Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Wat is er dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alle kanten![]()
3 september, ben je er dan weer bij?
Ik was in je dorp vanmiddagquote:
Ze hebben vanwege de crisis bedacht om een bijdrage te vragen aan de chauffeurs, van 250 euro p.p.quote:
Menteurquote:
Holy shitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ze hebben vanwege de crisis bedacht om een bijdrage te vragen aan de chauffeurs, van 250 euro p.p.
Nee dank je; die heb ik alquote:
Ha ha ha einz!11 dan heb je er 4!!1!!!11!!quote:
Ehm, ja...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was ook mijn gedachte
Vind het leuk om te doen, maar dat gaat me wat te ver
Dat had ik ook al voorgesteld.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm, ja...
Kunnen ze niet bezuinigen op het eten dan
Mocht je binnen ja?quote:
Waarom moet dat dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Zo. Is het weer geminderd met al dat gevunzige gedoe hier?
Neequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Ja, dan doen ze dat maar, want ik wil de kans om je schaamteloos te begluren niet missenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat had ik ook al voorgesteld.
Een broodje kroket vind ik ook prima, en 's avond bij de Librije hoeft ook niet per se voor mij N
Ik vind het nogal tegenvallen voor een vrijdagavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Enfermera het volgende:
Ik zal het ze doorgevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan doen ze dat maar, want ik wil de kans om je schaamteloos te begluren niet missen
quote:
quote:
quote:
Goed dat ik het even weetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal tegenvallen voor een vrijdagavond
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:03 schreef Enfermera het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
* PriemGirl touches enfe's boobies![]()
Jaquote:
*popcorn paktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
*pats*quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Ooit van sarcasme gehoord?quote:
Mag ik ook een pats?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*pats*
Mag niet![]()
![]()
[..]
Ooit van sarcasme gehoord?![]()
quote:
quote:
Half Zwolle was uitgelopen, dus da's niet zo vreemdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik zat trouwens foto's van vorig jaar te kijken, staat daar gewoon een oud-collega van me op
Ik weet niet of die pets wel helptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
*pats*
Mag niet![]()
![]()
[..]
Ooit van sarcasme gehoord?![]()
Waar de F hebben jullie het nu over?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Half Zwolle was uitgelopen, dus da's niet zo vreemd
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar de F hebben jullie het nu over?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik ook een pats?
Alleen dan op mijn billen?
quote:
Ja, maar het leek of ze er ook echt iets mee te maken hadquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:09 schreef D. het volgende:
Half Zwolle was uitgelopen, dus da's niet zo vreemd
Stond ze heel belangrijk te kijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het leek of ze er ook echt iets mee te maken had
Ooo..quote:
*popcorn bijvultquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo..
* PriemGirl probeert het bij ST
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooo..
Woohooquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de koelkast dan
Met bier
Hey meisquote:
XDquote:
[..]
Ooo..
Had ik hier vanmorgen ook toen ik nog in bed lagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
Stomme reclame weer
Maar wel hier net een donderhelaas maar 1tje
Tja, ik schep er nooit over op hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, je hebt het nooit gezegd tegen me.
Dan help ik je niet meer hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, ik schep er nooit over op he
Zie je B.?
[..]
Ooo..
Een zwarte met zo'n o nee, een vlag.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben te lui om te kijkendus wat voor een auto?
Omdat het geen Ferrari is?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan help ik je niet meer met de site hoor![]()
* Trevland schuift PGR terug, doe maar rustigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
* pgrferrari op puntje van zijn stoel gaat zitten![]()
quote:
Nu alquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm ik twijfel of ik nu al naar bed ga... Ben zo moe...![]()
Samen vanuit bed TG gaan kijken?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
dat is vroeg op een vrijdagavond.....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Oehquote:
Nou, als ze wel groot zijn moet je ook zachtjes knijpen hoorquote:
Fijn onder het dekbed, dik kussen en lekker wegdromen....quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Doe dat maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ga ook eens even nog wat thee pakken![]()
En dan ST meenemen zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Kom je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijn onder het dekbed, dik kussen en lekker wegdromen....
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Corvette![]()
Ik mag wel eens mee he?![]()
Heb nog wat tegoed van je
Ik wil ze wel meenemen hoorquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
D.; Is jouw auto? You're looking damn sexy tonight![]()
![]()
Ik heb ooit 1 hele keer die foto gezienquote:
Dat zag ik laatst ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
Oude tijden herleven. Zag net ook al PrintScreen weer online
Die is nog regelmatig online.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:26 schreef Stuart het volgende:
Oude tijden herleven. Zag net ook al PrintScreen weer online
Ja joh? Wist ik niet. Jou zie ik ook nog maar nauwelijks. Nou ja, moet ik lekker zelf zeggen. Ben 3 jaar weggeblevenquote:
Uhuquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je rijdt die pimpbak dus nog steeds.
Ik lees meer en tja, net gaan samenwonen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:27 schreef Stuart het volgende:
Ja joh? Wist ik niet. Jou zie ik ook nog maar nauwelijks. Nou ja, moet ik lekker zelf zeggen. Ben 3 jaar weggebleven
Ho hoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag want samen met jou en ST in bed![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lees meer en tja, net gaan samenwonen.![]()
Ja, nog altijd in London. Samenwonen? Perhaps best not to ask what happened?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik lees meer en tja, net gaan samenwonen.En mja... wat ziekjes. Geen zin om te posten dus.
Jij woont nog altijd in Londen?
Kon echt welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nope, die is weg. Konden we niet in tweeen snijden bij scheiding.
Soms heb je dat nou eenmaalquote:
quote:
Zoveel gezeik met firefox joh?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
en we gaan weer over op chrome... fire fox faalt weer hard
Opera FTWquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
en we gaan weer over op chrome... fire fox faalt weer hard
Het is te proberenquote:
Bless you!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms heb je dat nou eenmaal![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Zoveel gezeik met firefox joh?Ik heb echt nooit problemen...
Ja, want hij moest nog wat etenquote:
Achquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want hij moest nog wat eten
Maar daarna wilde hij helemaal niet meer een verhaaltje..
Hij zei: maar mama, ik wil gewoon slapen!
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want hij moest nog wat eten
Maar daarna wilde hij helemaal niet meer een verhaaltje..
Hij zei: maar mama, ik wil gewoon slapen!
Thnx.quote:
O niets bijzonders, goede keuze gemaakt. En nu weer proberen happy te worden. Heb ik goede hulp bij.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog altijd in London. Samenwonen? Perhaps best not to ask what happened?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
O niets bijzonders, goede keuze gemaakt. En nu weer proberen happy te worden. Heb ik goede hulp bij.
Met haifs en feestboek en flutter en zoquote:
Jij hebt het dus al getestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met haifs en feestboek en flutter en zo
Of misschien toch maar nietquote:
quote:Meld je aan om je eerste +1 te geven
Nee, die staan daar weer naast, of hoort dat erbij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met haifs en feestboek en flutter en zo
Oh, is het iets nieuws? Ik bedoel die pictogrammen die er al eerder stonden (die ik uitgezet hebquote:
Maar waar moet je je dan aanmelden?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die staan daar weer naast, of hoort dat erbij?
Geen zin om ze aan te zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, is het iets nieuws? Ik bedoel die pictogrammen die er al eerder stonden (die ik uitgezet heb)
He, Bos!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ik ben echt bang dat september/oktober te snel komt om 4 keer 5 uur minimaal per week te kunnen werken...
Je hebt nog even te gaan thoughquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Pfff ik ben echt bang dat september/oktober te snel komt om 4 keer 5 uur minimaal per week te kunnen werken...
Gewoon een keer proberen en als je al snel merkt dat het niet gaat meteen aangevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Alle topgears heb ik al gezien XDquote:
Datquote:
Ik ook zo ongeveer maar daarom nog wel kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alle topgears heb ik al gezien XD
[..]
Dat![]()
Oh god, het Tros Muziekfeest.![]()
![]()
![]()
Haha ja zal bestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook zo ongeveer maar daarom nog wel kijkenhe PG
Top Gear in de herhaling is vaak ook geen strafquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Alle topgears heb ik al gezien XD
[..]
Ik dacht dat je XFA bedoeldequote:Dat![]()
Oh god, het Tros Muziekfeest.![]()
![]()
![]()
Ja dat is wel zo, maar zoals ik me nu momenteel voel. Ben ik er echt bang voor. Daarnaast wordt er dan ook aan mijn dagritme gesjord en dat is zeker met autisme niet altijd even simpel.quote:
Ja, ik ben nu al aan het opbouwen, maar toch zit ik er nu behoorlijk doorheen en ben blij dat ik nu 3 dagen vrij ben..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een keer proberen en als je al snel merkt dat het niet gaat meteen aangeven
Ik dus welquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja zal bestZo gek ben ik er nou ook weer niet van
Nopequote:
Ach het niveau van zowel XFA als dat op de Tros is natuurlijk om te janken..quote:
Misschien is het ook wel iets waar je aan moet wennenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar zoals ik me nu momenteel voel. Ben ik er echt bang voor. Daarnaast wordt er dan ook aan mijn dagritme gesjord en dat is zeker met autisme niet altijd even simpel.
[..]
Ja, ik ben nu al aan het opbouwen, maar toch zit ik er nu behoorlijk doorheen en ben blij dat ik nu 3 dagen vrij ben..
quote:
Geen idee, kijk beide nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach het niveau van zowel XFA als dat op de Tros is natuurlijk om te janken..
Je hebt nog 3 maanden te gaan. Misschien dat je zoiets moet aangeven als je je nog steeds zo voelt rond medio of eind augustus. Nu in ieder geval niet druk om gaan maken joh. Ga genieten van het mooie weer dat hopelijk gaat komenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar zoals ik me nu momenteel voel. Ben ik er echt bang voor. Daarnaast wordt er dan ook aan mijn dagritme gesjord en dat is zeker met autisme niet altijd even simpel.
Datquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook zo ongeveer maar daarom nog wel kijkenhe PG
Ja.... Kijk naar de sig van bosquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
"Geef mij maar lijm", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
Gestolen? Nuut![]()
Misschien ook wel, ach misschien maak ik me inderdaad wel zorgen om niks, het is nog ver. Wie weet gaat het juist wel goed.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel iets waar je aan moet wennen
[..]
volgens Jermy
Niet altijd nee, maar dan moeten het voor mij wel hele leuke afleveringen zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Top Gear in de herhaling is vaak ook geen straf
[..]
Ik dacht dat je XFA bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Jaohhh... Deze aflevering is wel leukquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
"Geef mij maar lijm", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
![]()
Gestolen? Nuut![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien ook wel, ach misschien maak ik me inderdaad wel zorgen om niks, het is nog ver. Wie weet gaat het juist wel goed.
Dat zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaohhh... Deze aflevering is wel leuk
Ja en ik heb hem weer van Radio DJ Rob van Someren, die hem weer van een Veronica-Luisteraar heeft.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet altijd nee, maar dan moeten het voor mij wel hele leuke afleveringen zijn![]()
Oh, nog erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet altijd nee, maar dan moeten het voor mij wel hele leuke afleveringen zijn![]()
Oh, nog erger
Deal op je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er vanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, ik heb lekkere Italiaanse bollen voor straks op mn werkMet rookvlees
Ja ja ja bollen tetten etc![]()
![]()
![]()
Somerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en ik heb hem weer van Radio DJ Rob van Someren, die hem weer van een Veronica-Luisteraar heeft.
Nogquote:
Hihiihquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
En toch wil ik een keer echt samen met jou kijken![]()
ghihiquote:
Vastquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Deal op je spoiler
[..]
Geniet er van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ninja edit fails
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo vraag je er natuurlijk om hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Enfermera het volgende:
Just so you know guys.....
[ afbeelding ]
Ik ben half Somerenaar (of hoe dat heet)quote:
Tell your boobs to stop staring at my eyesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:49 schreef Enfermera het volgende:
Just so you know guys.....
[ afbeelding ]
Ohjaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tell your boobs to stop staring at my eyes
Somerse?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben half Somerenaar (of hoe dat heet)
quote:
Zummersquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben half Somerenaar (of hoe dat heet)
Joa, dat zeg ik meestalquote:
Kanquote:
En wie zijn 'wij' dan om daar niet aan toe te gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit vraagt er naar om naar gestaard te worden
Die kunnen heul niet kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tell your boobs to stop staring at my eyes
Wel ooit van gehoord, geen idee of ik de nummers kenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
Maar NIjn ken je de Prog-rock metal Band Day Six. Die komen uit SOmeren. Die zijn goed, vind ik.
Voor kut hoef je bij mij geenreclame te maken hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet. Was het maar k*t dan was het nog wat
Voor bier ook niet, maar ze doen het tochquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor kut hoef je bij mij geenreclame te maken hoor
Welke Hennie. Henny Vrienten of? Dacht dat die uit Hilvarenbeek kwamquote:
waanideeënquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms krijg ik toch echt wel een ander idee
Nee, Da's Henny he, niet Henniequote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke Hennie. Henny Vrienten of? Dacht dat die uit Hilvarenbeek kwam
Bijzonderquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Soms krijg ik toch echt wel een ander idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |