Nick en Simonquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef NoCigar het volgende:
De Stoopjes veroveren Nederland. Alleen moeten die quasi-grappige paupers van een NickenSimon niet net doen of ze leuk of bijdehand zijn ( dat zijn ze niet, het zijn namelijk trieste sukkels) en vooral niet over de rug van de Stoopjes ook nog eens wat gratis publiciteit willen halen: http://www.omroepbrabant.(...)onder+de+indruk.aspx
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
What the fuck is silver lady
Ik speel in een kelderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
![]()
Mensen die Marijke aka de silverlady niet kennen![]()
Ga maar weer snel WoW spelen op je zolderkamer
Ik stel voor dat je deze 2 topics eens rustig doorleest, en dan beseft wat je wel niet gemist hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik speel in een kelder
Het is omdat ik naar feesten ga he?
omdat ik zwart ben he?
Te laat.quote:
Veendam is vlak bij mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef Enchanter het volgende:
Voor de mensen die nog niks hebben op 13 augustus
[ afbeelding ]
Helaas kan ik dan niet en Veendam is ook te ver weg
Wat een droefheid zit er tussen zeg
quote:Beste mensen,
Misschien heb je het al gehoord, dat ik ontslag heb genomen bij mijn managementen nu ik alles voor me zelf doe
![]()
![]()
Maar als dank wil ik jullie mijn nieuwe nummer laten horen, je kunt hem op mijn hyves luisteren (Met Romana op de scooter)
Veel liefs, Rinus
[/quote]quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:00 schreef CitizenKane het volgende:
Dit komt misschien een beetje laat maar het heuglijke nieuws bereikt mij net dat Zanger Rinus zijn management ontslagen heeft. Hopelijk betekent dit dat hij terugkeert naar zijn roots en dat de commerciële troep die hij recentelijk heeft gepubliceerd tot het verleden behoort!![]()
[quote=]Beste mensen,
Misschien heb je het al gehoord, dat ik ontslag heb genomen bij mijn managementen nu ik alles voor me zelf doe
![]()
![]()
Maar als dank wil ik jullie mijn nieuwe nummer laten horen, je kunt hem op mijn hyves luisteren (Met Romana op de scooter)
Veel liefs, Rinus
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan een eerbetoon aan John & Willeke te denken
Ik keek net op hun Hyves , kom ik dit tegen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:20 schreef kikoooooo het volgende:
HOEVEEL KILO IS PETRO AFGEVALLEN MAN HEEFT DE SILVERLADY HEM HALF OPGEGETEN OFZO NOU OKE GR GR
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
nee hahah de silverlady heeft me niet opgegeten!!!!!
ik ben in totaal 19 kilo afgevallen en voel me weer helemaal super ben er klaar voor om mijnnieuwe zomer nummer optenemen woensdag het nummer heet :LEEF JE LEVEN eeeeeen het is weer een echte stamper zo als jullie van mij gewend zijn![]()
Een heus stampnummer? Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
ik ben in totaal 19 kilo afgevallen en voel me weer helemaal super ben er klaar voor om mijnnieuwe zomer nummer optenemen woensdag het nummer heet :EEF JE LEVEN eeeeeen het is weer een echte stamper zo als jullie van mij gewend zijn![]()
Goed bezig Petro!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:16 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
ik ben in totaal 19 kilo afgevallen en voel me weer helemaal super ben er klaar voor om mijnnieuwe zomer nummer optenemen woensdag het nummer heet :EEF JE LEVEN eeeeeen het is weer een echte stamper zo als jullie van mij gewend zijn![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef ZangerPetro het volgende:
zekers even een vraag aan jullie
Hebben jullie het nummer van DERK ook gezien en gehoord CLIP
Ik heb dit nummer speciaal voor een moeder gezongen en annet (meisiemeisie) heeft de tekst geschreven
Ik heb veel moeite gehad met het zingen van dit nummer (Het gaat om een kind en dat ligt mij altijd aan het hart snap je)
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vonden
Petro
Mensen die dit topic niet snappenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 06:42 schreef Rectum het volgende:
Arie 'allesverslindendemoederneukendespraakwaterval' Pater
Ik heb het nummer geluisterd en moet zeggen.. ook ik kreeg een brok in m'n keel.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:04 schreef ZangerPetro het volgende:
zekers even een vraag aan jullie
Hebben jullie het nummer van DERK ook gezien en gehoord CLIP
Ik heb dit nummer speciaal voor een moeder gezongen en annet (meisiemeisie) heeft de tekst geschreven
Ik heb veel moeite gehad met het zingen van dit nummer (Het gaat om een kind en dat ligt mij altijd aan het hart snap je)
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vonden
Petro
Prachtige toevoeging weer aan de "zangeressen"-serie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |