Ik ben nog aan het nadenken wat ik ga schrijven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga nu typen dan.Hup, van FOK! af en ik wil je pas weer zien als het af is.
Zie hierboven.quote:
Een of andere Baasdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wint. Ik ga niet 10 minuten slaap opgeven voor ene of andere BaasD van FOK!.
Waar moet het over gaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken wat ik ga schrijven.
[..]
Zie hierboven.
Jijquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:01 schreef BaasD het volgende:
[..]
Een of andere Baasd
Hij is een Baas!
Je weet wel wie het is!
Hij komt naar jullie stad toe:7
Sletten en sLettinnen:7
Ik ben voor. Jij ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat over dat Onderwijs in Nederland gratis moet worden.
Onderwijs is voor de elite!:7quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het gaat over dat Onderwijs in Nederland gratis moet worden.
Denk ook voor. Maar niet helemaal. Maar in een betoog moet je echt VOOR iets zijn of TEGEN iets zijn.quote:
Ze moeten gewoon hun geldkraan aan Griekenland etc. sluiten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is nogal onbetaalbaar op dit moment.
Siewosie.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon hun geldkraan aan Griekenland etc. sluiten.
Gewoon doen alsof je voor bent, en dan tegenargumenten verzinnen en ze verleggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denk ook voor. Maar niet helemaal. Maar in een betoog moet je echt VOOR iets zijn of TEGEN iets zijn.
Alsnog onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, welke kant zal ik kiezen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je voor bent, en dan tegenargumenten verzinnen en ze verleggen.
Of andersom.
Belastinf verhogen op alle griekse restaurants met de naam rhodosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Links.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, welke kant zal ik kiezen?Extreem links of extreem rechts?
centrum:7quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, welke kant zal ik kiezen?Extreem links of extreem rechts?
Ik brak mn nagel, sindsdien heb ik een verlamming aan mn rechterarm. Ik KAN niet werken.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
Ze moeten ook eens stoppen met uitkeringen geven aan mensen die niet eens WILLEN werken. Enkel aan mensen die niet KUNNEN werken.
Uitkering voor jou.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik brak mn nagel, sindsdien heb ik een verlamming aan mn rechterarm. Ik KAN niet werken.
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ken iemand die zo fucking aartslui is en op uitkering leeft. Echt walgelijk.
Ik leef op mn stufiequote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
Mensen van 20-30 met een uitkering.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
Omdat hij toch wel door de mand valt. Uitkering is eindig. Na drie jaar kom je in de bijstand.quote:
Beter nog: het is de moeder van mijn stiefzussen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mensen van 20-30 met een uitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |