Maar ik heb er dagen bij zitten dat ik me wel 4-5x op een dag rukte...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:24 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Hier net zo en dat al 25 jaar, dagelijks sex. Lijkt me redelijk normaal.
Is wat weinig eigenlijk, normale mensen hebben ook wel eens 7-8x per dag, extreme gevallen gaan meer richting 12-13xquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar ik heb er dagen bij zitten dat ik me wel 4-5x op een dag rukte...
is dat ook normaal dan?
dan word het juist erger dudequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
Dwing jezelf niet te rukken, na een paar dagen heb je er geen zin meer in.
Als dat af en toe een keer is lijkt het me niet raar, en wat hierboven gezegd wordt, heb ook wel eens vaker gered (amen dan met iemand, toch nog iets leuker) maar dan was het daarna wel een paar dagen rustig aan doen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is dat ook normaal dan?
De eerste paar dagen heb je er last van ja, uiteindelijk gaat die geilheid weg heb je geen behoefte meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan word het juist erger dudeen uiteindelijk kan je emmers vol zaad spuiten
Ik heb het wel eens 1 week niet gedaan maar die dag dat ik er weer mee was begonnen heb ik me de halve dag gerukt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
De eerste paar dagen heb je er last van ja, uiteindelijk gaat die geilheid weg heb je geen behoefte meer.
Daarna een keer per week rukken en je bent van je verslaving af. Tevens is klaarkomen dan ook vele malen beter.
Ik heb mij laten aftrekken door een meisje waar andere bij waren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens 1 week niet gedaan maar die dag dat ik er weer mee was begonnen heb ik me de halve dag gerukt...
Hebben jullie dan ook wel eens gerukt waar je met meerdere op een kamer lag? (stiekem dus)
Ik heb me laten aftrekken door een andere waar mijn meisje bij was.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb mij laten aftrekken door een meisje waar andere bij waren.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb me laten aftrekken door een andere waar mijn meisje bij was.
Ik heb me meisje afgetrokken waar andere bij waren..... oh wac..........quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:41 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik heb me laten aftrekken door een andere waar mijn meisje bij was.
ja ik ruk me eigen ook minimaal 1x per dag .....als ik het niet kan doen en dan een dag oversla wordt ik zo chagrijnig en zit ik niet lekker in me vel...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:22 schreef SpermaDonor het volgende:
Misschien vreemd maar vanaf mijn 12e ongeveer ruk ik me bijna dagelijks.
Ik kan er gewoon niet mee stoppen...
Hoe komt dat en hebben jullie dat ook ?
Ik word juist blijer als ik van me pik afblijf, lollol.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:57 schreef 2xuq773pps het volgende:
[..]
ja ik ruk me eigen ook minimaal 1x per dag .....als ik het niet kan doen en dan een dag oversla wordt ik zo chagrijnig en zit ik niet lekker in me vel...
best wel vervelend zo een verslaving...
Dit kan ik helemaal beamen, al zou ik dit geen verslaving willen noemen. Verder af en toe stevig neuken helpt ook om van het rukken af te komen; lijkt wel of je dan verder "uitgeknepen" wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
De eerste paar dagen heb je er last van ja, uiteindelijk gaat die geilheid weg heb je geen behoefte meer.
Daarna een keer per week rukken en je bent van je verslaving af. Tevens is klaarkomen dan ook vele malen beter.
Als je wat ouder word, verminderd dat welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
is dat ook normaal dan?
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Ruimen jullie het wel allemaal op en maken jullie wel jullie handjes schoon daarna?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |