quote:
Op zondag 12 juni 2011 11:42 schreef Paladijn het volgende:
Dingest, je kunt de route prima op een rustiger moment rijden, er zijn zelfs ANWB bordjes over de hele route (iets van 250km meen ik).
Wachten op de 96 kan geen kwaad als je er straks lekker van kunt genieten, ga je dan ook naar de 96/saabforum dagen op zandvoort e.d.? En Carbagerun gaat definitief niet door?

Ik ga die Elfstedentocht niet fietsen

Da's 100 km verder dan mijn dagrecord en ik heb al 1,5 maand niet op de fiets gezeten
Hangt er vanaf of ik nog geld over heb

Ik heb nu zo'n 1500 euro in de auto al gestoken voor nieuwe onderdelen, nieuwe materiaal en verbruiksmateriaal en ik ging er van uit nog eens minstens de helft daarvan nodig te hebben voor laswerk en de APK. Als het daarna prima is wil ik inderdaad best op wachten. Is dan ook zoveel aan gedaan dat eigenlijk alleen catastrofaal falen van de motor of bak echt een onoverkomelijk en te voorzien probleem is nog
Ik heb net een mail gestuurd naar mijn teamgenoot over hoe het zit, aangezien de gekozen auto voor 4 juli doorgegeven moet worden en we dus ook nog geen auto hebben
Gelukkig heb ik wel al het budget voor de CR opzij gelegd: linksom of rechtstom, ik ga er of mee op vakantie of het wordt in een auto gestoken, ook als we niet meedoen