abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2000 @ 17:45:53 #26
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_485036
Om maar weer eens een oud topic op te diepen...

Ik heb gisteren voor het eerst die nieuwe van Cup-a-soup gezien... wat is ie goed zeg! Hoe die mensen tegen het plafond vliegen...hahaha... echt geweldig

verder vind ik die van talkline erg gaaf. "Oh, ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden"... geweldig...

Een tijdje geleden is er (maar vrij kort volgens mij) een van melkunie geweest waarin die kerel een klein kind speelde, ook erg goed.

Bijna alle Amstel-reclames zijn wel goed (alleen het is niet te zuipen )

Ik mis alleen die centraal-beheer reclames. Die waren altijd wel eeeerug goed.
Die versie met die man in dat museum dat naar zo'n voodoopoje zit te staren vind ik wel één van de beste denk ik.

pi_485104
quote:
Op 20 augustus 2000 02:56 schreef Creep® het volgende:
Die smirnov (schrijf je 't zo, ik weet het niet eens) reclames vind ik erg grappig met dwe fles
Die nieuwe is wel leuk...die met die insecten die meeliften op de vleugel van een 747
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Redactie Frontpage dinsdag 21 november 2000 @ 23:26:03 #28
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_485757
Welke ik nu op dit moment steen- en steengoed vind, is die van NUON. Die van Lemstra, met zijn eigen energiebedrijf. Klantvriendelijk, das heel belangrijk:" Luister, ik heb niet veel tijd, ik heb zometeen weer een afspraak!" Op de voorgrond draait de wasmachine. De eerste keer lag ik echt in een deuk, en nog steeds moet ik lachen om deze reclame. Absoluut één van de beste reclames ooit!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_485920
Ik hou het toch bij de reclame van Brand bier, die enorm mooie jongen met het vogeltje dat uit een glas water drinkt.

Iemand een plaatje daarvan????? (van die jongen dus) op de site van Brand staat niks

Verder bijna alles van Centraal Beheer, en dat meisje van Yogho/Mona??????? Die een brilletje heeft gekregen en dat Jimmy dan zegt: "Met die bril vind ik je veel lelijker". etc. etc. De timing van dat meisje is gewoon perfect! Bovendien lijkt ze op mijn nichtje....

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 22-11-2000 00:31]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 22 november 2000 @ 10:32:09 #30
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_486405
Die reclames van Centraal beheer kun je hier nog eens nakijken...

Helaas niet downloaden en nog quicktime ook

[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 22-11-2000 10:33]

woensdag 22 november 2000 @ 10:51:35 #31
3069 Bug
No use for an undertitle
pi_486436
Gisteren een hele goede gehoord op de radio, ik zal het even omschrijven:

Vader tegen de kinderen:
"Kinderen, ik heb goed nieuws. De oppas gaat mee op vakantie."
"Dan het slechte nieuws: Jullie blijven thuis bij mama!"

Gaat om een hypotheekadviseur of iets dergelijks

pi_486514
Maar één keer gezien, maar hij was voor een soort ijs geloof ik. Twee supersaaie mannen staan zwijgend bij een bushalte, de ene man eet een ijsje. Dit gaat een tijdje zo door, er gebeurt niets. Dan opeens duwt de man zijn ijsje in het gezicht van de die andere man en eet door alsof er niets gebeurd is.
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 november 2000 @ 11:56:23 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_486533
De reclame voor de nieuwste koeken van Choco Prince waarbij twee jongens aan het vakkenvullen zijn (althans een vult vakken, de andere opent een pak koekjes en gaat uit z'n dak), met op een eind een vrachtauto met aliens die de koeken naar de supermarketn brengen (op het eind hoor je het nummer "Truckin'" van -antwoord op quizvraag in een ander topic- The Greatful Dead(die ik nog nooit live gezien heb))
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 22 november 2000 @ 13:41:18 #34
3767 Herald
Come get some
pi_486707
quote:
Op 22 november 2000 10:32 schreef Lithion het volgende:
Die reclames van Centraal beheer kun je hier nog eens nakijken...

Helaas niet downloaden en nog quicktime ook

wrom zou je die niet kunnen downloaden? Onder in je statusbalk komt de directe url van het filmpje te staan, en je kunt het vinden in de bron van de html pagina.
Het formaat is alleen zo onhandig klein.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 22 november 2000 @ 16:46:07 #35
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_487141
Joh... had ik niet aan gedacht toen ik het postte.. hehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')