quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
whehehe, jij vindt Adele leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen lieve geile woest aantrekkelijke snuit
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehehe, jij vindt Adele leukomg...
hoi Huppel![]()
![]()
![]()
Nou idd, dat is alleen gepast i.c.m. seksquote:
Ja hoor, vandaag beetje aan een bootje klussen, morgen windsurfen en overmorgen met een pers rib rondvaren op de NSRquote:
Goodmorning sunshinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, dat is alleen gepast i.c.m. seks
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, dat is alleen gepast i.c.m. seks
Helemaal niksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hoor, vandaag beetje aan een bootje klussen, morgen windsurfen en overmorgen met een pers rib rondvaren op de NSREn wat ga jij doen?
Goedemorgen eng mensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine![]()
Ik doe niet aan seks
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Seks bah. Ben je geil, is er geen seks...daar word je niet vrolijk van. Dus op zich heeft MissB een punt, vrolijkheid alleen icm seks.
Wat is dat toch met iedereen? Kan niemand zichzelf vermaken?? Heeft iedereen altijd een ander nodig om lol te trappen? pffffffffffquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Seks bah. Ben je geil, is er geen seks...daar word je niet vrolijk van. Dus op zich heeft MissB een punt, vrolijkheid alleen icm seks.
quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen? Kan niemand zichzelf vermaken?? Heeft iedereen altijd een ander nodig om lol te trappen? pffffffffff
Nou ja, ik ga zo lekker douchen, ontbijten en dan squashen. Dus ik vermaak me evengoed welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen? Kan niemand zichzelf vermaken?? Heeft iedereen altijd een ander nodig om lol te trappen? pffffffffff
Je zoontje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben net wakker, dat zal het zijn. Er lag trouwens wel een vent in mijn bed vannacht.
Ik heb speelgoedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! Hij kon niet slapen en is toen maar bij mij gekropen. Stiekem is dat best heel gezellig en liefquote:
Aaawww.... dat is wel cutequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Hij kon niet slapen en is toen maar bij mij gekropen. Stiekem is dat best heel gezellig en lief
Heb niet eens gespeeldquote:
Mijn zoon wil dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Hij kon niet slapen en is toen maar bij mij gekropen. Stiekem is dat best heel gezellig en lief
Ben je goed?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo lekker douchen, ontbijten en dan squashen. Dus ik vermaak me evengoed wel
Dat is goed, maar laten we dan wel even wachten tot hij er niet meer in ligt a.u.b.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaawww.... dat is wel cute
Neemt niet weg dat ik nog steeds woest wilde seks met je wil natuurlijk
Hij lijkt me nog ietwat jong om zulke wijze levenslessen te leren ja. Dat kan hij nog niet aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed, maar laten we dan wel even wachten tot hij er niet meer in ligt a.u.b.![]()
Redelijk, doe het voor de fun. Speel tegen een vriend en zijn redelijk aan elkaar gewaagd. Hij is iets beter qua techniek, ik heb weer meer kracht.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog ietwat jong om zulke wijze levenslessen te leren ja. Dat kan hij nog niet aan.
Idd, niet dat als jij niet kan slapen niet bij hem in bed kan kruipen omdat hij er nog een discomeisje heeft liggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies, hij hoeft niet in alles zo ver vooruit te zijn.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, niet dat als jij niet kan slapen niet bij hem in bed kan kruipen omdat hij er nog een discomeisje heeft liggen.
Ik ging op tijd slapen!!quote:
Soms. Meestal pest hij mij gewoon hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Aaah Huppel, hij klinkt als een schatje!
Heb net een bak koffie gezet, broodjes uit de oven gehaald en een vers justje geperst.. Kleine moeite om dat richting een bed te transporteren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:26 schreef missbehavin het volgende:
Zeg Snuit, doe jij wel aan ontbijt op bed? Want dat vertikt kleine man...
Wat een droomvent ben je toch ook hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb net een bak koffie gezet, broodjes uit de oven gehaald en een vers justje geperst.. Kleine moeite om dat richting een bed te transporteren.
was meer dat ik om half 7 al te wakker was, ben wezen sporten en nu honger hebquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een droomvent ben je toch ook he
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb net een bak koffie gezet, broodjes uit de oven gehaald en een vers justje geperst.. Kleine moeite om dat richting een bed te transporteren.
Ik heb de wc al schoongemaaktquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was meer dat ik om half 7 al te wakker was, ben wezen sporten en nu honger heb
Ja goed he van mijquote:
Ja want het was druk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja goed he van mij![]()
Jij de avond nog doorgekomen zonder mij op de WA?
Ik heb niet eens speelgoedquote:
Ik was gisteren even aan het rondneuzen naar speelgoed, alles wat ik leuk vind is duur.quote:
Dat is idd leuk speelgoedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Regel dan gewoon een vent als speelgoed.
Klopt!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was gisteren even aan het rondneuzen naar speelgoed, alles wat ik leuk vind is duur.
Eigenlijk is dat ook veel beter. Maar dan wil ik er wel een die ook weer een keertje terug komt, das meestal iets lastiger.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Regel dan gewoon een vent als speelgoed.
Jij biedt je tegenwoordig ook aan iedereen aan hequote:
Ze houden het bij jou voor gezien na 1 keer?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook veel beter. Maar dan wil ik er wel een die ook weer een keertje terug komt, das meestal iets lastiger.
En om nou een gesprek daarmee te openen...
Duh, je kent me toch huppelquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij biedt je tegenwoordig ook aan iedereen aan he
Wie niet waagt blijft maagd!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat ook veel beter. Maar dan wil ik er wel een die ook weer een keertje terug komt, das meestal iets lastiger.
Komt wel wanhopig overquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
quote:
Works for mequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"He jij daar! Batsen? Maar je moet wel terugkomen!"
Ja jij, maar dan heb je het ook over iemand!quote:
Echt weer zulk vrouwmensch gezeurquote:
Ga het vanavond en vannacht tijdens werken uitproberenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
"He jij daar! Batsen? Maar je moet wel terugkomen!"
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:38 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ga het vanavond en vannacht tijdens werken uitproberen
Jajajaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar nee, geen behoefte aan om met iemand van singles het bed te delen.
Ik ben sinds kort bang voor singlespiemelsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Echt weer zulk vrouwmensch gezeur
S95 is zo nobel om zijn diensten aan te bieden, om zijn piemel ter beschikking van jullie te stellen en dan noem je het gelijk weer wanhopig.. guttegut..
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jij, maar dan heb je het ook over iemand!
Dat kan geregeld worden!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo. Ik verwacht een verslag na afloop!
Je hebt mijn eenogige monster nog niet eens in het oog aangekeken en proberen te verslinden en nu al bang!? jij bent ook niets gewendquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Je bent wel een schatje hoor
[..]
Ik ben sinds kort bang voor singlespiemels
[..]
Wat wil je daarmee zeggen
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja![]()
Je bent wel een schatje hoor
Ik heb die van de singles dwerg gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je hebt mijn eenogige monster nog niet eens in het oog aangekeken en proberen te verslinden en nu al bang!? jij bent ook niets gewend
WTF VAN JOFU??? HOE WAT WHY ???quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die van de singles dwerg gezien.
Nu ben ik bang voor piemels!
Ik ben zo blij dat je die niet naar mij hebt doorgestuurd hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb die van de singles dwerg gezien.
Nu ben ik bang voor piemels!
Ouchquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF VAN JOFU??? HOE WAT WHY ???
Hij had foto naar iemand gestuurd en die heeft hem doorgestuurd en toen kreeg ik hem ook te zien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
WTF VAN JOFU??? HOE WAT WHY ???
Kan nog steeds hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je die niet naar mij hebt doorgestuurd he
quote:
Oh my... zucht...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had foto naar iemand gestuurd en die heeft hem doorgestuurd en toen kreeg ik hem ook te zien.
IK BEN ZO BAHANGGGGGG
Zal ik toch nooit doen babequote:
Het was eng hoorquote:
Nee!quote:
I know you wanna send itquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ik vind MissB lief, ik ga haar geen trauma's geven!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!
Ik vind MissB lief, ik ga haar geen trauma's geven!
Was het zo erg danquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks babe. Ik heb mijn portie trauma wel gehad.
quote:
Geef je mailadres eensquote:
Neequote:
Is dat geheimtaal ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik ging gisteren een bureau kopen.
Kom ik een Bureau Chantal tegen![]()
Maar die was maar heel duur. Nu heb ik bureau Kevin.
Moest alleen wel besteld worden
Ja en een Kevin is geen Chantalquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik ging gisteren een bureau kopen.
Kom ik een Bureau Chantal tegen![]()
Maar die was maar heel duur. Nu heb ik bureau Kevin.
Moest alleen wel besteld worden
Er zit niet eens een piemel aanquote:
Nee, zoek eens niet overal wat achterquote:
!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit niet eens een piemel aan
[..]
Nee, zoek eens niet overal wat achter
Aan een Chantal wel dan??quote:
Ja kan toch niet, een piemelloze Kevin.quote:
Daar hoort geen piemel aan schatquote:
Story of your life he babequote:
Waarom bestel je hem dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kan toch niet, een piemelloze Kevin.
Arme kevin
Ik wilde net zeggen, anders moet je snel eens afspreken met Mystikvmquote:
Omdat ik een bureau nodig heb.quote:
Uitleg aub!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, anders moet je snel eens afspreken met Mystikvm
Oh ken je dat verhaal niet..? Vraag het hem zelf maar eens dan.quote:
Hmm hups verder door het leven als man.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie weet wou ze wel eens een keer wat anders proberen?
Ik heb dan toch liever een Chantal, maarja dat ben ik hequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik een bureau nodig heb.
D0h
Masochist !quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
FML, verbazingwekkend dat ik toch elke dag mijn bed weer uitkom
4 boobs > 2 boobsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm hups verder door het leven als man.
Hmm hmm
Nee toch maar niet!
Ik ga de boobs dan te erg missen
Ja maar die was duuhuur!!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb dan toch liever een Chantal, maarja dat ben ik he
Dat hij een date had en zn date een piemel bleek te hebben?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ken je dat verhaal niet..? Vraag het hem zelf maar eens dan.
PICS!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik gooi mijn bevallige achterwerkje maar eens onder de douche
Gaat dat nog dan na dat eten van gisteren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
Achterwerkje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
Geen dode vogels meer in de douche?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:54 schreef missbehavin het volgende:
Lol alsof JIJ recht van spreken hebtquote:
Achterwerkje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol alsof JIJ recht van spreken hebt
Ik heb een hartstikke strak kontjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol alsof JIJ recht van spreken hebt
Dat je broek strak om je reet zit, betekent niet dat je een strak kontje hebt..quote:
Die droomwereld van jou lijkt mij een geweldige plekquote:
Stommerd! zo kom ik er nooit bij staan om je op te warmen en in te soppenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
Geen foto's, gebruik je fantasie maar
En niks mis met mijn achterwerkje
En geen lijkjes nee
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je broek strak om je reet zit, betekent niet dat je een strak kontje hebt..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stommerd! zo kom ik er nooit bij staan om je op te warmen en in te soppen
Mijn broek zakt afquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gaat nou maar die kont van je in de douche parkerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff nee, je zou er eens wat voor moeten doen, luie snuit!
in de auto stappen en jouw kant op? hmmm... klinkt goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pff nee, je zou er eens wat voor moeten doen, luie snuit!
Oh zoveel opmerkingen die ik nu kan makenquote:
Bluf!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in de auto stappen en jouw kant op? hmmm... klinkt goed
Ja ja ik ga alquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat nou maar die kont van je in de douche parkeren
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
in de auto stappen en jouw kant op? hmmm... klinkt goed
Gooi het er maar uit Hupsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zoveel opmerkingen die ik nu kan maken![]()
Maar ik doe het niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoonquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zoveel opmerkingen die ik nu kan maken![]()
Maar ik doe het niet
Hehe, heb der adres niet meer ben ik bang, als ze me nu een whatsappje sturut met der adres staan we om 11 uur te douchenquote:
Nee, vandaag nietquote:
Neequote:
Just a sec, WA ik je wel ffquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, heb der adres niet meer ben ik bang, als ze me nu een whatsappje sturut met der adres staan we om 11 uur te douchen
Mietjequote:
Doei babequote:
Nee, ik zit nog heerlijk in mn ochtendjasquote:
nee, was ophangen.quote:
Ja verdorie snuit, nu ben ik al klaar.quote:
*jaloers*quote:
Je bevallige achterwerk weer blinkend en schoon?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie snuit, nu ben ik al klaar.Stond ik daar weer heel alleen en eenzaam.
niet zonder mijquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je bevallige achterwerk weer blinkend en schoon?
nee, niet op die toer gaan, daar kan ik toch heul niet tegenquote:
Ik slaap een keer of drie per jaar uit, vind het erg dat je me dat niet eens gunt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, niet op die toer gaan, daar kan ik toch heul niet tegen
ik gun het je wel, maar doe zo graag meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik slaap een keer of drie per jaar uit, vind het erg dat je me dat niet eens gunt.!
Had je maar een schaap voor je raam moeten hangen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik gun het je wel, maar doe zo graag mee![]()
vanmorgen voor 7-en de zon recht in m'n gezicht, lastig uitslapen dan
koop gordijnen en zeur niet dat de zon schijntquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik gun het je wel, maar doe zo graag mee![]()
vanmorgen voor 7-en de zon recht in m'n gezicht, lastig uitslapen dan
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Had je maar een schaap voor je raam moeten hangen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
koop gordijnen en zeur niet dat de zon schijnt
De zon schijntquote:
jaquote:
schuldgevoel geen bezwaar?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:31 schreef L-E het volgende:
Hoeeeee moet je weglopen van iemand waar het verschrikkelijk slecht mee gaat? Weet iemand dat?
Ik word wel graag gewekt door de zon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja
maar dus nieten
als het voor 7 uur 's ochtends recht in m'n gezicht schijnt.
Hetzelfde als bij iemand waar het goed mee gaat...bij mensen waar het slecht mee gaat is het wel makkelijker, die zijn toch meer op zichzelf gericht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:31 schreef L-E het volgende:
Hoeeeee moet je weglopen van iemand waar het verschrikkelijk slecht mee gaat? Weet iemand dat?
zeiksnorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja
maar dus nieten
als het voor 7 uur 's ochtends recht in m'n gezicht schijnt.
Whut?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme facebook.![]()
Stomme suggesties op dat stomme facebook.![]()
Friends you might know >> BAM huge foto van mn verkrachter in beeld
Facebook, wasting people's lives since 2004quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Stomme facebook.![]()
Stomme suggesties op dat stomme facebook.![]()
Friends you might know >> BAM huge foto van mn verkrachter in beeld
Vind het juist moeilijker. Ik wil er zijn, iets doen, noem het maar op.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij iemand waar het goed mee gaat...bij mensen waar het slecht mee gaat is het wel makkelijker, die zijn toch meer op zichzelf gericht.
Is het die persoon met wie het psychisch slecht gaat en die geen hulp wil?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:31 schreef L-E het volgende:
dan wil ie het niet...als jij nu geen contact meer met hem opneemt dan gaat ie vanzelf weer contact met jou zoeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet weglopen. Het is op zijn verzoek.
Hij heeft inmiddels hulp, maar het gaat om hem inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het die persoon met wie het psychisch slecht gaat en die geen hulp wil?
MIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Uhm mijn eerste keer was niet echt romantisch ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
MINomnomnom en dan zo met je tong je lippen schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mijn eerste keer was niet echt romantisch ofzo.
Was een aanranding na het stappen door de broer van een klasgenoot.
Heb dat verwerkt enz maar hoef echt geen foto van die kerel te zien als ik gewoon relaxed aan het facebooken ben
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
MIgatverdamme...sletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Oh bah.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm mijn eerste keer was niet echt romantisch ofzo.
Was een aanranding na het stappen door de broer van een klasgenoot.
Heb dat verwerkt enz maar hoef echt geen foto van die kerel te zien als ik gewoon relaxed aan het facebooken ben
jij, jij.... babs!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nomnomnom en dan zo met je tong je lippen schoonmaken
Enjoy! Ik mag straks weerquote:
Ik dacht jullie missen hem dus doe ik het maar evenquote:
owja, kut!quote:
dank jequote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht jullie missen hem dus doe ik het maar even
'Vergeten'.. uhuh.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:39 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, kut!
had me voorgenomen te gaan zwemmen vanochtend, helemaal vergeten en nu is het te laat
Ik vermoed dat haar probleem vooral in het loslaten zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan wil ie het niet...als jij nu geen contact meer met hem opneemt dan gaat ie vanzelf weer contact met jou zoeken.
ik zeg dat het zinloos is omdat hij dat wel zegt maar dat niet echt wil.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vermoed dat haar probleem vooral in het loslaten zit.
quote:
Lekker tochquote:
ja, vergeten jaquote:
Morgen wordt het beter weer, dus we gaan morgen iets doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker toch![]()
Weet je al wat je gaat doen met peuter vandaag?
Laat hem dat maar ervaren. Hem overtuigen lukt toch niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg dat het zinloos is omdat hij dat wel zegt maar dat niet echt wil.
Ik heb een muggenbult op mijn vingerquote:
Je bent een vriendin, geen hulpverlener.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:48 schreef L-E het volgende:
Ik vind het echt heel moeilijk, iemand die mentaal enorm ziek is.
Kut! Weer vergeten mijn overtollige vuurwerk te lozen. Maar ik word net ook wakker, dus de kinderen hier zijn gewoon te braaf. Alhoewel ik net wel allemaal sirenes en meuk langs hoor komen, maar ik weet niet of dat luilakgerelateerd is.quote:
wel regen geloof ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
weet iemand of het maandag echt pokkeweer gaat worden? Zou wel lachen zijn
Wat doe jij allemaal heftige dingen! Jij was toch ook van het parachutespringen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rib varen op de noordzee, dus met wind, regen en hoge golven is dat het leukste
Nee joh gek! beetje uit een vliegtuig springen, dat is voor de gekken!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal heftige dingen! Jij was toch ook van het parachutespringen?
Ja precies ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee joh gek! beetje uit een vliegtuig springen, dat is voor de gekken!
Ik heb ben nog nooit uit een vliegtuig gedonderd hoor. Zou het wel eens willen trouwens. Maar ik vond jou er wel gek genoeg voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe held...
Heb zelf hoogtevrees, maar op het water kan het me niet gek genoeg zijn.
Haha, nee, zodra het hoger gaat als mijn keukentrapje begin ik hoogtevrees te krijgen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ben nog nooit uit een vliegtuig gedonderd hoor. Zou het wel eens willen trouwens. Maar ik vond jou er wel gek genoeg voor.
Hoe gaat het met je leasehond?
Maar geen foto in je fotoboek samen met blaffie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nee, zodra het hoger gaat als mijn keukentrapje begin ik hoogtevrees te krijgen..
Met de hond gata het goed! is nog steeds 1 grote held!
Hier een klein zonnetjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:30 schreef Spezza19 het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters ....... water.......
Ja hier ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zijn we al 2 uur en 45 minuten
Moet nu al de vrouwen van me afslaan, laat staan als ik een vertederende foto neer zet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar geen foto in je fotoboek samen met blaffie?
Nieuwe sexspeeltjes kopen? Aangezien mannen het niet aandurven met jou.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ik word heel verdrietig van dit topic. Ik ga maar weer...
Shoppen ofzo![]()
Doe 's liefquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuwe sexspeeltjes kopen? Aangezien mannen het niet aandurven met jou.....
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Moet nu al de vrouwen van me afslaan, laat staan als ik een vertederende foto neer zet.
Mooi lied, maar geen tranen ook al is het net uitquote:
Lied over zelfmoord, heeft weinig van doen met een verbroken relatie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi lied, maar geen tranen ook al is het net uit
Gewoon een fuik plaatsen.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
Dat is altijd waar, maar ik houd niet zo van de jacht
Dan gewoon langs de kant gaan staan en woest aantrekkelijk zijn. Komen ze vanzelf wel naar je toequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
Dat is altijd waar, maar ik houd niet zo van de jacht
Dan raad ik jou aan om in een dommere vijver te gaan vissen.quote:
Mja, of je nou van die Spirit dames wilt lokken.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gewoon langs de kant gaan staan en woest aantrekkelijk zijn. Komen ze vanzelf wel naar je toe
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gewoon langs de kant gaan staan en woest aantrekkelijk zijn. Komen ze vanzelf wel naar je toe
En zeekoeien zwemmen er ookquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lied over zelfmoord, heeft weinig van doen met een verbroken relatie.
Dat is ook kut maar er zwemmen meer vissen in de zee dus.
Ik begin jouw gebitch naar anderen toe best zat te worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, of je nou van die Spirit dames wilt lokken.....
Noem je mij nou gewoon een zeekoe?quote:
Klinkt wel goed, maar ik val wat meer op alternatieve typesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent meer een schattig dolfijntjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je mij nou gewoon een zeekoe?
Wiet meenemenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Klinkt wel goed, maar ik val wat meer op alternatieve types
Dat zou je willen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, of je nou van die Spirit dames wilt lokken.....
Mijn ex belde me een keer op vanaf het eiland.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, jij bent meer een schattig dolfijntje
Dus als ik je dolfijntje ga noemen ga je me negeren?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex belde me een keer op vanaf het eiland.
Dat gesprek ging ongeveer zo:
Hallo?
- Hoi lief dolfijntje!
Whut![]()
*klik*
Tuuttuut tuuttuut
Ik haat dat soort oubollige koosnaampjes
Spacebrownies zijn dan toch leuker, alleen de meeste vrouwen knappen af op iemand die headbangend metal speelt op een gitaar in plaats van een balladquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als ik je dolfijntje ga noemen ga je me negeren?
Blabla potje blabla dekseltje blabla cheer up blablaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Spacebrownies zijn dan toch leuker, alleen de meeste vrouwen knappen af op iemand die headbangend metal speelt op een gitaar in plaats van een ballad
Binnen nu en 3 uur heb je de ergste MI tot nu toe binnen!quote:
Vanwaar die tijdslimiet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 uur heb je de ergste MI tot nu toe binnen!
Just a warning
Ik moet hem nog even verzinnen en dan heb jij de tijd om je voor te bereiden!quote:
Oh lekker!quote:
Maar zit die er nu al aan te komen of komt die zodra ik je een koosnaampje ga geven?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet hem nog even verzinnen en dan heb jij de tijd om je voor te bereiden!
Lijkt me verschrikkelijk om in die angst te leven.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zit die er nu al aan te komen of komt die zodra ik je een koosnaampje ga geven?
Ik las 'cheer you up' en zat meteen met dat liedje in mijn hoofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blabla potje blabla dekseltje blabla cheer up blabla
Welk liedje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las 'cheer you up' en zat meteen met dat liedje in mijn hoofd
Altijd een hekel aan die mindtricksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk om in die angst te leven.
Krijg ik die MI sowieso of pas als ik een koosnaampje ga uitdelen. Oh help what to do
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |