Hierquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef TheArt het volgende:
Waar zitten die azijnzeikers van de afgelopen nu?
"Dit land kan zoveel beter"...?quote:
nogmaals, rodriquez is EN een Klimmer EN nog in supervormquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is wel goed wat 'ie doet, maar wel gewoon jammer dat er dan weer net eentje beter is.
Toch vind het nog steeds jammer dat hij zo makkelijk liet lopen. Hij zou vandaag echt niet minder zijn als hij vier kilometer later lost.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef TheArt het volgende:
Dit was idd DE kans om zo'n ronde te winnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch vind het nog steeds jammer dat hij zo makkelijk liet lopen. Hij zou vandaag echt niet minder zijn als hij vier kilometer later lost.
nopequote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef DeMessias het volgende:
Ik veronderstel dat Rodriguez de Tour niet rijdt?
I know, I know. Het gaat me puur om de klassering. Tweede. Jammer. Niet gewonnen. Winst is leuk. Kan vertrouwen geven. Je bent toch sportman. Dat soort dingen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
nogmaals, rodriquez is EN een Klimmer EN nog in supervorm
Zo kort na de Giro is niemand meer in supervormquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
nogmaals, rodriquez is EN een Klimmer EN nog in supervorm
mja na wat er in de herfst is gebeurd is er denk ik ook een knop bij hem omgegaan, denk dat voor dit jaar het moeilijk is om ook voor alles de motivatie te hebben en dan maar besloten nu alles in teken van de TOur te zettenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch vind het nog steeds jammer dat hij zo makkelijk liet lopen. Hij zou vandaag echt niet minder zijn als hij vier kilometer later lost.
Met een Giro in de benen ben je denk ik wel iets beter dan coureurs in opbouw.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zo kort na de Giro is niemand meer in supervorm
Die 3e week was de beste week van Rodriguez in de Giro. Dus die is nog steeds prima in vorm. De moeheid heeft hij in de periode ertussen wel weg kunnen fietsen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zo kort na de Giro is niemand meer in supervorm
Maar dat is nauwelijks supervorm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een Giro in de benen ben je denk ik wel iets beter dan coureurs in opbouw.
Mwah, ik weet het niet. Dit is gewoon een kwestie van periodisering denk ik. In de serie Oman-Baskenland-Tirreno was hij wel prima (had in de Tirreno wel mentale problemen, zelfs aan stoppen dacht), in de klassiekers wat minder, en nu weer langzaam in vorm.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:31 schreef franklop het volgende:
[..]
mja na wat er in de herfst is gebeurd is er denk ik ook een knop bij hem omgegaan, denk dat voor dit jaar het moeilijk is om ook voor alles de motivatie te hebben en dan maar besloten nu alles in teken van de TOur te zetten
Eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar dat is nauwelijks supervorm.
Zoveel werd er toch niet gehuild (met uitzondering van wat trolls)? Iedereen snapt heus wel dat hij nu nog niet in topvorm is, hij liet alleen supersnel lopen, wat vreemd aandeed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Nog even een enormevoor het gehuil gisteren van iedereen over Gesink
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zoveel werd er toch niet gehuild (met uitzondering van wat trolls)? Iedereen snapt heus wel dat hij nu nog niet in topvorm is, hij liet alleen supersnel lopen, wat voor hem (Gesink) vreemd aandeed.
Hoho, hij laat nu toch wel zien dat hij veel te vroeg goed is hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Pino112 het volgende:
Nog even een enormevoor het gehuil gisteren van iedereen over Gesink
Inderdaad. Met zijn klimvermogen zit het echt wel goed, maar het is net dat ene kleine beetje explosiviteit dat ie tekort komt om zo'n aanvalletje geslaagd te maken. Zo is hij nu eenmaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:36 schreef Pedroso het volgende:
Gesink prima op schema. Contador + Schleck zal ie niet voor blijven in de Tour maar een 3e plaats moet kunnen.
Heeft ook een prima ploeg in de Tour (er vanuitgaande dat de Spanjaarden nog flink verbeteren).
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoho, hij laat nu toch wel zien dat hij veel te vroeg goed is hoor.
Mjah. Ze kunnet het wel op de voorlaatste berg gaan doen, maar dan gaan ze in de afdaling naar elkaar zitten kijken omdat niemand voor de ander kastanjes uit het vuur wil halen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Toch jammer dat het altijd op de laatste berg moet gebeuren. Zou wel eens leuk zijn als er meer gebeurd op bv de voorlaatste berg maar dat zit er tegenwoordig niet in.
Het gebeurt niet vaak, maar als er nog zoveel ruimte zit tussen de voorlaatste klim en de laatste, en de voorlaatste ook nog een stuk makkelijker is, dan is het eigenlijk maar logisch dat iedereen wacht op de slotklim.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef Pedroso het volgende:
Toch jammer dat het altijd op de laatste berg moet gebeuren. Zou wel eens leuk zijn als er meer gebeurd op bv de voorlaatste berg maar dat zit er tegenwoordig niet in.
Idd, waar is Zelva bijvoorbeeld? Goed resultaat van Gesink, ben benieuwd naar morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef TheArt het volgende:
Sanchez moest er wel erg vlot vanafquote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef SanAnt het volgende:
Wat ik tegen vindt vallen zijn de spaanse knechten van Gesink ,Garate ging nog maar die andere 2![]()
![]()
.
Garate leek ok, iig de sterkste van die kopgroep, Barredo deed wat hij moest doen en Sanchez rijdt al het hele jaar onzichtbaar. Er is op dit moment weinig over van de toffe renner die hij ooit was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:06 schreef SanAnt het volgende:
Wat ik tegen vindt vallen zijn de spaanse knechten van Gesink ,Garate ging nog maar die andere 2![]()
![]()
.
Hier, je zult mij ook wel bedoelen maar zo voel ik dat niet. Wees maar lekker euforistisch na die "splijtende" demmarage voor de 2e plek terwijl VDB het duidelijk zichtbaar liet lopen omdat het h.e.l.e.m.a.a.l. niets met het klassement van doen had.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:29 schreef TheArt het volgende:
Jouw idee van training- en opbouw schema's kan echt niet serieus genomen worden. Kijk nog maar eens even terug wat je over de opbouw gedurende het cross seizoen in combinatie met de voorjaarsklassiekers allemaal aan het verkondigen was.....quote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoho, hij laat nu toch wel zien dat hij veel te vroeg goed is hoor.
Nouja, feit blijft dat Gesink van voren zat en er genoeg mannen van voren in het klassement op enige achterstand met de tong op de schoenen over de lijn gehobbeld kwamen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hier, je zult mij ook wel bedoelen maar zo voel ik dat niet. Wees maar lekker euforistisch na die "splijtende" demmarage voor de 2e plek terwijl VDB het duidelijk zichtbaar liet lopen omdat het h.e.l.e.m.a.a.l. niets met het klassement van doen had.
Want Boom was zo fantastisch in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:50 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jouw idee van training- en opbouw schema's kan echt niet serieus genomen worden. Kijk nog maar eens even terug wat je over de opbouw gedurende het cross seizoen in combinatie met de voorjaarsklassiekers allemaal aan het verkondigen was.....
Gisteren had je het nog over wel of niet met de besten meekunnen en dat kon hij dus gewoon.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:45 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hier, je zult mij ook wel bedoelen maar zo voel ik dat niet. Wees maar lekker euforistisch na die "splijtende" demmarage voor de 2e plek terwijl VDB het duidelijk zichtbaar liet lopen omdat het h.e.l.e.m.a.a.l. niets met het klassement van doen had.
Bos van Wallers Arenberg ......... helaas lek gereden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Want Boom was zo fantastisch in Vlaanderen.
hij was super in PR en dat is zijn koersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Want Boom was zo fantastisch in Vlaanderen.
Ik ben niet degene die het over het volledige voorjaar had.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bos van Wallers Arenberg ......... helaas lek gereden.
Wat vraag Boonen aan salaris?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het over het volledige voorjaar had.
Jammer trouwens dat Rabobank Boonen niet wil, dan had Boom buiten al het knechten misschien eens een voorjaarsklassieker kunnen winnen a la Devolder of zoals Chavanel bijna.
Als Boom zich doorontwikkeld (waar ik wel in geloof) kan ie over 2 jaar meedoen om de grote prijzen w.b. de voorjaarsklassiekers.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die het over het volledige voorjaar had.
Jammer trouwens dat Rabobank Boonen niet wil, dan had Boom buiten al het knechten misschien eens een voorjaarsklassieker kunnen winnen a la Devolder of zoals Chavanel bijna.
Dat leek me tactisch vrij dom, want als ze iemand van de toppers pijn doen door in het begin van de klim een hoog tempo te rijden, dan is het Gesink wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:39 schreef forzaudinese het volgende:
Gesink werd prima afgezet door Barredo/Martens aan de voet van de klimt!
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat leek me tactisch vrij dom, want als ze iemand van de toppers pijn doen door in het begin van de klim een hoog tempo te rijden, dan is het Gesink wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |