abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98005850
2s.gif
Mooie kapsels, kort of lang. Kappersangst. De beste shampoos, conditioners en haarmaskers.
Wat zijn goeie borstels en kammen? Haar verven of niet?
Gewoon alles wat met haar te maken heeft dus!

Voorgaande delen:
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 15

Algemeen
- Niet je haar als een bezetene droog wrijven met de handdoek. Liever wat deppen met een oud t-shirt/handdoek en het verder aan de lucht laten drogen. Mocht je toch echt een föhn nodig hebben, zet deze dan op de laagste stand en houdt het een centimeter of 15? van het haar
- Sommige mensen hebben baat bij katoensatijnen kussenslopen: het haar knoopt minder en glanst meer. Je kan je haar ook in een satijnen doekje wikkelen voor je gaat slapen.
- Probeer haarverf, föhn, straightener en stylingproducten zoveel mogelijk te vermijden.
- Zoek elastiekjes zonder een stukje metaal, dit beschadigt je haar.
- Verwen je haar af en toe eens met een masker. Zoek een masker waar jouw haar het mee eens is, maak je haar handdoekdroog en smeer er wat van het masker in. Zet je haar vast in een handdoek op je hoofd en ga een uurtje fokken. Hierna spoel je je haar uit en je kunt het dan naspoelen met koud water
- Bijpunten!!! Altijd.
- Borstels zonder bolletjes op het uiteinde zijn beter dan met. Het is even zoeken. Beter dan een borstel: een grof getande kam. Zoek er wel een van goede kwaliteit, zonder scherpe plastic randen of houten splinters.
- Haar wat tegen kleding (of bureaustoelen, oid) schuurt slijt sneller. Hoewel kroeshaar het meeste baat heeft bij 'beschermende' haarstijlen, kan het voor de rest ook weinig kwaad om regelmatig ervoor te kiezen om het haar omhoog te dragen. Maak dan direct misbruik van de situatie om een dagje zonder producten te doen en/of extra leave-in te gebruiken.
- Wasbeurt eindigen met koud water na het wassen laat het altijd wat meer glanzen.

Verzorging
Bijpunten, maskers,
Kijk in de 'handleiding voor prachtige krullen' bij valkuilen voor informatie over sulfaten, SLS, parabenen & siliconen

Krullen
Lees deze post. Dit is een handleiding geschreven door Evil-Cherry, en veel mensen met krullen krijgen hierdoor een prachtige, krullerige bos haar
Handleiding voor prachtige krullen

Dun haar
- Knip je haar in laagjes
- Voor wat slagvolume slapen met een natte invlecht
- Geen zware conditioners, dat trekt het volume uit je haar
- Helaas, iets korter haar is beter dan lang haar als je dun haar hebt

Glad haar
geen conditioner

Droog haar
Hoe weet je of je haar droog is? Droog haar heeft een laag vet- en vochtgehalte. Droog haar wordt dus niet snel vet en is niet zo flexibel. Hierdoor breekt het snel af. Verder is droog haar vaak futloos, raakt het snel in de klit, is het vaak statisch en zit het vol met gespleten haarpunten.

- Vochtinbrengende/milde shampoo
- Maskers
- Niet met los haar slapen
- Niet föhen
- Niet verven
- Knippen

Als je haar weer beter is kun je met beleid wel weer iets doen zoals verven, maar liever niet.

Maar probeer eerst uit te zoeken wat de oorzaak is van jouw droge haar. Verf en permanent bijvoorbeeld kunnen resulteren in droog haar.

Vet haar
Vet haar is meestal een gevolg van een slecht voedingspatroon, stress, agressieve haarproducten of een verstoord hormonaal evenwicht. Hierdoor worden talgklieren geactiveerd, wat een vette hoofdhuid tot gevolg heeft. Als je vet haar hebt, heb je meestal ook droge haarpunten

- Milde shampoo/neutrale pH-waarde
- Conditioners even links laten liggen of alleen in de punten
- Masseer tijdens het wassen de hoofdhuid zachtjes
- Blijf met je tengels uit je haar
- Kammen en borstelen stimuleert de talgklieren waardoor ze meer talg aanmaken

De_Taartjesfee | Smart_ass | Breathtaking | Fascination | Harajuku. | DeZwabber | Dzjonka | Evil-Cherry, Queen of Curl | ChipsZak.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 23:20:35 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_98006402
:o :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_98008225
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:20 schreef alors het volgende:
ik hoop dat je snel kaal wordt, TS.
Zeg. :{
pi_98009478
quote:
15s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 23:49 schreef Dastan het volgende:

[..]

Zeg. :{
serieus, waarom zou flauw met die TT en überhaupt een reeks openen waar je nooit post, handig ook als de OP veranderd moet worden.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 00:11:54 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98009527
Nou ja, jullie hebben mij. B-).
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98009833
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nou ja, jullie hebben mij. B-).
Ohja dat scheelt *O*
know'm sayin?
word? word.
pi_98010731
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:11 schreef alors het volgende:

[..]

serieus, waarom zou flauw met die TT en überhaupt een reeks openen waar je nooit post, handig ook als de OP veranderd moet worden.
In LIF was het een doorn in het oog. 't Is toch enkel verbetering? Snap niet hoe je daar tegen kunt zijn.
pi_98011457
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 00:35 schreef Dastan het volgende:

[..]

In LIF was het een doorn in het oog. 't Is toch enkel verbetering? Snap niet hoe je daar tegen kunt zijn.
het is niet echt de bedoeling om een reeks dicht te kwakken en dan zelf maar een nieuw deel te openen om een spelfout ofzo.
daar zijn mods toch voor?
kan me ergens voorstellen dat het ergernis opwekt bij de vaste posters.

meld het de volgende keer even bij ons, dan kijken wij er naar en handelen indien nodig :)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_98011764
Nou, wist ik veel. Ik kan me niet voorstellen dat het ergernis opwekt. Het zij zo.

En dan de TT weer terugzetten. :') Triest.

[ Bericht 47% gewijzigd door Dastan op 11-06-2011 11:21:51 ]
pi_98025037
En wat is er mis met de TT? Ik zal wel dom zijn, maar niet blond ;) Ik vind het wel een mooie woordspeling eigenlijk.

Bij TBS vandaag het honing masker gekocht. Waarom stopt TBS toch alles bomvol met parfum, bleuh?! Maar goed, de ingrediënten zagen er goed uit (geen proteïnen!), dus ik wilde het eens proberen. Ze hebben ook borstels zonder van die nopjes op de uiteinden, heb ik ook maar meegenomen.

Wat betreft die productenlijst: ik moet ook nog eens alles opschrijven wat in mijn badkamer staat. Dat is me een klus, dus ik kijk er niet echt naar uit. Heb wel al wat ingrediëntenlijstjes al gehad hier en die heb ik opgeslagen, maar ben er nog niet verder mee gekomen.
pi_98028444
Heeft iemand trouwens die conditioner van de Zeeman nog gekocht waar het hier laatst over ging?

Deze:

Hij wordt hier besproken.
pi_98030187
Ik hou niet van Swartzkopf dingen producten, dus ik heb overgeslagen (die anti-klit conditioner is troep trouwens ;))

Edit: Ah, er zit polyquat-87 in, die zit ook in die anti-klit. Ik denk dat dat de boosdoener is en dat ik hem daarom slecht vind.
pi_98086637
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Harajuku. het volgende:
Bohh, rechts houd je je hoofd meer naar voren, maar 't lijkt niet veel langer nee.
;( .
pi_98106025
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 85% gewijzigd door Mirjam op 13-06-2011 12:41:59 ]
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 juni 2011 @ 19:11:55 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98123838
Binnenkort weer puntjes knippen. :Y)
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 juni 2011 @ 19:12:28 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98123855
Ik heb trouwens een shampoo zonder siliconen, maar wel parabenen e.d. gekregen.
Hij komt alleen uit Duitsland, :') .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:11:57 #17
123170 alors
zlata1234
pi_98211999
Ik heb dat Nutri Gloss masker gekocht, zitten dus geen cones in :)

hij ruikt ook lekker O+ zal em als ik weer ga wassen wel even proberen.
know'm sayin?
word? word.
pi_98249728
Ik heb haar tot ongeveer op de helft van mijn rug, alleen als ik het vast in een staart doe heb ik allemaal pluishaartjes bovenop mijn hoofd ;( iemand tips wat ik hier tegen kan doen? ik kan natuurlijk haarlak ofzo erin mikken maar dat vind ik atlijd ranzige zooi :@ misschien een andere shampoo of iets? Ik gebruik wel het haarmasker van elvive die hier boven op het plaatje staat :)
pi_98258414
Is er ook iets waardoor mijn haar minder volume krijgt? Ik word er helemaal gek van, heb het laatst nog uit laten dunnen en het is nog steeds superdik. Als ik mijn haar vast doe als het nat is, is het dikker dan de gemiddelde droge staart. :r
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_98261379
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Is er ook iets waardoor mijn haar minder volume krijgt? Ik word er helemaal gek van, heb het laatst nog uit laten dunnen en het is nog steeds superdik. Als ik mijn haar vast doe als het nat is, is het dikker dan de gemiddelde droge staart. :r
Stuur mij maar wat op ^O^
know'm sayin?
word? word.
pi_98275102
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef alors het volgende:

[..]

Stuur mij maar wat op ^O^
Je mag het hebben!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:13:53 #22
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98276948
Ik merk dat, zodra ik mijn haar met iets anders was als Andrélon Care & Repair shampoo en crèmespoeling, ik ook een grote kluwen zwaar haar heb. Dat werkt voor mij dus prima :) en op zijn tijd straightenen werkt ook om van de grote bos een beheersbare bos te maken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_98277064
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik merk dat, zodra ik mijn haar met iets anders was als Andrélon Care & Repair shampoo en crèmespoeling, ik ook een grote kluwen zwaar haar heb. Dat werkt voor mij dus prima :) en op zijn tijd straightenen werkt ook om van de grote bos een beheersbare bos te maken.
Ik krijg last van roos van Andrelon. Als ik het stijl word het ook niet minder. Met stylingproducten ook niet, dan voelt het alleen maar dood aan.

;(
  vrijdag 17 juni 2011 @ 00:18:25 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98277155
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik krijg last van roos van Andrelon. Als ik het stijl word het ook niet minder. Met stylingproducten ook niet, dan voelt het alleen maar dood aan.

;(
Ik vrees dat je dan gewoon echt moeten blijven uitproberen, eventueel advies vragen aan een kapper, want shampoo/styling producten werken voor iedereen weer anders. Maar dat je met een voor jou geschikte shampoo/conditioner al veel verschil maakt, lijkt me wel duidelijk :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_98277284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vrees dat je dan gewoon echt moeten blijven uitproberen, eventueel advies vragen aan een kapper, want shampoo/styling producten werken voor iedereen weer anders. Maar dat je met een voor jou geschikte shampoo/conditioner al veel verschil maakt, lijkt me wel duidelijk :P
Nouja het is vandaag wel beter nu ik wat conditioner erin heb laten zitten, maar dat kan ik ook niet altijd doen, dan mag ik t om de dag wassen.
  Moderator dinsdag 21 juni 2011 @ 23:02:20 #26
5428 crew  miss_sly
pi_98488467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 15:02 schreef Evil-Cherry het volgende:
En wat is er mis met de TT? Ik zal wel dom zijn, maar niet blond ;) Ik vind het wel een mooie woordspeling eigenlijk.

Bij TBS vandaag het honing masker gekocht. Waarom stopt TBS toch alles bomvol met parfum, bleuh?! Maar goed, de ingrediënten zagen er goed uit (geen proteïnen!), dus ik wilde het eens proberen. Ze hebben ook borstels zonder van die nopjes op de uiteinden, heb ik ook maar meegenomen.

Wat betreft die productenlijst: ik moet ook nog eens alles opschrijven wat in mijn badkamer staat. Dat is me een klus, dus ik kijk er niet echt naar uit. Heb wel al wat ingrediëntenlijstjes al gehad hier en die heb ik opgeslagen, maar ben er nog niet verder mee gekomen.
Ik wilde ook eens kijken of ik de semi-krullen terug kan krijgen in mijn haar en ging vol goede moed op zoek naar diverxe producten uit je geweldige handleiding, maar het lijkt wel of alles uit het assortiment is? Heb je tips voor alternatieven, zoals de shampoo om een laatste keer te wassen en de juiste was-conditioner?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98516813
Het is dan ook wel weer een stevig tijdje geleden dat ik het geschreven heb, ben er ook niet tevreden over. Ik moet het nog eens herschrijven, maar ik ben nogal lui (wat meerdere Fok!kers kunnen beamen :'))

Voor producten kun je beter zelf op zoek gaan en declaraties leren lezen. Daar kom je verder mee, ook in de toekomst.
Wat betreft shampoo: take any, de kans is kleine dat je er eentje kiest met siliconen erin. Fructis heeft siliconenvrije shampoos, staat er met koeienletters op, dus als je echt geen zin hebt om etiketten te lezen kies je die.
Betreffende conditioners: kijk bij L'Oreal, die heeft een aantal siliconenvrije conditioners. Ook Swarzkopf heeft dit. De Tuinen krijgt ook een steeds groter assortiment conditioners. De Bodyshop heeft ook goede opties zonder siliconen. Nogmaals, ben je echt lui: Fructis heeft siliconenvrije conditioners.
Wat wasconditioner betreft, weet ik het even niet. Palmolive was de enige, maar die is "verbeterd" en bevat nu siliconen. Misschien dat iemand anders een tip hiervoor heeft?
Qua gel: take a pick. Er zijn weinig gels met siliconen. Gewoon even lezen op het etiket. Goede gok is L'oreal weer. Let wel op met PVP, ik moet daar olie onder gebruiken anders blijft het droog en stijf.

En verder: zoveel is afhankelijk van je haarsoort (zowel soort als poreusheid) als krultype. Experimenteer!
pi_98517330
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het is dan ook wel weer een stevig tijdje geleden dat ik het geschreven heb, ben er ook niet tevreden over. Ik moet het nog eens herschrijven, maar ik ben nogal lui (wat meerdere Fok!kers kunnen beamen :'))

Voor producten kun je beter zelf op zoek gaan en declaraties leren lezen. Daar kom je verder mee, ook in de toekomst.
Wat betreft shampoo: take any, de kans is kleine dat je er eentje kiest met siliconen erin. Fructis heeft siliconenvrije shampoos, staat er met koeienletters op, dus als je echt geen zin hebt om etiketten te lezen kies je die.
Betreffende conditioners: kijk bij L'Oreal, die heeft een aantal siliconenvrije conditioners. Ook Swarzkopf heeft dit. De Tuinen krijgt ook een steeds groter assortiment conditioners. De Bodyshop heeft ook goede opties zonder siliconen. Nogmaals, ben je echt lui: Fructis heeft siliconenvrije conditioners.
Wat wasconditioner betreft, weet ik het even niet. Palmolive was de enige, maar die is "verbeterd" en bevat nu siliconen. Misschien dat iemand anders een tip hiervoor heeft?
Qua gel: take a pick. Er zijn weinig gels met siliconen. Gewoon even lezen op het etiket. Goede gok is L'oreal weer. Let wel op met PVP, ik moet daar olie onder gebruiken anders blijft het droog en stijf.

En verder: zoveel is afhankelijk van je haarsoort (zowel soort als poreusheid) als krultype. Experimenteer!
Ik heb thuis anders Fructis staan met siliconen erin? :?
  Moderator woensdag 22 juni 2011 @ 19:51:08 #29
5428 crew  miss_sly
pi_98522238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:56 schreef Evil-Cherry het volgende:

Ik ben niet zozeer lui, als wel heel gemakkelijk :+
Ik zal eens de etiketten gaan lezen dan en inderdaad maar gaan experimenteren. Het leek alleen zo gemakkelijk, een kant-en-klaar boodschappenlijstje :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98522684
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:01 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb haar tot ongeveer op de helft van mijn rug, alleen als ik het vast in een staart doe heb ik allemaal pluishaartjes bovenop mijn hoofd ;( iemand tips wat ik hier tegen kan doen? ik kan natuurlijk haarlak ofzo erin mikken maar dat vind ik atlijd ranzige zooi :@ misschien een andere shampoo of iets? Ik gebruik wel het haarmasker van elvive die hier boven op het plaatje staat :)
Wat voor haarborstel heb je? Ik had dat namelijk ook, tot de kapper me aanraadde een borstel van haar te nemen. Dus geen metaal of plastic aan de punten van de borstel. Sindsdien geen pluis meet
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_98525305
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 19:59 schreef princess-a het volgende:

[..]

Wat voor haarborstel heb je? Ik had dat namelijk ook, tot de kapper me aanraadde een borstel van haar te nemen. Dus geen metaal of plastic aan de punten van de borstel. Sindsdien geen pluis meet
Die heb ik ook! Ik heb van zwijnenhaar, deze:
http://www.haarshop.nl/product/mason-pearson-handy-bristle

moet zeggen dat hij heerlijk borstelt O+
pi_98531693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Die heb ik ook! Ik heb van zwijnenhaar, deze:
http://www.haarshop.nl/product/mason-pearson-handy-bristle

moet zeggen dat hij heerlijk borstelt O+
Hahaah tjies :o mijne lijkt er best veel op, maar is wel een pietsie goedkoper :P En een heel klein spuitje haarlak op je borstel spuiten en dan het pluizige gedeelte borstelen?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_98542196
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik heb thuis anders Fructis staan met siliconen erin? :?
En er bestaan ook siliconenvrije opties, want die heb IK thuis staan ;)
pi_98548233
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 06:27 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En er bestaan ook siliconenvrije opties, want die heb IK thuis staan ;)
Dat snap ik, maar het klonk alsof alle Fructis siliconenvrij was.
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:17:04 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98548464
Ik las dat de Fructis-shampoos met heel groot siliconenvrij erop siliconenvrij zijn.
pi_98565100
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik las dat de Fructis-shampoos met heel groot siliconenvrij erop siliconenvrij zijn.
En dat hoopte ik ook op te schrijven! Nou ja, miss_sly snapte hem.
pi_98584134
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

En dat hoopte ik ook op te schrijven! Nou ja, miss_sly snapte hem.
de 1e x schreef je het ook zo, de 2e x niet maar ik was niet helemaal helder toen.
pi_98688218

Nog even doorgroeien. Dit is overigens met enkel een klein beetje Suave coconut als leave-in, verder geen styling.
Nog maar een krap 10 centimeter aan oranje haar over *O*
pi_98689291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahaah tjies :o mijne lijkt er best veel op, maar is wel een pietsie goedkoper :P En een heel klein spuitje haarlak op je borstel spuiten en dan het pluizige gedeelte borstelen?
kan ik wel proberen idd :Y ik vind haarlak meestal zo'n ranzige zooi :')
pi_98690653
Heb je echt 90 euro voor je borstel betaald? :o :P
Ik borstel nauwelijks, alleen na het wassen kam ik het door met een grove kam, dat is 2 x per week. Tussendoor doe ik gewoon leave in erin met mijn vingers. Van borstelen wordt het een dikke pluizige mop. -O-

Ik heb trouwens best wel een fijne conditioner ontdekt van de Lidl :D
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  maandag 27 juni 2011 @ 12:34:11 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98714857
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even doorgroeien. Dit is overigens met enkel een klein beetje Suave coconut als leave-in, verder geen styling.
Nog maar een krap 10 centimeter aan oranje haar over *O*
Wow, wat een verschil :D
pi_98727563
Waarin/waarmee? Styling/geen styling? :D
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:39:59 #43
123170 alors
zlata1234
pi_99414832
Ik heb nog een masker zonders cones ontdekt, meerdere zelfs :) Ik zou trouwens zweren dat ik die etiketten eerder heb gelezen en dat ze er toen wel inzaten, maar goed.

en

ook te vinden in een tube van Elvital bij de voordeelshop

ik weet niet of ze precies hetzelfde zijn, bij de onderste staat ook nog iets over een diepe repair kur.. die heb ik namelijk gekocht, eens kijken of het wat is :)

de Nutri Gloss bevalt me wel goed, ik liet alleen de pot vallen toen de deksel eraf was, dus ik heb een groot gedeelte ongebruikt de gootsteen in mogen spoelen :')
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:43:32 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99414955
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
Waarin/waarmee? Styling/geen styling? :D
Nee, gewoon de lengte en je krijgt er zo'n ander gezicht door :Y Ik dacht dat je haar nu nog korter was, nice.

Ik ben nu drie keer zonder shampoo, en het voelt zo ontzettend smerig :') De conditioner die ik gebruikte had wel siliconen maar ik dacht, whatever, kan eerst wel kijken hoe mijn hoofd op geen shampoo reageert. So far not too good. Het voelt ook niet normaal vettig, maar alsof je mousse en haarlak in je haar hebt en dat de volgende dag uitkamt of zo.
Heb nu wel een Fructis zonder siliconen en parabenen gehaald, ik probeer het nog even vol te houden maar ik wil zo ontzettend graag mn shampoo pakken :')
pi_99415520
Ik wil een nieuwe conditioner. :(
pi_99415607
Die siliconen-vrij conditioner van Fructis kan ik je aanraden!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:01:50 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99415712
Welke Fructis gebruiken jullie? Hier was er één die voor antikalk of zo was :') en die nu heb zonder parabenen en siliconen. Die antikalk leek me wat onzinnig :')
pi_99415734
Dit is de siliconen vrij, staat er dik en groot op. Maar super goed!
  woensdag 13 juli 2011 @ 16:03:53 #49
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_99415798
Ja, die antikalk was ook zonder siliconen, en er was één voor futloos haar zonder siliconen en dan die zonder siliconen en parabenen. Welke is het
pi_99415830
Oh.... XD dat weet ik niet. Heb ook niks bij me nu omdat ik even niet zo veel in mijn haar wil smeren.
  donderdag 14 juli 2011 @ 10:53:49 #51
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99447565
Bestaat er misschien een overzicht met producten die je WEL kunt gebruiken?
(waar dus geen siliconen in zitten?).
Edit: rondje googlen levert al een hoop op!

[ Bericht 17% gewijzigd door NouMooiNiet op 14-07-2011 11:01:12 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')