Je kan toch goed zijn in traden en slecht zijn in FIFA?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:58 schreef Erik1991 het volgende:
Ik verbaas me soms echt over tegenstanders met topteams met Ronaldo, Messi, Xavi, Iniesta enz. die er vervolgens helemaal niets van kunnen. Hoeveel geld heb je er dan wel niet ingestoken?
Andersom is leukerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Je kan toch goed zijn in traden en slecht zijn in FIFA?
Irritante bug inderdaad. Is mij ook een paar keer overkomen. Hehe, heb m'n dubbele IF Young met foute formatie en positie verkocht en heb er amper op verloren.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:40 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hmm was dat 1e ronde? ik heb nu in de 2e ronde 1,5*
EDIT 3e ronde: *2 ..... 1348 coins AI scoorde net voor mij... bleven ze hele tijd juichen.. na 30 seconden ging die gelijk naar aftrap. dat doelpunt staat ook niet bij de highlights terwijl het doelpunt direct erna wel erbij staat.
was een voorzet richting 2e paal die in de kluts richting 1e paal en dan hoogte penalty stip ging... ik kwam inlopen om uit te halen maar Agbonlahor die bij de eerste paal kwam inlopen gleed naar de bal toe en schoot hem erin.
Pakjes moet je ook niet kopen, hè.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:54 schreef OmniRocket het volgende:
HAHA wat een grap dat pakje van 25k... beste speler is Falcao
rest allemaal onder de 80
Ach ja, zou niet weten wie ik moet kopenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pakjes moet je ook niet kopen, hè.
Kom net 1300 te kort om goedkope IF Park te BINnen.
Ja maar dan zou ik meer kleine pakjes kopen, als je voor de lol van het openen gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ach ja, zou niet weten wie ik moet kopen.. dus koop pakjes.. is spannender
Van de week steeds gedaan toen ze 5k warenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar dan zou ik meer kleine pakjes kopen, als je voor de lol van het openen gaat.
Ik heb één keer een IF gehad. Weet je wie? IF Park.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Van de week steeds gedaan toen ze 5k waren.. nu ff pakje van 25k eens gedaan
.. stelde echt niks voor
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb één keer een IF gehad. Weet je wie? IF Park.Die heb ik toen verkocht...en nu moet ik 'm voor meer terugkopen.
Park binnen met trade offer.Team is klaar!
Moet helaas alleen nog een formatiekaart overheen maar dan is het ook echt af.
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/app#bNnkX7eKbaZ9kquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nicelinkje van team dat klaar is?
Er is geen beste formatie. Wel vind ik 4-3-3 prima bij mijn Serie A team passen. Het hangt af van de spelers welke formatie het beste is.quote:
en het stond?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:42 schreef el-blanchito het volgende:
Yes! Mn tegenstander leaved in de 50 minuut van de ea sports cup finale :p
Dat is mijn gemiddelde pakje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan het echt iedereen afraden om pakjes te kopen. Zelf doe ik het omdat ik geen zin meer heb om een shit load aan coins te sparen voor een upgrade... Maar dit is echt te belachelijk voor woorden!
[ afbeelding ]
Gemiddeld pakje? 4 shirts, 3 spelers van 75, 2x80 1x65 contract, 1 fitness card en 3412 formation...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is mijn gemiddelde pakje.Ik denk dat je er nog wel 2 a 3 duizend voor kunt vangen als je geduld hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |