Die eeltquote:die eelt en shit schijnt ook goed voor planten te zijn.
OMG, jij hebt een Pentax! Dat maakt jou zo fucking kewler dan welke andere Fok!ster dan ook!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:29 schreef linpunt het volgende:
OH MY GOD.
Dan bakt ie er een spacecake van en dan eet hij jou.. Dan heeft hij JOU in zijn buikje..
Jaja, probeer het onderwerp maar te veranderen. Maar JIJ geilt erop om eelt aan kleine jongetjes te voerenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:31 schreef right_turn het volgende:
[..]
OMG, jij hebt een Pentax! Dat maakt jou zo fucking kewler dan welke andere Fok!ster dan ook!
TS heeft homo's in de familiequote:Vriendje van broertje
Ik weet niet of TS man is, maar smegma zou ook een goeie zijn. Of snot lekker in een kometje bewaren zodat het opstijftquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef trovey het volgende:
Ga ook je tenenkaas bewaren...wie weet heb je wel een nieuwe afzetmarkt ontdekt.
TS is een wandelende drugsbron.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet niet of TS man is, maar smegma zou ook een goeie zijn. Of snot lekker in een kometje bewaren zodat het opstijft
netzoals dit;quote:
Zou het?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:41 schreef coban het volgende:
omg ieewl. TS JE BENT ECHT VIES.
Wie bewaart dat nou. iehieewlll.
Volgens mij troll je ons gewoon.
Eerlijk gezegd geloof ik er niets van, maar ik ga het zelf mooi niet uitproberen!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:12 schreef Flixxy het volgende:
Woow jongens ik heb dit net geprobeerd met eelt van mn moeder, HET WERKT ECHT!!!
Woow jongens ik heb dit net geprobeerd met spekjes van mn moeder, HET WERKT ECHT!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
Je wordt toch ook niet high als je spekjes fijnhakt en opsnuift/rookt ....
NO SHITquote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:00 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Woow jongens ik heb dit net geprobeerd met spekjes van mn moeder, HET WERKT ECHT!!!
HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:25 schreef trovey het volgende:
Ga ook je tenenkaas bewaren...wie weet heb je wel een nieuwe afzetmarkt ontdekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |