jep alleen , nu slaapt ze nog probeerde d'r wakker te bellen xD. Neemt ze niet opquote:
die kwam er later bij met chilisausquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil ook shoarma
Waar is de knoflooksaus though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jep alleen , nu slaapt ze nog probeerde d'r wakker te bellen xD. Neemt ze niet opvast en zeker nog aan het slapen
Ze had mij eten belooftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Straks nog maar een keer proberen dan
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die kwam er later bij met chilisausArghhhh, weer een foto waardoor ik nog meer zin krijg in shoarmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik heb hongerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Arghhhh, weer een foto waardoor ik nog meer zin krijg in shoarma
Jep goed puntquote:
Ik nu ook en shoarma zoals jullie dat in NL kennen hebben ze hier niet echtquote:
quote:
Amen to thatquote:
Is niet nodig hier, dank jequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* giet een emmertje over Flash heen
Is hier net voorbijquote:
Vandaag alleen al 60 stemmen er bijquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
I wanna be Human v 1.1
[ afbeelding ]
ik ook VERA Wakker wordenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:02 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel serieus serieus honger nu
Gewoon een paar uitproberen en geschokt kijken als iemand naar buiten komtquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon een paar uitproberen en geschokt kijken als iemand naar buiten komt
Hij is kapoetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |