quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
whehehe, jij vindt Adele leukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemorgen lieve geile woest aantrekkelijke snuit
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehehe, jij vindt Adele leukomg...
hoi Huppel![]()
![]()
![]()
Nou idd, dat is alleen gepast i.c.m. seksquote:
Ja hoor, vandaag beetje aan een bootje klussen, morgen windsurfen en overmorgen met een pers rib rondvaren op de NSRquote:
Goodmorning sunshinequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, dat is alleen gepast i.c.m. seks
Inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd, dat is alleen gepast i.c.m. seks
Helemaal niksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja hoor, vandaag beetje aan een bootje klussen, morgen windsurfen en overmorgen met een pers rib rondvaren op de NSREn wat ga jij doen?
Goedemorgen eng mensquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goodmorning sunshine![]()
Ik doe niet aan seks
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Seks bah. Ben je geil, is er geen seks...daar word je niet vrolijk van. Dus op zich heeft MissB een punt, vrolijkheid alleen icm seks.
Wat is dat toch met iedereen? Kan niemand zichzelf vermaken?? Heeft iedereen altijd een ander nodig om lol te trappen? pffffffffffquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Seks bah. Ben je geil, is er geen seks...daar word je niet vrolijk van. Dus op zich heeft MissB een punt, vrolijkheid alleen icm seks.
quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen? Kan niemand zichzelf vermaken?? Heeft iedereen altijd een ander nodig om lol te trappen? pffffffffff
Nou ja, ik ga zo lekker douchen, ontbijten en dan squashen. Dus ik vermaak me evengoed welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met iedereen? Kan niemand zichzelf vermaken?? Heeft iedereen altijd een ander nodig om lol te trappen? pffffffffff
Je zoontje?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoorIk ben net wakker, dat zal het zijn. Er lag trouwens wel een vent in mijn bed vannacht.
Ik heb speelgoedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! Hij kon niet slapen en is toen maar bij mij gekropen. Stiekem is dat best heel gezellig en liefquote:
Aaawww.... dat is wel cutequote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Hij kon niet slapen en is toen maar bij mij gekropen. Stiekem is dat best heel gezellig en lief
Heb niet eens gespeeldquote:
Mijn zoon wil dat niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Hij kon niet slapen en is toen maar bij mij gekropen. Stiekem is dat best heel gezellig en lief
Ben je goed?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, ik ga zo lekker douchen, ontbijten en dan squashen. Dus ik vermaak me evengoed wel
Dat is goed, maar laten we dan wel even wachten tot hij er niet meer in ligt a.u.b.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aaawww.... dat is wel cute
Neemt niet weg dat ik nog steeds woest wilde seks met je wil natuurlijk
Hij lijkt me nog ietwat jong om zulke wijze levenslessen te leren ja. Dat kan hij nog niet aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed, maar laten we dan wel even wachten tot hij er niet meer in ligt a.u.b.![]()
Redelijk, doe het voor de fun. Speel tegen een vriend en zijn redelijk aan elkaar gewaagd. Hij is iets beter qua techniek, ik heb weer meer kracht.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog ietwat jong om zulke wijze levenslessen te leren ja. Dat kan hij nog niet aan.
Idd, niet dat als jij niet kan slapen niet bij hem in bed kan kruipen omdat hij er nog een discomeisje heeft liggen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies, hij hoeft niet in alles zo ver vooruit te zijn.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd, niet dat als jij niet kan slapen niet bij hem in bed kan kruipen omdat hij er nog een discomeisje heeft liggen.
Ik ging op tijd slapen!!quote:
Soms. Meestal pest hij mij gewoon hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Aaah Huppel, hij klinkt als een schatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |