quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Je bent een beetje laat muts, nu heb ik de koffie zelf al gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Meeste mannen willen een secretaresse die onder het bureau kruipt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whaaaa, oh ja hoor jij weer!
wat hebbie geflikt?Nou het was deze keer niet mijn schuld, dat is het ergsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we gingen ff wat bedjes met de hand schoonmaken dus hadden de machine open gezet om de bedjes makkelijker naar de schone kant te kunnen rijden, dus tonnie en ik waren hard aan het schoonmaken, vraagt hij aan Hein of hij even de bedjes door wou trekken en recht wou zetten (zijn taak was ondersteunen waar nodig), zegt die lamlul: nee, want ik moet verder met mijn eigen taak.. dus ik was al een beetje chagerijnig omdat wij zijn zooi aan het opruimen waren EN ook nog eens het makkelijker voor hem maakten voor die avond te werken.. later had ik een bedje opgemaakt voor het Qgebouw (zit ver weg, kan beter dus die eerst de deur uitsturen), pakken hij en Gerard, zonder een woord te zeggen dat bedje, halen het plastic eraf, gooien er een extra deken op en brengen hem naar het Cgebouw, wij hun erop aangesproken dat ze ook om een bedje konden vragen en niet zo een ander bed hoefden te stelen onder iemands neus uit, maar ze namen m gewoon mee en beweerden dat ze er geen plastic vanaf hadden gehaald en dat we logen.. erg kinderachtig, dus Marleen en ik zeiden tegen tonnie dat we dat zo kinderachtig vonden.. komt Gerard terug, spreekt Tonnie hem erop aan.. zegt ie dat ie van niks weet.. ik kan er dus niet tegen als mensen schijnheilig doen, dus ik link, marleen link.. Ondertussen dikke vette scheldpartijen tussen marleen en gerard en ik ook roepen dat ie niet zo fucking schijnheilig moest doen, buurvrouw van mn oma stond met grote ogen toe te kijken
en sindsdien zegt ie geen woord meer..
waarschijnlijk snap je geen kut van mn verhaal, maar gaat het niet om, zeg maar gewoon dat ik gelijk heb
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Jaquote:
Mits normaal, wat meestal niet het geval is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is hij ook!
Maar hij komt ook vaak opschepperig over. Dat mag je zeggen toch?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef L-E het volgende:
[..]
En ik voel niet de behoefte daar enige verandering in te brengen.
Lief dagboek..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou het was deze keer niet mijn schuld, dat is het ergste
we gingen ff wat bedjes met de hand schoonmaken dus hadden de machine open gezet om de bedjes makkelijker naar de schone kant te kunnen rijden, dus tonnie en ik waren hard aan het schoonmaken, vraagt hij aan Hein of hij even de bedjes door wou trekken en recht wou zetten (zijn taak was ondersteunen waar nodig), zegt die lamlul: nee, want ik moet verder met mijn eigen taak.. dus ik was al een beetje chagerijnig omdat wij zijn zooi aan het opruimen waren EN ook nog eens het makkelijker voor hem maakten voor die avond te werken.. later had ik een bedje opgemaakt voor het Qgebouw (zit ver weg, kan beter dus die eerst de deur uitsturen), pakken hij en Gerard, zonder een woord te zeggen dat bedje, halen het plastic eraf, gooien er een extra deken op en brengen hem naar het Cgebouw, wij hun erop aangesproken dat ze ook om een bedje konden vragen en niet zo een ander bed hoefden te stelen onder iemands neus uit, maar ze namen m gewoon mee en beweerden dat ze er geen plastic vanaf hadden gehaald en dat we logen.. erg kinderachtig, dus Marleen en ik zeiden tegen tonnie dat we dat zo kinderachtig vonden.. komt Gerard terug, spreekt Tonnie hem erop aan.. zegt ie dat ie van niks weet.. ik kan er dus niet tegen als mensen schijnheilig doen, dus ik link, marleen link.. Ondertussen dikke vette scheldpartijen tussen marleen en gerard en ik ook roepen dat ie niet zo fucking schijnheilig moest doen, buurvrouw van mn oma stond met grote ogen toe te kijken
en sindsdien zegt ie geen woord meer..
waarschijnlijk snap je geen kut van mn verhaal, maar gaat het niet om, zeg maar gewoon dat ik gelijk heb
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zat serieus al klaar met het nieuwe topic en toen kreeg ik een WA![]()
Maar uhm:
[..]
Ja![]()
En no way dat ik voor jou kom werken
Ik had de lapo niet he!!quote:
Het kadaver van een schaap?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:59 schreef JoeBravo het volgende:
zo, nieuwe bed opgemaakt en iets voor het raam gehangen, zodat ik er vanavond kan slapen
dat was voor kloonquote:
Jij betaalt in natura zag ik net.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
...lang oninteressant kutverhaal...
en ik ook roepen dat ie niet zo fucking schijnheilig moest doen, buurvrouw van mn oma stond met grote ogen toe te kijken![]()
Ik kan het me helemaal voorstellen. Jij lekker schelden.quote:waarschijnlijk snap je geen kut van mn verhaal, maar gaat het niet om, zeg maar gewoon dat ik gelijk heb
Ik had hem willen hebben.quote:
LAPO hunterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had hem willen hebben.
Maar goed ingegrepen!
Je wil dus weer geld zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij betaalt in natura zag ik net.
Dus geen goede baas!
Ja, en het is nog nooit zo stil geweest op het werk als vandaagquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen. Jij lekker schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |