Ja, maar het einde... (de radetsky mars dus)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jamaar nieuwjaarsconcerten zijn saai.
Hangt bij mij van een aantal situaties af:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
is da eigenlijk nou waar dat je van lauw bier sneller bezopen word dan van koud bier, of fabeltje?
Ik heb nooit MSN aanstaan tijdens het draaienquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Je kent mn msn dus buzz maar even als ik niet reageert.
Heeft met de temp te maken dacht ik. Lauw alcohol word sneller opgenomen dan koud.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe kan dat dan, percentage blijft hetzelfde toch?
ik heb msn nog aanstaan tijdens Generalsquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nooit MSN aanstaan tijdens het draaien
het is wel lastiger binnen te houden idd, maar als je eenmaal goed wa op heb maakt het volgens mij geen kut meer uit of het nou lauw of koud is. Alcohol is Alcohol op dat momentquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hangt bij mij van een aantal situaties af:
Of ik genoeg gegeten heb
Maar ook of ik op een festival/concert ben of niet
Heb je m wel. Andrčtjequote:
Nieuwjaar ben ik brak en wil ik geen geluid aan mijn hoofd. Tevens is mijn concentratie dan niet op zijn best.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef naatje_1 het volgende:
Zeggen dat het nieuwjaarsconcert saai is, is overigens net zoiets als beweren dat klassiek saai is. Er worden immers dezelfde stijlen gedraaid.
echt mooi iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al die verschillende instrumenten![]()
Hoor ze afzonderlijk van elkaar, hoor hoe goed ze bij elkaar passen
Sla-mij-hoofdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je m wel. Andrčtje
Om even uit een show van je te quoten: Wie zou je nou heel graag willen slaan ?( Of iets in die richting
Oh crap...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb nooit MSN aanstaan tijdens het draaien
Des te beter dus, om met je brakke kop lekker ongeconcentreerd wakker te worden met dat concertquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nieuwjaar ben ik brak en wil ik geen geluid aan mijn hoofd. Tevens is mijn concentratie dan niet op zijn best.
Dit moet je stoned luisteren. Ik denk dat ik dan huilend klaarkomquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Al die verschillende instrumenten![]()
Hoor ze afzonderlijk van elkaar, hoor hoe goed ze bij elkaar passen
Dat zeker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
het is wel lastiger binnen te houden idd, maar als je eenmaal goed wa op heb maakt het volgens mij geen kut meer uit of het nou lauw of koud is. Alcohol is Alcohol op dat moment
quote:
Slaap lekker en toch veel plezier gewenst!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef robdriessen het volgende:
Goed, jongens en meisjes, ik ga slapen. Morgen familiedag. "Leuke dingen" doen en BBQ. Heb zo veel zin. Not.
vocht uit al je gaten?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit moet je stoned luisteren. Ik denk dat ik dan huilend klaarkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |