Nick en Simonquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef NoCigar het volgende:
De Stoopjes veroveren Nederland. Alleen moeten die quasi-grappige paupers van een NickenSimon niet net doen of ze leuk of bijdehand zijn ( dat zijn ze niet, het zijn namelijk trieste sukkels) en vooral niet over de rug van de Stoopjes ook nog eens wat gratis publiciteit willen halen: http://www.omroepbrabant.(...)onder+de+indruk.aspx
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
What the fuck is silver lady
Ik speel in een kelderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
![]()
Mensen die Marijke aka de silverlady niet kennen![]()
Ga maar weer snel WoW spelen op je zolderkamer
Ik stel voor dat je deze 2 topics eens rustig doorleest, en dan beseft wat je wel niet gemist hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik speel in een kelder
Het is omdat ik naar feesten ga he?
omdat ik zwart ben he?
Te laat.quote:
Veendam is vlak bij mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Enchanter het volgende:
Voor de mensen die nog niks hebben op 13 augustus
[ afbeelding ]
Helaas kan ik dan niet en Veendam is ook te ver weg
Wat een droefheid zit er tussen zeg
quote:Beste mensen,
Misschien heb je het al gehoord, dat ik ontslag heb genomen bij mijn managementen nu ik alles voor me zelf doe
![]()
![]()
Maar als dank wil ik jullie mijn nieuwe nummer laten horen, je kunt hem op mijn hyves luisteren (Met Romana op de scooter)
Veel liefs, Rinus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |