Ik had een * 2 silver rare in zo'n pakjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan het echt iedereen afraden om pakjes te kopen. Zelf doe ik het omdat ik geen zin meer heb om een shit load aan coins te sparen voor een upgrade... Maar dit is echt te belachelijk voor woorden!
[ afbeelding ]
ok dan is het wel gelukkig voor jou als hij crasht/leavedquote:
DNF bonus is nu wel belangrijk. Met dat 4.300 coins toernooi kan je echt zo snel wat verdienen. Krijg altijd wel 900+ coins per wedstrijd. 1x in de finale zelfs 1600 gekregen, en toen kreeg ik ook nog de bonus van 4300quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:40 schreef laucas het volgende:
RUK EA. 2e disconnect in twee dagen terwijl ik er nog nooit eentje heb gehad![]()
Werd ook gematched tegen een Italiaan (WAAROM!?), wat een krebs lagg. Weer DNF naar de f****
Beter krijg je ze ook niet zo vaak. En het kan wel degelijk slechter als je er bijvoorbeeld coaches bij hebt zitten. Die kun je helemaal niet verkopen en discard-value is nagenoeg niets. Die stop ik meestal gewoon maar in m'n club voor het geval dat. Om een pakje van 5000 goed genoeg te laten zijn moet je voor elk item 417 vangen. Bij 7500 is dat al 625. Shirts kun je voor 250 verkopen als je genoeg geduld hebt maar dan moet je weer 200-400 extra winst pakken op een andere kaart. Pakjes zijn gewoon ruk...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Gemiddeld pakje? 4 shirts, 3 spelers van 75, 2x80 1x65 contract, 1 fitness card en 3412 formation...
Ik kan 2k krijgen voor discarden misschien maar volgens mij bestaan er geen slechtere pakjes dan dit hoor.
Dat is ook de enige reden waarom ik pakjes koop, heb geen zin meer om coins te sparen om mijn team te upgraden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Beter krijg je ze ook niet zo vaak. En het kan wel degelijk slechter als je er bijvoorbeeld coaches bij hebt zitten. Die kun je helemaal niet verkopen en discard-value is nagenoeg niets. Die stop ik meestal gewoon maar in m'n club voor het geval dat. Om een pakje van 5000 goed genoeg te laten zijn moet je voor elk item 417 vangen. Bij 7500 is dat al 625. Shirts kun je voor 250 verkopen als je genoeg geduld hebt maar dan moet je weer 200-400 extra winst pakken op een andere kaart. Pakjes zijn gewoon ruk...
Maar goed, als ik IF Park heb gefixt naar 4-3-3 ga ik ook pakjes kopen.
Eens, ik speel met mijn Koreanen veel beter dan de toppers in m'n serie A en Afrika team. Komt echt gewoon doordat je geconcentreerder speelt en de tegenstanders niet snappen waarom je zo'n team hebt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden waarom ik pakjes koop, heb geen zin meer om coins te sparen om mijn team te upgraden.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#d3TdObBxba0bx
Dit is mijn team nou en mijn 2e team zit daar op de bank. Om onbekende reden speel ik vaak nog beter met dat 2e team en win ik een hoop meer. Ik denk dat ik met mijn under 80 team in iets van 30 wedstrijden pas 3-5x heb verloren.
Ja het heeft volgens mij ook echt wat te maken met de verbazing. Zij denken dan ik heb een veel beter team en gaan dan veel aanvallender spelen. Maar dan tik ik ze er zo makkelijk uit dat ik binnen no-time met 2-0 voor sta. Dan zijn ze zo geschrokken en gefrustreerd dat alles fout gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Eens, ik speel met mijn Koreanen veel beter dan de toppers in m'n serie A en Afrika team. Komt echt gewoon doordat je geconcentreerder speelt en de tegenstanders niet snappen waarom je zo'n team hebt.Die verwarring...de angst. Je ruikt 't gewoon.
Machtig team trouwens. Minstens een miljoen coins.
Kan nu even niet spelen dus ik ga maar even coins fabriceren met die bronze pack methode. Dan een 4-3-3 en klaar.Als je toch pakjes koopt, kun je het beste bronzen pakjes kopen. Kosten maar 400 en als er een healing-kaart inzit heb je 'm er al uit. Alle andere kaarten is pure winst.
Eens. En ik denk dat schaamte dan ook mee gaat spelen. Als ik van een IF team verlies is 't nog tot daar aan toe. Als ze tegen mijn zilveren Koreanen spelen worden ze echt gek als ik scoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja het heeft volgens mij ook echt wat te maken met de verbazing. Zij denken dan ik heb een veel beter team en gaan dan veel aanvallender spelen. Maar dan tik ik ze er zo makkelijk uit dat ik binnen no-time met 2-0 voor sta. Dan zijn ze zo geschrokken en gefrustreerd dat alles fout gaat.
Mijn team heeft inderdaad wel wat coins gekocht, redelijk wat tijd in dat traden gestoken. Echter als je een beetje een leuke manier hebt gevonden om coins te verdienen gaat het best hard.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel vliegende tackles op mijn spelers gezien.
Heerlijk man!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78072340
Niang
Is erg leuk iddquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:35 schreef Mallerd het volgende:
Ik ben de laatste tijd steeds meer bezig met mijn virtuele pro
Lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78072340
Niang
Zo scoor ik tegenwoordig ook best vaak. Misschien ook omdat ik 't vaker probeer met Ki en IF Young.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:13 schreef laucas het volgende:
Het is mooie goaltjes dag![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/78074858
IF Doumbia
Daarna scoort ie vanaf de aftrap met een hoge steekpass op die hele snelle Ier of Schot (ben even zijn naam kwijt), IF in ieder geval. Dat vond ik zo zuur na die goal!
Dat zijn gefrustreerde britse kneusjes van 14 die gepest worden door paki'squote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:33 schreef Rijstbal het volgende:
Tegenstanders die je uit gaan schelden voor Pakkien dan nog in de laatste seconden 3x pauzeren om te irriteren.
LWB lijkt me logischer. Maar waarom niet gewoon LM? Om wat voor opstelling gaat het?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is beter om linkshalf te zetten, lb Of lwb?
Van die chavs met nepkettingen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:40 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat zijn gefrustreerde britse kneusjes van 14 die gepest worden door paki's
Heb lwb gehaald, gaat om 3412quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:48 schreef potienza het volgende:
[..]
LWB lijkt me logischer. Maar waarom niet gewoon LM? Om wat voor opstelling gaat het?
Koop je die van 400 of 750?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bronzen packs verhandelen is bijna cheaten.Een keer in het uur even een mik eropgooien en verder studeren.
Een ierse club heeft ook zon kit..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:24 schreef laucas het volgende:
Ja, altijd zo lekker als ie nog de lat raakt![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op die van Brazil, vond 'm wel nice.
400. Er hoeft maar één redelijke kaart in te zitten en je hebt het eruit. Begon vanmiddag met 700, heb nu 5000 en volle trade pile. Je moet wel geduld hebben natuurlijk.quote:
Zet je dan alles gewoon voor 150 startbod en geen BIN, of zoek je echt uit wat elke speler waard is?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
400. Er hoeft maar één redelijke kaart in te zitten en je hebt het eruit. Begon vanmiddag met 700, heb nu 5000 en volle trade pile.
Ik zoek niks uit en zet ze er gewoon voor minimale bin op. Healing zet ik er voor iets meer op. Maar ik wil snelle omloop van kaartjes dus ook al staat healing er soms voor 500-800 op, zet ik het er gewoon voor 400 op. Meteen verkocht, meteen nieuwe bronze pack.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Zet je dan alles gewoon voor 150 startbod en geen BIN, of zoek je echt uit wat elke speler waard is?
Ah je hebt gelijk! Net een pack gekocht en binnen 2 minuten al 2 fitness kaarten verkocht en dus al weer de pack eruitquote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zoek niks uit en zet ze er gewoon voor minimale bin op. Healing zet ik er voor iets meer op. Maar ik wil snelle omloop van kaartjes dus ook al staat healing er soms voor 500-800 op, zet ik het er gewoon voor 400 op. Meteen verkocht, meteen nieuwe bronze pack.
Precies. Met een of twee van de volgende kaarten zit je gebakken:quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk! Net een pack gekocht en binnen 2 minuten al 2 fitness kaarten verkocht en dus al weer de pack eruit
In het begin goed kijken naar hoeveel contracten spelers hebben. Als je eigen spelers 0 contracts hebben, meteen te koop zetten en zelfde speler met meer contracten terugkopen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 16:49 schreef EpicKnife het volgende:
Ik ben nieuw op FUT en heb een 3 sterren team, 6 wedstrijden gespeeld en 2694 coins momenteel.
Wat zou ik daarmee kopen?
Rechterstick geloof ik. Kun je switchen tussen formation etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |