Geen idee meer. Het is iets dat zich steeds blijft herhalen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het een synoniem van 'herhalen' of is het iets dat zich blijft herhalen? Een voorwerp?
JA, herinneringen van de tweede klas dit dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Heeft dat woord een diepe emotionele betekenis? Ik bedoel, er zijn zat synoniemen, toch?
Nah,quote:
Jezus. Straks is het een heel simpel woord allesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ik ben echt heel nieuwsgierig naar het woord..
Ik kom niet verder dan cyclus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus. Straks is het een heel simpel woord alles![]()
Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
aaneenschakeling, aantal, batterij, cyclus, haag, keten, lijst, opeenvolging, resem, rij, ris, rist, rits, scala, sequentie, serie, stel, verzameling, voorwedstrijd
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
aaneenschakeling, aantal, batterij, cyclus, haag, keten, lijst, opeenvolging, resem, rij, ris, rist, rits, scala, sequentie, serie, stel, verzameling, voorwedstrijd
quote:
quote:
Allemaal niet.quote:
SC teruglezen zodat je geen woorden herhaaltquote:
wel zo netjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
SC teruglezen zodat je geen woorden herhaalt
duurt mij te langquote:
Wat?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
Mensen die impliceren dat ruzie 'leuk' is.
...
Heb je die?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens Water, wou jij niet nog een foto van mijn kapsalon?
Lekker lekker tochquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
...
Impliceren dat iemand hier impliceertquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:44 schreef jordyqwerty het volgende:
...
quote:
Eet je je groente nou niet op?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet nu dat met sambal ook heerlijk is.
OMG dat kleedjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet nu dat met sambal ook heerlijk is.
Tuurlijk welquote:
HET TOPICquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
We staan overigens al in Google,
http://bit.ly/jNpbV5
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Thanksquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Ik was net begonnen en toen bedacht ik dat je nog een foto wou
Nee, mijn moeder vindt dat soort kleedjes leukquote:
Grapje, hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder vindt dat soort kleedjes leuk
Daarom hele Discography downloaden dit dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
Klinker, ik kan de Past Masters Volume 1 & 2 nergens vinden.
Nee, dat zei ik al.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
Er bestaan geen woorden meer die hetzelfde betekenen en een 'c' bevatten
quote:
Ja, maar de rest heb ik al.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom hele Discography downloaden dit dat.
Ik heb het al gevonden!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Jude staat ook op 'Beatles 1'.
ik ben er straks weer hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok doei fijne nachtrust doei welterusten kus kus
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeieoeiieoeeiii bijna ruzie met Jan allesIk zei dat hij moest gaan slapen toen hij net vertelde dat hij er niet tegen kon dat mensen tegen hem gingen zeggen dat hij moet gaan slapen dit dat. Snapje?
Dan moet hij wel gaan slapen, snel geïrriteerd alles.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oeieoeiieoeeiii bijna ruzie met Jan allesIk zei dat hij moest gaan slapen toen hij net vertelde dat hij er niet tegen kon dat mensen tegen hem gingen zeggen dat hij moet gaan slapen dit dat. Snapje?
Je maakt me duizelig, ik ga dat niet proberen te begrijpen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan moet hij wel gaan slapen, snel geïrriteerd alles.
Haha sorry, heeeeele kromme zin inderdaad. Hopelijk leest Dastan niet mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je maakt me duizelig, ik ga dat niet proberen te begrijpen.![]()
Ach ja, mannenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik bedoel het goed dit dat. Gaat hij elk weekend zn ritme verneuken.
Het is toch vakantie, dan mag dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
Je houden aan een ritme
Laatste 4 dagen iedere nacht tot 4 wakker blijven dit dat
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
Je houden aan een ritme
Laatste 4 dagen iedere nacht tot 4 wakker blijven dit dat
Unaniem mee oneensquote:
Ik en mijn 4 andere persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent er in je eentje unaniem mee oneens?
Ik ben saai.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent er in je eentje unaniem mee oneens?
[..]
Maak het dan minder saai.
Op deze SC dacht ik zo...quote:
Of binnenkort gaat dit subforumquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Binnenkort komt Sander terugBinnenkort uitslagen
Binnenkort gaat dit subforum
Speciaal voor jou:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is nog een 2e en een 3e tijdvak.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoelde met gaat, dat het weggaat. Weg, foetsie, afgelopen dit dat.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:Ik moest niet eens lachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Water is ook soms irritant, gooi je het om alles viesquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:je zit zijn piemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoelde met gaat, dat het weggaat. Weg, foetsie, afgelopen dit dat.
Maar met water kun je ook alles schoonmakenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Water is ook soms irritant, gooi je het om alles vies![]()
![]()
Lijkt heel erg op de 1equote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef Gideon_92 het volgende:
damn moet over 6 uur al beginnen met werken.
Maar the hangover 2 valt tegen
Ja? Mn vriendin vond hem juist vet lachen alles.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef Gideon_92 het volgende:
damn moet over 6 uur al beginnen met werken.
Maar the hangover 2 valt tegen
quote:
Het is een f*cking remake!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Maar met water kun je ook alles schoonmaken
[..]
Lijkt heel erg op de 1e
dan kent zij deel 1 nietquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja? Mn vriendin vond hem juist vet lachen alles.
[..]
Na het onvergetelijke vrijgezellenfeest in Las Vegas kiest Stu nu voor een veilige, ingetogen 'pre-bruiloft' brunch. Echter, dingen gaan niet altijd zoals gepland. What happens in Vegas, may stay in Vegas.quote:
Slapenquote:
Niet dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van dat filmpje melig werd.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik word nergens melig van nu, stone face alles.
Ik zei het tegen KB, ik blijf zelf nog wel even hoor.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to err is human, to arrr is pirate
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:06 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar dat was wel een vies plaatje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:07 schreef Gideon_92 het volgende:
'T STAAT NIET VOOR NIETS IN EEN SPOILER.
Ik deed het zelfs speciaal voor jou in een spoiler
[..]Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to err is human, to arrr is pirate
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:08 schreef Gideon_92 het volgende:
Flikker op, mooi niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Typo na editquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
KIJK EEN LIEV LACHENDE KLINEKRTJET.
Wat liefquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
What has been seen, cannot be unseen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik typte eerst lagende
OM DIEBLUE WAFFLE
TE VERGETEN
ga slapen gekquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:12 schreef Gideon_92 het volgende:
no shit sherlock. over 4:43 gaat mijn wekker!
Ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SHIT WENS GEMIST FML NU GA IK DOOD OF NIET??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Hihi.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk lied is dit he Ezelll
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vind ik vooral mooi. Doet me denken aan me eigen tenen
to err is human, to arrr is pirate
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Gideon_92 het volgende:
Kinky Kaasrol.Impliceren dat ik die spoiler ga openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vind ik vooral mooi. Doet me denken aan me eigen tenen
Deze mini-cooper van George.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OK ik ga over 3 minuten.
[ afbeelding ]
Deze auto wil ik trouwens.
pics!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Dastan het volgende:
110,00 euro gewonnen met de Staatsloterij.
Serieus?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Dastan het volgende:
ahhh dies vet jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze mini-cooper van George.
[ afbeelding ]
Mooi dan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:19 schreef Dastan het volgende:
Oké vet! Gefeliciteerd. Ik dacht daarnet trouwens dat er ¤110.000 stond, dus vandaar mijn reactie.quote:
Nee. Er stond gewoon ¤110,00quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wacht ik dacht ook 110.000![]()
Volgens mij STOND er ook 110.000 hoor.
Het is wel een mooi begin. Het is nog altijd beter dan een vijfje ofzo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:22 schreef Dastan het volgende:
Ik doe al anderhalf jaar iedere maand mee.Dit is mijn eerste prijs.
Heb dus nog niet echt winst gemaakt.
Doeinquote:
je was me voorquote:
quote:
Welke?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:43 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik maar een film ga kijken ofzo.. Doei.
Tumblrquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Die meisjes op tumblr worden steeds lelijker, godverdomme nog an toe.
The Ghost Writer is een hele goede vind ik zelf, heb je die al gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zit nu een beetje rond te kijken.
Nope.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
The Ghost Writer is een hele goede vind ik zelf, heb je die al gezien?
Nee nu serieus, tumblr is echtquote:
Doen als je van serieuze films houdtquote:
Niet nu, misschien een andere keer. Ik denk dat ik maar gewoon muziek ga luisteren ofzo. Ik kan toch niet slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doen als je van serieuze films houdt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:00 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is deze al die katten tssss
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:00 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is deze al die katten tssss
Slordigheid?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
AAH GODVERDOMME IK KREEG NET EEN SCHOK VAN OPENLIGGEND SNOER DAT DOET VERREKTE PIJN DIT DAT
Hoe komt dat daar
Dat snoer was een paar maanden oudquote:
Ik heb het na jarenlang proberen opgegeven.quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat snoer was een paar maanden oud
Volgens mij heeft eeb van mijn katten gedaan, wil je er nu nog steeds een?
Dit trouwens, als je een vrouwtje neemt, laat steriliseren, het huis een beetje katvriendelijk maakt met krabpaal enzo en gewoon kattebak + voer neerzet is het al goed.quote:
Ik snap de zin niet?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat snoer was een paar maanden oud
Volgens mij heeft eeb van mijn katten gedaan, wil je er nu nog steeds een?
een van zijn katten heeft het snoer vernield. En hij vraagt of Ezell om die reden nog steeds een kat wilquote:
eeb=een, typo.quote:
Komt omdat jij dit deed bij mijn bericht:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
AAH GODVERDOMME IK KREEG NET EEN SCHOK VAN OPENLIGGEND SNOER DAT DOET VERREKTE PIJN DIT DAT
Hoe komt dat daar
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Komt omdat jij dit deed bij mijn bericht:![]()
Blijkbaar ben jij 1 miljard keer![]()
want jij kreeg meteen daarna een schock.![]()
O ja, je bericht was voor mij wel vermakelijk, je begrijpt vast wel waarom.
Waarom zou je pics van katten op je PC willen hebben.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:58 schreef Kaasrol het volgende:
Als ik op mijn PC zat zou ik het hele topic kunnen volbaggeren met pics van mijn katten. Maar dat zit ik niet
Sadistquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:14 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Komt omdat jij dit deed bij mijn bericht:![]()
Blijkbaar ben jij 1 miljard keer![]()
want jij kreeg meteen daarna een schock.![]()
O ja, je bericht was voor mij wel vermakelijk, je begrijpt vast wel waarom.
Ik heb een obsessie met mijn katten fotograferen, waar moet ik ze anders laten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom zou je pics van katten op je PC willen hebben.
Hoeveel foto's heb je dan wel niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb een obsessie met mijn katten fotograferen, waar moet ik ze anders laten.
Jij bent er nog? Ik dacht dat je al weg wasquote:
Ik was aan het supaplexen. Ik verveel me nu dus misschien ga ik slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij bent er nog? Ik dacht dat je al weg was
Welterusten
~700 ofzo zonder ze uit te zoeken gok ik, in 5 jaar. Sinds ik 2 jaar terug mijn nieuwe camera heb ook alles in high res.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoeveel foto's heb je dan wel niet.
Blijf nog hier joh, anders wordt het zometeen dood en ik kan nog niet slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik was aan het supaplexen. Ik verveel me nu dus misschien ga ik slapen.
Hoiquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef luukieboy2 het volgende:
Hoi, net weer binnen. Heb drie uur naar boven zitten staren met mijn nieuwe telescoop. Nog best koud eigenlijk en er zit nog veel vocht in de lucht van die regenbui vanmiddag.
Ik heb ook een telescoopquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoi
Ik wil ook een telescoop, kan je dan ook alles met meer detail zien enzo?
nog wat van dat noorderlicht gezien wat zichtbaar moest zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:22 schreef luukieboy2 het volgende:
Hoi, net weer binnen. Heb drie uur naar boven zitten staren met mijn nieuwe telescoop. Nog best koud eigenlijk en er zit nog veel vocht in de lucht van die regenbui vanmiddag.
Dus zie je ook alles met meer detail of alleen een grote vlek?quote:
Ik weet niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus zie je ook alles met meer detail of alleen een grote vlek?
En dan..?quote:
Een stuk meer en zeker geen vlek. Ligt er natuurlijk maar aan wat voor telescoop je koopt, een prutding van de Lidl zal je niet veel goeds doen nee. :pquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dus zie je ook alles met meer detail of alleen een grote vlek?
Nouu ik ben jellyquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:27 schreef luukieboy2 het volgende:
Ja, een stuk meer detail. Net nog even Saturnus bekeken met 300* vergroting, heerlijk ( die planeet met die ringen ( hoewel wel meer planeten ringen hebben, maar de beroemdste)). Ook nog de supernova in M51, de Whirlpool galaxy gezien. Die supernova is een ster, net zoals de onze, die net ontploft is.
Wekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef Gideon_92 het volgende:
DE KENKER, mijn wekker gaat over 3 en een half uur. Ik ga pitten mensen!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:30 schreef Gideon_92 het volgende:
DE KENKER, mijn wekker gaat over 3 en een half uur. Ik ga pitten mensen!
Op zich is dat niet zo heel duur, maar ik wist helemaal niet dat je er zo ver mee kon kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:32 schreef luukieboy2 het volgende:
Dit verschilt natuurlijk, ligt er ook maar aan waar je interesses liggen. Planeten, Deepsky (sterrenstelsels, bolhopen, open clusters, supernovae, planetaire nevels (restant van een supernova), dus gewoon alles buiten ons zonnenstelsel)).
Je hebt goede beginnerstelescopen voor 120 Euro.
je moet alleen goed statief hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo heel duur, maar ik wist helemaal niet dat je er zo ver mee kon kijken.
Zal er zeker even naar kijken als ik weer geld heb
Voor 450 euro vind ik vast wel een fantastisch statiefquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:39 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
je moet alleen goed statief hebben
Dit is inderdaad heel belangrijk, beter een steviger statief dan een iets grotere lens/spiegel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:39 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
je moet alleen goed statief hebben
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor 450 euro vind ik vast wel een fantastisch statief
Welterusten
Zo snel zal dat niet gaan denk ik, minder ruimtevaart zal ons op korte termijn echt niet het hoekje om helpen hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:40 schreef luukieboy2 het volgende:
Ja, daar heeft deze hobby wel vaker last van. Er zijn genoeg mensen die nog steeds denken dat je als amateur niks kan doen qua astronomie, er zijn ook geen 'wedstrijden' meer, die je had tussen de USSR en de Amerikanen. Denk aan Spoetnik of de eerste man in de ruimte of op de maan. Dat is allemaal voorbij, vooral hier in Nederland.
NASA, eens de trots van elke Amerikaan, wordt nu voorbij gestreefd door de Chinezen. En dan wilt die Obama ook nog gaan bezuinigen. Ik weet toch echt wel betere dingen om op te bezuinigen. Die kunst en shit, ik heb nog nooit iemand dood zien gaan aan een tekort aan kunst. En als straks NASA de budgetten moet verkleinen, weet niemand of er een komeet/asteroïde richting de aarde komt en ons, net zoals met de dinosaurussen, helemaal uitroeit.
Nogmaals ga ik zelf niet, ik zei Gideon alleen even gedag.quote:
Komt omdat ik telkens de laatste paar berichten leesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nogmaals ga ik zelf niet, ik zei Gideon alleen even gedag.
Gewoon imgur.com gebruiken, werkt primaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:41 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Dit is inderdaad heel belangrijk, beter een steviger statief dan een iets grotere lens/spiegel.
Zal eens even kijken of ik ergens een foto kan plaatsen, kan je eigenlijk hier niet gewoon een bestand uploaden i.p.v. via een andere site?
Waarom vergeet ik toch altijd me UI?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor 450 euro vind ik vast wel een fantastisch statief
Welterusten
Ik dacht bijna dat je hem niet doorhadquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:48 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Waarom vergeet ik toch altijd me UI?
En lig inmiddels in me bed. Telefoon ftw
Zeker weer tv kijken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:51 schreef Water123 het volgende:
Ik ga niet maar ik ben hier ook niet echt aanwezig
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar van die beauty video's op YouTube en ik lach ze uit
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee ik kijk naar van die beauty video's op YouTube en ik lach ze uit
SNUF.quote:
http://www.youtube.com/user/MissLeialoha808quote:
jo kaasrol gvd ik heb echt net te eel gedronken om normaal te tiepen maar niet genoeg om lam te zijn lolquote:
Had jij no ueen feestje vnvnd of wat dat iemand anders?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jo kaasrol gvd ik heb echt net te eel gedronken om normaal te tiepen maar niet genoeg om lam te zijn lol
Bij je boy is het altijd feest. gelukkig heb ik spellingcorrectorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Had jij no ueen feestje vnvnd of wat dat iemand anders?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bij je boy is het altijd feest. gelukkig heb ik spellingcorrector
Ik moet ook moeite doen om goed tw typen, maar over het algemeen lukt het nog net wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jo kaasrol gvd ik heb echt net te eel gedronken om normaal te tiepen maar niet genoeg om lam te zijn lol
quote:
Omgquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:57 schreef Water123 het volgende:
http://www.youtube.com/user/MissLeialoha808#p/u/3/tJ5Z2unpfjo
Haar tieten hangen wel een beetje erg
http://www.youtube.com/user/MissLeialoha808#p/u/19/s8YEvboVu9Mquote:
Ik kan het niet zien, youtube app opent niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/MissLeialoha808#p/u/19/s8YEvboVu9M
Kijk zij praat net zoals jullie nu pratenen ze kan ook niet slapen
Jammerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, youtube app opent niet.
Hij doet het gewoon prima bij mij hoor. Meld het in BUG zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:02 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom doet fok mobile het niet en.de normale het wel?
doet het welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:02 schreef Gideon_92 het volgende:
Waarom doet fok mobile het niet en.de normale het wel?
Hoe bedoelde je eigenlijk, praat zoals jullie nu doen?quote:
Nou ik bedoelde gewoon dat jullie slaperig zijn e nook niet meer normaal kunnen pratenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe bedoelde je eigenlijk, praat zoals jullie bu doen?
Snuf. doet overdreven, ik heb het meestal wel door als ik een typo maakquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:04 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ik bedoelde gewoon dat jullie slaperig zijn e nook niet meer normaal kunnen pratennouaj beetje overdevnen denk ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:04 schreef Water123 het volgende:
Nou ik bedoelde gewoon dat jullie slaperig zijn e nook niet meer normaal kunnen pratennouaj beetje overdevnen denk ik
Dom wijfquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/MissLeialoha808#p/u/19/s8YEvboVu9M
Kijk zij praat net zoals jullie nu pratenen ze kan ook niet slapen
Waar komt dat nou weer vandaan, dat filmpje ofzo? Zal het morgen maar terugkijken andersquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:05 schreef Water123 het volgende:
Wat zijn Amerikaanse Japanners irritant zeg, ze kunnen niet normaal praten.
Oh gewoon.. als ik me verveel ga ik zoeken naar van die filmpjes waarin meiden laten zien hoe je je make up en haar moet doen enzoquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:07 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan, dat filmpje ofzo? Zal het morgen maar terugkijken anders
Wat een leuk tijdverdrijf zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:08 schreef Water123 het volgende:
[..]
Oh gewoon.. als ik me verveel ga ik zoeken naar van die filmpjes waarin meiden laten zien hoe je je make up en haar moet doen enzo
Nou ik heb twee favorieten. Soms vertellen ze echt super handige dingen hoor! Laatst liet eentje zien hoe je met gelatinepoeder je poriën op je neus kon reinigen, helpt echt. Ik heb het geprobeerdquote:
Wat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ik heb twee favorieten. Soms vertellen ze echt super handige dingen hoor! Laatst liet eentje zien hoe je met gelatinepoeder je poriën op je neus kon reinigen, helpt echt. Ik heb het geprobeerd
Lol. Maar dat heb je niet van deze dan zeker?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:11 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nou ik heb twee favorieten. Soms vertellen ze echt super handige dingen hoor! Laatst liet eentje zien hoe je met gelatinepoeder je poriën op je neus kon reinigen, helpt echt. Ik heb het geprobeerd
Ik moest hardop lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |