XD You guysquote:
quote:
Hmm dit klinkt te belgisch volgens mijquote:
Jaaa had het je vorige week al aangedaanquote:
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm dit klinkt te belgisch volgens mij
Daarom dusquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa had het je vorige week al aangedaan
Jij mag hier van mij wel komen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Als mijn man dit leest... Mag ik hier nooit meer komen XD
Vanaf wanneer kan je iets 'sexy lingerie' noemenquote:
Maar goed dat hij dit niet leestquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD You guys![]()
[..]![]()
Als mijn man dit leest... Mag ik hier nooit meer komen XD
Volgens mij bij jou is dat allesquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan je iets 'sexy lingerie' noemenIk moet eerst de definities weten
Iets met kant, strikjes, doorschijnend ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vanaf wanneer kan je iets 'sexy lingerie' noemenIk moet eerst de definities weten
je weet dat bijna al het oma ondergoed ook bestaat uit kant en strikjes?quote:
Te lui om daar even wakker voor te worden?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef wel.o.k het volgende:
o ja niet vergeten om het script klaar te zetten dat morgen ochtend vroeg een post maakt in de kscwant dan komt Yuki mij persoonlijk terug in bed stoppen
Ze weet heus wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
je weet dat bijna al het oma ondergoed ook bestaat uit kant en strikjes?
kant - checkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Iets met kant, strikjes, doorschijnend ofzo![]()
Laat maar eens wat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |