Ik vind t iig fijne muziek om naar te luisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dat ik geen idee heb wat de muziek inhoud, anders had ik dit vast prachtig gevonden.
tjah, omdat metal.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:03 schreef _Fanta het volgende:
wie kent er die band Korpiklaani? hoor die nooit op de Radio terwijl hun vrij goede muziek maken
quote:
Trustenquote:
slaap lekkerquote:
Natuurlijk niet. Ik eindig met het beginquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
Je gaat toch wel, zoals het bij elk zichzelf respecterende klassiek concert gebeurt, afsluiten met de radetzky mars?
Metal is fijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, omdat metal.
ze beginnen bij 3fm al te flippen tijden zo'n request. wordt er ineens slayer aangevraagd en dan draaien ze toch maar 't zachtste wat ze kunnen vinden in dat genre.
Ga je die dan wel draaien?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik eindig met het begin
tjah, ik weetquote:
QFT.quote:
Aaaaaah, dat is HET hoogtepunt van het nieuwjaarsconcert. Ga hem dan wel als opening gebruiken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben ook maar een leek
Doe ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarschuw dan even (als ik nog wakker ben) want die kan ik wel waarderen.
geen idee, die van mij is ook aan de lauwe kant, dus ik pak voort maar weer een gewonequote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
is da eigenlijk nou waar dat je van lauw bier sneller bezopen word dan van koud bier, of fabeltje?
Geen fabeltje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:07 schreef _Fanta het volgende:
is da eigenlijk nou waar dat je van lauw bier sneller bezopen word dan van koud bier, of fabeltje?
Jamaar nieuwjaarsconcerten zijn saai.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Aaaaaah, dat is HET hoogtepunt van het nieuwjaarsconcert. Ga hem dan wel als opening gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |