Een partij die (al lang) aan het uitsterven is. DSP stelt niets meer voor sinds 2002.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:35 schreef Dutchnative het volgende:
Ik kom bij de Demokratik Sol Parti uit.
Oke.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:37 schreef Nederturk het volgende:
[..]
. Toen Erdogan in 2002 premier werd kreeg hij een ROTZOOI land en heeft het tot nu toe aardig verbeterd. in een democratie krijgt het volk een leider die ze verdienen. Erdogan
Dus?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een partij die (al lang) aan het uitsterven is. DSP stelt niets meer voor sinds 2002..
Ja hij is een Aleviet(die ik zelf persoonlijk ook niet echt mag, maar geen haat), maar hij heeft een Armeense voorouder. Ik weet niet meer precies waar ik het had gekeken, maar Kilicdaroglu had het zelf ook gezegd en zei dat hij dacht dat iedereen dit al wistquote:Op zondag 12 juni 2011 19:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jaja zelfde als werknemer die geen Turken aanneemt want je kan nooit weten.
Verder zoals ik al zei is hij geen Armeen, dat is verzonnen door mensen die de domme massa willen manipuleren. Zelfs Erdogan heeft zoiets nooit ter sprake gebracht.
Ben niet zo bekend met de Turkse politiekquote:Op zondag 12 juni 2011 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een partij die (al lang) aan het uitsterven is. DSP stelt niets meer voor sinds 2002..
Stem gewoon AKPquote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de Turkse politiek
misschien heb jij ook Armeense voorouders. Lekker boeiend.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:39 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ja hij is een Aleviet(die ik zelf persoonlijk ook niet echt mag, maar geen haat), maar hij heeft een Armeense voorouder. Ik weet niet meer precies waar ik het had gekeken, maar Kilicdaroglu had het zelf ook gezegd en zei dat hij dacht dat iedereen dit al wist
Baykal vond ik al veel beter dan deze blooperexpert
Uiteraard, anders-> weggegooide stem.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus als je in Turkije zou leven, je op CHP zou stemmen. That's all.
Nope, dat had ik jaren terug aan mijn ouders gevraagd nadat ik erachter kwam dat er in Turkije heel weinig ''bloedturken'' waren. Ik heb een echte Turkse stamquote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
misschien heb jij ook Armeense voorouders. Lekker boeiend.
Okéquote:Op zondag 12 juni 2011 19:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus als je in Turkije zou leven, je op CHP zou stemmen. That's all.
Zo gefeliciteerd man, ik zou echt blij zijn hiermee. Het voegt zoveel toe aan je leven.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nope, dat had ik jaren terug aan mijn ouders gevraagd nadat ik erachter kwam dat er in Turkije heel weinig ''bloedturken'' waren. Ik heb een echte Turkse stam
Hoe oud ben je? Ik schat je onder de 20 in.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:42 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Nope, dat had ik jaren terug aan mijn ouders gevraagd nadat ik erachter kwam dat er in Turkije heel weinig ''bloedturken'' waren. Ik heb een echte Turkse stam
19quote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik schat je onder de 20 in.
Ik heb geen haat tegen de bevolkingen in Turkije. Alleen vertrouw ik Armenen niet, thats it.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zo gefeliciteerd man, ik zou echt blij zijn hiermee. Het voegt zoveel toe aan je leven.
Toen ik het vroeg kreeg ik te horen dat ik een beetje Koerdisch (overgrootmoeder) ben, maar het kon me weinig boeien.
Ben jij ook al zo'n CHP-stemmer danquote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef zarGon het volgende:
Mijn god, een MHP-meneer en zijn statements nu op tv. Huilie.
BOEHOOEOEOEOEOE..
Je vertrouwt een bepaalde groep niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:47 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik heb geen haat tegen de bevolkingen in Turkije. Alleen vertrouw ik Armenen niet, thats it.
Een groep die beweert dat de Turken een genocide hebben gepleegt op hun. Nee die vertrouw ik niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je vertrouwt een bepaalde groep niet.
Dit jaquote:Op zondag 12 juni 2011 19:49 schreef zarGon het volgende:
Mijn god, een MHP-meneer en zijn statements nu op tv. Huilie.
BOEHOOEOEOEOEOE..
Wat een nutteloze vraag.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik schat je onder de 20 in.
Ah, 'een groep' beweert dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Een groep die beweert dat de Turken een genocide hebben gepleegt op hun. Nee die vertrouw ik niet.
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:51 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Is geen conclusie, ik vraag het gewoon
Dat is geen vraag.quote:
Je weet dat dit gegeneraliseerde onzin is?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |