Het is mooi dat die mannen die jij daar benoemd een paar weken met elkaar zijn gaan trainen, Gesink daarvan maakte op zijn twitter foto's enzo, goed voor de onderlingen contacten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef forzaudinese het volgende:
Gesink werd prima afgezet door Barredo/Martens aan de voet van de klimt!Garate blijkt toch ook wel een nuttige renner te zijn!
Veder moeten we vandaag even niet vergeten dat Gesink al heeft aangevallen op de 1e klim van van de etappe he!!Hij was even weg met een groepje op de klim van 2e categorie.
Er bestaat ook nog zoiets als ethiek. Een pedo komt er niet in en coke heads hou je gewoon buiten. Dat ze in Belgie daar misschien anders overdenken als de oppergod van het huidige vlaamse wielercircus van het padje af raakt moeten ze zelf weten, maar de deur bij Rabo is echt helemaal dicht voor Tommeke.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat Rabobank Boonen niet wil, .....................
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als ethiek. Een pedo komt er niet in en coke heads hou je gewoon buiten. Dat ze in Belgie daar misschien anders overdenken als de oppergod van het huidige vlaamse wielercircus van het padje af raakt moeten ze zelf weten, maar de deur bij Rabo is echt helemaal dicht voor Tommeke.
Wat schrijf jij een hoop onzin zeg , althans dat vind ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:32 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als ethiek. Een pedo komt er niet in en coke heads hou je gewoon buiten. Dat ze in Belgie daar misschien anders overdenken als de oppergod van het huidige vlaamse wielercircus van het padje af raakt moeten ze zelf weten, maar de deur bij Rabo is echt helemaal dicht voor Tommeke.
Buzz schrijft veel onzin, maar ik vind dit stukje briljantquote:Op zondag 12 juni 2011 15:08 schreef maril het volgende:
[..]
Wat schrijf jij een hoop onzin zeg , althans dat vind ik.
quote:
twitter:dnelissen twitterde op zondag 12-06-2011 om 15:34:43Laatste nieuws vanuit Parijs we gaan rond 15:45 uur naar#dauphine. Renners zitten in de afdaling van de Croix de Fer. reageer retweet
Gesink is natuurlijk ook niet belangrijk voor het klassement.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:35 schreef TheArt het volgende:
Rodriguez volgt, de rest niet. Boasson Hagen blijft tempo maken voorlopig.
Jep. Ze zijn nu bezig met de Glandon en de Croix de Fer. Daarna afdaling naar de voet van La Toussuire.quote:
24h Le mans is altijd leuk, maar na 24 moet het zijn gedaanquote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef Pedroso het volgende:
Wie zit er nu te wachten op dat geouwehoer wat nu bezig is op Eurosport. Kijkt geen hond naar volgens mij.
Jep.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:40 schreef franklop het volgende:
La Toussuire waar Rasmussen won in 2006 en Landis met 6km per uur naar boven ging?
Ben benieuwd hoe Gesinks afdalingskwaliteiten zijn ontwikkeldquote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep.
Kern, Gesink en Rodriguez hebben meer dan een halve minuut op de groep gele trui.
Volgens mij is het minder hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep.
Kern, Gesink en Rodriguez hebben meer dan een halve minuut op de groep gele trui.
quote:dnelissen Danny
We gaan beginnen. A 1’05’’ de Pinot, trouve Moncoutié, Brajkovic, Voeckler, Péraud, Evans, Uran, Wiggins, Van den Broeck, Vino et Sivtsov.
tis live op eurosport?quote:
Joa, ging me puur om dat eerste deelquote:Op zondag 12 juni 2011 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon kopietje van Franse website.
Hij heeft opgegeven vandaag.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:01 schreef franklop het volgende:
153. WILLEMS Frederik 38 OMEGA PHARMA - LOTTO 24h 33' 06" + 1h 16' 55"
Frederikje laatste
ow dat had ik nog niet gelezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |