quote:
Patserquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef taxibabe het volgende:
[..]
... voor een 17 inch goedkoop een sleeve te vinden.
...
Ja, ter plaatse gaan er allemaal roddels rond maar als je leest hoe het allemaal precies is gegaan dan slik je toch wel even.. Foto's zijn ook gebruikt op zijn school en bij de uitvaart, ter verwerkingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef taxibabe het volgende:
Wat een naar verhaal TimmosIk krijg er gewoon kippenvel van. Wel knap van zijn klasgenootjes hoe die hebben gehandeld.
Vond jij het dan niet moeilijk om zulke foto's te maken? (ervan uitgaande dat je foto's hebt gemaakt van het overleden jochie)quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ja, ter plaatse gaan er allemaal roddels rond maar als je leest hoe het allemaal precies is gegaan dan slik je toch wel even.. Foto's zijn ook gebruikt op zijn school en bij de uitvaart, ter verwerking..
Hmm nee, ik doe ter plaatse eigenlijk gewoon mijn ding.. Heb het jongetje alleen naar buiten gebracht zien worden aan alle apperatuur en dergelijke, maar daar heb ik geen beeld van gemaakt i.v.m de ouders..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Vond jij het dan niet moeilijk om zulke foto's te maken? (ervan uitgaande dat je foto's hebt gemaakt van het overleden jochie)
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, maar zo klinkt het al minder eng, maakt het niet minder erg natuurlijk... Maar heb je wel eens foto's gemaakt van overleden mensen? Dat zou ik niet kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hmm nee, ik doe ter plaatse eigenlijk gewoon mijn ding.. Heb het jongetje alleen naar buiten gebracht zien worden aan alle apperatuur en dergelijke, maar daar heb ik geen beeld van gemaakt i.v.m de ouders..
Nee, zo'n fotograaf van de Technische Recherche of Verkeers Ongevallen Analyse ben ik niet.. Maar zou er opzich geen moeite mee hebben denk ik, zou ik dat kunnen worden zou ik het ook direct doen..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zou kunnen, maar zo klinkt het al minder eng, maakt het niet minder erg natuurlijk... Maar heb je wel eens foto's gemaakt van overleden mensen? Dat zou ik niet kunnen denk ik.
Gatsie, krijg er gewoon kippenvel van..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, zo'n fotograaf van de Technische Recherche of Verkeers Ongevallen Analyse ben ik niet.. Maar zou er opzich geen moeite mee hebben denk ik, zou ik dat kunnen worden zou ik het ook direct doen..
Wel al genoeg zwaar gewonde al dan niet dodelijke slachtoffers gezien.. Van mensen die op slag dood zijn bij een ongeval en mensen die je bij een brand nog heb horen roepen.. Of moord..
Tijdens mijn studie heb ik mensen op de snijtafel gehad en moesten we ook in de lichamen wroeten. Daar zet je je wel overheen. Het zijn veelal oude mensen waarvan je weet dat ze een normale levelsloop hebben gehad en hun lichaam ter beschikking hebben gesteld aan de wetenschap.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, zo'n fotograaf van de Technische Recherche of Verkeers Ongevallen Analyse ben ik niet.. Maar zou er opzich geen moeite mee hebben denk ik, zou ik dat kunnen worden zou ik het ook direct doen..
Wel al genoeg zwaar gewonde al dan niet dodelijke slachtoffers gezien.. Van mensen die op slag dood zijn bij een ongeval en mensen die je bij een brand nog heb horen roepen.. Of moord..
Is en blijf triest.. En niet altijd even makkelijk wanneer je wegloopt van een ongeval je een vriendengroep elkaar ziet troosten..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie heb ik mensen op de snijtafel gehad en moesten we ook in de lichamen wroeten. Daar zet je je wel overheen. Het zijn veelal oude mensen waarvan je weet dat ze een normale levelsloop hebben gehad en hun lichaam ter beschikking hebben gesteld aan de wetenschap.
Maar bij dit soort verhalen zijn mensen zo uit het leven gerukt en vaak ook op een heftige manier; dat zou bij mij gaan vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |