ah dan kan je mij helpen ?quote:
Nee, sorry, ik gebruik geen stylingsproductenquote:
haha oke dan wacht ik geduldig afquote:Op maandag 26 september 2011 17:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik gebruik geen stylingsproductenMaar als je pluizig haar hebt en krullen kan je net zo goed EC's krullenverhaal gaan volgen.
En als je haar niet pluizig zou zijn, zou je dan nog steeds liever steil haar willen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef DeBassist het volgende:
[..]
haha oke dan wacht ik geduldig af
heb liever juist wat steiler haar![]()
heb wel andrelon glad en steil spul, maar ik hou het liever bij 1 haarproduct (wax/gel)
quote:

aahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:58 schreef Tamashii het volgende:
Zucht, ik kom echt nergens met mijn haar. Het groeit gewoon voor geen meter.
Maar als je krullen hebt dan lijkt het toch ook langzamer te groeien omdat het nog opkrult?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Tamashii het volgende:
Schouderlengte.
Ben 2 maanden geleden naar de kapper geweest en toen zat het prima. Nu zit het wel, maar het ziet er dood uit en het valt ook best veel uit (al heel lang trouwens).
Toch doe ik er 1 x per week een masker in, was ik het met Lush of Zwitsal en doe ik er een serum van John Frieda in en af en toe ook een spray voor m'n krullen.
Waarom staat er altijd bij die dingen dat je vis moet eten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:20 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien ligt het aan je voeding. Wie slecht eet, ziet dat vanzelf terug in zijn haar.
http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/gezond_haar.php
Ik ben een sojajunk en mijn haar groeit als koolhet hangt alweer bijna tot op mijn kont.
Geen andrelon gebruiken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:31 schreef fruitellafantastic het volgende:
Heeft iemand een tip tegen vet haar?
Ik waste eerder mijn haar 2 (soms 3) keer per week, maar sinds een tijdje was ik ze om de dag omdat ze zo vet aanvoelen..
Ik gebruik gewoon shampoo van Andrelon voor glans of elke dag. Ik doe verder geen maskers, gel, haarlak en andere 'zooi' in mijn haar. Soms laat ik ze gewoon drogen, soms föhn ik ze. Stijlen doe ik amper en als ik dat doe heb ik daar een beschermspray voor.
Ja thnxquote:
Het groeit wel nog steeds, maar het breekt ook als een malle af. Dus het zou idd voeding of verzorging kunnen zijn.. Is Kerastase wel een goed verzorgend merk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef alors het volgende:
Weten jullie zeker dat het niet meer groeit? Maak eens foto's elke maand of 2 maanden. Soms merk je zelf niet dat het groeit.
Ik heb geen idee of Kerastase goed is, ken het alleen van naam. Je zou iets voedends kunnen gebruiken producten te over. Of kokosolie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het groeit wel nog steeds, maar het breekt ook als een malle af. Dus het zou idd voeding of verzorging kunnen zijn.. Is Kerastase wel een goed verzorgend merk?
Ik had hetzelfde met de Andrélon (care en repair) shampoo (je kunt dat ook zien op de kopfoto in mijn Fok! fotoboekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:39 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ja thnx
Wat dan wel?
Ik heb de volgende al geprobeerd:
Nivea
Sanex
Neutral
Fructis
Herbal Essences
Het ruikt allemaal erg lekker, maar het werkt niet echt
Ik krijg ontzettend snel last van vet haar als ik producten met siliconen gebruik en de shampoo van Inecto icm de conditioner. Alleen de conditioner werkt wel goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:39 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ja thnx
Wat dan wel?
Nivea
Sanex
Neutral
Fructis
Herbal Essences
Het hoeft er ook niet expliciet op te staan he. Een deel van de producten van Inecto zijn ook siliconenvrij, en staat er niet op. Volgens mij staat het alleen bij Fructis erop, van wat ik gezien heb. Maar van Fructis kreeg ik stro-haar, zelfs icm een conditioner.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef miss_sly het volgende:
Zit er nu echt in geen van de producten van Nivea siliconen? Ik was afgelopen week nog bij de Etos en ik zag het er niet expliciet opstaan.
Ja, mijn haar wordt ook erg droog. Ik heb wel steeds meer krul terug, maar zonder een fatsoenlijk masker wordt het erg droog. En ik vind het zo lastig een goed masker te vinden en nog steeds moeilijk de etiketten van shampoo en conditioner te lezen. Dus ik blijf maar bij Fructis omdat dat het enige is waar ik zeker van ben dat er geen siliconen in zitten. Bij veel etiketten kom ik al snel Dimethicone (geloof ik) tegen en dat is toch niet goed?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het hoeft er ook niet expliciet op te staan he. Een deel van de producten van Inecto zijn ook siliconenvrij, en staat er niet op. Volgens mij staat het alleen bij Fructis erop, van wat ik gezien heb. Maar van Fructis kreeg ik stro-haar, zelfs icm een conditioner.
Even terug in het topic staat een lijst vol silicoonvrije productenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, mijn haar wordt ook erg droog. Ik heb wel steeds meer krul terug, maar zonder een fatsoenlijk masker wordt het erg droog. En ik vind het zo lastig een goed masker te vinden en nog steeds moeilijk de etiketten van shampoo en conditioner te lezen. Dus ik blijf maar bij Fructis omdat dat het enige is waar ik zeker van ben dat er geen siliconen in zitten. Bij veel etiketten kom ik al snel Dimethicone (geloof ik) tegen en dat is toch niet goed?
Dimethicone valt onder de siliconen ja. Als iets eindigt op -cone, -xane of -conol zitten er siliconen in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, mijn haar wordt ook erg droog. Ik heb wel steeds meer krul terug, maar zonder een fatsoenlijk masker wordt het erg droog. En ik vind het zo lastig een goed masker te vinden en nog steeds moeilijk de etiketten van shampoo en conditioner te lezen. Dus ik blijf maar bij Fructis omdat dat het enige is waar ik zeker van ben dat er geen siliconen in zitten. Bij veel etiketten kom ik al snel Dimethicone (geloof ik) tegen en dat is toch niet goed?
Weet ik, maar als ik de etiketten lees, heb ik toch het idee dat sommigen niet kloppen uit die lijst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Even terug in het topic staat een lijst vol silicoonvrije producten
dimethicone kwam ik dus echt bij heel veel produkten tegen, ook enkele die op de lijst staan, volgens mij. En ik sta vaak met mijn 2-jarige dochter in de Etos, en die heeft niet zoveel geduld dat ik even op mijn gemakje een hoop etiketten kan lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dimethicone valt onder de siliconen ja. Als iets eindigt op -cone, -xane of -conol zitten er siliconen in.
Ik had het haarmasker van Nivea, voor gekleurd haar. Was ontzettend fijn, maar ik kan hem niet meer vinden. Die met die oranje dop vind ik niet zo fijn in elk geval.
Zo had ik op een gegeven moment een conditioner van John Frieda gekocht voor iets van 10,-, krijg ik er ontzettend veel last van roos vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik de etiketten lees, heb ik toch het idee dat sommigen niet kloppen uit die lijst.
Die Elvive bijvoorbeeld.
En ik vind het ontzettend zonde om veel geld uit te geven aan iets en dat het dan alsnog niet goed is. Als het goed spul is, maakt het me niet uit als het duurder is.
Ik heb een vette hoofdhuid en acné (ja, op mijn hoofdhuid, not nice en pijnlijk). Wat bij mij i-de-aal werkt is Sebamed elke dag shampoo. Kan ik 3 tot 4 dagen tussen elke wasbeurt krijgen zonder problemen. Eigenwijs en nieuwsgierig dat ik ben probeer ik wel eens iets anders uit, maar dat bekoop ik meteen met nieuwe puisten en schilfers en plekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:39 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ja thnx
Wat dan wel?
Nivea
Sanex
Neutral
Fructis
Herbal Essences
Het zijn echt specifiek die Elvive die daar in staan, andere Elvive dus NIET. En daarbij ze hebben de verpakking verandert dus misschien ook wel de inhoud... Vaak onder het mom van 'verbeterde formule' en dan gewoon volstoppen met conesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet ik, maar als ik de etiketten lees, heb ik toch het idee dat sommigen niet kloppen uit die lijst.
Die Elvive bijvoorbeeld.
En ik vind het ontzettend zonde om veel geld uit te geven aan iets en dat het dan alsnog niet goed is. Als het goed spul is, maakt het me niet uit als het duurder is.
Nouja, dat van mij is nooit over een bepaald punt heengekomen (een stukje onder mijn borsten).quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:07 schreef alors het volgende:
Weten jullie zeker dat het niet meer groeit? Maak eens foto's elke maand of 2 maanden. Soms merk je zelf niet dat het groeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |