Nope, dat valt inderdaad heel erg tegen. In het echt is hij moeilijk van de bal te houden, tenzij je een overtreding maakt. In het spel is hij inderdaad iets te slap / zwak.quote:
Een paar hier hebben een IF getrokken die voor flink veel geld wegging. Rijstbal onder andere.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef laucas het volgende:
Hoe heb je zo snel je kapitaal kunnen opbouwen? Of was degene die IF Persie had?
Ik had een IF Persie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:02 schreef laucas het volgende:
Hoe heb je zo snel je kapitaal kunnen opbouwen? Of was degene die IF Persie had?
Durf je zo nog een potje te spelen tegen mij?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:05 schreef ForumPimp het volgende:
[..]
Ik kwam hem vandaag tegen, hij had niks te zeggen tegen mijn TOTY Abidal.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Durf je zo nog een potje te spelen tegen mij?
Moet ik wel even Cavani goedkoop zien te krijgen. Je ziet hem zo weinig op de markt. Dus je hebt nu Messi en VIlla in je voorhoede?:Pquote:
Park Chemistry 5quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Korea inclusief verbeteringen, formaties aangepast. (Achterhoede moet nog lichtgroen worden.)
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#wqIqrAMTba0mj
Nu met die bronze handel gaat het als een tierelier.
Klopt, valt helaas weinig aan te doen.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:18 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Moet ik wel even Cavani goedkoop zien te krijgen. Je ziet hem zo weinig op de markt. Dus je hebt nu Messi en VIlla in je voorhoede?:P
[..]
Park Chemistry 5Zonde
Ik wil Park niet als RW. En Young is een geniale spits, hem op het middenveld zetten is verkwanseling.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 21:27 schreef Rijstbal het volgende:
Als je hem nu omtovert in een RW en daar ook zet dan krijgtie gewoon een 9. Je kan dan Yong op het middenveld zetten
Pff ik heb geen geduld meer voor Cavani. Ik krijg bijna de neiging om hem te gaan halen voor de volle prijs.![]()
Omni heb nog nooit een pakje gekocht dus ik weet niet wat je zegt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:56 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik zou eens wat minder pakjes moeten kopen.. heb ik ook zo over het miljoen
finale EA Sports Cup... tegen IF Frans team 3-0 voorsprong weggegeven :s. nu verlengen
bam! 120e minuut 4-3
dit was trouwens de 1-0: http://www.easports.com/media/play/video/78099434
subtiel doorgekopt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:01 schreef zerokil het volgende:
Met wie kan je het fijnst dribbelen in Fifa?
Maar ook moet hij sterk aan de bal zijn
Misschien Cassano? Up Zlatan?
Hij heeft het over zichzelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Omni heb nog nooit een pakje gekocht dus ik weet niet wat je zegt...
het anwoord is al gegeven hoor, TOTY Zlatan. Of anders gewoon Ronaldo. Beter nog, test gewoon spelers uit in de Arenaquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand een speler waar ik nu mee kan handelen een speler die je bijv. voor 80k kan kopen en voor 120k kan verkopen.
Afellay. Succes!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Toty Zlatan is veel te duur voor mij.
Heb nu 130/140 K
Weet iemand een speler waar ik nu mee kan handelen een speler die je bijv. voor 80k kan kopen en voor 120k kan verkopen.
als je volgende week nou even tot 3 uur opblijft, kan je er zo een op de kop tikken voor 100kquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Toty Zlatan is veel te duur voor mij.
Heb nu 130/140 K
Zal ik is doenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je volgende week nou even tot 3 uur opblijft, kan je er zo een op de kop tikken voor 100k
wie dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef zerokil het volgende:
Ok,
Edit: heb hem net voor 50 k kunnen halen nu voor 80k er opzetten!
Het is knapper als je niet kunt domineren dan wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:51 schreef Doublepain het volgende:
hehe, ik speel nu met Brazilië of Portugal..(Geen FUT) Wat is dit veel beter zeg, ik domineer gewoon met C.Ronaldo..![]()
Morgen mis weer proberen..
Nou met FUT tegen elke team dat Ronaldo had, gebruikte die tjappies hem niet.. Alleen voor passen en de rest niks..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is knapper als je niet kunt domineren dan wel.
Leuk he die smileys.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou met FUT tegen elke team dat Ronaldo had, gebruikte die tjappies hem niet.. Alleen voor passen en de rest niks..![]()
Ook al kunnen ze schieten, gaan ze passen..
Dan denk ik, geef hem dan maar aan mij en geef ik je valero.. Die kan passen..
Maar ik doe gewoon alles met hem, tricks, solo's, voorzetten, steekballen etc. Dat heb ik tot nu toe niemand met hem zien doen op FUT..
Was dat maar zo bij de Xbox..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:59 schreef zerokil het volgende:
De ps3 markt is weer een beetje gaan stijgen heb ik het gevoel.
Dat heb ik geweten, 22K voor Pato toen betaald..quote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ps3 is heeel lang veel meer waard geweest dan Xbox dus dit verdienen wij
wie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:28 schreef zerokil het volgende:
Ok,
Edit: heb hem net voor 50 k kunnen halen nu voor 80k er opzetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |