serious Request en zo?
Okee, ga wel even kijken denk ik..quote:
Had ik ook, ik heb hem op de luisterpaal gehoord.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb nieuwe Staat cd gedownload maar vind er nog niet veul aan, behalve Sweatshop.
Pink is ook gewoon lekkere muziek!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ga wel even kijken denk ik..
Niet schrikken mensen: Ik was vandaag bij Van leest en kocht voor een bepaald bedrag cd's en dvd's. Maar boven de 19.95 mocht je een gratis cd uitkiezen. Ik kwam daarboven en mocht er dus 1 uitpakken. Ik heb voor Pink gekozen en ik vond de cd niet eens zo slecht
Het is net allemaal er te dik op gelegd, zo van, nou laten we nu eens arty farty gaan doen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ik ook, ik heb hem op de luisterpaal gehoord.
Pink is ook leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet schrikken mensen: Ik was vandaag bij Van leest en kocht voor een bepaald bedrag cd's en dvd's. Maar boven de 19.95 mocht je een gratis cd uitkiezen. Ik kwam daarboven en mocht er dus 1 uitpakken. Ik heb voor Pink gekozen en ik vond de cd niet eens zo slecht
Ja, maar het past niet helemaal tussen bands als Marillion, Ozzy Osbourne, Saxon, R.E.M. Motörhead en Steely Danquote:
Als je daar aan vast houdt zul je echt een klein wereldje hebben qua muziek. Je moet jezelf geen beperkingen op leggen qua muziek. Stel je bent de enige in de wereld die iets mooi vindt, nou en?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar het past niet helemaal tussen bands als Marillion, Ozzy Osbourne, Saxon, R.E.M. Motörhead en Steely Dan
Nee dat bedoel ik ook niet. Laat ook maar. Ik bedoel te zeggen, dat Pink een artiest waarvan mensen om mij heen niet snel verwachten dat ik daar iets van ga kopen. (in dit geval wel gratis, maar toch).quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je daar aan vast houdt zul je echt een klein wereldje hebben qua muziek. Je moet jezelf geen beperkingen op leggen qua muziek. Stel je bent de enige in de wereld die iets mooi vindt, nou en?
OMGquote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, die schutting beneden is nog steeds niet klaar.
Al sinds woensdagavond zijn ze bezig, en vandaag ook al de hele dag, echt, de hele buurt lacht zich dood, wat een kneuzen
Gewoon, het voelt gewoon niet goed bij mij die situatie..quote:
Nee, mijn manier van reageren net... Het zit ook tussen mijn oren wat deze dingen betreft nog niet goed, ga ik ook aankaarten bij mijn behandelaren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Wat precies niet?
Dat je die cd hebt of dat andere mensen haar niet leuk vinden en anderen weer wel?
Je moet echt gewoon lekker leuk vinden wat je leuk vindt, en lak hebben aan wat anderen daarvan vinden hoor
Luisterpaal, wat een woordquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Had ik ook, ik heb hem op de luisterpaal gehoord.
www.3voor12.nlquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Luisterpaal, wat een woordBedoel je in de winkel met een koptelefoon op? Ik ken heul die palen niet.
Ah, thanks!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Geloof het of niet, die schutting beneden is nog steeds niet klaar.
Al sinds woensdagavond zijn ze bezig, en vandaag ook al de hele dag, echt, de hele buurt lacht zich dood, wat een kneuzen
Wat leuk Bos, zo'n gratis cd uitkiezenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt waar?
Wat onwijs tof!
Ben jij bijna jarig trouwens?
Eten met mn ouders was gezellig.
Nu zit ik lekker Pinkpop te kijken op tv![]()
Maar dalijk wil ik ook Simon nog es zien denk ik
Ja, kon ook kiezen uit o.m the Best of Rod Steward en 1 van Anouk. Maar dacht Pink, ja ken er niet veel van, niet helemaal mijn stijl, maar ik vind Pink wel een echte artiest, zover ik dat kan oordelen. Ik sla haar hoger aan dan Madonna zelfs.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, zo'n gratis cd uitkiezen
Oeh ik was voor Anoukje gegaan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, kon ook kiezen uit o.m the Best of Rod Steward en 1 van Anouk. Maar dacht Pink, ja ken er niet veel van, niet helemaal mijn stijl, maar ik vind Pink wel een echte artiest, zover ik dat kan oordelen. Ik sla haar hoger aan dan Madonna zelfs.
Wat leuk Pgrquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Als je je adres ff PM't stuur ik hem voor je op
Tja, ik dacht ik heb er al 3 van Anouk en wat ze de laatste tijd maakt is ook niet echt waar ik van denk yeaah.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh ik was voor Anoukje gegaan.
En Madonna roeleert vet de pan uit boven Pink
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Oeh pgr, doe mij ook jouw adres en je verjaardag, krijg je een kaartje van me
Nee, is voor mij te laat afgelopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat laatste album lijkt me super!
Kijken we even allemaal Simon op 3 nu ?
quote:
Dankquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:07 schreef Lutte het volgende:
Pgr.. Als uwes een kaartje wilt zie ik wel een PM verschijnen.
*pgr helemaal verpletterd door oh-oh isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
* zaterdagavondclaaaaaaaaaaaash *
BAM JONGUH!
Van VPRO: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Luisterpaal, wat een woordBedoel je in de winkel met een koptelefoon op? Ik ken heul die palen niet.
quote:Op zondag 12 juni 2011 08:27 schreef Lutte het volgende:
Hoihoi.
Als je je oren wilt mollen moet je nu naar Nederland drie.
*Zet tv maar niet aanquote:Op zondag 12 juni 2011 08:29 schreef Lutte het volgende:
Karaokekids. Kinderen die niet kunnen zingen gaan zingen.
Douche ze en smakelijk!quote:Op zondag 12 juni 2011 08:48 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga maar eens uit mijn bed.
Doucen en ontbijten
Leuk!quote:Op zondag 12 juni 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
Ja, het was leuk, veel bekende mensen gezien, veel mensen gsproken en natuurlijk veel games. En Wii U en PS Vita.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Het autootje van m'n zus en d'r vriend is vanmorgen vroeg door een dronkenlap in elkaar gereden. Hij stond netjes geparkeerd. Gelukkig hebben omwonenden de auto van de weggereden gast kunnen omschrijven en zijn er ook wat autoresten van de andere auto achtergebleven.
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
De dader van de aanrijding is bekend, hij had zich bij het bureau gemeld.
Jonge jongen die nog bij z'n ouders in een van de duurdere wijken in Enschede woonde, dus met de vergoeding komt dat wel goed.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Wat fijn!! In ieder geval nog iets dat ie zichzelf meldt..
Moet 1 nog zien!!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben een beetje duf![]()
Heeft iemand Fast & Furious 5 al gezien?
Heeft die zanger ook zo'n mega coupe?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:28 schreef oh-oh het volgende:
ik snap niet dat Wolfmother Zwab nog niet gebeld heeft dat ie in hun band moet, met dat kapsel van m
nogal jaquote:Op zondag 12 juni 2011 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft die zanger ook zo'n mega coupe?
Welk liedje?quote:Op zondag 12 juni 2011 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
nee, mijn vader draait Christina Alalarella
For fucks sakequote:Op zondag 12 juni 2011 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
nee, mijn vader draait Christina Alalarella
Dan staat hij niet meer in de picture als jij er ook bij staatquote:
quote:
Beautifulquote:Op zondag 12 juni 2011 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beautiful, dus dat is dan wel weer een pluspunte
Link bitch.quote:
yay internetquote:Op zondag 12 juni 2011 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, al 250mb verbruikt in 6 dagen, dat wordt nipt de 1gb halen in een maand
quote:
Hij is echt geboren voor die naamquote:Op zondag 12 juni 2011 17:56 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft echt de bespiering van een stafford, belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |