Ze heet Deborah.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een koning is Rinus toch. Heeft iemand al een gif van Ramona met de rups?
Ze heet Deborah.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:54 schreef NoCigar het volgende:
Zanger Rinus wereldberoemd!
http://www.huffingtonpost(...)ill-on_n_896947.html![]()
.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:54 schreef NoCigar het volgende:
Zanger Rinus wereldberoemd!
http://www.huffingtonpost(...)ill-on_n_896947.html![]()
.
quote:They must have fluoride in their water too!
quote:I used to live in Germany near the Dutch border. I've seen much more bizarre stuff than this. I find The Netherlands enchanting (and things like this are, as far as I'm concerned, part of its charm), and I miss it a lot.
quote:Better than Gaga.
quote:For al the international fans: Rinus is a legend in the Netherlands, like Michael Jackson worldwide
dat is geen MILF man , dat is een versleten crackhoerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:09 schreef eleusis het volgende:
Prachtig de hele clip die sjagrijnige ex in beeld en dan maar een milf pakken.
Is het niet gewoon zijn moeder?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
dat is geen MILF man , dat is een versleten crackhoer
Die gozer komt echt van de regen in de drup
Dat is Deborah in de clip ja, maar ik heb begrepen dat het nummer zelf over Zangeres Romana gaat, maar geen idee of dat klopt.quote:
twitter:maximhartman twitterde op zaterdag 30-07-2011 om 23:05:23zo'n zin in vakantie krijg je ervan! http://t.co/wXT2bUH reageer retweet
Veel betere productie als zomerkriebelsquote:
Zo hé, lekker bekkie, lekker piercinkje eronder, toppie.quote:
Peter Pijper heeft een geweldige uitstralingquote:
Jammer dat hij zijn fans verloochent. Zal ook wel weer aan het hengelen zijn naar een contract bij de TROS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon Rutger , gaat tegenwoordig door het leven als Rutger![]()
Zie hier zijn nieuwste hit
quote:Beste Rutger, Namens Geerling Evenementen mag ik je het John en Willeke Keurmerk™ aanbieden. Geerling Evenementen is een impressario van Nederlandse topartiesten. Omdat promotie belangrijk is, hebben we het John en Willeke Keurmerk™ in het leven geroepen. Dit is om artiesten aan te moedigen hun webside te gebruiken als promotiemedium. Omdat jij een side hebt die echt top is, mag je voortaan het John en Willeke Keurmerk op je side zetten. Zo gauw je dat hebt gedaan, kunnen we je doorlinken op de binnenkort te openen website voor Nederlandse Topartiesten! Je vindt het Keurmerk op deze link: http://img72.imageshack.us/img72/5469/johnenwillekekeurmerkfm8.png (copy/paste deze link) Vriendelijke Groet, Arie Koedink
Die gast met die snor op 38 secondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon Rutger , gaat tegenwoordig door het leven als Rutger![]()
Zie hier zijn nieuwste hit
JA !!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Beste mede liefhebbers van het Nederlandse lied, ik heb jullie hulp nodig!
Zanger Petro eindelijk eens een keer beroemd maken!
Die blonde, die blonde met de bril of 't meisje ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:17 schreef LeaderRoel het volgende:
Vanavond de Zanger Petro fandag!
En ik ken iemand die erheen gaat en diegene gaat ook filmpjes maken!
Ik zie het, ik ben jaloers op Daanquote:Op zondag 4 september 2011 01:42 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Die blonde, die blonde met de bril of 't meisje ?
![]()
![]()
![]()
Het was gaaf Roel ! Je had er echt moeten zijn !
Dat was een fantastische dag Ariequote:Op zondag 4 september 2011 16:13 schreef 16meter het volgende:
Mooi optreden van Arie Pater op de fandag.
quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Keselo het volgende:
Wat een fucking baas is die man.
Maakt er een feestje van samen met de artiest als de rest van het publiek zichzelf een moment van rust gunt. Voor mensen als Daan Dobber is er geen rust op zo'n fantastische dag. Ieder moment wordt gekoesterd. Ieder moment wordt benut. Hulde!
Wie is Pedro?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef Akkerr het volgende:
Pedro.![]()
Woon 2 straten achter die baas.
Wegens rightsquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:40 schreef Rectum het volgende:
Prachtige nieuwe clippert van Peter Brazil.
Hoeveel nummers heb jij nou al op je naam gaan staanquote:
Zoals al eerder gezegd , Rinus is te commercieel geworden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |