Succes! Ik hoop voor je dat het lukt, niks fijner dan op tijd een kamer hebbenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:23 schreef Saxofoontje het volgende:
Geen idee.. er is geen 'huisnaam' ofzo genoemd, dus zou het echt niet weten.
Dankje!
ik was er gister. 's Ochtends was het heel rustig, langaam liep het vol en 's middags was het druk! Komt natuurlijk door de herkansingen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:31 schreef PilgrimSands het volgende:
Succes. Wij hebben vanavond ook weer een hospiteeravond, weinig zin in.
Nog iemand aan het werk op de LeBo, trouwens? Valt me nog mee hoeveel mensen er zijn, had verwacht in mijn eentje in de bieb te zitten deze zomer.
Wat zijn scriptiemarathons? Klinkt iig niet heel spannend..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:15 schreef PilgrimSands het volgende:
Ahja, vergeten, ik heb al een poosje geen vakken meer...Ik doe er de hele zomer in ieder geval 09.00-17.00 scriptiemarathons. *kreun*
80, zo he.. Wanneer hoor je meer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:52 schreef Saxofoontje het volgende:
Ben al weer terug van het hospiteren.. Het was volgens mij dat Huize D-way, dat zag ik tenminste ergens staanHuis wordt heel erg mooi, ze zijn nog flink aan het bouwen maar alle kamers worden allemaal netjes enzo! Enige jammere: er blijken nu dus toch 80 mensen te komen hospiteren (verdeeld over 2 dagen) waarvan er ongeveer 20 een kamer krijgen.. Hoop dus dat ik bij de gelukkige zit, maar kans is nu niet meer zo groot
Spannend! Maar wat is dat eigenlijk voor huis? 20 kamers pff..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:56 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik word donderdagavond gebeld als daar mag komen wonen. Afwachten dus maar. Ze vroegen daar ook of ik vegetarisch/streng gelovig was (ivm eten) en dat ben ik allebei niet, dat vonden ze volgens mij wel positief dus misschien dat daar de eerste mensen al op gaan afvallen (A)
Met een liter koffie de hele dag doorbikkelen aan mijn thesis zonder, in een ideale situatie dan, Fok! open te klikken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:53 schreef Reflectionne het volgende:
Wat zijn scriptiemarathons? Klinkt iig niet heel spannend..
Ohjé, kwestie van tijd dan dat ik plots naast je blijk te zitten en door de mand val als ik in dit topic zit te reageren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef maen het volgende:
@PilgrimSands: grote kans dat je mij veel tegen gaat komen dan
Jij moet gewoon meedoen met meetsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:29 schreef PilgrimSands het volgende:
[..]
Ohjé, kwestie van tijd dan dat ik plots naast je blijk te zitten en door de mand val als ik in dit topic zit te reageren.
je weet dat ik nu heel erg rond ga blijven kijken he?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:29 schreef PilgrimSands het volgende:
[..]
Ohjé, kwestie van tijd dan dat ik plots naast je blijk te zitten en door de mand val als ik in dit topic zit te reageren.
dat ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Jij moet gewoon meedoen met meets
Gewoon elke dag achter iemand anders gaan zitten om te kijken of hij af en toe op Fok kijktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef maen het volgende:
[..]
je weet dat ik nu heel erg rond ga blijven kijken he?je hebt nog anderhalve week rust
[..]
dat ook natuurlijk!
hebben we al een datum?
Cool, ik vermoed dat bioloogje er ook wel is, Jappas en ik.. Misschien sodium ook?? Dan komt het best goedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:50 schreef maen het volgende:
dat iddheb nog heel veel lege avonden dus komt vast goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |