ok dit heb ik gelijk gekocht net, een witte fles en hij heet ook neutral.. en een van guhl die volgens mij niet ph neutraal is maar die heette prachtig lang haarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:01 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk even bij de krullenhandleiding in de OP, of probeer een pH-neutrale shampoo.
nee t was een beetje slecht verwoord.. bedoelde juist dat de omschrijving was wat ik nodig heb; tegen een vette hoofdhuid maar normale punten.. in de lengte is er niets aan de hand, gewoon normaal gezond glanzend.. mja dan zie je de bovenkant......quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:51 schreef Harajuku. het volgende:
Je punten zijn ook vet? Dan zou ik wat minderen met de conditioner. Met vet haar is het vaak juist dat het onderaan gortdroog is, grappig.
Alles wat je nieuw probeert minimaal een paar weken gebruiken trouwens, daarna weet je wat pas zeker of het iets doet voor je of niet.
hmm ja dat doe ik sowieso wel altijd, shampoo alleen bovenop, bij t uitspoelen spoelt het wel over de lengte (heb ook lang haar, tot mn navel maar dan op mn rugquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ach so. Als ik jou was zou ik dan ook met pH-neutraal begonnen zijnen de conditioner indeed alleen in de punten verder. Als je lengte wel richting droog gaat kan je ook de shampoo alleen op je hoofd doen, en conditioner over de lengte. Mijn haar is lang dus dat wordt onderaan sowieso wel droog als ik niets doe, dus ik doe nu een paar weekjes shampoo alleen bovenop en een conditioner over de lengte. Het bevalt me wel so far.
Vandaag even geroken aan die shampoo, maar die rook sterk zeg! Er zijn meerdere versies van, maar volgens mij allemaal zonder parabenen enzo. Ik denk dat ik er eentje voor droog haar ga proberen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:10 schreef alors het volgende:
Ik gebruik shampoo van de Tuinen, Organic Surge
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil het langer laten groeien, maar er moeten nu wel puntjes geknipt worden, vrees ik
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
W00t dat is langquote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:58 schreef alors het volgende:
In de trant van de foto in de OP, kwam ik deze foto uit omstreeks 1880 tegen
[ afbeelding ]
Wehehe ik ken het, maar ik heb het niet zo vaak...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:18 schreef Harajuku. het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat er een pluk haar tussen je oksel terechtkomt net op dat moment dat je je arm weer plaatst waar hij hoort en je dus per ongeluk je hoofd hard achterover trekt?
Oooh dat heb ik altijd als ik een hoge knot in heb, dat steken er een paar haren uit en die klemmen dan tussen de autodeur, AUWquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
JaEn als ik m`n autoraam dichtdoe kan het ook gebeuren dat er een pluk tussen zit
En `s nachts ligt mijn man er wel eens op..enz.
Ja en dan draai je en dan zit het om je keelquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:24 schreef Harajuku. het volgende:
Dat vind ik ook wel echt irritant ja, al dat haar in bedJe ligt er hoe dan ook toch wel op
Ik gooi het meestal achterover, maar als ik dan een inch beweeg kan ik weer opnieuw beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was laatst bij de Kinky kapper en die bood me een shampoo aan zonder zeep geloof ik. Was 25 euro voor een flesje en zou veel beter zijn voor je haar...ik heb het niet gedaan want vind dat wel erg duur..maar iemand ervaring mee?
[ Bericht 39% gewijzigd door -moi- op 30-07-2011 20:48:31 ]Strawberry Flavour..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |