Ja eens. Dit was zn laatste bijdrage in deze reeks.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd , Rinus is te commercieel geworden.
Helaas mag zangeres Sharon (waar hij zijn succes aan te danken heeft) niet meedelen in zijn succes.
Rinus
Zangeres Sharon, succes meid
Rinus leest mee volgens mijquote:Op woensdag 21 september 2011 14:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja eens. Dit was zn laatste bijdrage in deze reeks.
quote:De opmars van Zanger Rinus is niet meer te stoppen. Vanmiddag heeft Zanger Rinus in de Coen & Sander Show op 3FM bekendgemaakt al weer bezig te zijn met een nieuw nummer.
Na een scooter en een auto, stapt de Fries de volgende keer in een luchtballon. Een titel heeft de ongetwijfeld nieuwe klassieker al: 'Sharon in de luchtballon'.
Wanneer de single uitkomt is helaas niet bekend. Wel wist Rinus te melden dat de clip voor 1 oktober dient te worden opgenomen. Na die datum mag een luchtballon niet meer opstijgen.
De aankondiging van de nieuwe stamper komt volledig onverwacht. Vandaag is namelijk 'Jij mag nu gaan rijden' in première gegaan. Dit nummer is mede mogelijk gemaakt door 2todrive vanwege het feit dat jongeren tegenwoordig al op hun zeventiende achter het stuur mogen kruipen.
quote:
Als je maar genoeg mascara gebruikt en je kijkt daarna naar boven, blijven ze vanzelf aan je wenkbrauwen plakken...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ha ha, ze knippert niet met haar ogen hoe kan dat man gr gr
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:38 schreef ZangerPetro het volgende:
Ja weer een geweldig gaaf nummer wat uit de pen komt bij meisie meisie (Annet)
En natuurlijk zo als altijd de clip is ook gemaakt door haar zelf nou ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden
De productie is iig wel in orde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:38 schreef ZangerPetro het volgende:
Ja weer een geweldig gaaf nummer wat uit de pen komt bij meisie meisie (Annet)
En natuurlijk zo als altijd de clip is ook gemaakt door haar zelf nou ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden
Verontschuldig je nooit voor goedbedoelde, opbouwende kritiek @Enchanter...quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De productie is iig wel in orde.
Sorry dat ik het zeg , maar de productie van zomerkriebels (of was het lentekriebels) , was echt bar slecht.
Je was gewoon niet te verstaan , erg jammer was dat
Potentiële namenlijst voor mijn kinderen:quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:21 schreef Enchanter het volgende:
Hou 26 juni maar vast vrij
[ afbeelding ]
Ik kan helaas niet
Godver wat een lekkere tietenquote:
Respect kerel voor het opnemen van man bijt hondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |