Ik heb gisteren voor het eerst die nieuwe van Cup-a-soup gezien... wat is ie goed zeg! Hoe die mensen tegen het plafond vliegen...hahaha... echt geweldig
verder vind ik die van talkline erg gaaf. "Oh, ik dacht dat jullie bij elkaar hoorden"... geweldig...
Een tijdje geleden is er (maar vrij kort volgens mij) een van melkunie geweest waarin die kerel een klein kind speelde, ook erg goed.
Bijna alle Amstel-reclames zijn wel goed (alleen het is niet te zuipen
)
Ik mis alleen die centraal-beheer reclames. Die waren altijd wel eeeerug goed.
Die versie met die man in dat museum dat naar zo'n voodoopoje zit te staren vind ik wel één van de beste denk ik.
quote:Die nieuwe is wel leuk...die met die insecten die meeliften op de vleugel van een 747
Op 20 augustus 2000 02:56 schreef Creep® het volgende:
Die smirnov (schrijf je 't zo, ik weet het niet eens) reclames vind ik erg grappig met dwe fles
Iemand een plaatje daarvan????? (van die jongen dus) op de site van Brand staat niks![]()
Verder bijna alles van Centraal Beheer, en dat meisje van Yogho/Mona??????? Die een brilletje heeft gekregen en dat Jimmy dan zegt: "Met die bril vind ik je veel lelijker". etc. etc. De timing van dat meisje is gewoon perfect! Bovendien lijkt ze op mijn nichtje.... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 22-11-2000 00:31]
Helaas niet downloaden en nog quicktime ook ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 22-11-2000 10:33]
Vader tegen de kinderen:
"Kinderen, ik heb goed nieuws. De oppas gaat mee op vakantie."
"Dan het slechte nieuws: Jullie blijven thuis bij mama!"![]()
Gaat om een hypotheekadviseur of iets dergelijks
quote:wrom zou je die niet kunnen downloaden? Onder in je statusbalk komt de directe url van het filmpje te staan, en je kunt het vinden in de bron van de html pagina.
Op 22 november 2000 10:32 schreef Lithion het volgende:
Die reclames van Centraal beheer kun je hier nog eens nakijken...Helaas niet downloaden en nog quicktime ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |