NIBC is binnen, inclusief TAN-codes en de hele zooi! Zojuist de identificatie storting gedaan en als dat binnen is doe ik zoals gewoonlijk nog even een testje om te zien of ik het geld weer terug kan halen en hoe snel dat is. En als alles goed is verlopen dan ga ik de rekening volpompen tot aan de DGS limietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef SeLang het volgende:
Trouwens ook even NIBC Direct aangevraagd omdat ik toch bezig was. Het is alleen nog even spannend of ze mijn tegenrekening accepteren (Brits adres).
Je mag mijn LPB rekening ook wel 'volpompen' tot aan DGS limiet. Dan delen we het verschil tussen 2,7% en 3,02%quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef SeLang het volgende:
[..]
NIBC is binnen, inclusief TAN-codes en de hele zooi! Zojuist de identificatie storting gedaan en als dat binnen is doe ik zoals gewoonlijk nog even een testje om te zien of ik het geld weer terug kan halen en hoe snel dat is. En als alles goed is verlopen dan ga ik de rekening volpompen tot aan de DGS limiet![]()
WestlandUtrecht Bank is geslaagd voor de test want het teruggehaalde geld kwam zojuist binnen. Morgen dus volpompen vanuit de Rabobank
Mooi zo, weer 2 nieuwe rekeningen in m'n portfolio met 2,7%
Had je je dat niet beter af kunnen vragen voor je die rekening ging openen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:14 schreef Edoardo het volgende:
Ik heb zojuist ook een bankrekening geopend bij Westland UtrechtMoet je hiervoor ook betalen zoals bij een betaalpakket?
Ik heb ook ASN opgezegd. Vooral de PINpas aan de spaarrekening vond ik erg fijn, helaas is dat niet meer mogelijk... Die pas was ideaal om grote dingen te kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:55 schreef lukaon het volgende:
De ASN Bank spaarrekeningen hebben ze bijna allemaal vervangen door 1 rekening Ideaalsparen zonder beperkingen met 2,5% rente.
Plus ook nog 1% rente op de betaalrekening. ASN Bank is goed bezig zo, ben blij dat ik ben overgestapt.
LoL, lezen. Ik ben juist naar de ASN Bank toegegaan. Ik moet er niet aan denken om de ASN op te zeggen, bevalt gewoon erg goed allemaal.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb ook ASN opgezegd. Vooral de PINpas aan de spaarrekening vond ik erg fijn, helaas is dat niet meer mogelijk... Die pas was ideaal om grote dingen te kopen.
Ja. Je snapt het dus wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:58 schreef Essebes het volgende:
Ik snap ff iets niet. LeaseplanBank staat bij mij op 2,98%, waarom zie ik dan 3,02% langsvliegen in dit topic? rente-op-renteeffect?
quote:
Ben ook benieuwd. Dalen kan ik mij niet voorstellen nu alle concurrenten de rente omhoog gooien.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:59 schreef MCH het volgende:
Ben wel benieuwd wat LeasePlan doet met de opslag die aan het begin van ieder kwartaal wordt vastgesteld. Ik gok en hoop dat deze gelijk blijft of in ieder geval niet daalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |