omgeving van Kumasi, omdat daar het kantoor van Tropenbos International zit en het Forest instituut ed. Ik krijg een kantoorplek bij tropenbosquote:Op maandag 11 juli 2011 12:12 schreef PilgrimSands het volgende:
Goed voor elkaar. Leuk, Ghana, weet je al welke regio je heengaat?

Ik neem aan dat je met het openbaar vervoer komt, vrijdag/zaterdag? Das wel jammer, anders was een wandeling door het Arboretum (incl uitzichtpunt over de Rijn) misschien wel een leuk idee geweest. Maar dat is niet bijster gemakkelijk per OV te bereiken. Verder: gewoon even een rondje centrum maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 10:54 schreef placeholder het volgende:
[..]
Zijn er nog dingen die ik gezien moet hebben in Wageningen? Dan ga ik daar vrijdag/zaterdag even langs. Op een kale kamer ben ik snel uitgekeken denk ik, dus dan maar Wageningen in
Gefeliciteerd! Klinkt goed. Heb je dat via een vakgroep geregeld?quote:Op maandag 11 juli 2011 11:23 schreef ieniminimuis het volgende:
yes te horen gekregen dat ik naar Ghana mag voor mijn afstudeervak! Dus vanaf eind okt tot jan/feb zit ik te overwinteren in het altijd warme Ghana.![]()
![]()
![]()

Zo groot is Wageningen ook weer niet toch? Kan er wel gewoon heenlopen toch? Als ik toch een rondje centrum doe, dan ook maar even langs de botanische tuinquote:Op maandag 11 juli 2011 17:02 schreef Sodium het volgende:
Ik neem aan dat je met het openbaar vervoer komt, vrijdag/zaterdag? Das wel jammer, anders was een wandeling door het Arboretum (incl uitzichtpunt over de Rijn) misschien wel een leuk idee geweest. Maar dat is niet bijster gemakkelijk per OV te bereiken. Verder: gewoon even een rondje centrum maken.

Haha, nee. Wageningen is inderdaad niet zo heel groot; alles ligt op loop- en fietsafstand. Toch, als je van de Haarweg via het centrum naar het Arboretum Belmonte gaat, ben je snel een kilometer of drie verder. Heuvelop. Maar 't uitzicht is wel de moeite waard. Maens voorgestelde route is ook mooi, overigens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:14 schreef placeholder het volgende:
[..]
Zo groot is Wageningen ook weer niet toch? Kan er wel gewoon heenlopen toch? Als ik toch een rondje centrum doe, dan ook maar even langs de botanische tuin

Ja ik had mijn bsc scriptie over hetzelfde onderwerp geschreven en laten vallen dat ik er dolgraag verder mee wilde gaan voor een afstudeervak. Toen heeft mijn begeleider wat connecties gebruikt. Mijn begeleider heeft volgens mij hard geknokt voor mij, maar volgens mij wilde hij heel graag dat ik ging dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:02 schreef Sodium het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Klinkt goed. Heb je dat via een vakgroep geregeld?

Spannend... Waar ergens?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Xenomystus het volgende:
Vrijdag eerste hospiteeravond, ben benieuwd

Gaaf! Prettig dat je via de contacten van je begeleider nu naar Ghana mag en daar je onderzoek kunt voortzetten. Das toch een blijk van waardering.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
@ Sod
[..]
Ja ik had mijn bsc scriptie over hetzelfde onderwerp geschreven en laten vallen dat ik er dolgraag verder mee wilde gaan voor een afstudeervak. Toen heeft mijn begeleider wat connecties gebruikt. Mijn begeleider heeft volgens mij hard geknokt voor mij, maar volgens mij wilde hij heel graag dat ik ging dus.

de gamma is vlakbij, ik zou gaan schilderenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef placeholder het volgende:
Morgenochtend dus naar Wageningen om m'n sleutel op te halen enzo. Maar dan zit ik daar in Wageningen in de regen
En om nou meteen te gaan coma-zuipen op m'n eerste dag Wageningen is ook weer zo wat

Ben je alleen? anders gewoon kroegen gaan verkennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef placeholder het volgende:
Morgenochtend dus naar Wageningen om m'n sleutel op te halen enzo. Maar dan zit ik daar in Wageningen in de regen
En om nou meteen te gaan coma-zuipen op m'n eerste dag Wageningen is ook weer zo wat

Tochtje naar de campus en dan de onderwijsgebouwen vanbinnen bekijken een idee?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:28 schreef placeholder het volgende:
Komt later op de middag een vriend. Dus een klein kroegentochtje kan er wel vanaf. Nog aanraders?
Schilderen is wel een idee. Eerst even kijken, wellicht is de verf op de muur gewoon prima.

De Vlaamsche Reus is een toffe kroeg om lekker rustig een speciaalbiertje te drinken. De doctor lijkt is vaak wat meer een sta/hang bierdrink kroeg waar de muziek wat harder staat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:28 schreef placeholder het volgende:
Komt later op de middag een vriend. Dus een klein kroegentochtje kan er wel vanaf. Nog aanraders?
Schilderen is wel een idee. Eerst even kijken, wellicht is de verf op de muur gewoon prima.

Zit je daar met zijn 2-en te mens-erger-je-nietenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
bij de Zaaier kun je een bordspelletje doen onder genot van een drankje

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |