Die tekst lijkt me sowieso vrij klein op dat doek, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:39 schreef Omniej het volgende:
Pijnlijk is dat, zulke fouten op zo'n enorm doek.
Vergelijk het met de bakstenen waaruit de muur is opgebouwd. Het was inderdaad nog veel leuker geweest als het woord 'verassen' een stuk groter was afgebeeld, maar dat neemt niet weg dat er een behoorlijk groot canvasdoek is gebruikt om deze flater met iedereen te delen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:45 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Die tekst lijkt me sowieso vrij klein op dat doek, of ligt dat aan mij?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vergelijk het met de bakstenen waaruit de muur is opgebouwd. Het was inderdaad nog veel leuker geweest als het woord 'verassen' een stuk groter was afgebeeld, maar dat neemt niet weg dat er een behoorlijk groot canvasdoek is gebruikt om deze flater met iedereen te delen.
Misschien dat ik nog eens vraag hoe dat nou precies in z'n werk gaat in de beautysalon
Wat is daar fout?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:27 schreef Moeskopje het volgende:
Op de poster van Iddink, leverancier van boekenpakketten voor het VO......
[ afbeelding ]
quote:Keith Bakker erkent 'overschrijden grenzen'
Laatste update: 30 juni 2011 13:58 info
AMSTERDAM - Verlavingsdeskundige Keith Bakker heeft tijdens een zitting bij het gerechtshof in Amsterdam erkend dat hij ''bepaalde seksuele grenzen'' heeft overschreden met een 21-jarige ex-cliënte.
http://www.volkskrant.nl/(...)ijke-vrijdagen.dhtmlquote:Café Old Dutch in Valkenswaard maakt verboden onderscheid op grond van geslacht bij de zogenoemde 'vrouwvriendelijke vrijdagen' die het café wekelijks organiseert.
Dat oordeelde de Commissie Gelijke Behandeling recent na een klacht van een onbekend persoon.
Op vrijdagavond krijgen vrouwen tussen 22.00 en 24.00 uur vijf consumptiebonnen. Mannen krijgen deze bonnen niet. Het oordeel van de commissie is niet bindend.
Het is voor het eerst dat de Commissie Gelijke Behandeling zich uitspreek over een ladiesnight in een café, zei een woordvoerster vandaag.
Al vaker langsgekomen. Biologisch gezien incorrect, maar dat is vakjargon. In dagelijkse spreek- en schrijftaal schijnt het wel te mogen.quote:
Zoeken ze nog een stent-in?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk verwachten ze daar veel dotterbehandelingen uit te voeren?
dr zijn er meer die niet kloppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |