abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99099943
willen jullie ook aan me denken zometeen? O-) heb tentamen dat MOET halen, ohh ik ben zo zenuwachtig :(
pi_99100077
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:18 schreef maen het volgende:
willen jullie ook aan me denken zometeen? O-) heb tentamen dat MOET halen, ohh ik ben zo zenuwachtig :(
Ik duim voor je, heel veel succes!
pi_99100335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:10 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

Cool, ik vermoed dat bioloogje er ook wel is, Jappas en ik.. Misschien sodium ook?? Dan komt het best goed :D
*Checkt in*

Maar dan het liefst wel pas over twee weken; tot die tijd zit ik helemaal vol. Ik kan overigens niet beloven dat ik tot laat blijf (ivm werk overdag), maar een drankje doe ik wel mee.

@maen: succes met je tentamen!
@PilgrimSands: succes met je thesis!
@Saxo en Xeno: succes met jullie kamerjacht! Lijkt me echt frustrerend om elke keer afgewezen te worden of om telkens laag te eindigen bij Idealis. Doen jullie mee met de AID?

*O* AID! *O*
pi_99103676
dankjulliewel! :D volgens mij ging het wel redelijk.. hoop ik..
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:22:25 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_99103962
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 12:01 schreef Saxofoontje het volgende:
En er zijn al een stuk of 10 kamers vergeven :P

Als ik het goed heb begrepen waren het eerst 2 aparte huizen + een loods, dat is nu allemaal samengevoegd. Boven zitten nu 7 kamers (met 1 keuken), beneden 24 kamers (verdeeld over 2 keukens). De kamers staan in een soort rechthoek, allemaal aan de zijkant. In het midden is er nog een soort 'blok' met 4 (volgens mij) kamers en een keuken. Alle kamers hebben redelijk grote ramen en een wastafel, maar terwijl ik daar was liepen er dus ook bouwvakkers rond die de komende maand alles af moeten maken.
Daar heb ik wel een aantal feestjes gehad, echt mega vet. Zou er zelf toen niet gewoond willen hebben, maar die feestjes... _O_ _O_ Werd volgens mij op last van de brandweer wel gesloten ofzo?!

edit: Nee, nu ik verder lees is het dat niet. Wel gaaf huis. Mooie tijd ook gehad in Wageningen... ;(
Maar werken is ook leuk, serieus leven opbouwen en full-time werken enzo ;(
pi_99106203
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:14 schreef maen het volgende:
dankjulliewel! :D volgens mij ging het wel redelijk.. hoop ik..
Klinkt positief :D Afwachten maar..

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar heb ik wel een aantal feestjes gehad, echt mega vet. Zou er zelf toen niet gewoond willen hebben, maar die feestjes... _O_ _O_ Werd volgens mij op last van de brandweer wel gesloten ofzo?!

edit: Nee, nu ik verder lees is het dat niet. Wel gaaf huis. Mooie tijd ook gehad in Wageningen... ;(
Maar werken is ook leuk, serieus leven opbouwen en full-time werken enzo ;(

Aaaah -O- Je mag wel mee meeten, krijg je nog beetje studentenleven :)
pi_99106792
Kamerzoeken gaat hier ook nog niet echt geweldig -O-
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_99113531
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef dralion13 het volgende:
Balen joh :/
pi_99119708
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef dralion13 het volgende:
Zit je ook op kamernet? Daar staan best wel wat kamers alleen voor mannen ;)
pi_99130468
Hier nog een op zoek naar een kamer ;) ik kom voor een master MME naar Wageningen :)
pi_99131756
goeie keuze! ;)
pi_99133218
Haha bedankt! Jij ook een MME'er? Of bedoel je Wageningen in het algemeen ;)
pi_99134733
ik ben bijna MME'er :) (misschien vanaf september, anders vanaf januari) dus kom je nog wel tegen ;)
pi_99143653
Wow, het clubje van dit topic verdubbelt zich zo ongeveer :D
pi_99144322
Dan kan er ook nooit meer een meet zijn met maar 4 man :P
pi_99144514
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:55 schreef maen het volgende:
Dan kan er ook nooit meer een meet zijn met maar 4 man :P
Inderdaad *O*
pi_99145622
@#$_¤/%&* ik heb mijn tentamen niet gehaald :( :( :( :(
pi_99145707
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:35 schreef maen het volgende:
@#$_¤/%&* ik heb mijn tentamen niet gehaald :( :( :( :(
Ah balen! :(
pi_99156309
Ai minder...Hing er heel veel vanaf?

En waarom is de Leeuwenborch morgen gesloten? Thuis studeren lukt niet, dan ga ik toch alleen maar koffie leuten en LP'tjes draaien...
pi_99156611
jup, mijn plan om in Warschau te gaan studeren is nu vrijwel niet meer haalbaar :( je moet je eerste jaar volledig afgerond hebben voor je weg mag, en ik vind het risico te groot om alles te gaan regelen (er is nog amper iets duidelijk over mijn reis enzo) terwijl ik nog niet weet of ik uberhaupt van de WUR mag gaan. En als alles in augustus nog geregeld moet worden is het wel erg kort dag, als ik in september wil gaan... baal dus echt verschrikkelijk!
pi_99157030
Dude, da's wel heel zuur...Hoe strikt is de WUR met dat soort eisen? Ik heb bijvoorbeeld mijn AMC ook gedaan voor ik voldoende ECTs had. Even langs je studiebegeleider?
pi_99158191
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:52 schreef maen het volgende:
jup, mijn plan om in Warschau te gaan studeren is nu vrijwel niet meer haalbaar :( je moet je eerste jaar volledig afgerond hebben voor je weg mag, en ik vind het risico te groot om alles te gaan regelen (er is nog amper iets duidelijk over mijn reis enzo) terwijl ik nog niet weet of ik uberhaupt van de WUR mag gaan. En als alles in augustus nog geregeld moet worden is het wel erg kort dag, als ik in september wil gaan... baal dus echt verschrikkelijk!
Wow dat maakt het nog extra kut zeg :o
pi_99158249
als ik een jaar eerder was geweest had dat nog gekund, maar nu zijn de regels aangescherpt. Iig, dat zegt mijn studiebegeleidster... denk ook niet dat ze er voor mij heel veel extra moeite in wil steken, ze zegt dat ik het maar 'gewoon' moet halen. Op zoek naar iets anders, dus...
  donderdag 7 juli 2011 @ 17:04:15 #199
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_99159593
Ahh balen Maen! Bah. Heb je een beetje toffe alternatieven? Of heb je je alleen op Warschau gericht?
pi_99159868
studeren in het buitenland gaat m nu dus niet worden. Kan dus gewoon aan mn master in Wageningen beginnen, maar daar heb ik niet zo'n zin in. Heb echt behoeft aan een andere omgeving, even iets anders doen. Dus waarschijnlijk wordt het tot de kerst werken, januari en februari bsc scriptie schrijven en vanaf maart het plan zoals het er stond. Hopelijk dan volgend jaar september naar het buitenland, weer even goed orienteren op waar ik dan heen zou willen. Is wel weer een half jaar uitloop, maar het zij zo. komt wel goed ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')