Ik duim voor je, heel veel succes!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:18 schreef maen het volgende:
willen jullie ook aan me denken zometeen?heb tentamen dat MOET halen, ohh ik ben zo zenuwachtig
*Checkt in*quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Cool, ik vermoed dat bioloogje er ook wel is, Jappas en ik.. Misschien sodium ook?? Dan komt het best goed
Daar heb ik wel een aantal feestjes gehad, echt mega vet. Zou er zelf toen niet gewoond willen hebben, maar die feestjes...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:01 schreef Saxofoontje het volgende:
En er zijn al een stuk of 10 kamers vergeven
Als ik het goed heb begrepen waren het eerst 2 aparte huizen + een loods, dat is nu allemaal samengevoegd. Boven zitten nu 7 kamers (met 1 keuken), beneden 24 kamers (verdeeld over 2 keukens). De kamers staan in een soort rechthoek, allemaal aan de zijkant. In het midden is er nog een soort 'blok' met 4 (volgens mij) kamers en een keuken. Alle kamers hebben redelijk grote ramen en een wastafel, maar terwijl ik daar was liepen er dus ook bouwvakkers rond die de komende maand alles af moeten maken.
Klinkt positiefquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef maen het volgende:
dankjulliewel!volgens mij ging het wel redelijk.. hoop ik..
Aaaahquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een aantal feestjes gehad, echt mega vet. Zou er zelf toen niet gewoond willen hebben, maar die feestjes...![]()
Werd volgens mij op last van de brandweer wel gesloten ofzo?!
edit: Nee, nu ik verder lees is het dat niet. Wel gaaf huis. Mooie tijd ook gehad in Wageningen...![]()
Maar werken is ook leuk, serieus leven opbouwen en full-time werken enzo![]()
Balen joh :/quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef dralion13 het volgende:
Kamerzoeken gaat hier ook nog niet echt geweldig
Zit je ook op kamernet? Daar staan best wel wat kamers alleen voor mannenquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef dralion13 het volgende:
Kamerzoeken gaat hier ook nog niet echt geweldig
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef maen het volgende:
Dan kan er ook nooit meer een meet zijn met maar 4 man
Ah balen!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef maen het volgende:
@#$_¤/%&* ik heb mijn tentamen niet gehaald![]()
![]()
![]()
Wow dat maakt het nog extra kut zegquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef maen het volgende:
jup, mijn plan om in Warschau te gaan studeren is nu vrijwel niet meer haalbaarje moet je eerste jaar volledig afgerond hebben voor je weg mag, en ik vind het risico te groot om alles te gaan regelen (er is nog amper iets duidelijk over mijn reis enzo) terwijl ik nog niet weet of ik uberhaupt van de WUR mag gaan. En als alles in augustus nog geregeld moet worden is het wel erg kort dag, als ik in september wil gaan... baal dus echt verschrikkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |