quote:
Patserquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
... voor een 17 inch goedkoop een sleeve te vinden.
...
Ja, ter plaatse gaan er allemaal roddels rond maar als je leest hoe het allemaal precies is gegaan dan slik je toch wel even.. Foto's zijn ook gebruikt op zijn school en bij de uitvaart, ter verwerkingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef taxibabe het volgende:
Wat een naar verhaal TimmosIk krijg er gewoon kippenvel van. Wel knap van zijn klasgenootjes hoe die hebben gehandeld.
Vond jij het dan niet moeilijk om zulke foto's te maken? (ervan uitgaande dat je foto's hebt gemaakt van het overleden jochie)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, ter plaatse gaan er allemaal roddels rond maar als je leest hoe het allemaal precies is gegaan dan slik je toch wel even.. Foto's zijn ook gebruikt op zijn school en bij de uitvaart, ter verwerking..
Hmm nee, ik doe ter plaatse eigenlijk gewoon mijn ding.. Heb het jongetje alleen naar buiten gebracht zien worden aan alle apperatuur en dergelijke, maar daar heb ik geen beeld van gemaakt i.v.m de ouders..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Vond jij het dan niet moeilijk om zulke foto's te maken? (ervan uitgaande dat je foto's hebt gemaakt van het overleden jochie)
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, maar zo klinkt het al minder eng, maakt het niet minder erg natuurlijk... Maar heb je wel eens foto's gemaakt van overleden mensen? Dat zou ik niet kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm nee, ik doe ter plaatse eigenlijk gewoon mijn ding.. Heb het jongetje alleen naar buiten gebracht zien worden aan alle apperatuur en dergelijke, maar daar heb ik geen beeld van gemaakt i.v.m de ouders..
Nee, zo'n fotograaf van de Technische Recherche of Verkeers Ongevallen Analyse ben ik niet.. Maar zou er opzich geen moeite mee hebben denk ik, zou ik dat kunnen worden zou ik het ook direct doen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, maar zo klinkt het al minder eng, maakt het niet minder erg natuurlijk... Maar heb je wel eens foto's gemaakt van overleden mensen? Dat zou ik niet kunnen denk ik.
Gatsie, krijg er gewoon kippenvel van..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, zo'n fotograaf van de Technische Recherche of Verkeers Ongevallen Analyse ben ik niet.. Maar zou er opzich geen moeite mee hebben denk ik, zou ik dat kunnen worden zou ik het ook direct doen..
Wel al genoeg zwaar gewonde al dan niet dodelijke slachtoffers gezien.. Van mensen die op slag dood zijn bij een ongeval en mensen die je bij een brand nog heb horen roepen.. Of moord..
Tijdens mijn studie heb ik mensen op de snijtafel gehad en moesten we ook in de lichamen wroeten. Daar zet je je wel overheen. Het zijn veelal oude mensen waarvan je weet dat ze een normale levelsloop hebben gehad en hun lichaam ter beschikking hebben gesteld aan de wetenschap.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, zo'n fotograaf van de Technische Recherche of Verkeers Ongevallen Analyse ben ik niet.. Maar zou er opzich geen moeite mee hebben denk ik, zou ik dat kunnen worden zou ik het ook direct doen..
Wel al genoeg zwaar gewonde al dan niet dodelijke slachtoffers gezien.. Van mensen die op slag dood zijn bij een ongeval en mensen die je bij een brand nog heb horen roepen.. Of moord..
Is en blijf triest.. En niet altijd even makkelijk wanneer je wegloopt van een ongeval je een vriendengroep elkaar ziet troosten..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie heb ik mensen op de snijtafel gehad en moesten we ook in de lichamen wroeten. Daar zet je je wel overheen. Het zijn veelal oude mensen waarvan je weet dat ze een normale levelsloop hebben gehad en hun lichaam ter beschikking hebben gesteld aan de wetenschap.
Maar bij dit soort verhalen zijn mensen zo uit het leven gerukt en vaak ook op een heftige manier; dat zou bij mij gaan vreten
Ik ben ook gewoon oprecht trots.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Spinazie![]()
Krieltjes
Kipfilet
Ik ben gematigd trots.
Jaaa woohoooo. Hoeist met jullie allemaal?quote:
We hebben je gemist!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon oprecht trots.
[..]
Jaaa woohoooo. Hoeist met jullie allemaal?
Minor problem... right.quote:Hallo Isdatzo,
before I disassembled the bike I had it run.
Several times, until, it was warm.
There was no oil "gushing" out, there was no signs of extreme crank-case pressure.
Regarding this, I can only think of a problem developing AFTER putting in the engine into the bike.
Since I know you always suspect me to disregard or doubt your skills, I can only say: no. I do doubt nothing and I do not want to tell you, you are stupid or whatever. I just think here is a logical explanation, for sure there is. And I suspect a minor problem.
[blabla knip lang verhaal]
Rij je auto bij 'm naar binnen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
Duitser:
[..]
Minor problem... right.
[ afbeelding ]
It's just some minor oil leakage! Nothing to worry about.
omgquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Rij je auto bij 'm naar binnen..
http://www.rtvnoord.nl/video/video.asp?v=15112
Opel calibra, toch typischquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Rij je auto bij 'm naar binnen..
http://www.rtvnoord.nl/video/video.asp?v=15112
Ooit ga ik in het Oosten wonen daarvoor, ik krijg hier gewoon niksquote:Op vrijdag 10 juni 2011 21:38 schreef taxibabe het volgende:
Jezus, het weer gaat los hier, kwam een vage rolwolk overzetten. Kreeg 'em niet mooi op de foto, te vaag. Maar de lucht is gelig en het water komt met bakken uit de lucht vallen.
Welkom terug.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:00 schreef freud het volgende:
Hey people, ik ben weer online. Veel gezeik met nieuwe pc helaas gehad
.
Goed nat weer inderdaad! Ik hier nerden, mijn deel2 zit x-factor te kijken
Dat is niet jouw probleem dat hij dat niet wist. Hij hoort jou een degelijk product te verkopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jullie weten nog wel het geschil dat ik heb over mijn lens he? Nou, inmiddels de verkoper aan de lijn gehad die meent dat omdat hij niet wist dat de lens kapot was, er geen schadevergoeding gegeven hoeft te worden, ondanks dat hij bij verkoop gezegd had dat alles naar behoren werkt. Zo, telefoongesprek in een notendop. Volgens mij werkt de grote-mensen-wereld toch ietsje anders.
Als 'hij' een winkel was wel ja...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:05 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Dat is niet jouw probleem dat hij dat niet wist. Hij hoort jou een degelijk product te verkopen.
Maar hier is het op dit tijdstip altijd gezellig!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:10 schreef Timmos het volgende:
Koud en heb het alles behalve naar mn zin
en the usual suspects zijn weer wakker!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als 'hij' een winkel was wel ja...
Tweedehands zit het 'm toch net even ietsje anders lijkt me.Iets over garantie tot de deur enzo.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:13 schreef SP22 het volgende:
[..]
en the usual suspects zijn weer wakker!
Ben ik nog op tijd?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:15 schreef Omniej het volgende:
Lijkt de laatste tijd wel een soort ploegendienst hier, zo rond 01:00 komen de nachtmensen er weer in.
Vanavond al? Of heb je het over afgelopen nachtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoeveel, niet genoeg naar mn zin iig..
Afgelopen nachtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:21 schreef SP22 het volgende:
[..]
Vanavond al? Of heb je het over afgelopen nacht
Nee sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 23:16 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jullie weten nog wel het geschil dat ik heb over mijn lens he?
Als hij werkelijk niet wist dat er een probleem met dat ding was dan niet hoor. Je hebt als koper ook een onderzoeksplicht.quote:Nou, inmiddels de verkoper aan de lijn gehad die meent dat omdat hij niet wist dat de lens kapot was, er geen schadevergoeding gegeven hoeft te worden, ondanks dat hij bij verkoop gezegd had dat alles naar behoren werkt. Zo, telefoongesprek in een notendop. Volgens mij werkt de grote-mensen-wereld toch ietsje anders.
Ik heb vanavond/vannacht al bijna net zoveel geslapen als afgelopen nacht.. :Squote:
Is vast niet in de buurtquote:Op zaterdag 11 juni 2011 02:02 schreef SP22 het volgende:
Iemand anders hier nog geïnteresseerd in een vliegshow maandag?
Ja klopt.quote:
Shhhhtt... tegen niemand zeggen!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen zo'n 40 minuten geleden?
Gezellig! Mijn zus(je) is 3.5 maand op reis.. ligt ergens op een bounty strand in een hangmat met een cocktail..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:05 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja klopt.
Er kwam rond half 2 ineens nog even een zus binnenvallen hier, dus vandaar dat ik ff pleite was.
Moét je overal heen, of mag je ook een keer overslaan? Containerbrandjes zijn niet heel spectaculair natuurlijk..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:07 schreef Timmos het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat er vannacht nog wat in de fik gestoken gaat worden.. Hoop toch echt dat ik een keer door mag slapen..
Klinkt als verdachte voorkennis dit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:07 schreef Timmos het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel dat er vannacht nog wat in de fik gestoken gaat worden.. Hoop toch echt dat ik een keer door mag slapen..
Ja, ik bedenk me net dat het nachtdier zijn blijkbaar ook een beetje in de familie zit.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:07 schreef SP22 het volgende:
Gezellig! Mijn zus(je) is 3.5 maand op reis.. ligt ergens op een bounty strand in een hangmat met een cocktail..
Ik mag niet klagen hoor... Heb ook een jaar in Zuid Spanje gewoond..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:10 schreef Omniej het volgende:
[..]
Klinkt als verdachte voorkennis dit.
[..]
Ja, ik bedenk me net dat het nachtdier zijn blijkbaar ook een beetje in de familie zit.
Lekker zo'n reis.Mijn (andere) zus staat juist net op het punt om weer terug te komen van haar bijna-bounty-eiland, alleen die zit er al weer bijna 3,5 jaar.
In mijn woonplaats probeer ik er wel bij te zijn.. Maar ligt er ook aan waar het is.. Dit was relatief dichtbij.. En met al die brandstichtingen de laatste tijd (incl. 9 aanhoudingen) hou ik mijn archief graag compleetquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:08 schreef SP22 het volgende:
[..]
Moét je overal heen, of mag je ook een keer overslaan? Containerbrandjes zijn niet heel spectaculair natuurlijk..
2006/2007 voor mn studie.. net als dat ik 3 weken in China ben geweest voor mn studie.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:12 schreef Omniej het volgende:
Dan heb je je recht op klagen wel verloren ja.Wanneer was dat dan?
Kun je die pyromanen niet vragen om overdag die branden te stichten!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
In mijn woonplaats probeer ik er wel bij te zijn.. Maar ligt er ook aan waar het is.. Dit was relatief dichtbij.. En met al die brandstichtingen de laatste tijd (incl. 9 aanhoudingen) hou ik mijn archief graag compleet..
En ach, ik was nog wakker.. Ik ken iedereen bij politie en brandweer dus is meestal wel gezellig..
China is ook het enige niet-Europese land waar ik ben geweest hoor... Voor de rest een btje de standaardlanden. Frankrijk, Italie, Spanje.. En over 2 weken dus Estlandquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:16 schreef Timmos het volgende:
Ik ben (nog) niet verder geweest dan Oostenrijk.. Pffff
Dat hebben ze een tijdje gedaan, coniferen enzo.. Maar nu gebeurd alles weer 'snachts.. Waaronder ook woningbranden die weer een andere oorzaak hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:16 schreef SP22 het volgende:
[..]
Kun je die pyromanen niet vragen om overdag die branden te stichten!
Estland is al beter dan Oostenrijk dus zou zo je koffer in kruipenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:17 schreef SP22 het volgende:
[..]
China is ook het enige niet-Europese land waar ik ben geweest hoor... Voor de rest een btje de standaardlanden. Frankrijk, Italie, Spanje.. En over 2 weken dus Estland
Da's wel mooi ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:15 schreef SP22 het volgende:
[..]
2006/2007 voor mn studie.. net als dat ik 3 weken in China ben geweest voor mn studie.
Moet kunnen toch? Gewoon ervoor gaan!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's wel mooi ja.Ik hoop over een kleine 2 jaar voor langere tijd naar 't buitenland te kunnen voor m'n studie. Filippijnen bij voorkeur, maar iets anders zuidoost-Aziatisch zou ik ook prima vinden.
Estland is exotisch maar dan anders.. en ik deel een koffer met mn pa omdat Ryanair er zo belachelijk veel geld voor vraagt! Vrees dat er geen ruimte over is..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Estland is al beter dan Oostenrijk dus zou zo je koffer in kruipen
Het was voor mij verplicht een jaar naar het buitenland te gaan (half jaar studie/vrije ruimte en half jaar stage) Is dat bij jou ook zo?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:18 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's wel mooi ja.Ik hoop over een kleine 2 jaar voor langere tijd naar 't buitenland te kunnen voor m'n studie. Filippijnen bij voorkeur, maar iets anders zuidoost-Aziatisch zou ik ook prima vinden.
Hmm bij mij is het (voor zover ik weet althansquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:22 schreef SP22 het volgende:
[..]
Het was voor mij verplicht een jaar naar het buitenland te gaan (half jaar studie/vrije ruimte en half jaar stage) Is dat bij jou ook zo?
Voorpret is minstens zo leuk! Vanwaar de voorkeur voor ZO Azie?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hmm bij mij is het (voor zover ik weet althans) geen keiharde verplichting, maar wordt het eigenlijk wel van je verwacht. Maar goed, dat hoort ook een beetje bij de studie natuurlijk, dus het zou ook gewoon het meest logisch zijn om op z'n minst een halfjaar ofzo in het buitenland door te brengen.
Los van of het verplicht is of niet, weet ik wel zeker dat ik het graag zou doen in ieder geval.'t Is alleen de vraag of ik nog een enigszins ruime keuzevrijheid heb, maar dat is iets om me in het derde jaar zorgen om te gaan maken.
Hoor ik wel vakerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:31 schreef SP22 het volgende:
[..]
Da was ik net aan het typen.. Jij bent eng!
True, true.quote:
Ben half Filippijns, dus dat land trekt me vanzelfsprekend het meest... Maar sowieso vind ik de meeste culturen in dat werelddeel gewoon het tofst/aantrekkelijkst/weetnietwatst. Thuisgevoel is niet echt uit te leggen.quote:Vanwaar de voorkeur voor ZO Azie?
Zie je SP daar al mee lopen?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:32 schreef Omniej het volgende:
Oh, en Tim:
[ afbeelding ]
Moet zelfs voor jou lukken. [ afbeelding ]
Verwantschap?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
True, true.
[..]
Ben half Filippijns, dus dat land trekt me vanzelfsprekend het meest... Maar sowieso vind ik de meeste culturen in dat werelddeel gewoon het tofst/aantrekkelijkst/weetnietwatst. Thuisgevoel is niet echt uit te leggen.
Ik ben best sterk voor een meisje, maar daar heb ik niet genoeg spinazie voor gegeten... (en ik ben maar een schamele 1.72m)quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:36 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zie je SP daar al mee lopen?.. Ik niet
..
Hmm, ik moet ook weer is spinazie gaan eten alsin naar de sportschool, wil terug op mn oude bankdruk gewicht na mn rugontstekingquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:37 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben best sterk voor een meisje, maar daar heb ik niet genoeg spinazie voor gegeten... (en ik ben maar een schamele 1.72m)
Ouch!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:41 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm, ik moet ook weer is spinazie gaan eten alsin naar de sportschool, wil terug op mn oude bankdruk gewicht na mn rugontsteking
Je zult toch een keer moeten gaan slapen...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:43 schreef Timmos het volgende:
Kan.. Weet toch al dat ik niet mn bed uit ga/wil komen als ik erin lig..
Dat lig ik al sinds 10 uur...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:44 schreef Omniej het volgende:
Ik ben inmiddels al wel lekker warm onder de dekens gaan liggen in ieder geval.
Maar of het al echt van slapen gaat komen, durf ik niet te zeggen.
Ha.. geen regen gehad hier vandaag volgens mij.. Hoog en droogquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:45 schreef Timmos het volgende:
Ik hang op de bank met een fleecedeken maar heb nog koude voeten.. 2 keer natgeregend vanmiddag
..
En slapen doe ik vast wel.. Maar ben gewend om zonder te leven.. 2/3 weken terug had ik een weekend van vrijdag/zaterdag/zondag/maandag met bij elkaar maar een paar uur slaap..
Dat dus.. iig slaap.. mag ook overdag.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:47 schreef Omniej het volgende:
Dat je dat überhaupt volhoudt zeg.
Een nacht doorhalen prima en twee nachten erg weinig slaap kan ook nog wel, maar daarna heb ik echt even een goede nachtrust nodig.
Volgens mij beginnen we in dit topic onderhand ook kampioen te worden elkáárs bioritme om zeep te helpen, want zonder de SC was ik waarschijnlijk al wel gaan pitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:47 schreef SP22 het volgende:
Ben kampioen in mn bioritme om zeep helpen, maar zonder slaap kan ik niet.. Word ik ziek.
Ja dat kan ik dan weer niet, overdag gaan slapen... Dan houd ik het liever nog een paar uurtjes langer vol om 's avonds wat eerder te gaan.quote:
Ik zei 1.5 uur geleden al dat ik ging slapen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:50 schreef Omniej het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen we in dit topic onderhand ook kampioen te worden elkáárs bioritme om zeep te helpen, want zonder de SC was ik waarschijnlijk al wel gaan pitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:51 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik zei 1.5 uur geleden al dat ik ging slapen..
Ja, ik kan dan ook echt niet meer hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:47 schreef Omniej het volgende:
Dat je dat überhaupt volhoudt zeg.
Een nacht doorhalen prima en twee nachten erg weinig slaap kan ook nog wel, maar daarna heb ik echt even een goede nachtrust nodig.
Of die is weer een pyromaan aan het vangen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
Weet je wat, laat ik er gewoon eens als eerste mee kappen.Vind het wel mooi geweest voor vandaag...
Of was Timmos er ondertussen al stiekem vandoor gegaan?
Dan had je het wel gelezen op twitterquote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:55 schreef SP22 het volgende:
[..]
Of die is weer een pyromaan aan het vangen..
Maar ik ga met je mee..
Slaap lekker heren!
Gewoon weer aankleden en eropuit gaan.. Over 2 uurtjes gaat de 1e trein wel..quote:
Of misschien ontbreekt dat nu juist wel.. Heb alleen niet echt iets slaapmutserigs in huis om het te testen..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:13 schreef Omniej het volgende:
Die fles van het een of ander zal in elk geval geen slaapmutsje worden, dat weet ik wel.
Heb je geen slaapmuts of heb je geen slaap, muts?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:15 schreef SP22 het volgende:
Heb alleen niet echt iets slaapmutserigs in huis om het te testen..
Beidenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Heb je geen slaapmuts of heb je geen slaap, muts?
Ik vrees ook een beetje voor de reacties van de ochtendploeg die hier over een uurtje of 2 binnen komt vallen ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:16 schreef SP22 het volgende:
Wat moeten de mensen we niet denken die over een paar uur deze SC teruglezen..
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 04:17 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vrees ook een beetje voor de reacties van de ochtendploeg die hier over een uurtje of 2 binnen komt vallen ja.
Ah half Filippijns. Same.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 03:35 schreef Omniej het volgende:
Ben half Filippijns, dus dat land trekt me vanzelfsprekend het meest... Maar sowieso vind ik de meeste culturen in dat werelddeel gewoon het tofst/aantrekkelijkst/weetnietwatst. Thuisgevoel is niet echt uit te leggen.
Leuk! Zwemmen is fijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:17 schreef Schanulleke het volgende:
Goedemorgen inderdaad. Zo eens met mijn dochter naar zwemles.
Vette foto, die hand uit het publiek maakt het af. Door jou gemaakt?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vette foto, die hand uit het publiek maakt het af. Door jou gemaakt?
Mooi, ik had wel gelezen dat je daar heen ging, maar ik kende je Flickr-nick nog niet. Op m'n mobiel zoekt dat ook een beetje lastig na.quote:
Hier dusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mooi, ik had wel gelezen dat je daar heen ging, maar ik kende je Flickr-nick nog niet. Op m'n mobiel zoekt dat ook een beetje lastig na.
Radio hard aan en gáán!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:24 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh.
Hier al een wasje opgehangen, nieuw wasje in de machine.
Nu nog zin vinden om een schoonmaakronde te gaan doen..
Facebook is leuk!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:08 schreef Merlijn het volgende:
Goedmurning.... * koffie * ....
Facebook account zojuist maar eens re-instated... Maar dan wel zonder bepaalde personen erin.
Camarines Sur hier, jij?quote:
Wat. Een. Vette. Plaat.quote:
Ha thanks dudequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:09 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat. Een. Vette. Plaat.
Die van problematiQue vind ik ook weer geniaal.
Oeh nice!quote:
Goedemorgen! btje kunnen slapen?quote:
Ook Goedemorgen!quote:
Dat blijktquote:
Veel oproepen gehad dan? Heb niks gezien op Twitter..quote:
Neh, moet zeggen dat ik er ook niet echt achteraan ben gegaan.quote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neh, moet zeggen dat ik er ook niet echt achteraan ben gegaan.
Volgend weekend Hurricane en begin Juli naar Werchter.
Tweede week van juli pak ik Pitch nog mee en richting Augustus Area4.
Dan is de batterij leeg denk.
De kans is aanwezigquote:
Nee niks gelukkig.. Maar 5 uur slaap noem ik een beetjequote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:14 schreef SP22 het volgende:
[..]
Veel oproepen gehad dan? Heb niks gezien op Twitter..
Schop!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:24 schreef Merlijn het volgende:
Pfff... kan iemand me even richting de appie hein trappen? Heb echt minder dan geen zin :|
Ik ben uiteindelijk half 11 opgestaan, maar tussendoor tig keer wakker geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:24 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee niks gelukkig.. Maar 5 uur slaap noem ik een beetje..
Hmmm... nee, helpt nog niet :|quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:26 schreef Merlijn het volgende:
zaterdag 11 juni 2011 12:25 schreef SP22 het volgende:[/b]
[..]
Schop!
Meer zin dan nu ga je echt niet krijgen.. Dus hop.. naar de Appiequote:[ afbeelding ] [b]Op
Tja.. euhm.. ik geloof ook niet dat dat helemaal de bedoeling was.. maar het was zo gesellug!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:27 schreef Doodkapje het volgende:
Pffffft..... wat gaat iedereen laaaat naar bed![]()
Boodschappen doen is makkelijker..quote:
System of a Down!quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:33 schreef Merlijn het volgende:
Zo, nu echt even booschappen doen..... tot later!
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Pas je op dat het geen verslaving wordt?
Ik heb hem bij verkoop gevraagd of alles naar behoren werkt. Niet zo dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 01:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als 'hij' een winkel was wel ja...
Tweedehands zit het 'm toch net even ietsje anders lijkt me.Iets over garantie tot de deur enzo.
1592 is nog steeds superweinig natuurlijk. Wel balen voor je.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb hem bij verkoop gevraagd of alles naar behoren werkt. Niet zo dus.
Tevens heb ik per email (is schriftelijk = zwart op wit) gevraagd hoeveel fotos ermee gemaakt waren. Ca. 560 was het antwoord. Dat heeft mij doen besluiten om de camera te kopen voor iets meer dan ik in gedachte had met extra lensen. Echter, er waren 1592 fotos mee gemaakt. En hij kan niet zeggen dat het niet zo is, want het zijn notabene de door hemzelf gemaakte vakantiefotos die nog op de camera staan.
Voor de mensen met interesse:
De gehele soap vinden we hier.
ik heb helaas (nog geen) rijbewijs.. Ook nog nooit een les gehad overigens..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:26 schreef taxibabe het volgende:
Alleen daarom vind ik het al prettig om gewoon zelf een autootje te hebben, daarbij is het ov hier hopeloos.
Daar hebben we hier ook geen last van. Waar je hier met de auto 20 minuutjes over zou doen, ben je met het ov zeker wel 3 kwartier of meer kwijt...quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:31 schreef SP22 het volgende:
[..]
ik heb helaas (nog geen) rijbewijs.. Ook nog nooit een les gehad overigens..
Bovendien woon ik hartje centrum en zou een auto me in het dagelijks leven alleen maar in de weg zitten..
Das nie goedquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een beetje anorexia-armpjes gekregen.
Toch maar weer fast fooden!?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een beetje anorexia-armpjes gekregen.
Ben bij m'n ouders dus dat komt wel goed. Maar ik wil wel mijn lichaam houden alleen niet m'n dunne armpjes.quote:
Je moeheid heeft wel weer leuke foto's opgeleverd zie ik op je flickrquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben bij m'n ouders dus dat komt wel goed. Maar ik wil wel mijn lichaam houden alleen niet m'n dunne armpjes.Dus moet maar even gaan trainen ofzo.
Dankje.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je moeheid heeft wel weer leuke foto's opgeleverd zie ik op je flickr
Oh dat kan hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef taxibabe het volgende:
Als ik eerlijk mag zijn... Ik vind deze foto niet zo heel sterk.
Moppies die teksten uit schreeuwen is een win natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook niet maar d'r outfit is wel erg vet.
Hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja hé moet je niet stiekem foto's gaan veranderen hè
Al vind ik die ook niet zo geweldig..
Buien?! Hier schijnt het zonnetje, nog geen druppel gevallen.. T'is heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
Vanaf 8 uur op kantoor. Ik kan hier nu toch niet verder, de rest doe ik thuis wel. Maar eens tussen de buien door naar huis fietsen denk ik.
Ghehehequote:
Zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:32 schreef problematiQue het volgende:
Het wordt steeds drukker in FOT, of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |