Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
sorryquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sint, hou je nou eens op met dat lapo gehunt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sint, hou je nou eens op met dat lapo gehunt?
Jij maakt wat mee!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik drink chocolademelk uit een wijnglas
Prima toch. Als jij lapo's wilt hunten dan doe je dat lekkerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om topictitels te verzinnen
mentaliteitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima toch. Als jij lapo's wilt hunten dan doe je dat lekker
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik drink chocolademelk uit een wijnglas
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij maakt wat mee!
maar ik kan me bij jou inschrijven voor radio? Volgens OP
Alleen is Faye dit weekend niet aanwezig want Pinkpopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij, bij samzz, bij carool , bij faye of bij mr-green
Ja man, gutte gut.. echt gewoonquote:
Mr-green is daar toch ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen is Faye dit weekend niet aanwezig want Pinkpop
Kloptquote:
Geregeld, morgenavondquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij, bij samzz, bij carool , bij faye of bij mr-green
Pinkpopquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen is Faye dit weekend niet aanwezig want Pinkpop
Ik heb tijd zatquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kloptblijven de 3 dametjes over...
Ik heb maar wat gedaanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heet DJ sint vanaf nu... kennelijk
mic mag wel aan blijven dan hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whehe ik elke keer dubbelcheck of de mic wel uit staatzing mee
uuuh.. doen we maar niet,.. heb al zo weinig luisteraarsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mic mag wel aan blijven dan hoor
Je kunt nergens aantal luisteraars meer zien hequote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uuuh.. doen we maar niet,.. heb al zo weinig luisteraars
black eyed peas?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo walgelijk is dit niet hoor..
Ik heb straks vast wel ergere dingen
nee dat kan alleen viro zienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt nergens aantal luisteraars meer zien he
Kan nog niet idd... Viro moet maar snel regelen dat 't wel kanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt nergens aantal luisteraars meer zien he
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef Karzai het volgende:
Knetter vertoond vervelend autoritair gedrag, tis echt een dictatortje geworden
moh laat maar zoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaanLaat maar weten als je een anderen naam wilt
Viro is nieuwe koelkast...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan nog niet idd... Viro moet maar snel regelen dat 't wel kan
FFFUUUU-quote:
Dat deed ik omdat ik scholdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetters, doe eens mic harder zettenje bent bijna niet te verstaan schat..
Hmmm... Nee. Maar hij is de enige hier die tot nu toe toegang heeft tot die gegevens omdat hij dit station heeft aangemaakt en omdat hij ziek is geworden heeft hij nog geen tijd gehad om meerdere mensen toegang te geven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Viro is nieuwe koelkast...
[..]
FFFUUUU-
Een scheldende knetterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat ik scholden zo blijf ik jullie boeien he
zal zo wel harder praten
mijn k*t kan geen plaatjes draaien.. sorryquote:
alé, maar het groepje uit de OP blijven de regelaars? Ik wil ook wel wat dingetjes doen zo nu en dan als er nog hulp nodig is hoor!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Maar hij is de enige hier die tot nu toe toegang heeft tot die gegevens omdat hij dit station heeft aangemaakt en omdat hij ziek is geworden heeft hij nog geen tijd gehad om meerdere mensen toegang te geven.
je kan wel geluidjes maken met je k*tquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn k*t kan geen plaatjes draaien.. sorry
joa, maar dat is geen radio materiaalquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan wel geluidjes maken met je k*t
Hoe weet jij dat? Ben je jarenlang Knetter's kut geweest?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je kan wel geluidjes maken met je k*t
Wie heeft het over kutquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je jarenlang Knetter's kut geweest?
heb wel eens het een en ander mogen zien..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je jarenlang Knetter's kut geweest?
Die kan heul wel plaatjes draaien!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wie heeft het over kut
ik had het over kat
sssshquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb wel eens het een en ander mogen zien..filmpjes ook en dat maakt wel een geluidje ja
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zijn er nou eigenlijk regels/richtlijnen die echt zwart op wit staan?
zijn er regels omtrend x-raydio? Als in maximale draaitijd, wanneer aangeven, verzoekjesmachine, enzzzquote:
Zijn er wel maar nog niet uitgewerkt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn er regels omtrend x-raydio? Als in maximale draaitijd, wanneer aangeven, verzoekjesmachine, enzzz
toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn er wel maar nog niet uitgewerkt..
Montell Jordanquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
oja dit liedje
zie alleen nog het vorige liedje staan, wie is dit ook al weer
Moeilijk niet, maar als we ziek/druk zijn dan gaat het wat lastig, meesten hebben gewoon een leven..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
is
[..]
toch niet zo moeilijk
Oeh Oeh ikke nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Moeilijk niet, maar als we ziek/druk zijn dan gaat het wat lastig, meesten hebben gewoon een leven..
Ik heb krachtenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:33 schreef Karzai het volgende:
Het begint hier spontaan te regenen, heel toevallig allemaal
Get down tonightquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Do a little dance.. make a little love
waarom moet ik nou denken aan katsbezopen mensen die op de bek gaanquote:
Kweetniet, maar ik share die MI met je..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom moet ik nou denken aan katsbezopen mensen die op de bek gaan
You don't know half of it!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu mijn ouders weg zijn kom ik er weer achter dat alleen wonen chill moet zijn
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef Karzai het volgende:
Ga ik zeker doen, veel succes met je faal show vanavond Knetter
ik mis hetquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu mijn ouders weg zijn kom ik er weer achter dat alleen wonen chill moet zijn
Zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou kan ik gelijk ff testen of sam of lappie vastloopt als ik ga tinychatten
tinychat?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou kan ik gelijk ff testen of sam of lappie vastloopt als ik ga tinychatten
ja wil ff testen, wil de envelopje het liefst echt laten zien vanaafquote:
Ah, mensen geloven je niet? Of ga je ze openen voor de winnaar?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wil ff testen, wil de envelopje het liefst echt laten zien vanaaf
openen voor de winaarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah, mensen geloven je niet? Of ga je ze openen voor de winnaar?
awww das minder..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
openen voor de winaarmaar lapppie wordt er ubersloom van merk ik
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
openen voor de winaarmaar lapppie wordt er ubersloom van merk ik
nope, helaasquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan ik ook meedoen aan de quiz als ik er niet ben?
als het een succes is dan herhaal ik hetquote:
hihiahhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het een succes is dan herhaal ik het
Middagquote:
Er is altijd wel iets hè, als je draaitquote:
Jups, Knettereske Faalshow FTWquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets hè, als je draait
Heb je toch een goede naam uitgekozenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jups, Knettereske Faalshow FTW![]()
Ik doe een pogingquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jofu kun jij het overnemen? sam dondert me er telkens weer af
Toppie, die hoor ikquote:
Nu draai ik als gatenvullerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
Ooh, vanavond is pas de echte Knettersjoow!
Die zit nu vast in mijn hoofdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
Cause it's a beautiful night, we're looking for something dumb to do. Hey babe, I think I wanna marry you.
Ik weet alleen niet meer wat ik nou van jou had gekregen.. doe eens in dm zeggenquote:
Middagquote:
Nopequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef mr-green het volgende:
Gaan er nog meer mensen uit dit topic (op Faye en mij na) naar Pinkpop?
Geen kaartjes kunnen scoren, en een dagkaartje is mij iets te duur.. Anders had ik morgen willen gaan kijken want vrij..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:20 schreef mr-green het volgende:
Gaan er nog meer mensen uit dit topic (op Faye en mij na) naar Pinkpop?
Valt toch wel mee ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik faal een beetje vandaag geloof ik..
Very nicequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oww.. vast tagloos dan.. Ik heb 'm inmiddels
quote:
Laat ze eens ophouden, ik maak radio jaquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ze zijn aan zingen hier. Er is er echt maar 1 die het goed kan.de rest zuigt.
ik zie nu iets heel raars voor mequote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
Ze zijn aan zingen hier. Er is er echt maar 1 die het goed kan.de rest zuigt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie nu iets heel raars voor me![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie nu iets heel raars voor me![]()
Graagquote:
je snapt wat ik voor me zagquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je snapt wat ik voor me zag![]()
Even terug naar aarde het is een 2e klas die zangles krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je snapt wat ik voor me zag![]()
Als ze kunnen leren zingen kunnen ze ook leren zuigenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even terug naar aarde het is een 2e klas die zangles krijgt.
mi is nu nog ergerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Even terug naar aarde het is een 2e klas die zangles krijgt.
Een klasje dat een ander klasje zuigt dat zangles krijgt..quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mi is nu nog erger![]()
ga je het voor me opnemen
Ik weet niet of mn tel zo'n goed gehoord wel event testen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mi is nu nog erger![]()
ga je het voor me opnemen
quote:
ik luister nog steedsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zijn er nog verzoekjes? Of heb ik echt maar 4 luisteraars weer?
Als ze er maar van genoten hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:53 schreef -Datdus- het volgende:
Fuck ze zijn gestopt. (volgende keer beter) ...
nee mannnnquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een kutnummer is dit toch he
Beterquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
volgens mij heb ik sam weer zoals hij wezen moet
sorry ben me in sam aan het verdiepenquote:
You're excusedquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry ben me in sam aan het verdiepen
luister nu ook niet trouwensquote:
Jaah heuj dat kan niet!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
luister nu ook niet trouwensben aan het testen wat hij doet als ik instellingen verander enzo
heb net een sam forum ontdekt dus ff alles uitproberen
helemaal in the "moood"quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:19 schreef mr-green het volgende:
kan je Pinkpop muziek draaien? Dus van artiesten die op Pinkpop 2011 komen spelen
heb je daar Nog een toetsenbordje voorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Das een oudje lol.
Ik repareer die dingen en die heb ik zeker al 2 jaar niet meer gezien.
de spatie mistquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Das altijd mooi, maar wat is er mis met kb?
mijn ex zou hem toen maken voor mensen, kwam er niet achter wat er kapot was, dus terug gegeven.. kreeg hij hem weer mee voor onderdelen, week lang door geprutst bleek de alt knop vast te zitten.. dus gefixt en ik had een lappiequote:
bedanktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha ik zal eens zoeken, maar tbh eerst 3 weken vakantie!![]()
![]()
anders zit ik met een compaq contura 430c opgescheeptquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:26 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha ik zal eens zoeken, maar tbh eerst 3 weken vakantie!![]()
![]()
Zeg dan welke! Oelewappert!quote:
kan je de nummers posten?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg dan welke! Oelewappert!
Anders kom ik je winkel ff verbouwen![]()
Broken Wingsquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Broken Wings <-
Burn it Down
Down to my last
Find the real
In loving memory
metalingus
one day remains
open your eyes
shed my skin
the end is here
watch your words
We staan niet op het rooster zover ik weet.quote:
Pas ik nog in je tas erbij?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:42 schreef mr-green het volgende:
Zo alles is ingepakt
heb alleen veel te veel bij mij
Kijk nog eens.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef heloef het volgende:
[..]
We staan niet op het rooster zover ik weet.
Vreemd had ons alleen inschreven voor vorige week vrijdag niet voor meerdere vrijdagen.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef mr-green het volgende:
kan je dit nummer live zaterdag live horen
en geen guppy.. viro is er niet en outpost ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
We hebben gewoon een gat, Suriweekend valt uit
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vreemd had ons alleen inschreven voor vorige week vrijdag niet voor meerdere vrijdagen.
sneaky toch suriweekend >.<quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en geen guppy.. viro is er niet en outpost ook niet
Je maakt een grapjequote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
om te huilen die sinterklaaskapoentje
Kun jij niet even invallen dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en geen guppy.. viro is er niet en outpost ook niet
Grrrrrrrrrroene, ik heb een ander nummer mee naar pinkpop, moet ik em even whatsappen?quote:
Nu direct? Dan zet ik de boel uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Brainwash dinges wil het proberen, testen.. aangezien er toch geen dj is zeg ik doen..
ja doe maarquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrroene, ik heb een ander nummer mee naar pinkpop, moet ik em even whatsappen?
VH ga je ook?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FayeHeb je al zin in morgen?
[..]
Yo tofu
momenteel even niet... Baggermomentquote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
FayeHeb je al zin in morgen?
[..]
Yo tofu
Wat staat er dan precies?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:25 schreef dnbrainwash het volgende:
Hij blijft hangen op connecting, iets werkt niet hier.
Zal 'k dan even draaien? Tot je alles geregeld hebt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:29 schreef dnbrainwash het volgende:
Als ik niet op play druk gaat hij ook niet hangen op 'connecting' natuurlijk.
Nope, Pinkpop is niet echt mijn dingquote:
Ah balen. Hopelijk komt het door het weer.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
momenteel even niet... Baggermoment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |