De goorheid van Fok!quote:
bedankt, gonna kick some ass, starting with Chicken's little Chicken ass !!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:42 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Als die poppetjes beginnen te vechten, heel snel op spatie blijven rammen, hopen dat je wint.
Hahaha, kom dan! Ik lust wel pap van een Milfquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef missconfessions het volgende:
[..]
bedankt, gonna kick some ass, starting with Chicken's little Chicken ass !!!
Ik wist niet dat daar handel in wasquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef missconfessions het volgende:
[..]
bedankt, gonna kick some ass, starting with Chicken's little Chicken ass !!!
Nee, ik kom naar jouw huis en dan gaan we stoeienquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef missconfessions het volgende:
NOU WAT IS DAN DE UITDAGING ! TOCH NIET DAT STOMME GOOGLE SPEL !!
Ligt eraan voor hoeveel personen, vind mijn idee alleen beter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:54 schreef missconfessions het volgende:
hee chicken, hoeveel kippen heb je nodig voor kip kerrie ? Bij elk fout antwoord moet je een lichaamsdeel inleveren!
wat heb je met je nieuwe chick gedaan, wilde ze niet stoeien ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:05 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Ligt eraan voor hoeveel personen, vind mijn idee alleen beter.
Dat heb ik wel verloren.. maarja zij is een stukkie jonger denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef missconfessions het volgende:
[..]
wat heb je met je nieuwe chick gedaan, wilde ze niet stoeien ?
ach chickie toch, je wil echt klappen eten hé ?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:02 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Nee, ik kom naar jouw huis en dan gaan we stoeien
Jij gaat echt nog wat beleven. Alle spanky die je in je leven hebt gehad bij elkaar komt nog niet eens in de buurt met wat ik met je ga doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:35 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ach chickie toch, je wil echt klappen eten hé ?
boeien !quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:44 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Jij gaat echt nog wat beleven. Alle spanky die je in je leven hebt gehad bij elkaar komt nog niet eens in de buurt met wat ik met je ga doen.
Vind je wel lekker eh..quote:
hee chicken, ik vind dit geen battle hoor, beetje smerige praat, zo makkelijk, kom eens met iets echt schokkends !!! Bring it on en dan praten we verder !quote:
Van mijn kant ja. Ik heb van jou nog niet echt iets gemerkt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:53 schreef missconfessions het volgende:
[..]
hee chicken, ik vind dit geen battle hoor, beetje smerige praat, zo makkelijk, kom eens met iets echt schokkends !!! Bring it on en dan praten we verder !
Rawwwr?? Kut emoquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:35 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Kreukels? No no no.
Ik eet je op! Rawwwrr!
Ik spreek geen jamaicaans, helaas. Maar een lekkere beefstake gaat er wel in.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:37 schreef missconfessions het volgende:
Aightz bobbel ! No spang, jij wil een B-boy zijn, dan zoek je beef met de verkeerde ! Maar ik heb booka voor je dat je het durft op te nemen tegen mij. Jeh grabbing?
Nu jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |