Maandag gewoon werkenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:16 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou ook best willen werken maandag. Even wat uren opsparen om wat dagen terug te claimen.
15 centimeter langer op 324 meterquote:
Ik had verder ook niet het idee dat ik alles de eerste keer zelf zou kunnen. Wel heb ik hem gevraagd of, als hij het verder allemaal wil doen, ik dan langs kan komen om te helpen zodat ik er wel wat van leerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had ook wel het idee dat je lekker op weg was ja. Alhoewel ik door drukte even geen vaste lezen ben geweest hier.
ICT, maar dat is niet de reden, want ik zit zelf op marketing, maar het komt omdat ik in Dublin werk, hier kennen ze geen 2e pinksterdag. Het heeft wel een voordeel, we bedienen de Nederlandse markt, dus maandag is het rustig en kan ik lekker doorwerken.quote:
Ah. Die had ik niet zien aankomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ICT, maar dat is niet de reden, want ik zit zelf op marketing, maar het komt omdat ik in Dublin werk, hier kennen ze geen 2e pinksterdag. Het heeft wel een voordeel, we bedienen de Nederlandse markt, dus maandag is het rustig en kan ik lekker doorwerken.
Ik was vorige week maandag vrij, ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ah. Die had ik niet zien aankomen.
Een vrije dag is altijd lekker.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was vorige week maandag vrij, ook niet verkeerd.
Ik heb niet zoveel vakantie dagen meer, 10 nog dit jaar, heb ik er 6 al van gepland tot half augustus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Een vrije dag is altijd lekker.
Ik kan ook niet wachten op m'n 3 weken vrij, ik weet bijna niet meer hoe het voelt om een dag niets te doen. Is me al maanden niet gebeurd dat ik een hele dag in joggingsbroek en tshirt loop zonder iets nuttigs te doen.
Aha, ik heb de eerste 3 weken van juli heerlijk vrij. Dan ga ik 't buitenland maar weer eens opzoeken voor een week, is al 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vakantie dagen meer, 10 nog dit jaar, heb ik er 6 al van gepland tot half augustus.
lang weekend in juli om mijn vriendin weer te zien en m'n vrienden op te zoeken en in augustus dan die ene week.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aha, ik heb de eerste 3 weken van juli heerlijk vrij. Dan ga ik 't buitenland maar weer eens opzoeken voor een week, is al 2 jaar geleden.
Ditquote:
die van mij op een aanhangewagen achter een Opel?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Barcaconia het volgende:
Vandaag een Lada 111 in het wild op de snelweg gespot. Rijdend zowaar.
Je zit daar voor tijdelijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lang weekend in juli om mijn vriendin weer te zien en m'n vrienden op te zoeken en in augustus dan die ene week.
Trieste foto.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van mij op een aanhangewagen achter een Opel?
[ afbeelding ]
Onbepaalde tijd, geen idee dus. Hangt er ook een beetje van af hoe het met m'n vriendin ontwikkelt. Als ik binnen 2 jaar terug ga, dan is dat voor haar. Sowieso als ik bij mijn huidige werkgever weg ga, zou ik dat alleen voor haar doen. Niet voor mezelf denk ik.quote:
Inderdaad, de doorgang voor die Volvo wordt geblokkeerd.quote:
Nee, een donkergrijze. In de file dus ik kan eigenlijk niet echt van rijdend spreken.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van mij op een aanhangewagen achter een Opel?
[ afbeelding ]
Ik "woon" wel degelijk in belgiequote:
ooh, dat 111's kunnen rijden is dus nog steeds een gerucht.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee, een donkergrijze. In de file dus ik kan eigenlijk niet echt van rijdend spreken.
ik ben eigenlijk opgelucht dat ze weg is. Heb nu een bepaald hoofdstuk van mijn leven helemaal afgeslotenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk opgelucht dat ze weg is. Heb nu een bepaald hoofdstuk van mijn leven helemaal afgesloten
Ik heb het over die opel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk opgelucht dat ze weg is. Heb nu een bepaald hoofdstuk van mijn leven helemaal afgesloten
Ik spotte laatst zo'n ding rijdend in belgie, maar dat was een sedan dus geen 111 volgens alex.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dat 111's kunnen rijden is dus nog steeds een gerucht.
Ik weet dus gewoon dat het dan een 110 isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik spotte laatst zo'n ding rijdend in belgie, maar dat was een sedan dus geen 111 volgens alex.
Lastig besluit, je weet nooit hoe het uitpakt als jij weer terug gaat naar NL.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onbepaalde tijd, geen idee dus. Hangt er ook een beetje van af hoe het met m'n vriendin ontwikkelt. Als ik binnen 2 jaar terug ga, dan is dat voor haar. Sowieso als ik bij mijn huidige werkgever weg ga, zou ik dat alleen voor haar doen. Niet voor mezelf denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex vraagt niet eens meer of ik toevallig een foto gemaakt heb
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:52 schreef Barcaconia het volgende:
Hier stond er tot een paar maanden geleden ook altijd 1 in de straat, een witte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex vraagt niet eens meer of ik toevallig een foto gemaakt heb![]()
Klopt, daarom ga ik ook niet zomaar terug. Eigenlijk hoop ik dat ze een opdracht van een maand of 3 hier kan vinden na d'r huidige. Dan kunnen we hier samenwonen en daarna beslis ik wel of ik mee terug ga of niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lastig besluit, je weet nooit hoe het uitpakt als jij weer terug gaat naar NL.
Ja, want stel je voor dat het niet werkt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, daarom ga ik ook niet zomaar terug. Eigenlijk hoop ik dat ze een opdracht van een maand of 3 hier kan vinden na d'r huidige. Dan kunnen we hier samenwonen en daarna beslis ik wel of ik mee terug ga of niet.
Als ik het nog anderhalf jaar vol kan houden, dan mag ik een overplaatsing aanvragen naar A'dam. Dan ben ik iig mn baan niet kwijt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, want stel je voor dat het niet werkt...
Als je dan alles opgeeft en je gaat terug en dan werkt het niet, dan sta je hier met lege handen.
Dus het moet een wel overwogen keuze zijn.
die harige kut moets er in 7 minuten tijd VIJF keer langs, echt, flikker op of zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, de doorgang voor die Volvo wordt geblokkeerd.
Wat een lelijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex vraagt niet eens meer of ik toevallig een foto gemaakt heb
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
110quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik spotte laatst zo'n ding rijdend in belgie, maar dat was een sedan dus geen 111 volgens alex.
buzzybee wacht op jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex vraagt niet eens meer of ik toevallig een foto gemaakt heb![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:
ze kon niet geloven dat er toch echt een auto wegging van jouw opritquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die harige kut moets er in 7 minuten tijd VIJF keer langs, echt, flikker op of zo.
Dat scheelt alweer, dat maakt het risico een stuk kleiner. Hoelang ben je al samen met je vriendin?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het nog anderhalf jaar vol kan houden, dan mag ik een overplaatsing aanvragen naar A'dam. Dan ben ik iig mn baan niet kwijt.
kort (nog een reden om niet zomaar terug te gaan). Overigens zien we elkaar elke 2-3 weken.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer, dat maakt het risico een stuk kleiner. Hoelang ben je al samen met je vriendin?
Dat scheelt, maar tsja.. Het blijft toch lastig, hoe je het ook went of keert.quote:Op zondag 12 juni 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kort (nog een reden om niet zomaar terug te gaan). Overigens zien we elkaar elke 2-3 weken.
is niet iemand van hierquote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze kon niet geloven dat er toch echt een auto wegging van jouw oprit
Huh? Buzzybee, wat is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |